home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk med CL-lodtrækningen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Fusk med CL-lodtrækningen  (Læst 7357 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #15: 15 Mar 2008, 19:19 »

Altså statistisk set må nogle jo gætte rigtigt... Jeg har ikke se indlægget fra "Confused" (link evt?) men regner da med at det bare er et gæt.
Logged


Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #16: 15 Mar 2008, 19:21 »

Mr Spezialized, den er allernederst på side 1 Smiley

Men den kan da godt lige komme på side 2 også

http://forums.liverpoolecho.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #17: 15 Mar 2008, 19:22 »

Mr Spezialized, den er allernederst på side 1 Smiley

Men den kan da godt lige komme på side 2 også

http://forums.liverpoolecho.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0

Så det lige efter jeg postede Wink
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #18: 15 Mar 2008, 19:23 »

Her er tråden hvis nogle skulle ville læse den - http://forums.liverpoolecho.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0 - Den "confused" oprettede.

Fedt! Nu gider jeg dog ikke læse det hele igennem, men tak for du fandt den frem. Det er nu ret sjovt at tænke på - Især hvis UEFA har lavet en kæmpe brøler.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #19: 15 Mar 2008, 19:23 »

Hvis man læser læbgere i den tråd der blier linket til, giver de et link til, til en anden side hvor en moderator har forudsiget det samme en uge før. Senere er deer nogle fra den første side der har skrevet en PB til ham. Og de linker faktisk til et billede hvor han isger at det var for sjov, og at det bare viser hvor nemt det er at ændre i sin post efter lodtrækningen, Måske "Confused" har gjort det samme?
Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #20: 15 Mar 2008, 19:24 »

Ved ikke helt hvad jeg skal tro...når oddsene for at gætte rigtigt omkring lodtrækningen er så lave som de er, så tror jeg ikke der er snyd, men at det rent og skær er heldigt gættet. Oddsene for at gætte rigtigt er blot 199-1. Altså vil der være et rigtigt gæt pr.200 mennesker...sådan groft sagt...altså rimlig heldigt!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #21: 15 Mar 2008, 19:27 »

Husk, at medierne jo også gør deres for at puste ild i gløden.

Mht til dine odds vevest7, så tænk på hvormange folk der laver disse gæt på verdensplan.

Tænk når fx når FCK spiller, så sidder der 100 folk på FMd og FMg (bare for at nævne FM-sider) og giver deres bud på score og målscorer. Bare fordi en rammer rigtigt, gør det jo ikke at kampen er aftalt for forhånd.

Tror vi snakker om held her.
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #22: 15 Mar 2008, 19:27 »

Hvis man læser læbgere i den tråd der blier linket til, giver de et link til, til en anden side hvor en moderator har forudsiget det samme en uge før. Senere er deer nogle fra den første side der har skrevet en PB til ham. Og de linker faktisk til et billede hvor han isger at det var for sjov, og at det bare viser hvor nemt det er at ændre i sin post efter lodtrækningen, Måske "Confused" har gjort det samme?

Nu har jeg lige kigget på det første indlæag af Confused, og der står ingenting á la 'redigeret af bla bla'. Men ja det kunne sagtens tænkes, at han havde ændret på sin post efter lodtrækningen.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #23: 15 Mar 2008, 19:29 »

Og hvorfor tror du ikke det?
Ikke at jeg siger det er fusk, men kom da lige med en begrundelse, så vi kan skabe en debat.
altså det kan da godt være at det er tilfældigt at der bliver to englænder opgør i træk..
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #24: 15 Mar 2008, 19:30 »

Nu har jeg lige kigget på det første indlæag af Confused, og der står ingenting á la 'redigeret af bla bla'. Men ja det kunne sagtens tænkes, at han havde ændret på sin post efter lodtrækningen.

Hvad så med alle de andre der kommentere hans udsagn?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #25: 15 Mar 2008, 19:36 »

Nu har jeg lige kigget på det første indlæag af Confused, og der står ingenting á la 'redigeret af bla bla'. Men ja det kunne sagtens tænkes, at han havde ændret på sin post efter lodtrækningen.

Det er jo ikke sikkert at der står det på det forum men man kan bestemt ikke udelukke Held. ?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #26: 15 Mar 2008, 19:39 »

Hvad så med alle de andre der kommentere hans udsagn?

Nu har jeg ikke kigget på samtlige kommentarer, men det kunne tænkes, at der er et par brugere som har skrevet at de så nogle andre bud på en mulig lodtrækningen. Ergo, indlægget er redigeret.

Dog skal jeg som sagt ikke gøre mig klog på det, og som Spezialized siger, så er det sikkert held. Der er sikkert flere tusinde der har prøvet at forudse lodtrækningen. Confused gætter så rigtigt, og kommer i mediernes spotlight
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #27: 15 Mar 2008, 22:29 »

Her er tråden hvis nogle skulle ville læse den - http://forums.liverpoolecho.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0 - Den "confused" oprettede.

Hold da kæft lige læst den og wow det er grineren.. Alle siger bare at det er noget crap men så får han fandme ret!! Shockeret
Men tror bare har gættet og så da han så han fik ret har han  sagt han fik det fortalt??
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 22:32 af BenMusalho » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #28: 15 Mar 2008, 22:37 »

Noget helt andet er at nogle folk jo også kan hacke sider og derved rette indlæg uden at der kan ses (altså bliver registrering ikke oprettet som fx ved os; « Seneste Redigering: I dag kl. 22:32:31 af BenMusalho »
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Fusk med CL-lodtrækningen
« Svar #29: 15 Mar 2008, 23:03 »

Jeg tror ikke på, at han bare har gættet og ramt rigtigt. Hvis mine udregninger passer, er der over 40.000 forskellige kombinationer, hvis der ikke er noget med seedninger. Hans chance for ar ramme rigtig er således minimal - så minimal, at man ikke kan se den med det blotte øje.

Jeg tror ikke, at han bare har gættet, men samtidig har jeg svært ved at tro på fusk.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010