home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:15:21 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:57:24 Wester Jr. Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132810 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 182422 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #75: 08 Apr 2006, 00:28 »

omg man jeg er stiv Opstemt:D:D:D

Og du er stolt af det også  Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #76: 08 Apr 2006, 00:48 »

ja for  stran johnny be godood man Grin;D;D;D
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #77: 29 Maj 2006, 11:16 »

Så er der sidste skoledag for de lokale 9 og 10 klasse. Jeg er godt nok den årgang der gik i 10 sidste år, men kender jo stadig en del i 10 klasse, så det bliver lige endnu en sidste skoledag jeg kan fejre, i det mindste er det en undskyldning for og rende rundt nede i byen og være pisse fuld hele dagen  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #78: 29 Maj 2006, 11:30 »

Så er der sidste skoledag for de lokale 9 og 10 klasse. Jeg er godt nok den årgang der gik i 10 sidste år, men kender jo stadig en del i 10 klasse, så det bliver lige endnu en sidste skoledag jeg kan fejre, i det mindste er det en undskyldning for og rende rundt nede i byen og være pisse fuld hele dagen  Thumbs Up

Herude på "lorte øen"  havde vi sidste skoledag i onsdags Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #79: 29 Maj 2006, 11:33 »

Herude på "lorte øen"  havde vi sidste skoledag i onsdags Opstemt

Det er da nogle mærkelig dage, de to gange jeg havde sidste skoledag i folkeskolen var det en fredag, så kunne man gå i byen om aftenen, det er lidt fessent en mandag  Skuffet
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #80: 29 Maj 2006, 11:39 »

Det er da nogle mærkelig dage, de to gange jeg havde sidste skoledag i folkeskolen var det en fredag, så kunne man gå i byen om aftenen, det er lidt fessent en mandag  Skuffet

Enig.. også var der bold dagen efter, så man skulle op kl. lort.. Kampen taler vi ikke om Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #81: 29 Maj 2006, 11:40 »

Enig.. også var der bold dagen efter, så man skulle op kl. lort.. Kampen taler vi ikke om Wink

hehe  Wink
Jeg skal også til noget matematik prøve i morgen, men det er heldigvis nylig om aftenen, så det går nok..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #82: 29 Maj 2006, 11:43 »

hehe  Wink
Jeg skal også til noget matematik prøve i morgen, men det er heldigvis nylig om aftenen, så det går nok..

Så venter jeg til onsdag morgen, hvis det er i orden Smiley

back to topic Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #83: 29 Maj 2006, 12:07 »

Så er der sidste skoledag for de lokale 9 og 10 klasse. Jeg er godt nok den årgang der gik i 10 sidste år, men kender jo stadig en del i 10 klasse, så det bliver lige endnu en sidste skoledag jeg kan fejre, i det mindste er det en undskyldning for og rende rundt nede i byen og være pisse fuld hele dagen  Thumbs Up

Jeg havde nu også sidste skoledag i onsdags Wink
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #84: 29 Maj 2006, 22:25 »

Det var godt nok fessent, fik da drukket en 6 pilsner, men vi endte med og køre folk rundt til de forskellige fester, sådan går det jo når man har bil  Cool
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #85: 29 Maj 2006, 22:34 »

Det er da nogle mærkelig dage, de to gange jeg havde sidste skoledag i folkeskolen var det en fredag, så kunne man gå i byen om aftenen, det er lidt fessent en mandag  Skuffet

Hvor kan man gå i byen når man er under 18? *undres*

mvh,
mathias
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #86: 29 Maj 2006, 22:46 »

Der er da mange diskoteker hvor aldersgrænsen er 16, man kan selvfølgelig ikk købe alkohol, men man kan da godt gå i byen alligevel. Man må jo også godt gå ind på et værtshus selvom man ikk er 18, det er nok bare knap så sjovt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #87: 29 Maj 2006, 23:41 »

Der er da mange diskoteker hvor aldersgrænsen er 16, man kan selvfølgelig ikk købe alkohol, men man kan da godt gå i byen alligevel. Man må jo også godt gå ind på et værtshus selvom man ikk er 18, det er nok bare knap så sjovt.


Ah. Det er nok bare, fordi jeg forbinder det 'at gå i byen' med alkohol :-)

mvh,
mathias
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #88: 30 Maj 2006, 00:24 »

omg man jeg er stiv Opstemt:D:D:D
Hehe, se på indlægget inden, der er lige gået 2 timer, cirka.. Kan godt lide at man kan se han lige har taget sig sammen, hældt de resterende øl og %'er over bords, også har det ramt ham Opstemt Grineren! Opstemt Elsker den her tråd..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #89: 30 Maj 2006, 00:27 »

Hehe, se på indlægget inden, der er lige gået 2 timer, cirka.. Kan godt lide at man kan se han lige har taget sig sammen, hældt de resterende øl og %'er over bords, også har det ramt ham Opstemt Grineren! Opstemt Elsker den her tråd..

Hvis du nu kigger lidt bedre efter, er der også nogle dages forskel  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010