home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 41078 gange)
Rossonero
Gæst
 
#9 OPDATERING
« Svar #75: 13 Mar 2008, 22:57 »

17-12-2007
MILANNEWS 
Costacurta og co. triumferer!


I fjor løftede Paolo Maldini Champions League-trofæet, da man mødte engelske Liverpool, som måtte se sig slået 2-1. Grundet sejren i finalen drog Milan til Japan for omtrent en uge siden, hvor der var lagt op til denne sæsons klub-VM.

Milan var spået en eftertrykkelig sejr i turneringen, da de øvrige hold i dysten ikke var af samme rang, på nær Boca Juniors som visse havde en fidus til. Tunesiske Etoile du Sahel var Milan's modstander i semifinalen, og italienerne var førend kampstart kåret videre. En kamp hvor Ancelotti og Paloschi startede inde, dog fik de ikke lov til at være med i alle 90 minutter. Holdet var udover de to unge kometer i stærkeste facon, hvorfor Etoile du Sahel hurtigt blev et hurtigt overstået kapitel.

Allerede efter 14 minutters spil kom Milan foran. Gilardino driblede forbi Selmi, stak den videre til brasilianske Ronaldo, som placerede bolden i nettet. Kaká skinnede hele kampen igennem, og skulle inden længe få en scoring. Pirlo udførte ét af hans magiske oplæg, som Kaká flugtede fornemt i mål. Tuneserne havde næsten ikke et ord at skulle have sagt i kampen, bortset fra et par løse chancer, som hurtigt endte på fødderne af milaneserne. Det lignede et lidt udkørt Milan-hold i kampens anden fase, men det skulle dog ikke hindre dem i, at få endnu en scoring. Ronaldo blev dobbeltmålscorer, denne gang med et fantastisk udført frissparksmål.


I turnerings anden semifinale løb Boca Juniors overraskende ind i problemer mod japanske Saitama UTD. Argentinerne skulle helt ud til straffesparkskonkur rencen, før de kunne hive sejren i land, og dermed træde ind til finalen, hvor mægtige Milan ventede. En kamp der skulle blive yderst underholdene for milaneserne.

Begge hold udviste i starten af kampen kæmpe angrebsiver, hvor kampen pludselig kunne sammenlignes med en omgang ping-pong. Der skulle dog ikke gå betydeligt lang tid, før Boca Juniors faldt bagover og Milan tog over – i store manére.

Seedorf blev den første til at starte målfesten i gang, med et flot skruet skud i ind forbi Caranta. Kaká stod for målet til 2-0, som blev scoret i kampens 25. minut, og det massive pres blev fastholdt af Milan. Det resulterede i endnu et mål til Milano-holdet, som indskiftede Shevchenko blev noteret for. Efterfølgende var Boca Juniors langt fra synlige, og Milan kunne stille og roligt køre sejren hjem. Kampen ender 3-0 til Milan, og Costacurta og co. kunne løfte sæsonens andet trofæ!
« Seneste Redigering: 14 Mar 2008, 13:24 af Rossonero » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #76: 13 Mar 2008, 23:01 »

Så vandt vi det første trofæ! Forhåbentligt ikke den sidste gang... Opstemt

Vandt du ikke også Europa super-cuppen over Sevilla ? Og du må og skal virkelig gøre den nye Maldini til en kæmpe stjerne. Dog skriver du at Paolo Maldini er Cesare Maldinis far - er det ikke omvendt?
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #77: 13 Mar 2008, 23:03 »

"...hans fader Paolo Maldini" refererer til Christian Maldini, men den kan selvfølgelig godt misforstås.

Og jo, det gjorde jeg, men den vil jeg nødig tælle med, da det jo i realiteten er en slags venskabskamp. Opstemt
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #78: 13 Mar 2008, 23:06 »

"...hans fader Paolo Maldini" refererer til Christian Maldini, men den kan selvfølgelig godt misforstås.

Og jo, det gjorde jeg, men den vil jeg nødig tælle med, da det jo i realiteten er en slags venskabskamp. Opstemt

Aaarh et trofæ er da et trofæ ! Jeg ville klappe i mine små hænder af begejstring, hvis den lille Maldini snart fik debut !
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #79: 13 Mar 2008, 23:08 »

Aaarh et trofæ er da et trofæ ! Jeg ville klappe i mine små hænder af begejstring, hvis den lille Maldini snart fik debut !

I skal lige lære ham lidt bedre af kende, så han får sig en bedre introduktion. Det vil by the way være næste opdatering, hvor jeg vender tilbage med La Gazzetta Dello Sport-opsætningen. Det er dog en update, der først kommer engang i morgen/over morgen. Men regner med, at han snart får chancen!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #80: 14 Mar 2008, 00:11 »

Lyder spændende Rosso
Logged

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #81: 14 Mar 2008, 09:51 »

Fin update Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
#10 OPDATERING
« Svar #82: 14 Mar 2008, 10:56 »

20-12-2007
LAGAZZETTADELLOSPORT 
INTERVIEW: CHRISTIAN MALDINI I RAMPELYSET


Loyale spillere som Paolo Maldini er svære at finde i moderne fodbold. Pengene har overtaget de flestes hjerter, og hvis visse spillere får tilbudt den rette løn, så er de hurtigt på vej mod exit. Fodboldverden må derfor håbe på, at flere af Paolo Maldini's slags vil dukke op, og her er det første håb hans søn, Christian.

Christian Maldini har været et fast emne i pressen, og dette er vel ikke helt så underligt igen. I en alder af blot 14 år har han formået at løfte øjenbrynene hos eksperter, der spår den unge forsvarer en stor fremtid. Adriano Galliani frygter dog lidt, at den unge spiller vil lade sig gå på af de mange forventninger til ham.

“Christian Maldini er uden tvivl et vaskeægte talent, men han er vel og mærke kun 14 år. I så ung en alder skal man passe på med ikke at gøre ham alt for nervøs. Forventninger til ham er allerede store, og det går ikke at folk forøger dem.”

Vi har fået os en snak med stjernefrøet, om hvad han mener om den store omtale.


Føler du dig presset, grundet din faders store succes i fodbolden, eller er det ikke noget du som sådan går rundt og tænker så meget på?
Det spiller selvfølgelig en lille rolle, men det er ikke meget, jeg tænker på det. Jeg føler mig ikke presset til at spille fodbold, og hvis jeg havde lyst til noget andet, havde jeg da gjort det. Fodbold er dog noget jeg elsker rigtig meget, så valget var helt og aldeles naturligt.

Hvordan synes du selv det går dig i klubben, og hvad synes du om selve klubben i helhed? Er der for meget pres på dig, eller rammer det dig ikke?
Det går rigtig godt. Jeg trives helt perfekt her, og det glæder mig, at jeg har min far og Cesare i klubben – det giver en vis form for tryghed. Med hensyn til presset er det igen ikke noget jeg tænker så meget over. Jeg har lært at lukke af, for alt det foregår rundt omkring, og i stedet lade min udvikling komme naturligt – selvfølgeligt via hårdt arbejde. Det er fantastisk at arbejde sammen med så mange erfarne mennesker, og jeg føler, at jeg lærer en hel masse af det.


Mange mener, at du snart vil få din debut, på trods af du blot er 14 år. Er det noget du har talt med din træner om, eller hvordan ligger landet?
Jeg har selvfølgelig talt med Alessandro om det, og vi er nået frem til den løsning, at hvis jeg skal spille, vil det først blive i Coppa Italia eller mod nogle af ligaens mindre gode hold – men det bliver højst sandsynligt om et par sæsoner, hvilket passer mig helt fint. Det er helt vildt at tænke på, da jeg er så ung, og det er naturligvis noget jeg er meget stolt over. Jeg glæder mig i hvert fald til min tur!

Der snakkes allerede meget om, hvor god du kan blive. Hvad er dine personlige mål for fremtiden? Hvor ser du dig selv henne om 7-10 år?
Det er svært at sige. Mit ønske er vel at jeg til den tid er fastmand på førsteholdet, og så skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg håber jeg bliver god nok til at spille for landsholdet. Men igen, så er det noget der alt for tidligt at diskutere, da der kan nå at ske meget i den tid. Men min rigtige drøm er som sagt, at blive ligeså stor som min far i Milan, såvel som på det italienske landshold. Det er indtil videre de mål jeg har sat mig, og jeg vil naturligvis gøre alt for at opnå dem.

Således foregik vores korte møde med den meget modne Christian Maldini, som tydeligvis går i den rigtige retning. Det 14-årige vidunder spåes en debut i næste sæson, hvilket vil gøre ham til den yngste spiller nogensinde som optræder for Milan's førstehold. Det bliver interessant at følge den unge forsvarer, og vi ønsker ham det bedste i fremtiden.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #83: 14 Mar 2008, 11:12 »

Rigtig fin update.
Er Christian Maldini med i FM? eller har du lavet ham?
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Il Campione
« Svar #84: 14 Mar 2008, 11:24 »

Fede updates. Jeg glæder mig til at følge de tre drenge's udvikling.
KUTGW
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #85: 14 Mar 2008, 12:34 »

Fine interviews !

Søger nogle kampreferater og lidt minder interviews
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #86: 14 Mar 2008, 13:15 »

Rigtig fin update.
Er Christian Maldini med i FM? eller har du lavet ham?

Tak!
Som sagt tidligere i tråden, så er han lavet i editor, men han lever skam i virkeligheden ;-)

Fede updates. Jeg glæder mig til at følge de tre drenge's udvikling.
KUTGW

Tak skal du have! Thumbs Up

Fine interviews !

Søger nogle kampreferater og lidt minder interviews

Det kan jeg ikke forstå du siger, da jeg kun har lavet ét interview, men fred være med det.

Og tak.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2008, 13:20 af Rossonero » Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #87: 14 Mar 2008, 13:44 »

Nej ok, ikke interview men så mange avis artikler ...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #88: 14 Mar 2008, 13:50 »

Nej ok, ikke interview men så mange avis artikler ...

Der har været 2 ud af 10, set bort fra træner fyringen og ansættelsen, så det kan jeg ikke se den store logik i. Det kan jo være, at bloggen ikke er noget for dig, da det fremover vil køre meget i denne stil. Altså veksle mellem La Gazzetta Dello Sport og Milan News, da jeg føler det er vigtigt der bliver gjort noget mere ud af det, nu da jeg er et storhold.

Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #89: 14 Mar 2008, 14:01 »

Syntes bloggen er den bedste der er set.

Savnede bare lidt reusltater istedet for artikler om unge talenter.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010