home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 180539 gange)
PaRo-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #60: 01 Jan 2006, 07:20 »

Hvasd sker der tman !=?!?!

godt nytpår til alle !

og til balzzo: du er er og bliver årets nytårs kegle !!!!!!!!!!!


gotdt nytår !
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #61: 07 Jan 2006, 09:38 »

tman? godt nytår til dig også Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #62: 15 Feb 2006, 02:18 »

Hey Drebnge!
altså! Okam,,, nm den her tråd har æret lidt enligt!
så jeg ´sidder ve d en ven nu! Og jeg har fri i sørste time, så skal møde kl kl 9 :10, men så skal jeg have time efetr det, og efter den time, så har jeg fri time, så hvortfor ikke pjække den time imellem de to fritimer!?! Ved godt mit frævær er på 7, et eller andet, oig at jeg skal til Italiten på fredag, men aligvel!? Så fuck det imorgen..! Så jkeg ville lige drikke mig stiv med ven! Og det lykkedes! Captain Morgen slår hårdt! OG DRENGE! jeg har altid drukket Razz og sprite sammen! MEN PRØV DET MED COLA! DET ER SÅ NICE!!! Som min ven sioger: " jeg er blæsdt mand!" vi spillede pomer iaftens, jeg tabte 100,- .. Så jeg ville drikke mig stiv..! Opstemt og det lykkedes.. Hehe... menkaptajnen slår hårdt!!! Razz er også nice, og ODIN PILSNER!! YEARH! PRØV DET!! SERIØST! DET ER SÅ NICE!! Opstemt TIRSDAG ER SÅ NICE! Opstemt VI VAR 5 DRENGE! Opstemt Mrn grfy er det! seriøsrt! jeg har ladet være med at rette i indholdet, er det iorden? Skriv imrogen! ha det godt drenge, nice site forresten! Opstemt hehe.. glæder mig til vicses morgnermi!

-.. Fra Wirenfeldtttol !
GAJOL SJOHJTS ER GOPDG! MION VEN HAR KNÆKKET SIOG AF DET IAFTEN!! HJAHAHAHAHAHH!! BLIVER GRINEREN IMOGEN""!! LIGE EN SMILEY TILJER!!  crazy Cool funny Huh Rullende Øjne Peace Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up ticked off Græder
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #63: 15 Feb 2006, 02:34 »

Hey Drebnge!
altså! Okam,,, nm den her tråd har æret lidt enligt!
 så jeg ´sidder ve d en ven nu! Og jeg har fri i sørste time, så skal møde kl kl 9 :10, men så skal jeg have time efetr det, og efter den time, så har jeg fri time, så hvortfor ikke pjække den time imellem de to fritimer!?! Ved godt mit frævær er på 7, et eller andet, oig at jeg skal til Italiten på fredag, men aligvel!? Så fuck det imorgen..! Så jkeg ville lige drikke mig stiv med ven! Og det lykkedes! Captain Morgen slår hårdt! OG DRENGE! jeg har altid drukket Razz og sprite sammen! MEN PRØV DET MED COLA! DET ER SÅ NICE!!! Som min ven sioger: " jeg er blæsdt mand!" vi spillede pomer iaftens, jeg tabte 100,- .. Så jeg ville drikke mig stiv..! Opstemt og det lykkedes.. Hehe... menkaptajnen slår hårdt!!! Razz er også nice, og ODIN PILSNER!! YEARH! PRØV DET!! SERIØST! DET ER SÅ NICE!! Opstemt TIRSDAG ER SÅ NICE! Opstemt VI VAR 5 DRENGE! Opstemt Mrn grfy er det! seriøsrt! jeg har ladet være med at rette i indholdet, er det iorden? Skriv imrogen! ha det godt drenge, nice site forresten! Opstemt hehe.. glæder mig til vicses morgnermi!

-.. Fra Wirenfeldtttol !
GAJOL SJOHJTS ER GOPDG! MION VEN HAR KNÆKKET SIOG AF DET IAFTEN!! HJAHAHAHAHAHH!! BLIVER GRINEREN IMOGEN""!! LIGE EN SMILEY TILJER!!  crazy Cool funny Huh Rullende Øjne Peace Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up ticked off Græder

- I det mindste kan vi ikke skælde dig udover din placering af indlægget... Opstemt
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #64: 18 Feb 2006, 01:57 »

Glædelig ferie. Endelig... Projektuge overstået, terminsprøver overstået. Alt er fucking overstået. Det er så pisse nice at have ferie nu. Er så glad for, at alt det der pus er overstået. Nu skalæ der bares holdes ferie!
Gos dressing og skål i Hermans kojåthytte!
Logged

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #65: 18 Feb 2006, 01:59 »

Og jeg er sådan ludt stiv nu. Det er sjovt nok at blive ved med at tage tid på, hvor hurtigt, man kan bunde en øl. Man bliver halvfuld af det. jeg kom ned på under 3 sekunder  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #66: 18 Feb 2006, 11:27 »

Og jeg er sådan ludt stiv nu. Det er sjovt nok at blive ved med at tage tid på, hvor hurtigt, man kan bunde en øl. Man bliver halvfuld af det. jeg kom ned på under 3 sekunder  Thumbs Up Thumbs Up


Som om
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #67: 18 Feb 2006, 11:50 »

Som om

Det var da et åndssvagt negativt indlæg.. Hvis du ikke har noget godt at skrive, så lad være med at skrive noget..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #68: 18 Feb 2006, 12:36 »

Skål på ferien
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #69: 18 Feb 2006, 12:47 »

Skål på ferien

Ferie? Hvad er det?  Huh
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #70: 18 Feb 2006, 13:28 »

Som om
Jeg kan ikke gøre for, at du er dum og idiotisk. Ha' det af helvedes til. :/
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #71: 18 Feb 2006, 14:03 »

Som om

Det kan sgu godt nok ikke lade sig gøre, hvis det ikke er hældt i glas? Smiley
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #72: 18 Feb 2006, 14:11 »

Jeg kan ikke gøre for, at du er dum og idiotisk. Ha' det af helvedes til. :/

Rooolig nu Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #73: 17 Mar 2006, 22:32 »

Skål i slots pilsner  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #74: 08 Apr 2006, 00:25 »

omg man jeg er stiv Opstemt:D:D:D
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010