home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 180468 gange)
Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #15: 29 Okt 2005, 00:55 »

Drikker i slet ikke, folk? Der er slet ikke nogen, der skriver her. DER ER FOR DÅLRIGT!!!!!
MEGET FOR DÅLRIGT!
MEn fAIR nok, jeg er lidt småberusrt nu. Fuck det. Det var grineren nok, men det vbar noget lort at politiet kom. FUCK DEM. Så fik vi også råbt lidt.Opstemt:D:D
JAS? Det tror jeg vist nok vi tør!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #16: 29 Okt 2005, 05:49 »

Lørdag morgen kl 5:50. Og vi pimper løs Cool
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #17: 29 Okt 2005, 13:15 »

Drikker i slet ikke, folk? Der er slet ikke nogen, der skriver her. DER ER FOR DÅLRIGT!!!!!
MEGET FOR DÅLRIGT!
MEn fAIR nok, jeg er lidt småberusrt nu. Fuck det. Det var grineren nok, men det vbar noget lort at politiet kom. FUCK DEM. Så fik vi også råbt lidt.Opstemt:D:D
JAS? Det tror jeg vist nok vi tør!

Vi tager nu bare i byen når vi drikker, og ikke på nettet Wink Og sover når vi kommer hjem...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MortenP87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #18: 29 Okt 2005, 13:44 »

Må da ærligt indrømme at jeg synes det er for pinligt at folk skriver den slags indlæg, hvor man "spiller" fuld.... er da for pinligt at læse et indlæg fyldt med stavefejl.. selvom man er fuld kan man da godt stave  ticked off
Logged

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #19: 29 Okt 2005, 14:06 »

Må da ærligt indrømme at jeg synes det er for pinligt at folk skriver den slags indlæg, hvor man "spiller" fuld.... er da for pinligt at læse et indlæg fyldt med stavefejl.. selvom man er fuld kan man da godt stave  ticked off
Ja, det er meget pinligt. Jeg spiller altid fuld. Flot opserveret, Einstein.
Jeg ved ikke hvor nemt. det er for dig at skrive når du er fuld. Men jeg kan sgu ikke altid ramme rigtigt (hvilket jeg generelt ikke er så god til), men normalt retter jeg da i det, det gider jeg bare ikke når jeg er fuld.
Men ja, du har ret. Det er pinligt at folk som mig, skal spille fulde. Fy fy.
Ellers var dit indlæg da super relevant og meget sigende, bortset fra du ikke har ret i en skid.
 Sur
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #20: 29 Okt 2005, 14:51 »

Ja, det er meget pinligt. Jeg spiller altid fuld. Flot opserveret, Einstein.
Jeg ved ikke hvor nemt. det er for dig at skrive når du er fuld. Men jeg kan sgu ikke altid ramme rigtigt (hvilket jeg generelt ikke er så god til), men normalt retter jeg da i det, det gider jeg bare ikke når jeg er fuld.
Men ja, du har ret. Det er pinligt at folk som mig, skal spille fulde. Fy fy.
Ellers var dit indlæg da super relevant og meget sigende, bortset fra du ikke har ret i en skid.
 Sur

@ MortenP87 og Martinj

Den kan I fremover klare via "Privat Besked" funktionen.

Der er i hvert fald ingen grund til, at I skal spilde vores andres tid med lignende indlæg.  ticked off
Logged

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #21: 29 Okt 2005, 16:22 »

@ MortenP87 og Martinj

Den kan I fremover klare via "Privat Besked" funktionen.

Der er i hvert fald ingen grund til, at I skal spilde vores andres tid med lignende indlæg.  ticked off
Jeg svarede som bare på tiltale, da jeg formodede, at hovedparten af det var til mig. men fuck det.
Jeg unskylder.
Undskyld, Bademester!  Græder
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #22: 29 Okt 2005, 22:06 »

Må da ærligt indrømme at jeg synes det er for pinligt at folk skriver den slags indlæg, hvor man "spiller" fuld.... er da for pinligt at læse et indlæg fyldt med stavefejl.. selvom man er fuld kan man da godt stave  ticked off

Så er det jo kun godt at denne tråd er oprettet til formålet, så du ved hvilken tråd du skal undgå, hvis du ikke gider læse den slags. Du kan bare lade være at læse tråden, og ved at have denne tråd undgår du at stive folk "spiller fuld" i alle mulige andre tråde du gerne vil have noget ud af. Men ikke mere om det.

Varmer pt op til det homoerotiske potpourri Top Gun med nogle bajer Opstemt
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #23: 30 Okt 2005, 17:12 »

Ja, det er meget pinligt. Jeg spiller altid fuld. Flot opserveret, Einstein.
Jeg ved ikke hvor nemt. det er for dig at skrive når du er fuld. Men jeg kan sgu ikke altid ramme rigtigt (hvilket jeg generelt ikke er så god til), men normalt retter jeg da i det, det gider jeg bare ikke når jeg er fuld.
Men ja, du har ret. Det er pinligt at folk som mig, skal spille fulde. Fy fy.
Ellers var dit indlæg da super relevant og meget sigende, bortset fra du ikke har ret i en skid.
 Sur

Rolig nu pus Wink Men jeg vil give dig ret.. jeg har en enkelt gang før kommet stiv hjem og har skrevet på mirc, hvor jeg så må sige at det ikke ligefrem var de mest grammatisk korrekte og intelligente sætninger jeg fik fyret af dér (men nogle vil måske sige at det forventer de heller ikke fra mig Wink), men det er man på det tidspunkt rimelig ligeglad med. Man gider nemlig ikke rette alle de stavefejl der kommer når man falder over knapperne som stiv... Men måske har du bare ikke været stiv nok MortenP87 Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Carstensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #24: 10 Nov 2005, 22:05 »

Nu spiller jeg Vman, hvis I ved hvad det er. Men en aften var en vis Hr. Kovacs vist en smule beruset.

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25404

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25407

Disse 2 mærkelige tråde blev kreeret, den aften, og låst igen!
Logged



Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #25: 11 Nov 2005, 18:47 »

Jeg er godt nok ikke fuld nu, men der ser forhåbentlig anderledes ud om en 2-3 timer...

mens jeg sidder og venter på folk har jeg lige knappet en en Tuborg julebryg op, det er satme i orden  Thumbs Up

Har en hel ramme, og en Cuba Hot Pepper, så det skal nok blive sjovt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AH
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #26: 11 Nov 2005, 20:37 »

Nu spiller jeg Vman, hvis I ved hvad det er. Men en aften var en vis Hr. Kovacs vist en smule beruset.

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25404

http://forum.vman.dk/viewtopic.php?t=25407

Disse 2 mærkelige tråde blev kreeret, den aften, og låst igen!

Hoho.. Han er sgu fin Kovacs Grin
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #27: 11 Nov 2005, 21:40 »

Helt seriøst drenge? Det kan da ikke være så svært at ramme tasterne når man er stiv? Har været stiv MANGE gange før, hvor jeg sad ved en computer, der kom da lidt fejl, men så vilde fejl?  Rullende Øjne
Logged

AH
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #28: 11 Nov 2005, 21:41 »

Helt seriøst drenge? Det kan da ikke være så svært at ramme tasterne når man er stiv? Har været stiv MANGE gange før, hvor jeg sad ved en computer, der kom da lidt fejl, men så vilde fejl?  Rullende Øjne

Du kender ikke Kovacs kan jeg forstår Grin

Og med en blanding af alkohol og glæde, så rammer man let forkert Wink
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #29: 11 Nov 2005, 21:45 »

Hehe, okay  Grin
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010