home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 42477 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #15: 09 Mar 2008, 18:59 »

Bortset fra det; Det bliver José Mourinho Thumbs Up
Logged

Rossonero
Gæst
 
#2 OPDATERING
« Svar #16: 09 Mar 2008, 19:41 »

Notizie 
   En legende tager over | 06.07.2007


Folket i det glorværdige Milano har været oversvømmet af misvisende rygter, undrende tanker og bekymrende ansigtsudtryk. Det ventede pressemøde er endelig blevet set i øjnene, og man forlod det snakkesaglige lokale med et afklaret svar, som øjeblikkelig satte en stopper for det førnævnte kaos.

Silvio Berlusconi trådte ud i lokalet med det velkendte ansigt i Milano, Alessandro Costacurta, som fremover skal sidde på trænerposten i klubben. Italieneren var det mest urealistiske bud i forhold til andre managere, og det kom derfor som et mindre chok, selvom sandsynligheden for at det skulle ske egentlig var betydelig stor.

“Det er mig en ære at skulle overrække stafetten videre til én af fodboldverdenens legender og oprejsende trænere, Alessandro Costacurta. Vi har et stort kendskab til Alessandro's evner, og vi var ikke et sekund i tvivl om, at han skulle være den næste mand i vores historie. Han gjorde det pragtfuldt inde på fodboldbanen, han er en enestående personlighed udenfor de vante omgivelser, og jeg er sikker på han bliver en succes. Alessandro besidder den fornødne erfaring og rutine der skal til, hvis man skal kaste sig ud i sådan en udfordring,” udtalte en opstemt Silvio Berlusconi, der skamroste den nyansatte træner.


Alessandro Costacurta har gennemlevet meget i A.C. Milan-trøjen, heriblandt syv mesterskaber og fem Champions Leauge-titler, hvilket fortæller lidt om denne mands store betydning for klubben. Han startede sin professionelle karriere i 1987 (A.C. Milan), og nåede at optræde for klubben 458 gange, før han blev sendt til Monza på lån, og derefter lagde støvlerne på hylden. Mauro Tassotti som sidder på assistentposten kender Costacurta virkelig godt, da de nemlig spillede sammen på landsholdet i FIFA World Cup 1994, hvor man måtte lide et nederlag til Brasilien i finalen. Manden i rampelyset udtalte følgende om ansættelsen:

“Da jeg blev tilbudt dette job var der ikke råd til at tænke, da jeg allerede var afklaret fra det første sekund. Milano er mit hjem, jeg trives fremragende her, og der var ingen grund der strittede imod. Det bliver en eventyrlig udfordring at skulle lede holdet, og jeg kan ikke vente til vi kommer i gang med sæsonen.”

Alessandro Costacurta har en masse udfordringer forude, hvor der bl.a. venter en bunke af venskabskampe, samt en Super Cup-finale mod sidste års UEFA Cup-vindere, Sevilla. Sværdslaget om det famøse trofæ igangsættes d. 31/8.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #17: 09 Mar 2008, 19:44 »

Spændende..... Nu må vi se om han kan få yngre spillere til.... Hvor meget har han at gøre godt med til transfers?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #18: 09 Mar 2008, 19:49 »

Rigtig flot update...
Jeg klistrer mig op til skærmen !

Er nu for alvor fast læser Wink
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Il Campione
« Svar #19: 09 Mar 2008, 19:52 »

Endelig nogen anvender minimalistisk stil hvad angår blogs!
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #20: 09 Mar 2008, 19:57 »

Super update..
Jeg er helt sikkert fast læsere!
Længden på dine updates er lige i øjet Smiley

Keep up the good work Wink

..NK
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #21: 09 Mar 2008, 20:44 »

Rosso, kommer der en update iaften ? Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
#3 OPDATERING
« Svar #22: 09 Mar 2008, 20:52 »

Notizie 
   Shevchenko vender hjem | 25.08.2007


Alessandro Costacurta og co. har været flittige på transfermarkedet, men især én handel vakte opmærksomhed rundt omkring i den hungrende fodboldklode. “Billy” fik udover trænerposten overrakt £16.500.000 til at handle for.

Størstedelen af de penge gik til et køb, der bragte smilene frem i Milano. Andriy Shevchenko er nemlig vendt hjem til de vante omgivelser, fra et mindre vellykket ophold hos pengemændene i Chelsea. I 1999 blev Shevchenko købt af A.C. Milan for en sum af £12.000.000 fra Dynamo Kiev, hvor han formåede at ryste alle og enhver. Ukraineren skabte dog for alvor sin stjernestatus i det italienske, og scorede intet mindre end 127 mål i 208 kampe, før han tog springet over til Chelsea, der købte målmaskinen for £30.000.000. Nu er turen vendt tilbage til A.C. Milan, som har erhvervet ukraineren for et beløb af £8.000.000.

“Livet i Chelsea startede fortræffeligt, men det gik betydeligt dårligere end jeg havde regnet med. Spillestilen var bestemt ikke mig, og en bunke af personlige problemer blev kastet i ryggen på mig. Det er en drøm gået i opfyldelse at vende tilbage, og jeg glæder mig til at score mål i Milan-trøjen igen,” udtalte den henrykte ukrainer.


Udover Andriy Shevchenko er der blevet hentet to lovende talenter, som vi skal kigge nærmere på. Franske Omar Benzerga blev klubbens første træk på skakbrættet, og er blevet hentet i Olympique Lyonnais. Det 17-årige stjernefrø har været et uhyrligt omdiskuteret emne, og han er blevet placeret højt på ranglisten af kommende stjerner. Benzerga vil til at starte med optræde for klubbens Primavera-hold, men ventes at få et par kampe for førsteholdet, hvis alt går vel.

“Han bliver én af de store. Hvis han kan undgå skader og yde sit optimale, skal han se frem til en stor fremtid,” udtalte klubbens trofaste talentspejder, Cesare Maldini.

Næste mand til flokken er Sevilla's Lucas Trecarichi, som dog må vente et én sæson før sin ankomst. Den 16-årige argentiner planter fødderne på den offensive midtbane, og er én af de helt sjældne talenter. Trecarichi råder over en unik teknik, der kan sætte enhver mand af. Argentineren er blevet bedømt som én af fremtidens mænd af talentspejderne i Milan's afdeling, og vi ser frem til hans landing.

« Seneste Redigering: 12 Mar 2008, 15:11 af Rossonero » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #23: 09 Mar 2008, 21:01 »

Så kom den. Smiley

Kan vi få SS af spillerne?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #24: 09 Mar 2008, 21:04 »

Fremragende update !
- Og hvilket køb af Shevchenko .

Det er din bedste blog til dato du har igang her !

Fremragende Wink !
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #25: 09 Mar 2008, 21:08 »

Rigtig god update, og spænedende køb af Sheva...
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #26: 09 Mar 2008, 21:10 »

og den er intet mindre end suveræn.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #27: 09 Mar 2008, 21:11 »

Spændende indkøb af Shevchenko. Jeg forventer, at du får ham til at score en del kasser i Milan!

I øvrigt var det hovedløst af Chelsea at købe ham for £57.000.000 - stupid!
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #28: 09 Mar 2008, 21:12 »

Spændende indkøb af Shevchenko. Jeg forventer, at du får ham til at score en del kasser i Milan!

I øvrigt var det hovedløst af Chelsea at købe ham for £57.000.000 - stupid!
Enig...

Sindsygt ??
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #29: 09 Mar 2008, 21:15 »

er altså ret sikker på at det var omkring halvdelen eller nærmere £30.000.000 men det ændrer intet med bloggen.
er glad for at du henter Sheva, han kan blive mega god for dig.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010