home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 41045 gange)
Rossonero
Gæst
 
#13 OPDATERING
« Svar #105: 17 Mar 2008, 17:01 »

1-3-2008
MILANNEWS 
DEN ITALIENSKE TOP


Sæsonen er langsomt kommet tilbage på sporet, og der er nu blevet spillet 2 måneder i det nye år. Måneder der vel og mærke har været fantastiske for Milan, som efterhånden har opnået nogle imponerende milepæle. Serie A er med tiden blevet én af de mere underholdene, og Danmark's TV3 m.fl. er begyndt at transmittere kampe fra den italienske top, som mange eksperter og fodboldelskere har kaldt kedeligt og alt for organiseret fodbold – nu er menuen dog ændret.

Lad os starte med, at hive Serie A frem på den afslørende scene. Milan har været yderst effektive de seneste par måneder, og det har rivalerne fra Inter ikke kunne håndtere ligeså præcist. “Rossoneri” har overtaget tronen på førstepladsen, hvor man rent faktisk har byttet roller med Inter, der nu har to point op til Milan.

Empoli var den første kegle, der skulle væltes i bowlinghallen, og det blev gjort i bedste italienske manér. Milan var på udebane, og de havde heller ikke megen overskud til, at risikere chancer med offensivt fodbold. Der blev derfor trukket lidt ned i trådene, hvilket resulterede i en snæver 1-0 sejr til djævlene fra Milano.


Efterfølgende er det blevet til en række af flotte resultater, heriblandt en 2-1 sejr over Roma og en flot 5-1 triumf over Parma på hjemmebane. Inter er dog langt fra ude af kampen, og ét lille fejltrin fra Milan kan bringe Inter tilbage på banen.

Coppa Italia kører også for fulde gardiner, hvor Milan efter et par hæsblæsende kampe, har lusket sig ind på en semifinale-plads. Rimini var den første modstander, og i det første opgør på udebane vandt Milan 3-1, hvilket må siges at være en anelse skuffende. Returkampen skulle ikke blive meget mere overbevisende, da Milan vinder 3-2, og trods de frustrerende resultater, kom milaneserne videre.

Næste prik på spilbrættet var Juventus, der må siges at være en langt mere kvalificeret modpart. Første kamp på udebane blev 1-1, mens man hjemme formåede, at hive et 0-0 resultat hjem, og derved komme videre på reglen om udebanemål. Et udfald der var fuldt fortjent, selvom Juventus snildt kunne have været holdet i ekstase. I semifinalen venter Lazio, som gæster San Siro d. 16/4.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #106: 17 Mar 2008, 17:06 »

Det er utroligt, at du kun er to point foran med den statistik. Det må jo betyde, at Italien kun har to optimale hold, hvor f.eks. England har fire.

Stadig er din opsætning fantastisk. Det eneste, der er at sætte en finger på, er, at du til tider ikke kender forskel på udsagnsled og udsagnsord.

Keep it fucking up.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #107: 17 Mar 2008, 17:12 »

Det kan jeg godt se, SirToby.

Men igen, så prioriterer jeg ikke det grammatiske vanvittigt højt i mine blogs, hvorfor man naturligvis kan falde over et par fejl, selvom man sagtens kan klare sig uden. Jeg vil prøve at give det et ekstra kig til en næste gang.

Tak for de rosende ord.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #108: 17 Mar 2008, 18:22 »

Helt klart skal onside med !
Det er en fantastisk tanke du har fået !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #109: 17 Mar 2008, 18:23 »

Jeg har svaret på den, og sagt at det ikke skal være onside. Synes, hvis du skal have en kun til CL, at det skal være Uefa.com eller en anden hjemmeside/avis. Vil være mærkelig pludselig at bringe en dansk side i spil..
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #110: 17 Mar 2008, 18:25 »

Ah, ja. UEFA havde da lige fløjet forbi mig.
Og det kan jeg egentlig godt se, da jeg jo som bekendt bruger La Gazzetta Dello Sport. Så tak for idéen. Det er fortsat ikke sikkert, at jeg laver én specielt til Champions League, men det ser sådan ud lige nu.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #111: 17 Mar 2008, 18:26 »

Ja, synes det kunne være fedt med en kun til CL. Det skal bare ikke være Onside! Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #112: 17 Mar 2008, 18:33 »

næste update?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #113: 17 Mar 2008, 18:38 »

Super update Rossonero. Og virkelig flot klaret i ligaen!
Og så må jeg ærlig indrømme, at jeg virkelig beundrer dine billeder. Hver enkelt billed ser fantastisk ud. Virkelig klasse!

Forsæt det gode stykke arbejde, og glæder mig til at høre meget mere.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #114: 17 Mar 2008, 18:39 »

Det er rigtig godt det her Rossonero, pæn opsætning, kan godt lide effekten på billederne, og du skriver godt. Mht. til CL så synes jeg du skal tage UEFA Smiley.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#14 OPDATERING
« Svar #115: 17 Mar 2008, 20:19 »

5-3-2008
UEFA COM 
MESTRENE OPPE IMOD STUTTGART


Vi trådte for omtrent to uger siden ind i Champions League-ottendelsfinalerne, hvor der i denne nyhed vil sættes fokus på gårsdagens kamp, som i dette tilfælde var Milan mod Stuttgart, der sikrede underholdning i høj klasse over de to kampe.

Milan har været eminente hidtil i denne sæsons Champions League og den italienske magtfaktor slap ubesejrede ud igennem gruppespillet. Det blev Sporting der sikrede den anden billlet på en andenplads, mens Lyon overraskende måtte tage til takke med en UEFA Cup-billet. En tæt gruppe var det dog, men Besiktas trak det korteste strå og måtte dermed forlade turneringen.

Stuttgart på den anden side bosatte sig på anden etage, mens Chelsea dominerede Gruppe D suverænt og kunne derfor placere øverst. Sevilla og Olympiakos var til tider tæt på at vælte Stuttgart af pinden, men tyskerne havde lige akkurat dét der skulle til. Det skulle blive spændende at se, om de tyske mestre kunne hamle op med giganterne fra Milano, som selvsagt havde favoritværdien på deres side.


Det første opgør var at finde på tysk grund, nærmere Gottleib-Daimler-Stadion i Stuttgart. Kampen var overraskende stille til at starte med og vi var vidne til en masse sløsede afleveringer frem og tilbage. Forløsningen skulle opstå i anden halvleg og den sørgede Stuttgart for. Pável Pardo var manden i skysovs efter at have sparket en aflevering fra Yildiray Bastürk perfekt i nettet.

Der blev dog hurtigt stille hos de tyske fans, da Alberto Gilardino tre minutter efter tyskernes scoring, bragte balance i regnskabet. Vi skulle ikke få flere mål at råbe af, og de to hold måtte forlade banen med et 1-1 resultat. Et mindre godt resultat for det tyske mandskab, der nu havde presset på deres side.

I det andet opgør var Milan på hjemmebane og derfor stærke favoritter til at gå videre. Andriy Shevchenko hjalp holdet godt på vej, med en scoring efter blot to minutters spil. Kampens næste scoring skulle komme i 90. minut, denne gang med Pato på måltavlen og Milan kunne dermed forberede deres entré til kvartfinalen.

Italienerens modstander i kvartfinalen hedder Liverpool, som man har haft sine møder med gennem tiderne. Senest i Champions League-finalen som Milan vandt 2-1, med Filippo Inzaghi i heltens rolle. Liverpool slog Sporting CP i deres ottendelsfinaler, som de vandt 3-2 samlet. I Premier League gør Liverpool det også fremragende, hvor de lige nu ligger placeret på en førsteplads. Den første runde spilles d. 2/4, hvor det er Milan der må tage turen til Anfield Road.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #116: 17 Mar 2008, 20:22 »

Jeg må også bøje mig i støvet for denne superb blog, men jeg er den dovne bloglæser, som godt kan lide statistikker og tekst med fed når det sker noget. Så nogle SS og evt. statistikker ville være nice. Men ellers kan jeg ikke sætte en finger på noget som helst. Simpelthen klasse.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #117: 17 Mar 2008, 20:24 »

Lækkert nok en gang, Rosso! To yderst spænende opgør mod Liverpool Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #118: 17 Mar 2008, 20:39 »

Tak for ordene begge!

Jeg vil se, om jeg kan få proppet noget mere SS og diverse i mine opdateringer.

Håber i øvrigt at I kan lide Uefa.com layoutet!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #119: 17 Mar 2008, 20:42 »

God Blog og Flot Grafik
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010