home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 180519 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #30: 12 Nov 2005, 16:23 »

Det er godt at være hernede i Sydstaterne igen, ved Århus Thumbs Up

Var i byen med gamle venner igår og i aften bliver det helt sublimt. Skal feste på Kasernen, Århus Uni's æstetiske 
bar, hvor min vens Velvet Underground coverband spiller. De går under det charmerende navn Velvet Untergang Smiley
Jeg skal vistnok optage det så måske uploader jeg det hvis det bliver godt Wink

Det bliver vildt. Skal mødes med gamle kammerater fra højskolen, gymnasiet, efterskolen og helt tilbage fra skoletiden. Stort. Øl i lange baner.

Og var I klar over at Danmark er lidt mindre end dobbelt så stort som den Amerikanske delstat Massachusetts? Jow jow.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #31: 18 Nov 2005, 18:27 »

der var lige fredags cafe ¨på min skole... en ceres top fadøl for en 10'er  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #32: 18 Nov 2005, 19:05 »

druk hos mig!? ja det er hva der er....
og det virker.. bahhh
Logged

Go you Gunners!

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #33: 18 Nov 2005, 19:32 »

der var lige fredags cafe ¨på min skole... en ceres top fadøl for en 10'er  Thumbs Up

det er bare klasse, når der er billige fadøl  Smiley
Logged

Audere-Est-Facere

Kovacs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #34: 28 Nov 2005, 22:12 »

Nu spiller jeg Vman, hvis I ved hvad det er. Men en aften var en vis Hr. Kovacs vist en smule beruset.

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25404

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25407

Disse 2 mærkelige tråde blev kreeret, den aften, og låst igen!

Det er fake   Rullende Øjne
Logged

AH
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #35: 28 Nov 2005, 22:14 »

Det er fake   Rullende Øjne

Selvfølgelig Grin
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #36: 01 Dec 2005, 23:37 »

Pisse stiv er jeg ikke .. Men lettere beruset.. Opstemt Migi og en kammerat blev enige om at vi ville drikke os i søvn:P Heh , er nu baree blevet mere frisk af det .. 8 dejlige kolde slots! alm. ! Wink Og lidt Malibu /GUDEDRINK)( Vi er da liiiiiiudt berudsde! haha, og lige nu sidder vi og leger med webcam foran nogle tøer , tro nu ikke noget perverst om os Peace haha , .
Hyg jer!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #37: 01 Dec 2005, 23:39 »

lyder både hyggeligt og lidt skræmende  Forseglede Læber

Har selv kun fået en enkelt julebryg, men skål da  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #38: 16 Dec 2005, 18:46 »

Nå hva så skal man være stiv i aften? det er sku ved og være lang tid siden jeg har været rigtig stiv, altså ikke bare fuld, men virkelig stiv.

Tror jeg vil gøre et forsøg i aften, og det sker selvfølgelig i Turborg Julebryg  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #39: 16 Dec 2005, 19:46 »

En ellers sød tøs i min studiegruppe er blevet alvorligt syg så vores projekt, som skulle have været afleveret den 11. januar har vi nu fået lov at udskyde som sygeeksamen til engang i starten af februar. Det betyder at der er lidt mindre stress på (vi fik det med sygeeksamen sat i stand med uni idag), så selvom det er under triste omstændigheder skal jeg da i byen i aften Opstemt

Vi er 4 i vores gruppe og jeg skal faktisk i byen med de to andre raske medlemmer, så det virker måske lidt provokerende overfor det syge gruppemedlem, men hvad fanden..... Det er jo kun fredag hver 7. dag Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #40: 16 Dec 2005, 21:32 »

Nu er jeg vidst godt på vej hehe  Thumbs Up, nu er vi gået over til spruten... og fyre den af til noget Beatles... Skål !!!! gays
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #41: 16 Dec 2005, 21:45 »

Nu er jeg vidst godt på vej hehe  Thumbs Up, nu er vi gået over til spruten... og fyre den af til noget Beatles... Skål !!!! gays
Haha! Grin Jamen held og lykke da Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #42: 16 Dec 2005, 21:50 »

jamen det går da nok, tror nok jeg skal nå og blive stiv, slevom der ik er så meget sprut tilbage :/
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #43: 16 Dec 2005, 22:03 »

puha jeg er godt nok pløret nu... utrolig så meget der kan ske på 10 min.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #44: 16 Dec 2005, 22:44 »

yes den er ved at være der. Jeg tror snart det er tid for mig at rykke ind mod byen Smiley

Der er topjulestemning:

NP: GEVÆR - Don't Do Drugs on X-Mas Eve Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010