Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
1 Bruger, 991 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Forfatter
Emne: Brand, smadrede biler osv.. (Læst 34568 gange)
Khushal
Gæst
Sv: Brand, smadrede biler osv..
«
Svar #75:
15 Feb 2008, 19:59 »
Citat af: kerzhakov 15 Feb 2008, 19:36
Det er fint at du synes at alle andre, der har en anden mening end dig er fuldstændigt til grin, men jeg forstår ikke hvorfor at du er ekspert på alle områder omkring ISLAM, Mellemøsten osv. bare fordi at du er muslim.
Her er f.eks. tale om en mand der tilbringer en masse tid i netop Mellemøsten. Han hår såmænd nok fundet ud af en del undervejs
BTW:
Skal ikke kunne vurdere hvordan du ser ud.
okay... spørgsmål til dig... Hvornår var det at jeg sagde at jeg er ekspert på alle områder indenfor Islam?? vær venlig at finde de ord frem...
Som din søgning sikkert viser har jeg aldrig ytrer mig om det... jeg har heller ikke sagt noget som bare MINDER om de ord du lige har puttet i munden på mig.... okay da vi har slået fast at det du sagde lige var løgn vil jeg også lige slå fast at jeg har respekt for andre mennesker og derfor aldrig vil mene at alle andre end mig er 'fuldstændig til grin' jeg finder måske noget af det de siger sjovt men det betyder ikke at de er fuldstændigt til grin... okay nu har vi slået det fast...
Angående Steffen Jensen.... det er sandt at han har rejst vidt omkring inden i Mellemøsten... og det er også meget usandsynligt at han ikke har lært noget undervejs... MEN dette betyder ikke at han er ekspert... en Ekspert kender alle sider om et emne og har en dybdegående viden om emnet...
Det kan godt være at Steffen Jensen har det men i forhold til de indlæg jeg har set ham stille frem om Islam vil jeg mene at der er gået noget grueligt galt i hans oplevelser....
Nej jeg siger ikke at jeg er ekspert og har heller aldrig sagt det så lad venligst vær med at putte ord i munden på mig...
Men jeg har hørt Imamer og uafhængige faglærte komme med foredrag om Islam og religion i det hele taget og ingen af dem ytrer sig på samme måde som Steffen Jensen...
Da jeg mener at flertallet nok har ret og hele vores civilisation er bygget på en af disse grundsten mener jeg at have ret til at rejse tvilv om Steffen Jensen og hans holdninger angående Islam...
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #76:
15 Feb 2008, 20:15 »
Det er sjovt at du kritiserer Steffen Jensen så meget. Folk der vel nærmest kan betegnes som værende lidt småracistiske kritiserer ham for at være promuslimsk og alt for blød over for islam. Men nok om Steffen Jensen.
Noget jeg har lagt mærke til, og jeg er fuldt ud klar over at jeg genneraliserer, er at de muslimer der demonstrerer kræver at vi skal respekterer islam og profeten Muhammed.
Det er da total hul i hovedet at kræve det af andre mennesker!
Hvis muslimer kræver at man skal respekterer deres gud og deres religion, gælder det så også at man skal respektere Hara Krishna, Budhisme, Wild Goose Company trosretningen, Jehova, Adventisme osv.
At afkræve respekt af en anden religion er en umulighed.
Man kan vel kun respektere at folk har en anden religion.
->
Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske
<-
Citat af: Hallas 22 Feb 2008, 23:28
Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #77:
15 Feb 2008, 20:48 »
Jeg synes den er meget svær denne her situation. Jeg synes problemerne ligger hos flere.
Man kan jo fint sige, at de som ikke kan/vil tilpasse sig, ja, det skal da bare ud. Men det hjælper ikke på noget som helst, tror jeg. For så står de næste jo bare klar i køen. En af mine gode venner er muslimsk libaneser, og er meget troende (det er faktisk ham jeg har bygget min gamle Hani Zaid-dagbog op om - navnet er fiktivt dog). Dog slet ikke i den retning, som vi ser nogle af de unge her. Han siger er der løber unge rundt oppe i Varberg-parken ("ghetto" i Haderslev) og pjækker fra skole, og forældrene er ret ligeglad.
Han kom med det forslag, at man skal tvinge dem i uddannelse. Dvs. alle fra 6-14 år, SKAL møde i skole hver dag, ellers skal det koste forældrene et pengebeløb. Unge, muslimer i særdeleshed, vil ikke næppe skuffe deres forældre. Der vil selvfølgelig altid være nogle der er pisse ligeglade, men der må forældrene tage den situation med socialmyndighederne
.
Mht. Muhammed-tegningerne, så synes jeg, at vi skal huske at de også har deres ret til at ytre sig. Og vi skal huske at det måske ikke er ulovligt at brænde flag af i fx Pakistan. Skal vi så blive stødt over det? Vi kan jo ikke tillade os at være dobbeltmoralske her! At vi så ikke forstår deres reaktion, er vel lige så når de ikke forstår vores. Vi skal huske, at når vi provokerer andre kulturer, så vil der komme trods reaktioner, som vi ser i muslimske lande.
At de så overtræder vores love i Danmark er en helt anden sag, og skal selvfølgelig ikke tolereres. Men når vi snakker om en fredelig dansk demonstation, så kan vi altså ikke brokke os. De bruger jo bare den ytringsfrihed, vi har udstyret dem med her i landet.
Cykelblog
Khushal
Gæst
«
Svar #78:
15 Feb 2008, 21:02 »
Citat af: majvang 15 Feb 2008, 20:15
Det er sjovt at du kritiserer Steffen Jensen så meget. Folk der vel nærmest kan betegnes som værende lidt småracistiske kritiserer ham for at være promuslimsk og alt for blød over for islam. Men nok om Steffen Jensen.
Noget jeg har lagt mærke til, og jeg er fuldt ud klar over at jeg genneraliserer, er at de muslimer der demonstrerer kræver at vi skal respekterer islam og profeten Muhammed.
Det er da total hul i hovedet at kræve det af andre mennesker!
Hvis muslimer kræver at man skal respekterer deres gud og deres religion, gælder det så også at man skal respektere Hara Krishna, Budhisme, Wild Goose Company trosretningen, Jehova, Adventisme osv.
At afkræve respekt af en anden religion er en umulighed.
Man kan vel kun respektere at folk har en anden religion.
Virkelig syntes folk det? hehe pudsigt.... det kan vel kun være fordi at både dem og jeg måske er for hurtige på barrikaderne...
Jeg mener egentlig ikke at det er hul i hovedet at kræve det af andre mennesker... jah det vil resulterer i at man respekterer alle andre religioner deriblandt Islam men hvor er det at problemet i det var??
Men nå vi så respekterer folk og deres religion er vi allerede begyndt at respekterer deres religioner og det er da en start.. lad os arbejde på det...
Citat af: Spezialized 15 Feb 2008, 20:48
Jeg synes den er meget svær denne her situation. Jeg synes problemerne ligger hos flere.
Man kan jo fint sige, at de som ikke kan/vil tilpasse sig, ja, det skal da bare ud. Men det hjælper ikke på noget som helst, tror jeg. For så står de næste jo bare klar i køen. En af mine gode venner er muslimsk libaneser, og er meget troende (det er faktisk ham jeg har bygget min gamle Hani Zaid-dagbog op om - navnet er fiktivt dog). Dog slet ikke i den retning, som vi ser nogle af de unge her. Han siger er der løber unge rundt oppe i Varberg-parken ("ghetto" i Haderslev) og pjækker fra skole, og forældrene er ret ligeglad.
Han kom med det forslag, at man skal tvinge dem i uddannelse. Dvs. alle fra 6-14 år, SKAL møde i skole hver dag, ellers skal det koste forældrene et pengebeløb. Unge, muslimer i særdeleshed, vil ikke næppe skuffe deres forældre. Der vil selvfølgelig altid være nogle der er pisse ligeglade, men der må forældrene tage den situation med socialmyndighederne
.
Mht. Muhammed-tegningerne, så synes jeg, at vi skal huske at de også har deres ret til at ytre sig. Og vi skal huske at det måske ikke er ulovligt at brænde flag af i fx Pakistan. Skal vi så blive stødt over det? Vi kan jo ikke tillade os at være dobbeltmoralske her! At vi så ikke forstår deres reaktion, er vel lige så når de ikke forstår vores. Vi skal huske, at når vi provokerer andre kulturer, så vil der komme trods reaktioner, som vi ser i muslimske lande.
At de så overtræder vores love i Danmark er en helt anden sag, og skal selvfølgelig ikke tolereres. Men når vi snakker om en fredelig dansk demonstation, så kan vi altså ikke brokke os. De bruger jo bare den ytringsfrihed, vi har udstyret dem med her i landet.
Jeg er ikke helt sikker på hvor Muhammed tegningerne kommer ind i billedet men jeg må sige at du virkelig kan forstå at argumentere her.... godt indlæg
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #79:
15 Feb 2008, 21:06 »
Citat af: Spezialized 15 Feb 2008, 20:48
Men det er vel netop problemet i det her.
Muslimer går på gaden og brænder biler af i Danmark, fordi de er krænkede. I Pakistan og andre lande med muslimsk baggrund er flere tusinde på gaden for at demonstrere mod Danmark. Men ser du danskere på gaden og lave ballade fordi dronningen bliver tegnet som en gris, vores flag brændes af, vores biler brændes osv? NEJ.
Jeg respekterer at muslimer er muslimer. Jeg respekterer at de er troende.
Men jeg vil ALDRIG respektere og efterleve deres regler.
At de ikke må afbillede Muhammed er deres sag, og det respekterer jeg, men det ændre ikke på at jeg godt må, og intet har imod det.
Men lad os overføre denne handling til Jehovas vidner, bare for at give et eksempel.
I deres tro er det meget vigtigt og centralt at man ikke må modtage blod fra andre mennesker. Folk der arbejder på sygehuse ved hvor vigtigt det er for dem at overholde dette.
Tænk hvis Jehovas vidner gik total amok over at der blev reklameret for at blive bloddonor på TV. Tænk hvis de forlangte at alle andre heller ikke måtte modtage blod.
Eller mormoner. Ingen sex for ægteskab! Tænk hvis de forlangte at folk skulle efterleve det.
Alle religioner har deres særlige regler og love, som man som troende vel er forpligtet til at oveholde. Men det er fuldkommen vandvittigt at forlange at resten af verden skal efterkomme en enkelt religions begrænsninger.
->
<-
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #80:
15 Feb 2008, 21:13 »
Som jeg også skrev, så er jeg også imod de voldsomme reaktioner vi ser her de sidste par aftner. Men de SKAL have lov til at ytre deres utilfredshed - på en fredelig måde selvølgelig. De kræver respekt, lige som pædagogerne kræver respekt omkring deres arbejde (som følge af bedre løn), når de går på gaden, som de gjorde for 4-5 måneder siden. Om man så er enige med det, er selvfølgelig en anden sag.
Cykelblog
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #81:
15 Feb 2008, 21:13 »
Citat af: Khushal 15 Feb 2008, 19:59
okay... spørgsmål til dig... Hvornår var det at jeg sagde at jeg er ekspert på alle områder indenfor Islam?? vær venlig at finde de ord frem...
Som din søgning sikkert viser har jeg aldrig ytrer mig om det... jeg har heller ikke sagt noget som bare MINDER om de ord du lige har puttet i munden på mig.... okay da vi har slået fast at det du sagde lige var løgn vil jeg også lige slå fast at jeg har respekt for andre mennesker og derfor aldrig vil mene at alle andre end mig er 'fuldstændig til grin' jeg finder måske noget af det de siger sjovt men det betyder ikke at de er fuldstændigt til grin... okay nu har vi slået det fast...
Angående Steffen Jensen.... det er sandt at han har rejst vidt omkring inden i Mellemøsten... og det er også meget usandsynligt at han ikke har lært noget undervejs... MEN dette betyder ikke at han er ekspert... en Ekspert kender alle sider om et emne og har en dybdegående viden om emnet...
Det kan godt være at Steffen Jensen har det men i forhold til de indlæg jeg har set ham stille frem om Islam vil jeg mene at der er gået noget grueligt galt i hans oplevelser....
Nej jeg siger ikke at jeg er ekspert og har heller aldrig sagt det så lad venligst vær med at putte ord i munden på mig...
Men jeg har hørt Imamer og uafhængige faglærte komme med foredrag om Islam og religion i det hele taget og ingen af dem ytrer sig på samme måde som Steffen Jensen...
Da jeg mener at flertallet nok har ret og hele vores civilisation er bygget på en af disse grundsten mener jeg at have ret til at rejse tvilv om Steffen Jensen og hans holdninger angående Islam...
Hvis Steffen Jensen har indsigt i min religion er jeg en halvnøgen kænguru som har giftet sig ind i en elefant famillie og fået 35 katte som børn.....
Denne kommentar synes jeg godt man kunne kalde at gøre grin med en mand. Det samme, da du i det andet indlæg ikke kunne presse mok smilier ind og at du syntes det var så sjovt hvad alle andre mente. Selvfølgelig har du ikke skrevet direkte at du er ekspert, men husker bl.a. en diskussion om hvor mange der døde i Irak osv hvor du self. havde det præcise svar fordi du havde været der. Samtidig med at du vidste hvordan det havde været i hele landet før og hvordan det var nu. Og at du afviser det S. Jensen skriver må da også være et tegn på at du ved langt bedre selv.
Hvis du hører en imams foredrag om islam er det da klart du vil få et bedre indtryk, end en mand der har oplevet islam i praksis i flere år. Du ville da også få andre ting at vide om autonome, hvis du snakkede med en der gik i ungdomshuset og hvis du snakkede med en der lige havde fået sin butik rasseret af en flok galninge.
It's gonna be legendary
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #82:
15 Feb 2008, 21:17 »
ok. I Danmark er det faktisk ikke voldsomt svært at oprette en kirke og dermed føre sin egen religion. Lad os sige jeg hiver fat i kirkeministeriet og opfylder de krav der nu engang er og opretter min egen kirke og tro.
Jeg indsætter mig selv som profet.
Min relegion bygger på kristendommen, men der er nogle afvigelser:
1. Man må ikke male billeder eller fotografere, da jeg tror at man fanger sjælen på den måde.
2. Farven rød er ond, da den symboliserer djævelen, og må ALDRIG bruges.
Da min kirke er registreret som trossamfund i Danmark, forlanger jeg at alle andre danskere respekterer min tro og ikke maler, fotograferer eller bruger farven rød.
Btw så er jeg ateist, så jeg ønsker egentlig ikke at rette mig efter nogen som helst trosretning, uanset om det så er muslimer, kristne eller hvem det måtte være
->
<-
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #83:
15 Feb 2008, 21:20 »
Citat af: Spezialized 15 Feb 2008, 21:13
Som jeg også skrev, så er jeg også imod de voldsomme reaktioner vi ser her de sidste par aftner. Men de SKAL have lov til at ytre deres utilfredshed - på en fredelig måde selvølgelig. De kræver respekt, lige som pædagogerne kræver respekt omkring deres arbejde (som følge af bedre løn), når de går på gaden, som de gjorde for 4-5 måneder siden. Om man så er enige med det, er selvfølgelig en anden sag.
Nej, de kræver ikke respekt, de kræver at du efterlever deres tro, og det er jo et umuligt krav.
De kræver at du ikke afbilleder Muhammed, for det må man ikke i deres tro.
Tænk hvis mormonerne krævede af dig, at du ikke havde sex før du blev gift, for det må man ikke i deres tro.
->
<-
7kfum
Gæst
«
Svar #84:
15 Feb 2008, 21:23 »
Citat af: -Sommer- 15 Feb 2008, 17:14
Jeg har to spørgsmål til folk der mener at
"de"
bare skal smides ud.
For det først kan man ikke definere mængden
"de"
, for det er simpelthen en umulig opgave, at skille de såkaldte ballademagere, fra de rolige.
For det andet så er den danske opfattelse af indvandrere, meget meget foruroligende og på grænsen til diskrimination. I mange danskers øjne, kommer en indvandrer fra mellemøsten og de arabiske lande. Men hvad så med de svenskere, amerikanere og jøder som findes i Danmark, de vil også blive ramt af denne mening om at alle indvandrere skal ud. Jeg er meget bekymret på Danmarks vegne, og jeg frygter at vi kan udvikle os til en flok nationalistiske fremmedhader, som i fremtiden vil triumfere over enhver
"indvandrers"
ulykke. Hvilket jeg mener er yderst forkasteligt.
Til alle jer ultra-liberalister!
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #85:
15 Feb 2008, 21:24 »
Citat af: majvang 15 Feb 2008, 21:20
Nej, de kræver ikke respekt, de kræver at du efterlever deres tro, og det er jo et umuligt krav.
De kræver at du ikke afbilleder Muhammed, for det må man ikke i deres tro.
Tænk hvis mormonerne krævede af dig, at du ikke havde sex før du blev gift, for det må man ikke i deres tro.
Det var da noget af en generelisering, det der! Jeg kender personligt en muslim, og har arbejdet sammed med 4-5 stykker, og INGEN af dem har nogensinde krævet at jeg efterlever deres religion. Jeg har siddet ved deres side i kantinen og spist bacon og frikaller (svinekød) uden, at de overhovedet reagerede negativt.
@-Sommer-: Jeg er sgu bange for at vi allerede er ved at nå dertil
Cykelblog
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #86:
15 Feb 2008, 22:07 »
Citat af: Spezialized 15 Feb 2008, 21:24
Det var da noget af en generelisering, det der! Jeg kender personligt en muslim, og har arbejdet sammed med 4-5 stykker, og INGEN af dem har nogensinde krævet at jeg efterlever deres religion. Jeg har siddet ved deres side i kantinen og spist bacon og frikaller (svinekød) uden, at de overhovedet reagerede negativt.
Men Muhammed krisen handlede jo netop om at muslimer følte sig krænket over afbilledningen af Muhammed. De ville have det skulle forbydes, det var der squ mange på gaden og demonstrere for.
Selvfølgelig påstår jeg ikke at de kræver man skal efterleve alle muslimske regler, men jeg mener nu alligevel ikke at man kan stille krav om blot at efterleve en enkelt regel fra en religion man er ikke på nogen måde er underlagt.
Jeg er fuldt ud klar over at jeg genneraliserer meget groft nu. Jeg har for et par år siden været træner for et senior fodboldhold der havde omkring 8-10 muslimer med, så jeg er udemærket klar over at deres holdning til alt dette også er meget differencieret.
I en sekulær stat som Danmark har vi både pressefrihed, ytringsfrihed og religionsfrihed. Det er en del af vores grundlovssikrede rettigheder.
At man laver en demonstration mod retten til at publicere billederne af Muhammed, er i sig selv selvmodsigende, da netop retten til at demonstrere mod noget er en del af selvsamme ytringsfrihed der demonstreres mod.
Men før jeg sættes i bås, hvilket jeg sikkert allerede er, så ønsker jeg at gøre opmærksom på at jeg på ingen måde opponere for udsmidning af diverse udlændinge, tværtimod.
->
<-
Gosser
Manager
«
Svar #87:
15 Feb 2008, 22:12 »
Citat af: -Sommer- 15 Feb 2008, 21:23
Til alle jer ultra-liberalister!
Citat af: Gosser 15 Feb 2008, 11:06
Kort og godt, så kan jeg ikke tage de udlændinge der kommer til Danmark, og ikke kan indordne sig under de regler vi har. Hvis de ikke kan opføre sig ordenligt, kan de imo godt smutte igen. De er fandeme da heldige overhovedet at kunne komme til Danmark, hvor de har mulighed for at leve et godt liv!
Det er min mening. Opfører man sig ordenligt kan man godt være i danmark som indvandre, men gør man ikke må man sgu smutte sin vej. Ligemeget om man er fra mellemøsten, arabiske lande, Sverige, USA, eller Jødeland (
).
7kfum
Gæst
«
Svar #88:
15 Feb 2008, 22:14 »
Citat af: Gosser 15 Feb 2008, 22:12
Det er min mening. Opfører man sig ordenligt kan man godt være i danmark som indvandre, men gør man ikke må man sgu smutte sin vej. Ligemeget om man er fra mellemøsten, arabiske lande, Sverige, USA, eller Jødeland (
).
Man hvordan vil du skille fårene fra bukkene uden at give nogen en forkert behandling?
RiotAct
Ynglingespiller
«
Svar #89:
15 Feb 2008, 22:25 »
Kan på ingen måde se hvor majvang vil hen med alt hendes snak om Steffen Jensen og Mohammed?
Kan ikke se at det har noget med denne her debat at gøre rigtigt - ihvertfald ikke inden du skrev dit indlæg.
Syntes i hvertfald det er vigtigt at pointere at det ikke kun er Mohammed-tegninger der udløser de her ting - men også en social marginalisering i mange forskellige henseender...
Forstår ikke hvorfor vi har sådan en ejer-fornemmelse over Danmark? - der er i hvertfald ikke nogen af os der har været med til at forme Danmark som det er i dag. Er der glad for at jeg ikke bliver smidt ud - væk fra mine venner, bolig etc. - hvis jeg begår handlinger, som loven ikke er helt nede med, men det vil jeg da heller ikke ønske sker for andre folk! Slet ikke for en så ringe forbrydelse som at brænde en container af!!
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »