home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 274 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 41019 gange)
Rossonero
Gæst
 
#17 OPDATERING
« Svar #135: 20 Mar 2008, 23:09 »

7-5-2008
MILANNEWS 
SERIE A-TROFÆET HENTET HJEM TIL MILAN


Man skulle tilbage til 2004 for at finde Milan som mestre, men dette er der blevet lavet om på. Milan formåede at holde et uafgjort resultat mod Sampdoria for to uger siden på udebane, hvilket resulterede i et mesterskab. Alessandro Costacurta udtalte følgende, kort efter mesterskabet blev en kendsgerning.

“Det er helt igennem fantastisk, selvom det selvfølgelig har været vores mål. Vi har vundet ligaen i overlegen facon, og det håber jeg også gælder for næste sæson. Med hensyn til salg og køb må det på nuværende tidspunkt sidestilles. Dette vil der dog sættes fokus på, når alle vores kampe er overstået.”

Milan har i den grad været enestående, og det skyldes flere spillere, men to der har været i en klasse for sig, er ingen ringere end Andrea Pirlo og Kaká. De nyder begge en gnm. bedømmelse på 7.31, og de ligger blandt de bedst præsterende i ligaen. Kaká har desværre været skadet i et pænt stykke tid, og glipper derved en masse spændende kampe. Brasilianeren forventes at være tilbage om fire ugers tid.


De nykårede mestre er dog langt fra færdige med deres opgaver i denne sæson. Man har nemlig i Milan mulighed for, at vinde det famøse quintuble. Alessandro Costacurta og resten af slænget lagde ud med at vinde det europæiske Super Cup, mens man efterfølgende greb endnu et trofæ i FIFA Klub VM. Det seneste er som bekendt i Serie A, hvor man indtil videre er hele 8 point foran Internazionale.

Coppa Italia var den næste mulighed for succes, og der skulle man først forbi Lazio, før man indtog en plads i finalen, hvor Inter allerede havde fundet plads. Det første opgør fandt sted på San Siro, hvori Lazio har haft nogle skrækkelige oplevelser.

Det blev ikke meget bedre denne gang, da Alberto Gilardino sikrede Milan sejren med et 1-0 resultat. I returkampen haltede Milan i den grad, og man var allerede bagud 1-0 efter 16 minutters spil. Brasilianske Ronaldo sørgede dog for, at sende Milan videre med et mål i ekstratiden. Milan skal nu op imod rivalerne fra Inter – en kamp som skal spilles d. 28/5 på det legendariske stadion i Napoli, San Paolo.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #136: 20 Mar 2008, 23:14 »

Dejlig, dejlig læsning (som sædvanlig) og hvilken sæson, du har kørende - flot, flot!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #137: 20 Mar 2008, 23:17 »

Sidens bedste "aktive" blog efter min mening. Tillykke med den flotte sejr - formåede jeg ikke i mit Milanspil, hvor Inter var suveræne. Desværre kan du nok ikke slå Man Utd Smiley
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #138: 20 Mar 2008, 23:18 »

Jeg siger tak, SirToby & ManUtd83.

Nå, så skal jeg over og dunke nogle bolde i nettet med LeBron James i NBA 2K8!
Logged

Rossonero
Gæst
 
#18 OPDATERING
« Svar #139: 21 Mar 2008, 17:38 »

10-5-2008
UEFA COM 
DJÆVLENE I SEMIFINALEN


Manchester United og AC Milan kaldes begge djævle, og én anden ting de har tilfældes er deres store magt i fodboldverdenen. Disse to hold blev kastet ind på samme bane, hvor en finaleplads i Champions League var på højkant.

Manchester United har været intet mindre end henrivende i Champions League. De engelske djævle klarede med lethed skærene i Gruppe H, hvori Bremen, Valencia og Toulouse også holdte til. I turneringens knockoutrunde vandt man 4-2 samlet over Porto, og derefter blev det til en samlet sejr på 4-3 over Barcelona i kvartfinalen. Specielt har Cristiano Ronaldo og Carlos Tevez udgjort en trussel, og de har i den grad skabt et modstandsdygtigt samarbejde, som er en duo alle hold burde frygte.

“Det bliver en tæt kamp, specielt pga. holdenes klasse. Vi skal passe på med, at gå alt for offensivt til værks, da Manchester United udnytter disse huller godt. Der er samtidig et par spillere, vi skal passe lidt mere på, og hvis vi formår dette, kan vi helt klart vinde,” udtalte Alessandro Costacurta, kort før mandskabernes første opgør.


Ekstasen var begyndt timer før opgørets start, og alt var gearet godt og grundigt op til startfløjtet. En flok på 76101 havde angrebet siddepladserne, højtråbende fans var gået i gang med slagsange, og begge mandskaber var trådt ind på banen.

Kampen startede forholdsvist jævnbyrdig på Old Trafford, men der skulle ikke gå længe før hjemmeholdet gik i gang. Allerede efter 9 minutters spil var Cristiano Ronaldo gennemskinnende, og Maldini og co. havde tydeligvis svært ved at tage sig af portugiseren. Manglen på aggressivitet fra italienerne gjorde det alt, alt for nemt for Cristiano Ronaldo. Han sendte letkøbt en aflevering videre til Carlos Tevez, som bankede bolden fornemt i nettet – 1-0 til englænderne fra Manchester.

Milan var efterfølgende adskillige gange tæt på en udligning, hvor den unge Pato var en trussel. Angriberen havde dog svært ved at gennemføre det sidste skridt, som Rio Ferdinand håndterede flydende. Det så langt fra lovende ud for Milan i denne kamp, og milaneserne var nødsaget til at komme med meget mere.

Italienerne øgede tempoet og trak forsvaret op, hvilket skulle vise sig at være en skrækkelig fejltagelse. Deres ivrighed resulterede nemlig i endnu et Manchester United mål, som den sprudlende Nani stod for. Målet fandt sted i kampens sidste 10 minutter, og Milan formåede ikke at score det vigtige udebanemål, som ville have gjort underværker.


San Siro blev endnu engang tanket op til det næste opgør, hvor Manchester United utvivlsomt var favoritter til at gå videre, efter deres flotte sejr på Old Trafford. Det gik dog langt fra som bookmakerne og resten af fodboldverdenen forventede.

Milan kom helt og aldeles strygende fra start, og den uheldige Pato fra det sidste opgør var i hopla. Efter godt og vel 4 minutters spil var brasilianeren i aktion med et mål, der bragte håbet tilbage på det rette spor. Det 18-årige vidunder driblede smukt igennem englænderens tætpakkede forsvar, og bankede bolden i nettet.

Der gik blot 14 minutter før Milan var på scenen igen, og denne gang var det Pato's angrebspartner, Alberto Gilardino, som fik turen. Italieneren hoppede op til Kaká’s indlæg i perfektion – 2-0 til Milan og alt var lige pludselig på lige fod.

Det var også i førstehalvleg, vi skulle få kampens sidste mål, som minsandten tilfaldt Milan. Pato gjorde atter det umulige, og italienerne var på mirakuløs vis videre!

Manchester United måtte se sig slået af et bedre hold, som ubestrideligt var de fortjente vindere. Milan skal derfor drage til finalen i Moskva, hvor rivalerne fra Inter venter. Vi skal helt tilbage til 2003 for at finde to italienske hold i en CL-finale, hvor det i sin tid var Milan, der sejrede over Juventus. De to rivaler, Inter og Milan, skal dermed møde hinanden i to finaler. Den 21/5 lægger man ud med Champions Leauge-finalen, mens man d. 28/5 har budt hinanden op til dans i Coppa Italia.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #140: 21 Mar 2008, 17:47 »

Håber at du handler alle Parmas talenter. Luca Cigarini ville være perfekt! Det samme med Daniele Dessena..
Kunne også være sjovt med Federico Agliardi..

Glæder mig til at se dine handler og finalerne.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #141: 21 Mar 2008, 22:16 »

Fantastisk Rosso!
Tillykke med dine, indtil videre, vudne titler. Håber på, at du har slået Inter i de to resterende turneringer.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#19 OPDATERING
« Svar #142: 22 Mar 2008, 00:05 »

19-5-2008
LAGAZZETTADELLOSPORT 
FOKUS PÅ: CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN

Vi skal snarligt være vidne til endnu et historisk øjeblik i fodboldens store og ugennemskuelige univers, som denne gang indeholder to italienske hold i form af AC Milan og Internazionale. To hold der mildt sagt har kontrolleret fodbolden i denne sæson, hvor de begge har gjort det fantastisk i samtlige turneringer. Italiensk fodbold har i den grad tilrettelagt sig nye dimensioner, og succesen skyldes udelukkende disse to mandskabers succes og nye grundlag i deres spil.


Hvem der vinder denne turnering, er selvsagt det store spørgsmål. Milan har generelt set været klasser højere end Inter i sæsonen, og denne påstand støttes af den nylige vundet Serie A-titel, som endda blev vundet i overlegen facon. Holdene har i Serie A været oppe imod hinanden to gange, hvor man til at starte med lagde ud med et 1-1 resultat. I det andet opgør var der kommet nye boller på suppen hos Milan, som vandt opgøret 2-1 og kort efter blev kåret mestre.
Det uovervindelige AC Milan mandskab har været utroligt undervurderet, grundet deres høje gennemsnitalder. Spillere som Paolo Maldini, Filippo Inzaghi og Dida har dog holdt deres høje niveau som aldrig før, hvilket har lukket munden på de fleste højtråbende kritikere.

AC Milan råder over en fremragende trup, hvor man er godt pakket ind på de fleste områder. Folk som Paolo Maldini og Massimo Oddo i forsvaret kan dog godt skabe problemer, omend de udstråler kæmpe rutine og disciplin. Forsvarets fart er generelt ikke på det højeste niveau, hvilket Zlatan Ibrahimovic og Suazo snildt kan udnytte. Resten af holdets evner er dog helt fantastiske, hvor man i særdelshed må frygte offensiven. Det brasilianske vidunderbarn, Ricardo Kaká, når alligevel at være med til Champions Leauge-finalen, hvilket man tvivlede pga. en langvarig skade.
Inter har ligeledes været yderst underholdene at følge, og de har hidtil opnået store ting, set bort fra den missede Serie A-titel. Roberto Mancini har i hvert fald ikke haft problemer med at få sit hold til at score mål, da man formåede at ende med en målscorer på +64. Dette skyldes specielt svenske Zlatan Ibrahimovic, som har taget pippet fra et ethvert forsvar.

Inter har som Milan også deres stærke og svage punkter, hvor man nøjagtig som Milan døjer med problemer i forsvaret. Cheftræneren har ikke formået at indstille sin forsvarsorganisatio n  retmæssigt, hvilket har produceret adskillige problemer hos Iván Córdoba og resten af flokken. “Nerazzurri” har dog helt afgjort store chancer i finalen, som i den grad er uforudsigelig. Der skal dog kæmpes hårdt for succes, og om de kan magte det markante pres, er det man tvivler.

Set ud fra AC Milan's resultater og statistikker ligner de umiddelbart favoritter. Alessandro Costacurta's tropper har vakt opmærksomhed verden over, og der bliver udvist stor respekt for italienernes nye og veludarbejde spillestil. Internazionale har dog store muligheder for at overraske, og til trods for en lidt blandet sæson, skal Roberto Mancini's sammensmeltning helt klart ikke undervurderes. Én ting er dog helt sikkert; Vi er sikret underholdning i verdensklasse d. 21/5 i Moskva.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #143: 22 Mar 2008, 00:07 »

Den update siger KAPAAAU !
Woow for noget grafik Wink
For tiden slår denne blog CESC's på ALLE områder !

Fantastisk !
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #144: 22 Mar 2008, 00:08 »

God update, men jeg synes du skal holde dig fra det lyserøde Smiley bruger du Maldini fast? For i mit Milan spil har jeg ikke brugt ham en eneste gang.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #145: 22 Mar 2008, 00:11 »

God update, men jeg synes du skal holde dig fra det lyserøde Smiley bruger du Maldini fast? For i mit Milan spil har jeg ikke brugt ham en eneste gang.

Når han skriver for Gazzetta, så kan han jo ikke droppe lyserød Wink

SUPER UPDATE...

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #146: 22 Mar 2008, 00:13 »

Når han skriver for Gazzetta, så kan han jo ikke droppe lyserød Wink

SUPER UPDATE...



Jeg er sgu ikke inde i Italienske fodboldmagasiners brug af fimsede farver Smiley ! Men hvis det blad bruger meget lyserød kunne det være han skulle holde sig væk fra det i stedet - synes ikke det klæder bloggen.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #147: 22 Mar 2008, 00:15 »

Jeg er sgu ikke inde i Italienske fodboldmagasiners brug af fimsede farver Smiley ! Men hvis det blad bruger meget lyserød kunne det være han skulle holde sig væk fra det i stedet - synes ikke det klæder bloggen.

Vil mene det er det mest anderkendte sportsblad i Italien - så selvfølgelig skal det bruges, og jeg synes det klæder bloggen Opstemt

Her en side fra La Gazzetta
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #148: 22 Mar 2008, 00:17 »

Syg farve Wink
Logged

Viva Ronaldo ! §

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #149: 22 Mar 2008, 00:19 »

Vil mene det er det mest anderkendte sportsblad i Italien - så selvfølgelig skal det bruges, og jeg synes det klæder bloggen Opstemt

Her en side fra La Gazzetta


Ja ok den kan jeg godt se... jeg trækker mine ord i mig igen. Holder fast i, at dette er sidens bedste aktive blog.
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010