home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 935 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 40822 gange)
Rossonero
Gæst
 
Il Campione
« : 09 Mar 2008, 16:24 »


F  O  R  O  R  D

Blogskriveret er kommet hurtigere på banen, end jeg havde gået og regnet med. Et spil er fundet, skrivelysten er blevet tanket op igen, og jeg er klar til at ræse derudaf. A.C. Milan er holdet, der vil følges i denne blog, som jeg vil forsøge at gøre til min bedste, dvs. at den gerne må overgå “Colossi Zebra”, som jeg mener har været min ypperste hidtil.

Grunden til selektionen af holdet er ret så simpel. Jeg har fulgt den italienske storklub i talrige år, og eftersom det går den uvurderlige sammenslutning mindre godt i denne sæson, har jeg valgt at Football Manager 2008 skal hæle mine sår. Derudover døjer klubben med en forholdsvis høj gnm. alder, hvilket allerede uddeler en udfordring som skal håndteres. Flere ungdommelige spillere skal tilknyttes truppen, flere trofæer skal hentes, og en omfangsrig æra skal atter fremkaldes.

A.C. Milan har gennem tiderne skabt nogle af verdens største legender, og den generation af legendariske spillere må meget gerne fortsætte. Legender har sønner, visse er bare født til det, og de øvrige må yde for at nyde. Dette lille indspark vil I høre meget mere om i fremtiden, da der i dette spil vil sættes maksimal fokus på klubbens ungdomsrækker.

Stilarten vil være meget alá min seneste blog om F.C. Esperia Viareggio, da jeg synes det vil klæde bloggen. Hvis du ikke aner hvad jeg fabler om, så er min forrige blog skrevet ud fra et journalistisk synspunkt. Opsætningen vil også ligne, dog med ændringer rent grafikmæssigt. Da min tid går på så meget andet end blot FM, skal I ikke regne med opdateringer i lynets hastighed – det kommer når tiden er til det. Jeg håber, at I vil nyde læsningen, og komme med ris og ros.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 18:20 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst
 
Overblikket
« Svar #1: 09 Mar 2008, 16:26 »


O  V  E  R  B  L  I  K  K  E  T

Som indlæggets titel så pænt afslører, vil I her være vidne til et overblik. Dette overblik vil fokusere på ændringer i truppen, derved også udviklingen. Det kan i øvrigt ske, at der ikke bliver redigeret lige så snart en ændring træder i kraft.
TRUPPEN 2008/09
Alessandro Costacurta og co.

Målmænd
Dida
Zeljko Kalac
Hugo Lloris

Forsvar
Paolo Maldini (c)
Kakha Kaladze
Alessandro Nesta
Marek Jankulovski
Lino Marzoratti
Daniele Bonera
Massimo Oddo
Dario Simic

Midtbane
Emerson
Gennaro Gattuso
Clarence Seedorf
Yoann Gourcuff
Massimo Ambrosini
Lucas Trecarichi
Davide Ancelotti
Christian Brocchi
Andrea Pirlo
Kaká

Angreb
Andriy Shevchenko
Alberto Gilardino
Alberto Paloschi
Alexandre Pato
Filippo Inzaghi
AC MILAN TROFÆSKAB
Titlerne hevet hjem til Milano

2007/08
FIFA Klub VM
UEFA Super Cup
Serie A
Champions League
Coppa Italia
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 19:06 af Rossonero » Logged

smb
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #2: 09 Mar 2008, 16:33 »

lyder spændene. Vil prøve at at følge med så godt jeg nu kan Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #3: 09 Mar 2008, 16:38 »

Jeg er da med.. Flot start og kan ikke vente på næste update.. AC Milan må jo uden sammenligning være holdet for dig.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #4: 09 Mar 2008, 16:40 »

Jeg er læser, og jeg ved du vil gøre de godt i Milan Wink
Logged

19-18!

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #5: 09 Mar 2008, 16:43 »

Jeg er på Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
#1 OPDATERING
« Svar #6: 09 Mar 2008, 16:57 »

Notizie 
   Ancelotti: Tiden er inde | 01.07.2007


Alt imens solen skånsomt begav sig ud i det italienske og de opstemte fugle begyndte at kvidre, blev der udløst en større choknyhed fra A.C. Milan's hovedbestyrelse. Manden der overtog den italienske storklub i 2001 og som fremproducerede nogle bemærkelsesværdige milepæle, har meldt sin afsked.

“Det er ingen hemmelighed, at det går klubben forholdsvis dårligt. Presset er begyndt at øge, resultaterne kræves, og fansene forventer pragt fodbold hver gang. Grunden er dog, at lysten til at være manden i centrum er forsvundet, og jeg vil hellere tage mig tid til det andet i mit liv. Her hentyder jeg til mere tid sammen med min familie, som mit job i alle disse år har forhindret mig i. Jeg har haft mine stunder i fodboldverdenen, men tiden er inde. Oplevelsen har været uforlignelig, og jeg er meget taknemmelig over det,  jeg har opnået i A.C. Milan, såvel som de andre klubber jeg har stået i spidsen for,” udtalte den verdensomspændte Carlo Ancelotti på et tætpakket pressemøde, som hang med kæben i gulvet.

Silvio Bersculoni og resten af sammensmeltningen var yderst forståelige overfor Carlo Ancelotti's beslutning, og de ønskede ham alt godt i fremtiden. Formanden udtalte, at han har været overstadig med den italienske træner på posten, og takkede ham for hans loyalitet og hans vidtstrakte bidrag til klubben.


Det store spørgsmål forlyder derfor således: Hvem skal overtage A.C. Milan?

Utallige rygter sværmer på nuværende tidspunkt over klubben, og det er svært at finde hoved og hale i den hidtil uordnede situation. Fra store til små navne har været oppe og vende, hvor nogle er mere realistiske end andre.

Frank Rijkaard har længe været i forbindelse med klubben, og hans fortid i A.C. Milan forstærker blot disse udsagn. Hollænderen er pt. at finde i det spanske, hvor han hersker over de catalanske giganter, F.C. Barcelona.

Alessandro Costacurta er nok det langt mere urealistiske kapitel, men bestemt ikke ugennemførlig. Legenden råder ikke ligefrem over den mest vidstrakte erfaring rent trænermæssigt, men han er i fuld gang med at grave viden til sig. Italieneren er nemlig førsteholdstræner i klubben, og er derfor en yderst hårdfør kandidat, da Silvio Berlusconi også har nævnt ham i flere mystiske sammenhæng.

Klubløse José Mourinho, hollandske Ruud Gullit og legendariske Marcello Lippi er også blevet sat i forbindelse med trænerposten, og det er kropumuligt at udvælge den stærkeste kandidat på nuværende tidspunkt. Om mindre end én uge bliver vi langt mere forstandige, da A.C. Milan har tilkaldt folket til et pressemøde, som finder sted d. 6/7.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #7: 09 Mar 2008, 17:01 »

Ser spændende ud Smiley.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #8: 09 Mar 2008, 17:06 »

Hvad kommer der til at stå hvor du har skrevet "reserveret"?? Glæder mig tl at se hvem der bliver ny træner.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ben92
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #9: 09 Mar 2008, 17:06 »

Jeg følger med.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #10: 09 Mar 2008, 17:07 »

Gætter på at det bliver truppen der skal stå der Wink.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #11: 09 Mar 2008, 17:45 »

Det ser rigtig spændende ud Rossonero. Selvom det layoutmæssigt minder om en tidligere blog du har skrevet, så tvivler jeg ikke ét eneste sekund på, at denne blog nok skal blive endnu bedre.

Pøj pøj med dit eventyr i Milano!
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 17:49 af vondracek » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #12: 09 Mar 2008, 17:50 »

Bah. Ja det er mig der roder lidt rundt i det.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #13: 09 Mar 2008, 18:44 »

Giver din Milan blog en chance.
Du skriver fint og opsætningen er ok.

Ser frem til de næste updates Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #14: 09 Mar 2008, 18:48 »

har jeg valgt at Football Manager 2008 skal hæle mine sår.

Hvordan fanden kan det lade sig gøre Huh funny

Grundet Der Führer, er dette indlæg blevet kortet betydeligt ned.......

UNDSKYLD ROSSO
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 18:55 af phoenix » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010