home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 180507 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #45: 16 Dec 2005, 22:53 »

fuck dem... hader 2 af mine gode venner de kan rende mig et vidst sted....
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #46: 16 Dec 2005, 23:58 »

fuck dem... hader 2 af mine gode venner de kan rende mig et vidst sted....

Hvis du hader dine gode venner gad jeg sgu ikke være din fjende Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #47: 17 Dec 2005, 00:01 »

nå fuck dem jeg tæver dem rend mig i røven....

Og hele pointen med disse to posts fra min side er, ro på my man. Du har jo selv gjort det klart at du er stiv, tidligere i tråden (hvilket jeg også har gjort). Jeg kender godt det pis med at aftalerne ikke holder (jeg gætter på det er det du snakker om her), men hør noget rocknroll så skal nu nok få humøret op igen! Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #48: 17 Dec 2005, 09:25 »

Og hele pointen med disse to posts fra min side er, ro på my man. Du har jo selv gjort det klart at du er stiv, tidligere i tråden (hvilket jeg også har gjort). Jeg kender godt det pis med at aftalerne ikke holder (jeg gætter på det er det du snakker om her), men hør noget rocknroll så skal nu nok få humøret op igen! Thumbs Up
Haha, nej sgu da. Sådan bliver man engang imellem .. Tro mig, jeg drikker mig næsten stiv hver dag i weekenden.. Det indlæg der (SaneSoul) var aaalt for pædagoisk.. Knægten skal bare drikke lidt mere, ligge sig til at sove.. Når han vågner op imorgen er det jo ovre..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #49: 17 Dec 2005, 11:02 »

jeg er godt nok stadig sure på dem  Sur men ja lidt rok og rul hjælper altid bare ikke lige i dag... tror ik jeg har haft så mange tømmermænd før
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #50: 17 Dec 2005, 21:48 »

Haha, nej sgu da. Sådan bliver man engang imellem .. Tro mig, jeg drikker mig næsten stiv hver dag i weekenden.. Det indlæg der (SaneSoul) var aaalt for pædagoisk.. Knægten skal bare drikke lidt mere, ligge sig til at sove.. Når han vågner op imorgen er det jo ovre..

Det var pædagogisk ja. Jeg var også pænt stiv, og på vej i byen Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #51: 17 Dec 2005, 21:49 »

jeg er godt nok stadig sure på dem  Sur men ja lidt rok og rul hjælper altid bare ikke lige i dag... tror ik jeg har haft så mange tømmermænd før

NP: Bob Dylan - The Man In Me

Den sang kan gøre alle i godt humør
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #52: 17 Dec 2005, 22:39 »

NP: Bob Dylan - The Man In Me

Den sang kan gøre alle i godt humør

Apropos Bob Dylan, så bliver der sendt et 3½ times dokumetar om han kl. 00.00  Smiley
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #53: 17 Dec 2005, 23:29 »

Apropos Bob Dylan, så bliver der sendt et 3½ times dokumetar om han kl. 00.00  Smiley

Yep jeg varmer også op til det. Ligenu med Rammstein Opstemt
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #54: 17 Dec 2005, 23:32 »

Og så vidt jeg husker er det 00.05 Peace
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #55: 20 Dec 2005, 22:46 »

Er ved og tage kørekort... så vi fik lige ordnet motorvejskørsel og nattekørstel med en tur til Tyskland.

Så nu står der 6 rammer slots øl på mit gulv  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #56: 22 Dec 2005, 13:56 »

Lige nu er jeg ikke fuld. Men det var jeg i går. Vi fik ferie i går, og det skulle jo fejres med en lille julefrokost. Der var masser af snaps og øl, hvilket burde være nok i sig selv. Og blev da også godt pløret efter nogle snapseshots og nogle juleøl, men det gik sgu helt galt, da der var en, der kom med en ouzo(eller hvordan det staves. I ved, det græske pis, der smager som bare fanden). Nå, anyway. Jeg fik fingrene i den ouzo, og kunne ikke smage, hvor dårligt det smagte. Men skulle nok ikke have drukket så meget af den:P
Vi startede kl. 11:40. Kl. 12:00 var jeg stiv. Og omkring kl. 14:30 lå jeg udenfor og knækkede mig. Så jeg kørte hjem og sov til kl. 19:30 og med onde tømmermænd kørte jeg til fest kl. 20. Drak dog ikke noget dér.
Men jeg har i hvert fald lært, at jeg aldrig mere skal drikke snaps:D
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #57: 31 Dec 2005, 20:00 »

det skal nok blive hyggeligt i aften, min mor holder fødelsdags fest, så skal være hjemme, men får en mate på besøg her om lidt.
Efter 12 skal vi så på 2 km. vandring til downtown Hammel, vi har fyldt op med gammel dansk og brændevin til turen   Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #58: 31 Dec 2005, 21:01 »

Når kæresten lige får snøvlet sig sammen, skal jeg op til en kammerat og feste, og så tager vi op til Baunhøj Mølle (Grenaas bedste udsigtspunkt) til midnat. Det blir super, og jeg kan ikke benægte at der vil ryge noget indenbords på vej, eftersom jeg har Ice, Champagne, Øl, Cider og Gajol med...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #59: 01 Jan 2006, 06:06 »

Tjo jeg er bare pløret.. Kan vist ikke skrives anderledes hehe

GODT PLYSÅR TIL ALLE SVIN DERUDE Wink



Og jer andre også for den sags skyld
Logged

R O T R

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010