home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 165 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il Campione
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Il Campione  (Læst 41038 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #120: 17 Mar 2008, 20:46 »

Tak for ordene begge!

Jeg vil se, om jeg kan få proppet noget mere SS og diverse i mine opdateringer.

Håber i øvrigt at I kan lide Uefa.com layoutet!


Altså mht. om man kan lide Uefa.com layoutet, så er der jo ikke noget anderledes andet end farverne og topbanneret - ellers er det jo det samme!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #121: 17 Mar 2008, 20:58 »

Altså mht. om man kan lide Uefa.com layoutet, så er der jo ikke noget anderledes andet end farverne og topbanneret - ellers er det jo det samme!

Nå, havde ellers håbet på, at man kunne se den lille detalje på billederne. Opstemt

Men ellers er der ikke de store ændringer, nej.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #122: 17 Mar 2008, 20:59 »

Ja havde set stjernerne Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AMRDK
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #123: 17 Mar 2008, 21:02 »

Rigtig fedt sat op mht. UEFA layoutet ! Wink

Klasse !
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #124: 17 Mar 2008, 21:49 »

Hands

Motherfucking

Down
Logged

I ain't playin', nigga

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #125: 17 Mar 2008, 22:04 »

Suveræn blog i mine øjne. Opsætningen, grafikken og det skrevne er virkelig godt!

Og håber du vil tæske Liverpool for mig Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #126: 17 Mar 2008, 22:07 »

Jeg synes det er genialt Smiley, held og lykke med Liverpool selvom jeg tvivler på du slår dem ud! Peace
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #127: 17 Mar 2008, 22:35 »

Tak for ordene begge!

Jeg vil se, om jeg kan få proppet noget mere SS og diverse i mine opdateringer.

Håber i øvrigt at I kan lide Uefa.com layoutet!


Det havde været lidt mere "ægte", hvis du havde det rigtige Uefa.com banner/logo.



Og måske satte Champions League logoet ind også. Smiley


Men ellers er det rigtig niice.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Il Campione
« Svar #128: 18 Mar 2008, 11:59 »

Virkelig en flot blog. Fantastisk grafik
Logged

Rossonero
Gæst
 
#15 OPDATERING
« Svar #129: 19 Mar 2008, 22:43 »

14-4-2008
MILANNEWS 
TÆTTERE PÅ SLUTNINGEN


Atmosfæren har været intet mindre end pragtfuld i Milano – i hvert fald i den ene del af byen, hvor rødderne fra A.C. Milan hører til. Fodbolden har haft stor indflydelse i indbyggerens hverdag, da man stærkt kan fornemme et mesterskab komme nærmere og nærmere til Milan. Det skal i hvert fald gå grueligt galt, hvis Milan ikke ender som et mesterskabshold i enden af Serie A.

Tronen på førstepladsen er i høj grad blevet behersket, og Inter har virkelig fået røven på komedie, da Milan fortsat ubesejrede i ligaen som det absolut eneste hold. Alessandro Costacurta har fløjtet sin karriere i gang i bedste facon, og et mesterskab ville blot være prikken over i'et. Der resterer 6 kampe af Serie A, og Milan fører hidtil med 11 point ned til den nærmeste opponent, Internazionale.

Milan har i de seneste par måneder været oppe imod store hold bl.a. mod bysbørnene fra Inter, og det skal vi naturligvis få opsummeret. Underholdende har det i den grad været, og nu gælder det blot om at få sikkerhedsselen spændt fast.


Ét af de bemærkelsesværdige kampe har uden tvivl været opgøret mod Juventus. Olimpico var i besiddelse af 25352 tilskuere til kampen, som utvivlsomt fik valuta for pengene. Der var allerede i de startende minutter dramatik på høj plan, og den dramatik skulle sparkes til tops 36 minutter inde i kampen. Milan's Daniele Bonera fejlbedømte en bold fra David Trezeguet, hvilket resulterede i et uheldigt selvmål. Milan formår dog alligevel at komme strålende tilbage med et mål af Andrea Pirlo. Sejrsherren blev fundet i kampens overtid, og netop den titel skulle Milan ende med. Georgiske Kakha Kaladze headede en sukkerbold i nettet, som maleriske Kaká leverede. En 2-1 sejr som var med til at fastholde Milan's placering på førstepladsen.

Inter var den næste modstander på programmet, og samtidig en kamp man døbte mesterskabskampen. Der var dømt fuldt hus på det mægtige San Siro, og der blev atter leveret pragtfodbold til seerene. Daniele Bonera rettede op for selvmålet mod Juve ved at score åbningsmålet, som tydeligvis fik Inter til at skælve i benene. Milan dominerede kampen fra start til slut, og Paolo Maldini og resten af herredømmet lukkede for alvor kampen med Pato's mål til 2-0. Inter's Julio Cruz ville dog ikke finde sig i mere hån, og det blev fremhævet med et reduceringsmål til 2-1 i de døende minutter. Milan vandt kampen fuldt fortjent, og det satte for alvor brand til Inter's håb om mesterskabet. Som sagt tidligere er Milan nu 11 point foran falmende Inter, som virkelig skal træde speederen i bund, hvis de skal nå deres åbenlysne mål om at blive Serie A-mestre.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#16 OPDATERING
« Svar #130: 19 Mar 2008, 23:44 »

17-4-2008
UEFA COM 
DUELLEN MELLEM BEKENDTE


Liverpool og Milan har haft deres møder gennem tiden, og de to største har naturligvis været i Champions League-finalerne, hvor man er stødt på hinanden to gange. Englænderne landede øverst i 2005, og de kunne hejse trofæet med en sejr i straffesparkskonkur rence. Hele 3-0 var Liverpool bagud ved pausen, men på mirakuløs vis kom de tilbage, og samtidig trak de det længste strå fra pletten.

Det næste møde blev stiftet i fjor, hvor det denne gange var Milan der vandt. “De gamle mænd” viste for alvor deres tørst efter hævn, og den skinnede igennem via en stensikker 2-1 sejr. Der var derfor lagt op til en stor kamp i denne sæsons Champions League, som skulle afsløre hvem der er bedst i denne sæson.

Milan havde ikke ligefrem deres bedste dage i truppen, da man måtte undvære stjernen Kaká i begge kampe. Ydermere var Filippo Inzaghi og Paolo Maldini skadet, hvilket man mente ville slå hårdt på Milan. Liverpool havde på den anden side ingen bemærkelsesværdige skader, og med en førsteplads i Premier League var alt muligt.


Svækkelsen hos Milan var i den grad at beskue, og Liverpool var flere gange i rampelyset. Brasilianske Dida har været stærkt kritiseret i medierne, men den 34-årige målmand modbeviste alle og enhver i det første opgør. Akrobatiske redninger var i den grad Milan's stærkeste værktøj, og det var også hvad der skulle til. Liverpool formåede ikke at passere Dida, og Milan havde hentet et habilt resultat.

I San Siro blev der ikke spillet udenom. Milaneserne gik direkte til sagen, og den kolde og kontante spillestil gav pote allerede i det første minut. Gennaro Gattuso scorer sjældent, men han kunne her banke et vidunderligt skud i nettet. Dominansen fortsatte på høj plan, og Liverpool havde tydeligvis svært ved at følge med italienerne. Alberto Gilardino udnyttede den svage forsvarsorganisatio n  hos Liverpool, med et flot placeret skud i det højre hjørne. Målene fortsatte, og i slutningen af førstehalvleg gjorde Andrea Pirlo det til hele 3-0! Indskiftede Pato hamrede sejren i bund med målet til 4-0, som også var kampens sidste kasse. En yderst underholdende kamp, der sendte Milan spejleklart videre til semifinalerne.

Manchester United er Milan's næste problem, og det skal blive spændende at se, om de kan løse det. Stjernerne fra Old Trafford har meget at se til i ligaen, hvor de ihærdigt jagter Premier Leauge-trofæet, som Liverpool hidtil har bedst udkig til. Liverpool lider dog pt. af et stort formsvigt, som Alex Ferguson uden tvivl vil udnytte. Milan skal se frem til megen modstand i Champions League-semifinalen, som finder sted d. 23/4 på Old Trafford. I den anden semifinale har rivalerne fra Inter taget plads, mens det hollandske dynamithold fra Ajax overraskende indtager den anden plads.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #131: 19 Mar 2008, 23:58 »

To gode updates, Rosso. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Il Campione
« Svar #132: 19 Mar 2008, 23:58 »

Der var ingen der havde fortjent sejren sidste år, begge hold var pivringe, men Liverpool havde bolden mest men fik ikke noget ud af det, men Inzaghi er giftig, nå jeg må sige at 4-0 sejren er et stik i hjertet så derfor er jeg ikke vild med din update Tunge. Ej det ser godt ud, men nak nu Man. United som du nakkede Liverpool! Peace
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Il Campione
« Svar #133: 20 Mar 2008, 14:04 »

Tak drenge!

Bloggens 2. indlæg er hermed blevet redigeret, og jeg kan sagtens finde på, at smide titler og handler på også.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Il Campione
« Svar #134: 20 Mar 2008, 18:49 »

Når Rosso, nu vil jeg gerne have de updates du har lovet Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010