home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 218408 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #90: 03 Jun 2006, 14:15 »

tjoooh Peace
den er da ved at være der...

Go you Gunners!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #91: 20 Jun 2006, 01:07 »

Juhuuuuu

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #92: 29 Jun 2006, 01:10 »

Jepper to the depper, så skriver jeg sgu lidt her.

Min brormand har lige holdt opvarmning og jeg joinede selvfølgelig og det blev til et par heftige drukspil hvor bl.a. træmand var indblandet. men der var selvfølgelig også "pyramiden" og "kapsel-efter-glas-spillet", som iøvrigt er mit yndlings. men tror jeg er lidt for lam til at skrive i denne tråd , selvom det jo egentlig er det den er til fpor. men hva satan, det er jo ikke ulovligt at hygge sig. Ihvertfald ikke efter min mening. Men iøvrigt er det da noget bizzart noget det med "efter min mening"! Hvorfor kunne alle ikke bare have den samme mening!!!? det er da top dårligt design fra guds side!

Men vil afslutte denne post (ja det hedder post ligesom postmandper uden "mandper"), med at sige de vise ord: I MALTENS RIGE ER VI ALLE LIGE!

Juhuuu, gi den gas drenge! Intet er bedre end gas. Altså den står jeg selv til regning for. Hvis du spørger f.eks. jøderne så er de nok ikke helt enig. Men det med at lave gas med dolk er ni en god ting. jeg kan ihvertalfd godt lide det (her kunne jeg også have brugt "imo" tegnet, men det vælger jeg at lade være med.).

Men så afslutter jeg denn POStmandper med "hyg jer alle freaks, og glem nu ikke det vigtige budskab: intet er vigtigere end et godt liv". Et budskab jeg dewsuden selv går ind for. Men hvem går ikke ind for det? Lur mig om ikke også vores allesammens Arsenalistic ikke også går ind for dette! Gør du ikke?

Sotrry kan godt se at dette er blevet lidt af en spam, men er det ikke også det tråden er til for? JO! Så er det vel ok jeg gør det ikke? JO! Jeg kunne også vælge at bruge udtrykket "yup", men det er lidt for gangstar agtihgt for mig. Gangsta er iøvrigt en ting der er meget på vej frem i tiden imo (JA, jeg bbrugte udtrykket imo!), da det igen er blevet en sej ting at være rå og tough her i DK! Og vores kære statsminister Anders Fogh er jo også et glimrende eksempel på dette. Rå og tough det er lige hvad han er.

Men anyways børn, så er det vel også langt opver min sengetid, så derfor tror jeg at jeg vil finde til køjs nu, og ligge og sove næste dag frem, mens seneste dag bliver svafere og svagere i erindring (erinfring= Nice word! hehe!).

Undskyld endnu engang for denne spam, og iøvrigt også de mange stavefejl jeg kan vbemærke når mit øje skuer henover denne post. Det er da sjovt at man har sværere ved at ramme tasterne når man er påvirket, er det ikk? Jeg synes ihvertfald det er det.

Men nu skal jeg altså i seng lige meget hvad i siger. Søvn løser alle problemer, som en klog mand engang sagde, og derfor vil jeg også trække min bløde dyne (som dog ikk er et mærkevare som f.eks. Loius Vootiun (det staves sgu nok ikke spådan!!) eller Gucci!). Men godnat alle freaks, håber i nyder at det er ferie (altså for nogen af os, inkl. os selv!).

Men goooooooooooooodnig ht!

Hil dynen, den er menneskets bedste ven. Træls for dem der ikke sover med dyne!

Sov godt feraks!

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #93: 29 Jun 2006, 01:16 »

BBB du skylder mig 3min af mit liv! De kunne være brugt på mere fornuftige ting end at læse det crap  crazy

Hold dig fra sprutten hvis du ikke kan tåle det Peace

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #94: 30 Jun 2006, 00:05 »

BBB du skylder mig 3min af mit liv! De kunne være brugt på mere fornuftige ting end at læse det crap  crazy

Hold dig fra sprutten hvis du ikke kan tåle det Peace

Hehe, har lige selv læst det igennem, og det er jo klasse! Hehe, tror det er det længeste indlæg jeg nogensinde har skrevet, og så er det fyldt med crap.

Men så længe at indlæggene med den værdi bliver postet i den tråd, som er det vel ok.  Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #95: 30 Jun 2006, 00:38 »

HAHAHA  funny funny funny Thumbs Up

Det er satan kneppe mig sjovt BBB!!! Grin

Welling
Gæst

« Svar #96: 05 Jul 2006, 02:30 »

Jeg kan nok ikke afvise jeg er fuk nu! hahhaha, meget sjovct. nu skal jeg se smallville. hihi, mig og en har lige køty hfra poliyiry på scootter. lidt sjovt. vi høtyre forbi slotett. Godnat nuaaaaaaaaaaaa....

Welling
Gæst

« Svar #97: 05 Jul 2006, 02:34 »

hmm.. jeg oræver lige at gengive. mig og en kørtr fra politiet. nu skal jeg se smallville. vi hærte forbi slottet på scooooter. politiet jagtede os. lidt sjovt. godnat søde!

Welling
Gæst

« Svar #98: 05 Jul 2006, 02:46 »

Hmm. lidt fuld er jeg! politiet er underlige. på sjov scotter vi har det! uden tvivl. godnat. jeg kedr migæ. smallville rl løsningne!

Welling
Gæst

« Svar #99: 05 Jul 2006, 02:50 »

Nu prøver jeg at skjrrui så godt jeg kan. Hold da op jeg er tidligt hjemme. Det var en ganske temmelig rimelig perosn der holdte fe,st og der var næsten intet atr drikke. Hihi. Derfir jeg er næsten ædru nu! Nemlig ja. Se noget smallville. Det er godt-. Det er hevr hverdag kl 10.00 og kl 15.00 og hver weekend kl 11.00 lørdag og 12.00 sønmdag. juhuuuu. smallville nu

Welling
Gæst

« Svar #100: 05 Jul 2006, 12:29 »

Orv. Jeg må godt nok have haft det kedeligt i går, siden jeg valgte at skrive herinde.

Men ellers meget fint af mig, at jeg skrev hele fire beskeder. Juhuu!

Brodtgaard
Manager

« Svar #101: 05 Jul 2006, 12:33 »

Hehe - er du blevet ædru ??

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Welling
Gæst

« Svar #102: 05 Jul 2006, 13:38 »

Ja, netop i dette øjeblik.

Gosser
Manager

« Svar #103: 13 Aug 2006, 00:26 »

Wuhuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuu Opstemt Opstemt: Opstemt:d

Hygger i hjerD??d ag

Vi sews i nomrgen! Peace:Dgha

Gosser
Manager

« Svar #104: 13 Aug 2006, 00:32 »

Sp er det jnue hej spammer mig tiol de 2000 indlæg :DP:d,sa

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010