home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1007 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold  (Læst 64116 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #30: 14 Feb 2008, 12:40 »

Den her blog kan blive vildt fantastisk - håber at se en update snart Smiley

majvang
Ynglingespiller

« Svar #31: 14 Feb 2008, 12:50 »

03.07.2007

Der er nu gået 2 uger siden jeg tiltrådte som manager i Real Oviedo, og jeg har bestemt ikke ligget på den lade side.

Efter vi kom hjem fra vores lille scouting tur til Danmark, satte Fermin og jeg os ned sammen for at få arrangeret nogle træningskampe.

Det var ikke helt let at blive enige om hvilke hold vi skulle prøve os af mod. Fermin ser det hele fra en sportslig vinkel. Ud fra hans synspunkt er det vigtigste for holdet, at blive spillet sammen inden sæsonstart, og derfor følte han vi skille have en blanding af henholdsvis nemme og jævnbyrdige modstandere, så vi både kunne smage sejrens sødme, samt prøve os af på det niveau vi forventes at skulle møde gennem sæsonen.

Jeg var fuldstændig enig med ham i, at det ville være den bedste måde at lade op til sæsonstarten på, men i forhold til den finansielle situation i Real Oviedo er det slet ikke hensigtsmæssigt.

Inden salget af sæsonkort gik i gang, stod der blot 300.000 på bundlinien af regnskabet.
At sæsonkortsalget så kastede knap 7 mio. ned i den slunkne kasse, betyder på ingen måde at der er uanede mængder at spendere for.

Alene spillernes løn forventes at løbe op i 4-5 mio. kr. på årsbasis, udover det har vi et stort stadion og træningskomleks, hvis vedligeholdelse koster op mod 20 mio. om året. Så det er bydende nødvendigt at skabe indtægter så mange steder som muligt.

Set i det perspektiv var jeg nødt til at fokusere på at få nogle lukrative hold til venskabskampe på Estadio Carlos Tartiere, hvilket Fermin egentlig godt kunne forstå. Hellere et dårligt forberedt hold med manglende moral, end en truende konkurs.

Programmet for venskabskampe kom derfor til at se sådan ud:

30.06.2007 – Athletic Bilbao
02.07.2007 – Atletico Madrid
05.07.2007 – Betis Sevilla
10.07.2007 – Deportivo La Coruna
14.07.2007 – Espanyol
21.07.2007 – Racing Santander
26.07.2007 – Zaragoza
04.08.2007 – Xerez
09.08.2007 – Betis Sevilla
14.08.2007 – Malaga
21.08.2007 – Agoncillo

I alt 11 kampe, alle på hjemmebane, hvoraf de 9 af dem udelukkende er arrangeret for at få trukket folk ud på stadion så Real Oviedo kan få nogle penge i kassen.
Kampene mod Xerez og Agoncillo, og til dels mod Malaga, er de kampe hvor vi skal vise niveauet. Resten af kampene er mod de veletablerede Primera Divison hold, hvor vi kan forvente at blive løbet over ende, dog ikke uden kamp.

Kampene mod Athletic Bilbao og Atletico Madrid er allerede blevet spillet, og gav sikkert både fans og spillere en stor oplevelse, da begge hold stillede op med et flot udvalg af stjernespillere.
Resultatet var i begge tilfælde et klart nederlag, men det har nu ikke rokket ved moralen.

Real OviedoAthletic Bilbao 0 - 5
I.Munoz (4)
A. Del Horno (21, 80)
J. Etxeberria (59)
Tiko (89)

Mere end 12.000 tilskuere var mødt op på Estadio Carlos Tartiere på en overskyet sommerdag, for at overvære de lokale helte fra Oviedos kamp mod de rød- og hvidstribede giganter fra Bilbao.

Bilbao stillede, til glæde for de mange fremmødte, op med flere af klubbens koryfæer, bl.a i skikkelse af Asier del Horno, Pablo Orbaiz, Tiko og evigt unge Joseba Etxebarria, der har mere end 50 landskampe for Spanien på cv’et.

Ingen af holdene satte sig for alvor på kampen, til trods for den store niveauforskel på mandskaberne, boldbesiddelsen var om ikke andet cirka ligeligt fordelt.

Der var dog tydelig forskel på holdenes effektivitet og dominans på de sidste 30 procent af banen. Real Oviedo formåede simpelthen ikke at udnytte den håndfuld chancer de trods alt kom frem til, mens Bilbaos stjerner langt mere kynisk omsatte deres muligheder til hele 5 mål.

Til trods for det klare nederlag, viste det unge mandskab fra Oviedo flotte takter. Pasningsspillet virkede meget sikkert, spillerne fandt let hinanden og kommunikationen så ud til at fungere. Eneste store minus var skarpheden foran kassen. De 5 mål der gik ind skal man ikke hæfte sig for meget ved, da Athletic Bilbaos offensive arsenal, er af en kaliber uden sammeligning for nogen hold i Segunda Division.

Att.: 12.033
Dommer: B. Vazquez

Real OviedoAtletoco Madrid 0 - 3
D. Forlan (39, 45)
Lucas (64, selvmål)

En forfærdelig kamp, der helt sikkert bør glemmes hurtigst muligt, til trods for at resultatet var bedre end mod Bilbaos. Stjernerne fra Madrid sad fuldstændig på kampen, og lod kun det unge mandskab fra Oviedo komme frem til en halv chance i løbet af kampen.

At nederlaget ikke blev større, kan udelukkende tilskrives nyerhvervelsen J. Lehtovaara, der stod en pragtkamp i sin debutkamp for Real Oviedo.
Med feberredning efter feberredning, forhindrede han ene mand at ydmygelsen forblev på et 3 måls nederlag.

Att.: 12.686
Dommer: E. Rodrigues

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Brodtgaard
Manager

« Svar #32: 14 Feb 2008, 12:55 »

Spændende start på sæsonen - håber at det giver nogen gode indtægter i træningskampene Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

majvang
Ynglingespiller

« Svar #33: 14 Feb 2008, 22:25 »

Transfer ind:

Real Oviedo
Unai – fri transfer (CF Gava)
Frederic Dehu – fri transfer (klubløs)
Jose Francisco Molina – fri transfer (klubløs)
Ignacio Camacho – lån (Atletico Madrid)
Bogdan Stancu – 1.200.000 (Unirea Urziceni)
Ioritz – lån (Alaves)
Curro Vacas – fri transfer (Ejido)

Real Oviedo B
Amaury Silvestre – fri transfer (klubløs)
Sami Rähmönen – 30.000 (Turun Palloseura)
Charles-Andre Doudin – 300.000 (La Chaux-de-Fonds)
Antti Hakala – 50.000 (Turun Palloseura)
Joonas Tursas – fri transfer (Turun Palloseura)

Real Oviedo U19
Mario – fri transfer (Fuenlabrada)
Morten Thomsen – 250.000 (Hvidovre)
Lauri Dalla Valle – 300.000 (JIPPO)
Kalle Mäkinen – 1.100.000 (Turun Palloseura)
Jukka Lehtovaara – 30.000 (Turun Palloseura)
Patrick Lomski – fri transfer (Turun Palloseura)

Samlet udgift 3.260.000 kr.

Vi har på RealOviedo.periódic o.es haft den fornøjelse at haft manageren for Real Oviedo, Morten Nielsen, inde til en lille snak omkring indkøb og forventninger.

RealOviedo.periódic o.es:
-   Morten, da du trådte til snakkede i meget om særligt to emner der skulle præge klubben det næste stykke tid: økonomisk fornuft og talentsatsning. De to fokusområder hænger da ikke særligt godt sammen med, at i her en uge inden transfervinduets lukning, allerede har hentet hele 18 spillere og brugt knap 6 mio. kr. på de handler. I har vel nærmest ageret stik modsat af hvad i har sagt i ville.

Morten Nielsen:
-   For det første, vil jeg da gerne lige slå fast, at jeg ikke aner hvor du har de 6 millioner fra. Nu kan jeg ikke lige på stående fod huske det præcise tal, og ønsker egentlig heller ikke at afsløre det, men det er nok nærmere det halve af hvad du nævner.

Transfer ud:

Real Oviedo
Sergio Villanueva – 10.000 (CD Ourense)
Kiko – 1.800.000 (Betis Sevilla)
Ivan – 130.000 (Xerez)
Oinatz Aulestia - 300.000 (Pontevedra)
Jaime – 700.000 (U.D Melilla)

Samlet indkomst  2.940.000

Desuden glemmer du jo også at nævne at vi har solgt 5 spillere for stort set den samme sum. Selvfølgelig var vi især kede af at miste Kiko og Jaime, der var bærende kræfter i klubben, men for det første var tilbuddene på dem for gode til at afvise, og for det andet ville vi ikke stå i vejen for at de kunne prøve sig af på et højere niveau.

Men det er helt sikkert, at uden salg af de to førnævnte spillere, så havde der ikke været penge til at investere i nye spillere. Men alt i alt ender vi ca. på et stort rundt nul mht transferind- og transferudgifter.

RealOviedo. periódico.es:
-   Men at økonomien ikke har lidt overlast ændrer jo ikke på at 18 nyindkøbte spillere harmonerer meget dårligt med at i promoverer jer som en klub der satser på talentudvikling!

Morten Nielsen:
-   Igen synes jeg du stiller det meget skarpt op. Men hvis nogen er i tvivl, vil jeg meget gerne gå vores transferaktivitet igennem. For det første, så har vi ikke købt 18 spillere. Vi har købt 16 og lånt to spillere, som jeg vender tilbage til senere. Men jeg er godt klar over at 16 spillerindkøb stadig ser ud af utrolig meget. Men vi lagde fra starten af en indkøbsstrategi vi stort set har fulgt mens markedet har været åbent.

Real Oviedo har, som du helt sikkert ved, 3 hold som vi betegner som vores professionelle afdeling; Real Oviedo, der optræder i Segunda Division B4, Real Oviedo B, der optræder i Primera Regional de Asturias, og vores U19 hold.

Vores indkøb har derfor været delt op i 3 kategorier: Vi har kigget på talenter til langsigtet udvikling på vores U19 hold. Til vores B hold har fokus været på at tilknytte spillere der lige mangler det sidste fra at gå til talent til førsteholdsspiller.

Slutteligt så solgte vi jo meget tidligt i transfervinduet 5 mand, der alle mere eller mindre var faste folk på førsteholdet, og derfor skulle vi ud og hente erstatninger på netop de positioner til førsteholdet. Så kigger du isoleret på de 3 mandskaber, så har vi hentet 5 mand til førsteholdet, 5 mand til B holdet og 6 til U 19 holdet. Desuden er hele 12 ud af de 16 spillere der er kommet til, blot 21 år eller yngre, det vidner da om noget om at vi satser på unge talenter.

De to spillere vi har lånt, er mere end tilfældighed, end noget vi egentlig har gået efter, men da begge er utroligt dygtige folk, der helt sikker kan tilføre holdet en dimension, sagde vi selvfølgelig ja tak. Særligt Camacho forventer jeg mig meget af. En status som kaptajn for Spaniens U19 landshold borger om noget for kvalitet.

RealOviedo. periódico.es:
 - Nok om transfers. Forventninger til denne sæson?

Morten Nielsen:
-   Det er de samme som vi meldte ud for 2 måneder siden. Vi forventer at vores unge spillere lærer noget og udvikler sig af at spille kampe på dette niveau.

-   Så i har ingen målsætning om nogen placering? Eller undgå nedrykning?

Morten Nielsen:
-   Nej. Selvfølgelig får du mig ikke til at sige at Real Oviedo ikke vil forsøge at undgå nedrykning, for selvfølgelig vil vi det, men det er ikke en katastrofe hvis det sker. Vi arbejder ud fra en 5 års plan, hvor målet er at komme op i den næstbedste række. Uanset om vi sikrer os endnu et år i Segunda Division B, eller skal et smut ned i Tercera División, så vil vi arbejde videre med den målsætning. Jeg kan jo sagtens sidde her og sige, at vi har en talentmasse der om 3-4 år vil slå igennem og få Real Oviedo derop hvor vi gerne vil være, men det er ikke desto mindre vores overbevisning.

-   Vi siger tak fordi du stillede op. Held og lykke.

Morten Nielsen:
- Mange tak.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 22:29 af majvang » Logged

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #34: 16 Feb 2008, 22:54 »

Gode updates igen. Syntes virkelig det er en super blog!

EDIT: Genialt, med det i dit interview, hvor ham fra internet siden siger et helt forskruet transferbeløb, fik mig til at dobbelt checke, inden jeg læste videre, og så gav det jo meget mere mening.
Generalt syntes jeg at blog interviews har det med at være lidt tamme, men syntes dit var godt.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 23:12 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #35: 16 Feb 2008, 23:09 »

Sindsyg god blog! Fortsæt Smiley

majvang
Ynglingespiller

« Svar #36: 17 Feb 2008, 22:00 »

Resultater fra de 11
Venskabskampe

Real Oviedo - Athletic Bilbao 0-5
0-1 I. Munoz
0-2 A. Del Horno
0-3 J. Etxeberria
0-4 A. Del Horno
0-5 Tiko
Att.: 12.033

Real Oviedo - Atletico Madrid 0-3
0-1 D. Forlan
0-2 D. Forlan
0-3 Lucas (OG)
Att.: 12.628

Real Oviedo - Betis Sevilla 0-7
0-1 Edú
0-2 A. Rivera
0-3 Lima
0-4 R. Sobis
0-5 Edú
0-6 Fernando
0-7 Fernando
Att.: 11.900

Real Oviedo - Deportivo La Coruna 0-2
0-1 A. Guadardo
0-2 Riki
Att.: 12.624

Real Oviedo - Espanyol 1-2
0-1 I. De La Pena
0-2 L. Garcia
1-2 L. Dalla Valle
Att.: 11.960

Real Oviedo - Racing Santander 1-4
1-0 C-A. Doudin
1-1 Mora
1-2 Mora
1-3 E. Smolarek
1-4 Mora
Att.: 11.389

Real Oviedo - Zaragoza 0-5
0-1 R. Oliveira
0-2 R. Oliveira
0-3 R. Oliveira
0-4 D. Milito
0-5 P. Aimar
Rødt kort: L. Dalla Valle
Att.: 12.080

Real Oviedo - Xerez 2-1
1-0 C-A. Doudin
1-1 V. Moreno
2-1 O. Tellez
Att.: 5.114

Real Oviedo - Betis Sevilla 2-2
0-1 Edú
0-2 M. Gonzales
1-2 A. Hakala
2-2 P. Lomski
Att.: 11.883

Real Oviedo - Malaga 1-0
1-0 C-A. Doudin
Att.: 5.180

Real Oviedo - Agoncillo 3-0
1-0 C-A. Doudin
2-0 S. Rähmönen
3-0 B. Stancu
Att.: 5.106

Trætheden må lyse ud af mig. Har mest af alt lyst til at blive væk, men disse pressekonferencer er desværre et nødvendigt onde.

En ting jeg har fundet ud af om tilværelsen som manager, efter blot to måneders erfaring, er at det ikke kun kræver talent, men også i meget høj grad energi og tilstedeværelse.

Energi til at være en af de første på anlægget kl 7 om morgenen, samt den sidste til at lukke ned på kontoret langt ud på natten. Dag efter dag.
Tilstedeværelse illustreret ved, at jeg endnu ikke har haft en fridag siden tiltrædelsen. Træning, planlægning, kamp, forhandling, interview, pressemøder, samtaler, scouting, jobinterview, ungdomsarbejde, træningslejr osv. Er de ord jeg hver dag har kunnet hæfte på min to do liste.

Men dette pressemøde er vigtigt. Ikke fordi der på nogen måde sidder en samlet verdenspresse ude på den anden side af døren. Der sidder vel højst en lille håndfuld lokale journalister, hovedsageligt fra Oviedos tre lokalaviser, samt et par fra regionens større aviser. Et par selvbestaltede net-journalister har sikkert også taget plads.

Uagtet fremmødet af journalister, så er pressemødet meget vigtigt, da det er en tradition i Oviedo at præsentere holdet den sidste torsdag inden sæsonstart. Man har altid gjort det og vil sikkert gøre det. Real Oviedos fans plejer også at møde talstærkt op på stadion for at se holdet og overvære den officielle holdfotografering.
Det er en vigtig årlig tilbagevendende begivenhed for mange supportere af holdet, og af den årsag kan jeg nok godt hive mig selv op af sølet, og give en nogenlunde forestilling i det cirkus, som jeg egentlig synes det er.

1. Jose Molina, GK
2. Kalle Mäkinen, D RC
3. Francois Grenet D RL
4. Frederic Dehu D, DM C
5. Ioritz D C
6. Patrik Lomski AM RL
7. Antti Hakala AM RL
8. Ignacio Camacho DM C
9. S. Rähmönen D R, DM RC
10. Bogdan Stancu F C
11. Charles-Andre Doudin F C
12. Jukka Lehtovaara GK
13. Curro Vacas DM C
14. Jon Carrera DM C
15. Curro AM C
16. Oscar Tellez D RC
17. Unai D C
18. Joonas Tursas D LC
19. Lauri Dalla Valle AM RC
20. Roberto Santos AM LC
21. Fernando Carmon AM LC
22. Stefan F C

Denne liste er de 22 mand
der er registreret til at spille
for Real Oviedo den første
halvdel af sæsonen i
Segunda Division B4,
som det spanske
fodboldforbund kræver

Under pressemødet er jeg lidt fraværende, men heldigvis har jeg inden vi startede bekendtgjort min udmattethed overfor min assistenttræner Fermin, der derfor står for den egentlige præsentation af de 22 mand vi har registreret til at spille i Segunda Division B4. Han styrer det helt fantastisk, og fokus er fuldstændig væk fra mig, så jeg kan sidde tilbagelænet og se til fra sidelinien, mens jeg lader op til de kommende spørgsmål.

- Mario Grigio, RealOviedo.periódic o.es:
Morten, vi kan se på holdet at der er meget få spaniere, mens der derimod er mange af de nyindkøbte udlændinge, der, da de kom til, blev præsenteret til at skulle spille for enten B holdet eller U 19 holdet. Hvad er årsagen til dette?

- Morten Nielsen:
Det er fuldstændig korrekt at 8 spillere der oprindeligt ikke var tiltænkt førsteholdet før om et år eller mere, har fundet vej til førsteholdstruppen. Men tag bare Doudin. Til trods for hans unge alder, har han været fænomonal i optaktsfasen, og hvis 4 mål i 6 kampe ikke skulle berettige til en chance på holdet, så ved jeg næsten ikke hvad der skulle. Men vi har trods alt stadig 12 Spaniere på førsteholdet og 2 Baskiske franskmænd, så den spanske talentmasse dominerer stadig holdet meget.

- Enrico Fuenlabrada, Soccer-Spain
Der er mange nye ansigter på holdet, og i virker ikke specielt godt sammenspillet, hvilket man i den grad kunne se i 0-7 nederlaget til Betis. Har i overhoved en chance i ligaen?

- Morten Nielsen:
Nu tænker vi jo langsigtet og går ikke rundt og frygter en nedrykning. Jeg har gang på gang slået fast over for jer, at økonomien og talentudvikling har vores fulde fokus, og derudover kæmper vi da selvfølgelig for at undgå nedrykning. Men ja, jeg tror på vi har en chance, særligt efter de flotte præstationer på det seneste.
Men flere spørgsmål bliver det ikke til. Der sidder flere tusinde fans ude på stadion og venter på at se drengene, så jeg synes vi alle skal bevæge os udenfor.

Hvis jeg nogensinde har været i tvivl om opbakningen i det lokale, blev den i hvert fald gjort til skamme. Mere end 4000 fremmødte fans på stadion får mig hurtigt til at glemme alt om træthed og manglende motivation. Denne stemning kan man ikke andet end nyde.

« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 22:04 af majvang » Logged

Drillo
Gæst

« Svar #37: 17 Feb 2008, 22:34 »

Den her blog kunne godt gå hen og blive årets blog. virkelig god læsning. Thumbs Up

Benjasvin
Lilleputspiller
*

« Svar #38: 17 Feb 2008, 22:49 »

Rigtig god blog.... Følger med i den her

majvang
Ynglingespiller

« Svar #39: 18 Feb 2008, 00:21 »

Fem kampe, fem point = nedrykning på langt sigt!

Real Oviedo – Betis B 1-1
1-0 Curro
1-1 D. Segura
Att.: 13.355

Aguilas – Real Oviedo 2-0
1-0 Manolin
2-0 I. Benitez
Att.: 1148

Real Oviedo – UD Merida 0-0

Att.: 12.816

Linares - Real Oviedo 1-0
1-0 B. Stancu
Att.: 4185

Real Oviedo – Puertollano 0-2
0-1 A. Ramos
0-2 J A. Villanueva
Att.: 12.332

Segunda Division B4
17. Linares
18. Real Oviedo
19. Ecija
20. Marbella

At Real Oviedo satte overliggeren meget lavt inden sæsonstart, var ingen vist i tvivl om. De 5 første kampe i Segunda Division B4 har givet os der følger holdet, et tydeligt bevis på at man i Oviedo staben ikke blot underspillede sin rolle, ved udmeldelsen af de begrænsede målsætninger.

Jeg var selv på stadion og overvære den traditionsrige presentación del equipo og var egentlig ret skuffet over at man i den grad satsede så meget på unge talenter, vel at mærke ikke spanske. Jeg havde da forventet at se et par talenter blandt de 22 mand i truppen, men at cirka halvdelen af truppen er under 21, var alligevel for meget.

Som trofast fan, har vi igennem årene stået model til meget, og selve klubbens eksistens var for blot få år siden truet pga. den usandsynligt dårlige økonomi. Men at man ligefrem, undskyld mit sprog, skider højt og flot på førsteholdet, og sætter en flok purunge knægte til at repræsenter en klub med så stolte traditioner, blot for at spare penge, ja så siger jeg stop.

De første fem kampe i Segundaen var nøglekampe, og vi fans regnede minimum med 9 point, for at have en chance for at kæmpe med om overlevelse. Betis B, Aguilas, Linares og Puertollano er alle hold som medierne forventer, kommer til at ligge og rode rundt i bunden. Derfor var det en glæde at se at Real Oviedo netop havde de 4 hold blandt de 5 første modstandere, så man kunne få en god start.

Men det makværk holdet leverede mod netop de 4 ovennævnte hold, får mig da til at tvivle på om jeg overhovedet har lyst til at følge Oviedo længere. 4 point mod ligaens 4, formodede, dårligste hold, er bare ikke godt nok, særligt set i lyset af, at sejren mod Linares var ganske ufortjent.

Eneste lyspunkt var pointet mod UD Merida, der må betegnes som en af bejlerne til oprykning.
I den kamp spillede kaptajn Dehu og hans unge disciple en vis del ud af bukserne, og beviste både mod og mandshjerte.

Alligevel sad jeg efter den kamp tilbage med følelsen af, at det blot var en enlig svale.

Real Oviedo har så tit svigtet de mange fans der trofast og talstærkt møder op til alle hjemmekampe,
og ligenu føler jeg de gør det mere end nogensinde.

Blot min mening.
Fernando Telio
Real Oviedo fan

JimmyGP
Manager

« Svar #40: 18 Feb 2008, 00:24 »

Hvordan jeg har overset den blog er da utroligt.. Wauw det er godt.. Det er flot sat op og godt skrevet.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

Hallas
Gæst

« Svar #41: 18 Feb 2008, 00:27 »

Super blog! Variationen og dybden i din blog er fantastisk!

Blot min mening.
Christian Hallas
Real Oviedo - Et stk. elevatorhold blog fan

Hallas
Gæst

« Svar #42: 18 Feb 2008, 00:30 »

Man må sku' også sige der er mange fans til kampene. Over 12.000!

jonstrup
Lilleputspiller
*

« Svar #43: 18 Feb 2008, 01:43 »

Virkelig super skrevet! En blog jeg klart vil følge med i, i fremtiden Smiley .

Niels
Reserveholdsspiller

Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #44: 18 Feb 2008, 06:27 »

Trykker på "Enig-knappen"   Smiley

Osse mig, osse mig!

Endelig en blog, der er værd at læse. Godt og fejlfrit skrevet. Det blir en stuur, stuur blog  Thumbs Up Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010