home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Selvmord
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Selvmord  (Læst 56634 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #15: 12 Mar 2008, 22:36 »

Det er gudhjælpe mig heller ikk for sjov jeg siger det.. kan poste et SS af min arm hvis du ellers vil se det Grass... ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #16: 12 Mar 2008, 22:37 »

FCk88: Hvis det ikke er, vil jeg råde dig til at snakke med dine venner/bekendte/famile eller hos i psykolog
Det er gudhjælpe mig heller ikk for sjov jeg siger det.. kan poste et SS af min arm hvis du ellers vil se det Grass... ticked off
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Selvmord
« Svar #17: 12 Mar 2008, 22:37 »

Kan man tage et screenshot af sin arm? I så fald har jeg ikke forstået det ord korrekt.

Men det lyder bestemt ikke hyggeligt, det du har gang i, FCK88. Jeg vil råde dig til, at tage GE's råd til dig, og snakke med nogle du kender eller hos en læge. Det er ikke ligefrem sundt, det du går rundt og gør på dig selv og tænker på.
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #18: 12 Mar 2008, 22:39 »

Er sikker på alle herinde gerne vil hjælpe dig, men tvivler på at det er det rette forum!
Håber du vil love dig selv at finde en der har kompetencerne til at hjælpe dig - hurtigt.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #19: 12 Mar 2008, 22:41 »

pudsigt nok har jeg forsøgt selvmord i dag.. Huh .. men jeg fik det ikk gjort ordenligt.. og jeg mener det 100 % .. er virkelig så langt nede nu at jeg helt sikkert behøver en hjælpende hånd.. nogen der har nogle gode forslag?? har snittet mig selv over 60 steder i min ene arm i dag.. :S
Kan simpelt hen ikke tage dig seriøst. Har godt lagt mærke til dine kommentarer på msn og den ene uge er du helt oppe og ringe og den næste uge er du helt nede i kulkælderen. Men du har åbentbart brug for hjælp, og så er mediet her i alt fald ikke det rette sted. Så er du sku nød til at søge ud i den virkelige verden hos de virkelige venner og få hjælp. Og alt det ævl med en kvinde der ikke vil ha dig kan jeg slet ikke tage seriøst. Videre med livet i stedet for at sidde og pive. Der er sku kvinder nok i verdenen....
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #20: 12 Mar 2008, 22:42 »

FCK88; Tag kontakt til din læge omgående. Ingen på et internet forum, kan hjælpe dig. Der skal professionel hjælp til. Snak evt. med dine forældre først, men husk at du roligt kan tage til lægen. Han har tavshedspligt og må ikke gå videre til NOGEN med det, uden din tilladelse.
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #21: 12 Mar 2008, 22:43 »

Selvmord er ligesom at tage den nemme vej ud - det synes jeg virkelig. Det er ligesom, hvis du ikke kan få dit hold til at spille i FM, og så bare giver op og sletter dit save (hold kæft, hvor er jeg filosofisk).

I øvrigt er det meget meget selvisk. Overvej engang feks hvad forældre tænker når deres barn tager sit eget liv. Uden tvivl en frygtelig følelse af sorg, men også at de har været dårlige forældre. Det er noget som rammer en familie i mange år vil jeg tro - det er sgu ikke noget man glemmer.
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #22: 12 Mar 2008, 22:44 »

Selvmord er ligesom at tage den nemme vej ud - det synes jeg virkelig. Det er ligesom, hvis du ikke kan få dit hold til at spille i FM, og så bare giver op og sletter dit save (hold kæft, hvor er jeg filosofisk).

I øvrigt er det meget meget selvisk. Overvej engang feks hvad forældre tænker når deres barn tager sit eget liv. Uden tvivl en frygtelig følelse af sorg, men også at de har været dårlige forældre. Det er noget som rammer en familie i mange år vil jeg tro - det er sgu ikke noget man glemmer.

Jeg ville hellere sige resten af deres liv..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #23: 12 Mar 2008, 22:45 »

Selvmord er ligesom at tage den nemme vej ud - det synes jeg virkelig. Det er ligesom, hvis du ikke kan få dit hold til at spille i FM, og så bare giver op og sletter dit save (hold kæft, hvor er jeg filosofisk).

I øvrigt er det meget meget selvisk. Overvej engang feks hvad forældre tænker når deres barn tager sit eget liv. Uden tvivl en frygtelig følelse af sorg, men også at de har været dårlige forældre. Det er noget som rammer en familie i mange år vil jeg tro - det er sgu ikke noget man glemmer.

Nej, det siger sig selv, hvis det er nogen i ens nærmeste familie
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #24: 12 Mar 2008, 22:47 »

Kan sagtens bevise at det ikk er for sjov det jeg siger.. hvis der er nogle der ikk tror på mig kan de jo bare skrive til mig..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #25: 12 Mar 2008, 22:48 »

Tag for himlens skyld fat i nogle og snak med dem om det !
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #26: 12 Mar 2008, 22:49 »

Kan simpelt hen ikke tage dig seriøst. Har godt lagt mærke til dine kommentarer på msn og den ene uge er du helt oppe og ringe og den næste uge er du helt nede i kulkælderen. Men du har åbentbart brug for hjælp, og så er mediet her i alt fald ikke det rette sted. Så er du sku nød til at søge ud i den virkelige verden hos de virkelige venner og få hjælp. Og alt det ævl med en kvinde der ikke vil ha dig kan jeg slet ikke tage seriøst. Videre med livet i stedet for at sidde og pive. Der er sku kvinder nok i verdenen....

Tror du jeg siger sådan nogle ting for sjov??!! .. jeg ved godt jeg til dels har en mærkelig humor men DETTE er fandeme ALVOR..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #27: 12 Mar 2008, 22:49 »

Kan sagtens bevise at det ikk er for sjov det jeg siger.. hvis der er nogle der ikk tror på mig kan de jo bare skrive til mig..

Jeg kan sige det kort! Denne tråd skal du ikke bruge til at fremvise dine selvmordsforsøg. Det gider vi ikke se på. Søg i stedet noget hjælp i den virkelige verden, frem for at bruge det for at få opmærksomhed herinde!
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #28: 12 Mar 2008, 22:49 »

Tag for himlens skyld fat i nogle og snak med dem om det !

Jah tak.. HVEM??
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Selvmord
« Svar #29: 12 Mar 2008, 22:49 »

Jeg kan sige det kort! Denne tråd skal du ikke bruge til at fremvise dine selvmordsforsøg. Det gider vi ikke se på. Søg i stedet noget hjælp i den virkelige verden, frem for at bruge det for at få opmærksomhed herinde!

Iorden spez..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010