home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Sep 2024, 14:55 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
Antal Registrerede Brugere: 23402
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132870 over 31374 Emner
Nyeste Bruger: lisataylor123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold  (Læst 54695 gange)
MO
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #15: 12 Feb 2008, 17:42 »

Det er virkelig en klasse blog! God læsning hele vejen igennem! Jeg er fast læser!!
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #16: 12 Feb 2008, 18:20 »



Ny mand i Oviedos trænerstab.



Vi byder velkommen til den nye scout Claus Udengaard.

Claus har i sin aktive karriere stået på mål for de danske klubber Roskilde B 06, Brøndby IF, Herfølge Boldklub og OB.

At Claus havde talentet i orden vidner hans 14 U-landskampe alt om. Han har vundet flere danske mesterskaber med både Brøndby IF og Herfølge Boldklub, men opholdt sig dog i begge klubber mest på bænken, i Brøndby fortrængt af den dengang landsholdsaktuelle Mogens Krogh, og i Herfølge var det den reaktionsstærke Færøske målmand Jakup Mikkelsen der holdt Claus Udengaard fra banen.

Claus Udengaard komer primært til at arbejde i den skandinaviske region, hvor han skal danne sig et overblik over potentielle talentfulde emner for Real Oviedo.   
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #17: 12 Feb 2008, 20:05 »



Frustration, stress, søvnløse nætter. Det er de ord der beskriver min første uge som manager for Real Oviedo bedst.

Opbakningen fra bestyrelse, præsident, trænerstab og resten af folkene i klubben har været helt uforlignelig. Der var ingen slinger i valsen da jeg foreslog at trække lidt på min fætters (Claus Udengaard) viden om hvad der rør sig i Danmark.
Jeg havde personligt forestillet mig at vi betalte ham for lidt freelance arbejde, men efter et møde mellem Claus og præsident Dámaso, var han ret hurtigt fast på lønningslisten i Real Oviedo.

At Claus nok bliver et kæmpe aktiv for klubben, er jeg slet ikke i tvivl om. Han er fuld af gode ideer og forslag, og det er udelukkende hans skyld at vi i morgen tager en weekend tur til Tune Cup i Roskilde for at overvære en masse spændende ungdomskampe.
Fermin, Claus og jeg er meget spændte på turen, men vi er blevet enige om at succeskriteriet ikke er at få nogle folk med hjem. Turen skal derimod bruges til at afpasse vores individuelle syn på, hvad det er for en type spillere vi går efter fremover.

Inden vi tager af sted er der desværre en masse papirarbejde der skal ordnes først. Aftnerne på kontoret har haft en tendens til at blive meget lange.

Det spanske fodboldforbund har en masse meget specielle regler jeg er nødt til at sætte mig ind inden sæsonstart. Eksempelvis er det et krav at alle spanske spillere på kontrakt i en af de tre øverste divisioner, har en minimums frikøbsklausul. Derfor skal der skrives en håndfuld nye kontrakter med en del af truppens spillere.
Håber jeg bliver færdig inden 24.00. har brug for lidt søvn inden afgang i morgen tidlig.   

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #18: 12 Feb 2008, 20:56 »



En utrolig givtig tur til Danmark har resulteret i en flok nye ansigter på Estadio Carlos Tartiere.


Ved ungdomsturneringen i Danmark, der havde deltagelse af 32 hold fra det meste af Skandinavien, var der særligt et hold der sprang i øjnene. Finske Turun Palloseuras U-20 hold imponerede i den grad de 3 udsendte fra Real Oviedo, og hev da også en flot tredjeplads hjem i turneringen, der i øvrigt blev vundet af Rosenborgs mandskab.

Det var på ingen måde ventet at Morten Nielsen og co. ville signe nogen under denne turnering, men da flere af de finske spillere kunne erhverves uden vederlag, var det simpelthen umuligt ikke at tilbyde nogle af de mest lysende talenter en kontrakt.

Det er os derfor en fornøjelse at præsentere 3 nye ansigter i Real Oviedos Segunda Division B4’s trup.



Patrik Lomski, 03.02.1989 – Yderst talentfuld wing og angriber. Hans spidskompetencer er hans teknik og hurtighed. Det er ikke til at sige hvor langt hans talent kan bære ham, men han er allerede nu, trods hans unge alder, inde omkring Finlands U-21 hold. Han kan umiddelbart gå direkte ind i start elveren på Real Oviedo.
Patrik har fået en 3-årig kontrakt, med en relativ høj frikøbsklausul: 25 mio. kr.







Sami Rähmönen, 19.04.1987 – Meget kreativ og pasningsstærk spiller, der både kan spille wing back og central midtbane. Hans beslutsomhed, koncentration og arbedsiver kommer helt sikkert til at gavne holdet. Sami mangler dog lidt udholdenhed til de hårde kampe, men han er ung og talentfuld, så det skal nok komme.
Sami har fået 3 årig kontrakt, med en frikøbsklausul lige i underkanten af en million kr.





Jukka Lehtovaara, 15.03.1988 – Jukka har trods sin unge alder allerede spillet et par kampe i den bedste finske række, men om han på dette tidspunkt har niveauet til at stå fast, er mere usikkert. Det er dog helt sikkert, at hvis han fortsætter sin udvikling, i fremtiden vil blive førstevalg mellem stængerne. Hans reflekser er helt utrolige, og det er ikke umuligt at forestille sig at han kan opnå store ting i løbet af karrieren.
Som de 2 førnævnte, har Jukka ligeledes fået en 3 årig kontrakt, med 10 mio. i købsklausul.

P. Lomski blev erhvervet ganske gratis, mens både Jukka og Sami blev købt for det nærmest symbolske beløb på ca. 30.000 kr.

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #19: 12 Feb 2008, 23:14 »



Endnu et nyt ansigt til Real Oviedo.


Morten Thomsen startede i dag til sin første træning hos Real Oviedo.
Den spændende unge angriber, på blot 14 år, gjorde et fint indtryk på træningsbanerne bag Estadio Carlos Tartiere.

Manager Morten Nielsen siger om Morten Thomsen:
”Morten Thomsen er et utroligt stort talent, som Claus, Fermin og jeg havde fornøjelsen af at opleve i et par kampe til Tune Cup i Danmark.
Morten kaster sig ind i alle nærkampe med et stort mod. Han er god til at udfordre i en mod en situationer, og er meget stærk i luften. Han afslutter på stort set alle bolde, og scorer mange mål.

Da vi ikke skrev kontrakt med Morten lige med det samme, hænger det sammen med at der var nogle hurdles vi lige skulle diskutere i klubben.
Da Morten er meget ung, kan han endnu ikke registreres for hverken A eller B holdet, så vi skulle lige snakke igennem om vi trods det faktum, ville forsøge at hente ham nu, eller heller vente et år til han fylder 16.

Det andet lille men, var prisen. Hvidovre IF satte et prisskilt på lidt over 350.000 kr. på Morten, hvilket vi synes var rigtig mange penge.

At vi alligevel har hentet Morten Thomsen herned nu, på trods af de 2 ovennævnte hindringer, hænger sammen med, at vi for det første tror på at hans udvikling vil blive endnu bedre på vores ungdomsakademi, end den vil i Hvidovre samt at vi fik Hvidovre til at gå betragteligt ned i pris.”



Med fire nye unge spillere på holdet, ser Real Oviedo ud til at holde kursen og fokusset på talentudvikling.

Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #20: 12 Feb 2008, 23:20 »

Du skriver rigtig godt Majvang, men jeg har opgivet at følge med. Det går alt alt for stærkt - specielt når updatesene er så omfattende som de er! Men igen - du skriver super godt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #21: 12 Feb 2008, 23:23 »

Jeg har netop smidt så mange updates op med det samme, for at der skal være noget at gå til fra start af.

Fra nu af kommer der nok kun et par stykker om ugen.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #22: 12 Feb 2008, 23:25 »

For mig har det i stedet fået mig til at hoppe lidt af... Så hellere du gemte nogle updates, og så smed en eller to op om dagen Smiley
Har dog selv lavet det samme som dig Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #23: 12 Feb 2008, 23:31 »

Se jeg forstår udemærket at du hoppede af.

Grunden til at jeg smed dem op så hurtigt, var at jeg har oplevet en hvis utålmodighed hos læsere af blogs der lægger godt ud, hvilket jeg egentlig også kan genkende ved mig selv.
Starter der en god blog, sidder jeg selv og kan næsten ikke vente på en ny update.

Netop derfor har jeg lagt ud med at smide en ordentlig røvfuld læsestof op, så folk kan bruge nogle dage til at tygge sig igennem det, inden jeg har tid til en ny update, og til at sætte mig ind i at sætte det bedre op.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #24: 12 Feb 2008, 23:39 »

fantastisk blog! intet mindre!
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #25: 13 Feb 2008, 07:57 »

Fuck det er klasse, det er simpelt hen bare skide godt, fortsæt sådan!

Det er virkelig en klasse blog! God læsning hele vejen igennem! Jeg er fast læser!!


Trykker på "Enig-knappen"   Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - et stk. elevatorhold
« Svar #26: 13 Feb 2008, 15:34 »

Takker mange gange for rosen, og selvfølgelig fortsætter jeg. Synes dog min opsætning halter ud over alle grænser, så der går lige et par dage før næste update. Skal lige lære mig lidt omkring bedre opsætning, he he.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - (Sitets længste blogindlæg;-))
« Svar #27: 13 Feb 2008, 21:57 »

Jeg syntes også det er super det her Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - (Sitets længste blogindlæg;-))
« Svar #28: 13 Feb 2008, 22:26 »

Gode updates!
Logged


DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - (Sitets længste blogindlæg;-))
« Svar #29: 13 Feb 2008, 22:30 »

verdensklasse, virkelig...
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010