home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Selvmord
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Selvmord  (Læst 56782 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #45: 12 Mar 2008, 22:55 »

I know JS.. men det er sgu ikk kun pga. pigebørnene.. det er helt sikkert..

Jeg vil ikke sige mere..... INTET pigebarn er noget så meget værd.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #46: 12 Mar 2008, 22:55 »

I know JS.. men det er sgu ikk kun pga. pigebørnene.. det er helt sikkert..

Okay.. Men håber sku du tænker lidt på dine medmennesker - tænk på hvor mange du sårer, tænk på hvor mange der vil hjælpe dig, hvis du har brug for det. Tænk i det hele taget på, hvor mange som vil det bedste for dig!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #47: 12 Mar 2008, 22:56 »

FCK88: Du skal ikke overveje det.. du SKAL gøre det Thumbs Up

Håber ikke du snakker om selvmord  Shockeret

http://www.youtube.com/v/Iyn5kFrhcqc
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #48: 12 Mar 2008, 22:56 »

tror jeg skal have fat i en psykolog.. det er det eneste jeg rigtig føler er en der virkelig kan hjælpe..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #49: 12 Mar 2008, 22:58 »

Håber ikke du snakker om selvmord  Shockeret

http://www.youtube.com/v/Iyn5kFrhcqc
Come on.. hvad tror du selv.. Han skal self. søge hjælp og ikke bare overveje det.. Wink

tror jeg skal have fat i en psykolog.. det er det eneste jeg rigtig føler er en der virkelig kan hjælpe..

Nej du SKAL!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #50: 12 Mar 2008, 23:00 »

pudsigt nok har jeg forsøgt selvmord i dag.. Huh .. men jeg fik det ikk gjort ordenligt.. og jeg mener det 100 % .. er virkelig så langt nede nu at jeg helt sikkert behøver en hjælpende hånd.. nogen der har nogle gode forslag?? har snittet mig selv over 60 steder i min ene arm i dag.. :S

Nej nej nej rolig... Lad os lige tale om det her engang...

Jeg kan godt forstå dine følelser. Følelser kan løbe af med en, og man kan ikke længere finde sin identitet, og man føler nærmest at livet kan være ligemeget.. Nu lyder det måske som jeg jeg har været tæt på det, at begå selvmord. Det har jeg ikke, men jeg kan så let sætte mig ind i din situation... Jeg ser ikke ned på dig fordi du siger det, og syntes det er godt du fortæller om det, for det viser at du ikke er ligeglad med dit liv, da du gerne vil have hjælp.. Godt tegn...

Nu ved jeg ikke hva din grund til planlagt selvmord er, og det rager i det hele taget heller ikke mig... Hvis du vil tale om det er det bare godt, hvis du ikke vil lader vi det ligger...
Men lad os i stedet se lidt på din omgangskreds, og din fremtid... Det er ikke en nem beslutning at skulle tage sit eget liv. Men før du alene gør forsøget vil jeg gerne have dig til at tænke på din omgangskreds.. Din familie, dine venner, ja alle dem der kender dig... Det vil påvirke dem resten af livet, og de vil resten af deres liv side med følelsen" Hvorfor"
Det er en af mange grunde til at du bør genoverveje det... Tænk også på ordsproget" Kommer tid kommer råd" ..Du vil klart få det bedre i fremtiden, og du vil opleve tonsvis af glæder... Måske stinker livet lige nu... Jeg kender det, og det gør vi alle... Livet kan være det værste på jorden, og man ønsker bare at man aldrig var blevet født.. Men tænk på fremtiden... Tænk på når du får en kone, når i skal giftes, når i får hus, og børn. Når du ser dine børn vokse op, og du ser hvordan dine forældre tilfreds kan sætte sig ned og sige" Se hva der der kommet ud af vores dejlige søn" , og hvis du virkelig er så langt ude som du siger så fokuser på de positive aspekter som nu engang er i dit liv lige nu, for der er altid positive ting at tage fat på... Det kan være en dejlig far,en kærlig mor, dejlige bedsteforældre, en god ven, eller en dejlig hund, ja selv en god skole... Det er bare eksempler... Men tænk på det når du får tanken om selvmord... Vend dine tanker positivt, så du faktisk tænker på noget godt, når dine tanker vildleder dig...

For egentlig er det det at begå selvmord bare at man ikke vil se sine problemer i øjnene... Ser du på dem, og siger til dig selv" De skal fandme ikke overvinde mig" kommer de positive aspekter i dit liv også langsomt men sikkert frem Smiley

Håber det var dig behjælpeligt Smiley
 
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #51: 12 Mar 2008, 23:01 »

tror jeg skal have fat i en psykolog.. det er det eneste jeg rigtig føler er en der virkelig kan hjælpe..
Jeg kan sige, at jeg går til psykolog for tiden, dog ikke på grund af selvmordstanker, men synes det hjælper meget på mit problem, at kunne snakke åbent om det, uden at skulle tænke på at andre får noget og vide... Bare det at få de tanker, som man normalt holder for sig selv, ud, det er guld..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #52: 12 Mar 2008, 23:02 »

Nej nej nej rolig... Lad os lige tale om det her engang...

Jeg kan godt forstå dine følelser. Følelser kan løbe af med en, og man kan ikke længere finde sin identitet, og man føler nærmest at livet kan være ligemeget.. Nu lyder det måske som jeg jeg har været tæt på det, at begå selvmord. Det har jeg ikke, men jeg kan så let sætte mig ind i din situation... Jeg ser ikke ned på dig fordi du siger det, og syntes det er godt du fortæller om det, for det viser at du ikke er ligeglad med dit liv, da du gerne vil have hjælp.. Godt tegn...

Nu ved jeg ikke hva din grund til planlagt selvmord er, og det rager i det hele taget heller ikke mig... Hvis du vil tale om det er det bare godt, hvis du ikke vil lader vi det ligger...
Men lad os i stedet se lidt på din omgangskreds, og din fremtid... Det er ikke en nem beslutning at skulle tage sit eget liv. Men før du alene gør forsøget vil jeg gerne have dig til at tænke på din omgangskreds.. Din familie, dine venner, ja alle dem der kender dig... Det vil påvirke dem resten af livet, og de vil resten af deres liv side med følelsen" Hvorfor"
Det er en af mange grunde til at du bør genoverveje det... Tænk også på ordsproget" Kommer tid kommer råd" ..Du vil klart få det bedre i fremtiden, og du vil opleve tonsvis af glæder... Måske stinker livet lige nu... Jeg kender det, og det gør vi alle... Livet kan være det værste på jorden, og man ønsker bare at man aldrig var blevet født.. Men tænk på fremtiden... Tænk på når du får en kone, når i skal giftes, når i får hus, og børn. Når du ser dine børn vokse op, og du ser hvordan dine forældre tilfreds kan sætte sig ned og sige" Se hva der der kommet ud af vores dejlige søn" , og hvis du virkelig er så langt ude som du siger så fokuser på de positive aspekter som nu engang er i dit liv lige nu, for der er altid positive ting at tage fat på... Det kan være en dejlig far,en kærlig mor, dejlige bedsteforældre, en god ven, eller en dejlig hund, ja selv en god skole... Det er bare eksempler... Men tænk på det når du får tanken om selvmord... Vend dine tanker positivt, så du faktisk tænker på noget godt, når dine tanker vildleder dig...

For egentlig er det det at begå selvmord bare at man ikke vil se sine problemer i øjnene... Ser du på dem, og siger til dig selv" De skal fandme ikke overvinde mig" kommer de positive aspekter i dit liv også langsomt men sikkert frem Smiley

Håber det var dig behjælpeligt Smiley
 

Så smukt, world war Græder
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #53: 12 Mar 2008, 23:02 »

Jeg kan sige, at jeg går til psykolog for tiden, dog ikke på grund af selvmordstanker, men synes det hjælper meget på mit problem, at kunne snakke åbent om det, uden at skulle tænke på at andre får noget og vide... Bare det at få de tanker, som man normalt holder for sig selv, ud, det er guld..

OT: Må man spørge hvorfor? Du behøver ikke at svare.. Forseglede Læber
Logged

- Veni, vidi, vici -

søgaard
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #54: 12 Mar 2008, 23:04 »

OT: Må man spørge hvorfor? Du behøver ikke at svare.. Forseglede Læber
Det må du da gerne.. og det er af den simple grund at jeg har ben af glas efterhånden og har fået en slags frygt for at vende tilbage til fodboldbanen i frygt for at blive skadet igen.. og så prøver jeg at få frygten væk med et par gange hos en psykolog Smiley Godt nok er det slet ikke det samme som selvmordstanker, men princippet er det samme Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #55: 12 Mar 2008, 23:05 »

Det må du da gerne.. og det er af den simple grund at jeg har ben af glas efterhånden og har fået en slags frygt for at vende tilbage til fodboldbanen i frygt for at blive skadet igen.. og så prøver jeg at få frygten væk med et par gange hos en psykolog Smiley Godt nok er det slet ikke det samme som selvmordstanker, men princippet er det samme Smiley

Oki.. fedt at det så hjælper.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #56: 12 Mar 2008, 23:05 »

Vil nok finde ud af noget engang i næste uge Søgaard.. men tak for dit råd.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

søgaard
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #57: 12 Mar 2008, 23:06 »

Oki.. fedt at det så hjælper.. Thumbs Up
Jepp Smiley men frygten sidder der stadig, men jeg er da begyndt og se frem til og skal spille fodbold igen Smiley
Vil nok finde ud af noget engang i næste uge Søgaard.. men tak for dit råd.. Wink
Tror ikke du kommer til og fortryde det  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #58: 12 Mar 2008, 23:06 »

Vil nok finde ud af noget engang i næste uge Søgaard.. men tak for dit råd.. Wink

Det sku sent... Nu er bedst, men i morgen kan måske gå!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #59: 12 Mar 2008, 23:08 »

Så smukt, world war Græder

Tak   Smiley

Det er selvfølgelig også nemt at skrive, men det er den bedste tankegang i den situation og håber du kunne bruge det FCK88 Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010