home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 863 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk med CL-lodtrækningen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Fusk med CL-lodtrækningen  (Læst 7355 gange)
vondracek
Gæst
 
Fusk med CL-lodtrækningen
« : 15 Mar 2008, 18:55 »

Hey alle. Sad her i morges og læste Ekstra Bladet på arbejdet, og lagde mærke til denne lidt chokerende nyhed. Til Jer der ikke har hørt om det endnu, så kan i læse nyheden her

Ved ikke helt hvad jeg skal tro, da det foregår live og det nok er svært at fuske. Hvad synes I om alt dette? Har I selv været inde på forummet for at se indlægget af 'Confused'?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #1: 15 Mar 2008, 18:57 »

Hey alle. Sad her i morges og læste Ekstra Bladet på arbejdet, og lagde mærke til denne lidt chokerende nyhed. Til Jer der ikke har hørt om det endnu, så kan i læse nyheden her

Ved ikke helt hvad jeg skal tro, da det foregår live og det nok er svært at fuske. Hvad synes I om alt dette? Har I selv været inde på forummet for at se indlægget af 'Confused'?

Som der også står skrevet i Ekstra Bladet, kan man sagtens snyde live......

Man kan ikke andet tro, end at der er urent mel i posen, da han forudsiger alle kampene halvanden time inden de trækkes.....

UEFA og FIFA er så gennemkorrupt, at det siver ud af organisationerne
Logged

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #2: 15 Mar 2008, 19:01 »

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Men det kan jo godt lade sig gøre (tror jeg da) hvis nu de bolde er varme og kolde.. Men ja.. :/
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #3: 15 Mar 2008, 19:04 »

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Men det kan jo godt lade sig gøre (tror jeg da) hvis nu de bolde er varme og kolde.. Men ja.. :/

Ja det hørte jeg også lige i DR1 sportsnyhederne. Ved heller ikke helt hvad jeg skal tro, da det nok godt kan lade sig gøre at fuske lodtrækningen.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #4: 15 Mar 2008, 19:04 »

Nej nægter simpelthen at tro på, at der er fusket med lodtrækningen. Hvordan skulle det kunne lade sig gøre? De blander jo boldene, og de er alle ens. Det er live og alt det der så jeg tror ikke på det.

Men der er ikke tvivl om at det ville en kæmpeskandale, hvis snyden er rigtigt.
Logged


Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #5: 15 Mar 2008, 19:06 »

Nej nægter simpelthen at tro på, at der er fusket med lodtrækningen. Hvordan skulle det kunne lade sig gøre? De blander jo boldene, og de er alle ens. Det er live og alt det der så jeg tror ikke på det.

Men der er ikke tvivl om at det ville en kæmpeskandale, hvis snyden er rigtigt.

En eller anden skrev, på et andet forum, ja jeg kan ikke huske hvor, at man faktisk ikke så når han tog boldene, kameraet var mange andre steder. Men det kan jeg ikke be eller afkræfte. Dog var der en youtube link i hans post.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #6: 15 Mar 2008, 19:08 »

www.footytube.com

Her kan man se lodtrækningen, og jeg synes det ser ret troværdigt ud..
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #7: 15 Mar 2008, 19:08 »

Selv om det er live ka der da sikkert sagtens snydes hvis det er det de vil, der blir jo ik zoomet tæt på de kugler, så der ku sagtens være fusket med dem på ene eller anden måde.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #8: 15 Mar 2008, 19:08 »

En eller anden skrev, på et andet forum, ja jeg kan ikke huske hvor, at man faktisk ikke så når han tog boldene, kameraet var mange andre steder. Men det kan jeg ikke be eller afkræfte. Dog var der en youtube link i hans post.

Det har jeg desværre ikke hørt noget om. Ville da lige se om jeg kunne finde det engang. Men hvis det hele nu skulle være planlagt, hvad tror I så det skyldes?

Som nogle medier siger, så ville man undgå en engelsk dominans.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 19:13 af vondracek » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #9: 15 Mar 2008, 19:11 »

Det har jeg desværre ikke hørt noget om. Ville da lige se om jeg kunne finde det engang. Men hvis det hele nu skulle være planlagt, hvad tror I så det skyldes?

Som nogle medier siger, så ville man undgå en engelske dominans.

Så er de da elendige til det i hvert fald. Som det ser ud nu, vil tre engelske hold gå videre til semi-finalerne (altså hvis man ser på hvem der er favoritter). Så skulle de da have lavet to englænder opgør.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #10: 15 Mar 2008, 19:11 »

Altså, der kan sagtens fuske, selvom det er live.. Kan man ikke også se tryllekunstnere live, som gør de mest utrolige ting? Det er klart at der altid vil kunne fuskes - Om det er sagen, er det jo ikke til at sige - Jeg kan dog ikke se nogen grund som skulle være stor nok til at man skulle ville fuske pga. det..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #11: 15 Mar 2008, 19:14 »

Så er de da elendige til det i hvert fald. Som det ser ud nu, vil tre engelske hold gå videre til semi-finalerne (altså hvis man ser på hvem der er favoritter). Så skulle de da have lavet to englænder opgør.

Det ville nok blive alt for åbenlyst, hvis de nu fuskede.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #12: 15 Mar 2008, 19:16 »

tror ikke ligefrem det er fusk..
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #13: 15 Mar 2008, 19:18 »

tror ikke ligefrem det er fusk..

Og hvorfor tror du ikke det?
Ikke at jeg siger det er fusk, men kom da lige med en begrundelse, så vi kan skabe en debat.
Logged

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #14: 15 Mar 2008, 19:18 »

Her er tråden hvis nogle skulle ville læse den - http://forums.liverpoolecho.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0 - Den "confused" oprettede.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010