home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk med CL-lodtrækningen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Fusk med CL-lodtrækningen  (Læst 7356 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #30: 15 Mar 2008, 23:04 »

Det ville være katastrofalt hvis det var fusk
Logged

JoppeH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #31: 15 Mar 2008, 23:04 »

Amen... Hacke sider ? Det er en Engelsk avis' hjemmeside (Tror jeg nok) Den er jo ikk blevet hacket... Og iøvrigt, så det med, at der er blevet rettet i indlæggene, det holder jo heller ikk... Der er mange der har svaret på hans første besked...

Jeg ved ikk helt hvad jeg skal tro, men det er da pudsigt, at alle spiludbydere, har lukket for spil på lodtrækningen ?

Hvis jeg skal komme med et bud, så tror jeg der er blevet snydt, da CHL vil tjene mange flere penge, hvis det er ikk er 4 engelsk hold i semifinalen..
Hvis det var 4 engelsk hold i semi, så ville der ingen tv-serere være i de andre store lande som Italien, Spanien og Tyskland, da det formentlig ikk synes det er sjovt af følge CHL med kun engelske hold...

Pyhha.. Det var noget af en smørre jeg fik fyret af det.. Opstemt

Til Absalonsen.. Det er 105 forskellige kombinationer..
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #32: 15 Mar 2008, 23:05 »

Synes det virker suspekt, at bookierne oplevede mange nyoprettede kunder, der satte store beløb på netop dette udfald. Det er da en klar indikering af aftalt spil, specielt når bookierne sætter penge til, selvom de nok skal sørge for at sætte odds, så statistikken tæller til deres fordel.

Jeg tror ikke på, at aftalt spil bare er noget man ser i Italien, det er ikke et år siden der var en sag fremme om aftalt spil i Premier League (en sag som dog på en eller anden måde er blevet tiet ihjel siden), og det skulle undre mig, hvis det stopper der (der blev jo også sået tvivl om Liverpools 8-0 sejr over Benfica). Det er som med cykelsporten, der er for mange penge i spillet, til at aktørerne tør stole udelukkende på egne evner. Og samtidig har UEFA jo også en interesse i, at holde lidt flere nationer inde i billedet, så man ikke ender med en semifinale og finale, som reelt kun har stor værdi i England, fordi alle klubberne er Engelske. De kunne måske også have en interesse i en seværdig finale mellem et par af de klubber, der står for det fodbold, der er populært blandt seerne, f.eks. Barcelona og Arsenal.

Der findes mange måder at snyde på, også på direkte TV, er man f.eks. god til korttrick, er det ingen sag at få byttet sedlerne, når kuglerne åbnes. Hvis man ser klippet længere oppe i tråden, så har herren der trækker kuglerne op af bowlen også en forholdsvis stor ring på en finger på den hånd der trækker kuglen, der kan sagtens laves et eller andet med magneter i sådan en. En simpel løsning kunne være mærkede kugler.

Men som sagt, det der for alvor gør sagen suspekt, er den betting aktivitet bookmakerne oplevede på lodtrækningen, den udelukker mere eller mindre held-/tilfældighedsfaktoren.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #33: 15 Mar 2008, 23:06 »

Amen... Hacke sider ? Det er en Engelsk avis' hjemmeside (Tror jeg nok) Den er jo ikk blevet hacket... Og iøvrigt, så det med, at der er blevet rettet i indlæggene, det holder jo heller ikk... Der er mange der har svaret på hans første besked...

Jeg ved ikk helt hvad jeg skal tro, men det er da pudsigt, at alle spiludbydere, har lukket for spil på lodtrækningen ?

Hvis jeg skal komme med et bud, så tror jeg der er blevet snydt, da CHL vil tjene mange flere penge, hvis det er ikk er 4 engelsk hold i semifinalen..
Hvis det var 4 engelsk hold i semi, så ville der ingen tv-serere være i de andre store lande som Italien, Spanien og Tyskland, da det formentlig ikk synes det er sjovt af følge CHL med kun engelske hold...

Pyhha.. Det var noget af en smørre jeg fik fyret af det.. Opstemt

Til Absalonsen.. Det er 105 forskellige kombinationer..

Hm.. Min udregning sagde 40k Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #34: 15 Mar 2008, 23:06 »

Amen... Hacke sider ? Det er en Engelsk avis' hjemmeside (Tror jeg nok) Den er jo ikk blevet hacket... Og iøvrigt, så det med, at der er blevet rettet i indlæggene, det holder jo heller ikk... Der er mange der har svaret på hans første besked...

Jeg ved ikk helt hvad jeg skal tro, men det er da pudsigt, at alle spiludbydere, har lukket for spil på lodtrækningen ?

Hvis jeg skal komme med et bud, så tror jeg der er blevet snydt, da CHL vil tjene mange flere penge, hvis det er ikk er 4 engelsk hold i semifinalen..
Hvis det var 4 engelsk hold i semi, så ville der ingen tv-serere være i de andre store lande som Italien, Spanien og Tyskland, da det formentlig ikk synes det er sjovt af følge CHL med kun engelske hold...

Pyhha.. Det var noget af en smørre jeg fik fyret af det.. Opstemt

Til Absalonsen.. Det er 105 forskellige kombinationer..


orh ja okay matematik geni, hehe
Logged

JoppeH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #35: 15 Mar 2008, 23:07 »

Jah.... Nu er jeg ikk en matematisk geni, men jeg tror måske, at du har medregnet, hvem der starter ude og hjemme... Og dette tager Confused ikk højde for.. Han skriver eks. LFC - AFC, hvilket jo egentlig er forkert, da det blev AFC - LFC
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #36: 15 Mar 2008, 23:14 »

Det er bare ren tilfældighed,

For som Uefa selv siger, der er ikk mærker på boldene, og der bliver jo blandet rundt får hver træk, så . . .

Og hvis Liverpool f.eks. havde mødt Manchester, var der sikker også en eller anden fyr fra Uganda or some where,
der havde skrevet det ned Peace
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #37: 15 Mar 2008, 23:17 »

Det er bare ren tilfældighed,

For som Uefa selv siger, der er ikk mærker på boldene, og der bliver jo blandet rundt får hver træk, så . . .

Og hvis Liverpool f.eks. havde mødt Manchester, var der sikker også en eller anden fyr fra Uganda or some where,
der havde skrevet det ned Peace

Det skal de jo sige! De kan jo ikke sige "Der er mærker på boldene!"  Og så er der det der med varme og kolde bolde.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #38: 15 Mar 2008, 23:20 »

Haaber da ikke der er fusk
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #39: 15 Mar 2008, 23:21 »

Er ret sikker på at det er fusk
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #40: 15 Mar 2008, 23:21 »

Tror bare ikke det er fusk, for der er jo mange der er indblandet i lodtrækningen. Og jeg nægter simpelthen at tro at hele UEFA ville snyde, for en sjat penge.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #41: 15 Mar 2008, 23:22 »

Tror bare ikke det er fusk, for der er jo mange der er indblandet i lodtrækningen. Og jeg nægter simpelthen at tro at hele UEFA ville snyde, for en sjat penge.

En sjat penge?

Tænk på hvor mange penge det er
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #42: 15 Mar 2008, 23:24 »

En sjat penge?

Tænk på hvor mange penge det er

I forhold til de penge der alligevel skal punges ud, så er det kun en sjat mere penge vi taler om. Og en sjat er selvfølgelig kun en sjat her, da UEFA nok har nok penge at punge ud af i forhold til det de ville vinde på valgfusk.
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #43: 15 Mar 2008, 23:25 »

Hvor mange penge er det lige det er
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #44: 15 Mar 2008, 23:26 »

Hvor mange penge er det lige det er

Nu kender jeg ikke de præcise tal, men det er jo logisk at der ikke kan tales om mange procenter der kan hentes ved fusk.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010