Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
1 Bruger, 1050 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
13
Forfatter
Emne: Brand, smadrede biler osv.. (Læst 34581 gange)
Khushal
Gæst
Sv: Brand, smadrede biler osv..
«
Svar #60:
15 Feb 2008, 14:25 »
Hahahahahaahaha
Den her tråd er så skide griner....
@Tobi
hehe jeg må sige at du virkelig kan finde ud af at forsvare dine principper og det virkelig er for sejt at du står fast på den måde thumps up til dig
Til alle jer andre vil jeg bare lige sige at i simpelthen ikke kan se det fra andre synsvinkler... i sidder der og siger ''bare send dem hjem til der hvor de kommer fra'' og det er vel let nok... men hvorfor prøver vi dog ikke at hjælpe dem??
Også er der en i den her tråd som siger et eller andet med at ''dernede'' (går ud fra de lande som befinder sig i mellemøsten) må de gerne lave ballade og alt muligt.... Du er SÅ til grin! nej man må heller ikke lave ballade dernede... men de har bare sværere ved at stoppe det end i Danmark fordi de ikke har samme resurcer som os.... også er der også en som skriver i denne her tråd at der allerede er krig dernede og derfor er det godt at sende dem derned
Det fik mig til at grine... jeg ved ik om du kan forstå at hvis man sender nogle personer ned til en krig så løser det jo ikke ligefrem problemet.. Du slipper bare af med dem... endnu engang den der sætning ''out of sight out of mind'' den levestil har fået os til at få så mange problemer i vores hverdag Bla global opvarmning...
Også hører jeg andre sige at de ikke opfører sig ''dansk''.... Hvordan opfører man sig Dansk?!? er det nå man kan dansk og gør alt hvad andre siger.... seriøst, nogle krav der bliver stillet til indvandrer er højere end de krav som bliver stillet til folk som allerede bor her....
Jeg er meget imod at de her unge laver herværk det skal ikke misforstås men jeg kan godt forstå deres position og sympatisere med dem begrund af denne position..... jeg er bange for at vi kommer ind i de samme problemer som Frankrig også er igang med at tackle... og dette er meget på grund af denne holdning store dele af danmark har og på grund af sløseri fra politikernes side....
«
Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 14:27 af Khushal
»
mini90
Landsholdsspiller
«
Svar #61:
15 Feb 2008, 16:52 »
Hvad har politikerne gjort forkert ? - Hvis du spørger dem ville de også selv hellere bor i et kvater med deres egne folk. ?? Kan sku ikke se hvad politikerne har at gører med dette ? - Det må du gerne fortælle mig !
- Dette er bare endnu en grund til at lave ballade for dem !
Khushal
Gæst
«
Svar #62:
15 Feb 2008, 16:58 »
egne folk?.....
endnu et lysende eksempel på den grund holdning som der desværre findes i store dele af Danmark...
Nåh men jeg mener at politikerne har fejlet på den plan at de istedet for at fokusere lidt mere på hvordan vi skal skaffe de unge muligheder og måske prøve at få de som bliver tilbage med fokuserer vi meget mere på hvordan vi skal slippe af med dem eller i det hele taget lukke dem ind....
Men da du da lever sammen med 'dine egne folk' i tryg harmoni væk fra de her ugudelige og frygtelige indvandrer som tror på hedenske ting har du da intet at bekymre dig om
RiotAct
Ynglingespiller
«
Svar #63:
15 Feb 2008, 17:09 »
Har kun læst første side i denne debat.
Jeg gider normalt ikke at sidde og diskutere politik på internettet (og specielt ikke på dette fora
)
Men i (JKJ, SIMONOB, mini90) er jo fuldstændig langt ude, og de ting er siger er efter min mening ulovlige at udtrykke i Danmark.
Man kan ikke bare smide folk ud af Danmark, fordi deres forældre eller måske bedsteforældre ikke er født og opvokset i Danmark. Hvis du har dansk statsborgerskab, kan du ikke smides ud af Danmark - og gudskelov for det. Hvorfor er det værre når 2. eller 3. generationsindvandr
ere laver ballade end hvis danskere gør det? Begge grupper er opvokset i Danmark, men det er kun den ene i vil smide ud?
Desuden synes jeg at der er utrolig let at sidde foran en computerskærm og svine andre og deres handlinger til, uden det mindste forsøg på at sætte sig ind i hovedet på disse mennesker.
Jeg ved ikke hvor meget kontakt med politiet i København (og sikkert også mange andre steder) i har, men det er altså ikke Ronald McDonald der render rundt i uniform - tværtimod. Det er meget sjældent at jeg efter at have været stoppet af politiet i den ene eller anden sammenhæng, ikke føler mig ydmyget og provokeret. Og dette er garanteret værre for unge indvandrere.
Forstår godt folk, til en vis grænse, der ikke personligt er kontakt med de her problemstillinger, ser de unge som en flok ballademagere der bare skulle have en lærestreg - men derfor er det fuldstændig uacceptabelt at udtrykke sig racistisk. Det er et forum for et fodboldspil - det er ikke Dansk Fronts forum!!
7kfum
Gæst
«
Svar #64:
15 Feb 2008, 17:14 »
Jeg har to spørgsmål til folk der mener at
"de"
bare skal smides ud.
For det først kan man ikke definere mængden
"de"
, for det er simpelthen en umulig opgave, at skille de såkaldte ballademagere, fra de rolige.
For det andet så er den danske opfattelse af indvandrere, meget meget foruroligende og på grænsen til diskrimination. I mange danskers øjne, kommer en indvandrer fra mellemøsten og de arabiske lande. Men hvad så med de svenskere, amerikanere og jøder som findes i Danmark, de vil også blive ramt af denne mening om at alle indvandrere skal ud. Jeg er meget bekymret på Danmarks vegne, og jeg frygter at vi kan udvikle os til en flok nationalistiske fremmedhader, som i fremtiden vil triumfere over enhver
"indvandrers"
ulykke. Hvilket jeg mener er yderst forkasteligt.
RiotAct
Ynglingespiller
«
Svar #65:
15 Feb 2008, 17:18 »
Citat af: kerzhakov 15 Feb 2008, 13:29
Eller fordi de kom til landet før VKO-regeringen. Dengang hvor man bare skulle sige asyl for at få opholdstilladelse og derefter ved familiesammenføring kunne rive resten af familien med op.
Du udemærker dig i denne debat (i stil med de andre) at ytre dig om ting du ingen føling/viden har om!!
Det var slet ikke så let som du tror at få opholdstilladelse dengang som du tror, masser af folk har kæmpet for at blive i Danmark under SR-regeringen også. Men du har da ret i at det er blevet endnu sværere under VK (på trods af 2 krige). Men det er da bare pisse hamrende sørgeligt at vi er så pisse egoistiske!!
Lami04
Juniorspiller
«
Svar #66:
15 Feb 2008, 17:44 »
Nu syns jeg at man skal passe på med, at blande urolighederne og mordtruslerne på tegneren i århus sammen. Mange snakker om, at invandrer skal smides ud af landet, så snart de laver den mindste fejl. Jeg er dog af den overbevisning at, en person, som ikke har dansk statsborgerskab skal smides ud, hvis han begår et overlagt mord eller lign. Det skal dog først ske efter en rettergang og derfor finder jeg det også usmageligt, at de to tunesere som står til udvisning ikke får nogen rettergang. Man skal naturligvis ikke smides ud, hvis man (bare) har begået hærværk og sat en bil i brand, men de skal bestemt ikke slippes ustraffet, om de så er 7 år eller 65. Der er naturligvis en aldersgrænse for hvornår man kan blive smidt i fængsel, men så må forældrene betale for det. det skal ikke være en bøde på et vis antal 1.000 kr. men en bøde på en bestemt procent, som udgøres af deres indtjening. De har ansvaret for hvad deres børn går og laver. Forældrene ved sku godt hvad deres børn går og laver, hvilke forældre undrer sig ikke over hvad deres børn på 10-12 år laver ude kl. lort om aftenen?
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
15 Feb 2008, 17:54 »
Citat af: JKJ 15 Feb 2008, 11:50
Hvad gør man andre steder i verden?? Ja der gør store træk det samme som vi gør, lader dem bo i ghettoer og uden der er en masse problemmer, i hvert fald ikke på størrelse med dem vi har...
Så lad nu være med at sige det er politkernes skyld, det er ikke dem der giver dem sten til og kaste med eller tænder en tændstik for dem så de kan sætte ild til en bil eller container...
Det er for nemt og give alle andre skylden end dem der laver balladen...
Hørt! Enig!
Men det er sgu ikke optimalt for intregreringen, at indvandre lever i ghettoer. De indvandrer, som kommer ud i lokalsamfund, er oftest bedst integreret
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
15 Feb 2008, 17:55 »
Jeg mener simpelthen forældrene har en kæmpe del af skylden. Mit foreslag er at trække dem i børnepenge, hver eneste gang der sker ballade. Vi må ikke glemme hvad de er flygtet fra
Khushal
Gæst
«
Svar #69:
15 Feb 2008, 18:06 »
Citat af: RiotAct 15 Feb 2008, 17:09
Har kun læst første side i denne debat.
Jeg gider normalt ikke at sidde og diskutere politik på internettet (og specielt ikke på dette fora
)
Men i (JKJ, SIMONOB, mini90) er jo fuldstændig langt ude, og de ting er siger er efter min mening ulovlige at udtrykke i Danmark.
Man kan ikke bare smide folk ud af Danmark, fordi deres forældre eller måske bedsteforældre ikke er født og opvokset i Danmark. Hvis du har dansk statsborgerskab, kan du ikke smides ud af Danmark - og gudskelov for det. Hvorfor er det værre når 2. eller 3. generationsindvandr
ere laver ballade end hvis danskere gør det? Begge grupper er opvokset i Danmark, men det er kun den ene i vil smide ud?
Desuden synes jeg at der er utrolig let at sidde foran en computerskærm og svine andre og deres handlinger til, uden det mindste forsøg på at sætte sig ind i hovedet på disse mennesker.
Jeg ved ikke hvor meget kontakt med politiet i København (og sikkert også mange andre steder) i har, men det er altså ikke Ronald McDonald der render rundt i uniform - tværtimod. Det er meget sjældent at jeg efter at have været stoppet af politiet i den ene eller anden sammenhæng, ikke føler mig ydmyget og provokeret. Og dette er garanteret værre for unge indvandrere.
Forstår godt folk, til en vis grænse, der ikke personligt er kontakt med de her problemstillinger, ser de unge som en flok ballademagere der bare skulle have en lærestreg - men derfor er det fuldstændig uacceptabelt at udtrykke sig racistisk. Det er et forum for et fodboldspil - det er ikke Dansk Fronts forum!!
Mange tak til RiotAct endelig en som ikke er til grin... og jeg kan så sandelig godt forstå at du bliver chokeret over de her udtalelser som nogle folk har fundet frem her i denne debat... jeg er ihvertfald...
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #70:
15 Feb 2008, 18:19 »
http://blog.tv2.dk/steffen.jensentv2/entry200857.html
Steffen Jensen fra TV2, der har skrevet blogindlægget i ovenstående link, er om nogen en mand med indsigt i kulturen og religionen i mellemøsten. Derfor er hans indlæg også så fremragende, for han hælder ikke til nogen egentlig side, men belyser blot problemerne fra flere vinkler.
- I et demokratisk samfund er der klart nok en lang række begrænsninger for, hvordan man kan bekæmpe kriminalitet. Det er et af forsvarsværkerne imod det rene barbari. Sådan skal det være.
Men hvad nu, hvis dem man bekæmper, ikke er rigtige kriminelle, men terrorister?
Det er ikke rigtig krig. Det er ikke rigtige kriminelle. Og det er de to ting, vi har regler for.
Terroristerne benytter sig af krigens værst tænkelige forbrydelser, men de vil behandles med alle de beskyttelser der findes for butikstyve.
Og giver vi dem ikke den beskyttelse, så skader vi vores eget demoikrati.
Hvis en islamisk fundamentalist er villig til at gå i døden, for det han tror på. Og det er der mange, der er.
Og hvis han aldrig tidligere har begået almindelig banal kriminalitet, og tillige er intelligent og snarrådig, og ikke har noget macho-behov for at bryste sig af det, han er på vej til at gøre overfor sin omgangskreds, så er han om ikke ligefrem umulig at stoppe, så næsten umulig.
Og er man så heldig, at man fanger ham INDEN han begår sin terroraktion, så må man ofte lade ham gå fri igen, fordi beviserne er så svage, at han ikke kan dømmes, eller man kan kun beskylde ham for at have for megen kunstgødning til sin kolonihave, og så give ham et smæk over fingrene.
Venter man på den anden side, indtil man har tilstrækkeligt med beviser imod terroristen til at det kan få ham dømt ved en domstol, så har han allerede sprængt sig selv og en masse uskyldige i luften, og så er det alligevel ligegyldigt.
At bryde nogle af disse demokratiets spilleregler, for at fange ham, er ganske vist mere effektivt, men det er også ødelæggende for det demokrati og det samfundsystem, som fundamentalisten er ude for at ødelægge. Så ved at gøre DET i kampen imod terrorismen, så har man givet terroristerne en sejr, i forsøget på at beskytte sig imod dem.
Det er DE dilemmaer jeg forsøger at illustrere. Det er dem, det er interessant at forholde sig til. - Citat Steffen Jensen
->
Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske
<-
Citat af: Hallas 22 Feb 2008, 23:28
Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.
Khushal
Gæst
«
Svar #71:
15 Feb 2008, 19:21 »
Hvis Steffen Jensen har indsigt i min religion er jeg en halvnøgen kænguru som har giftet sig ind i en elefant famillie og fået 35 katte som børn.....
Den mand har fuldkommen misforstået Islam og alle dens lærer... han ser altid vold nå han taler om Islam og dette er et problem da han åbenbart er 'ekspert'.... Åbenbart kan alle blive eksperter nu om dage...
arsenalistic
Manager
«
Svar #72:
15 Feb 2008, 19:28 »
Citat af: JKJ 15 Feb 2008, 12:17
Du kan jo ikke sammenligne de danskerkolonier der ligger rundt omkring i verden...
De har selv valgt og rejse, pga alder - job - familie eller noget helt andet og så er det vel meget naturligt at de vil slå sig ned et sted hvor der findes andre af samme nationalitet, men de er stadig rejst frivilligt...
Dem er er heroppe er kommet herop fordi vi for nogle år siden mere eller mindre havde åbne grænser for alle der havde lyst til og komme herop, og der kom altså mange og hvad skulle man så gøre ved dem, de kunne jo ikke bare få et telt og så værsgo find en mark og bo der...
Der var de beton byggerier de bedste muligheder for dem for at få dem ind i det danske samfund så de kunne lære det danske sprog, de danske regler på arbejdsmarkedet osv osv...
Langt de fleste kunne og kan godt finde ud af dem, men der er et mindretal du bare ikke kan gøre noget ved og overhovedet ikke kan eller vil høre eller lære noget som helst om hvordan man begår sig i lille DK...
Den lille klikke der så ikke kan eller vil noget som helst, for det er et fåtal, de er uden for rækkevidte og så ser jeg helt ærlig ingen anden udvej end og lade dem rejse retur... bevars så brokker de sig nok over de ikke har relation til nogen i deres tidligere hjemland, men de har jo familie der rækker langt ud til højre og venstre plus en del jo også rejser hjem til deres hjemland eller sende penge derned til deres familie, som de jo ikke har nogen relation til mere!!
De fåtal der heller vil kaste med sten eller brænde biler af er der garanteret plads til i en eller andet fraktion i mellemøsten hvor det er værdag så send dog dem derned så har vi ikke dem til bekymring mere...
River lige dette indlæg frem. Dem der kom til Danmark kom her for at arbejde, og rejste fra deres hjemland ganske frivilligt - ganske ligesom danskere gør det, når der ligger udfordringer, lønninger eller muligheder udenfor Danmarks grænser. Hvor argumentationen ligger i første del af det her indlæg, ja det aner jeg ikke.
Go you Gunners!
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #73:
15 Feb 2008, 19:32 »
Citat af: RiotAct 15 Feb 2008, 17:18
Du udemærker dig i denne debat (i stil med de andre) at ytre dig om ting du ingen føling/viden har om!!
Det var slet ikke så let som du tror at få opholdstilladelse dengang som du tror, masser af folk har kæmpet for at blive i Danmark under SR-regeringen også. Men du har da ret i at det er blevet endnu sværere under VK (på trods af 2 krige). Men det er da bare pisse hamrende sørgeligt at vi er så pisse egoistiske!!
Du kan ikke afvise at det var markant nemmere at komme ind i landet før. Især familliesammenførin
ger.
Til dit tidligere indlæg. Man kan ganske rigtig ikke smide danske statsborgere ud. Det tror jeg heller ikke særlig mange vil, men de der er her som gæster(altså uden statsborgerskab) kan og bliver i nogle tilfælde udvist for grov kriminalitet. Jeg synes godt at man kan smide folk, der overfalder politimænd, brandmænd osv. ud når de ikke er danske statsborgere. De har pas til et andet land, altså hvor de rent faktuelt hører hjemme. De lande har tit en væsenlig dårligere levestandard end DK. Derfor er det endnu dummere at de går amok, når de er klar over dette.
It's gonna be legendary
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #74:
15 Feb 2008, 19:36 »
Citat af: Khushal 15 Feb 2008, 19:21
Hvis Steffen Jensen har indsigt i min religion er jeg en halvnøgen kænguru som har giftet sig ind i en elefant famillie og fået 35 katte som børn.....
Den mand har fuldkommen misforstået Islam og alle dens lærer... han ser altid vold nå han taler om Islam og dette er et problem da han åbenbart er 'ekspert'.... Åbenbart kan alle blive eksperter nu om dage...
Det er fint at du synes at alle andre, der har en anden mening end dig er fuldstændigt til grin, men jeg forstår ikke hvorfor at du er ekspert på alle områder omkring ISLAM, Mellemøsten osv. bare fordi at du er muslim.
Her er f.eks. tale om en mand der tilbringer en masse tid i netop Mellemøsten. Han hår såmænd nok fundet ud af en del undervejs
BTW:
Skal ikke kunne vurdere hvordan du ser ud.
«
Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 19:38 af kerzhakov
»
It's gonna be legendary
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »