home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128451 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #540: 08 Aug 2008, 23:41 »

Ingen ting med mindre du har ændret i det ticked off

Hvad skal den opdatere når der ikk er ændret i det ticked off

PS: ticked off

ARGGGGGGGGGGGG ticked off ticked off ticked off hvordan ændrer jeg i det?! hvordan får jeg det program den siger man skal ha? ticked off

PPS;;;;; ticked off  Sur

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst

« Svar #541: 08 Aug 2008, 23:45 »

Du skal hente det her :

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=365

også udpakke det og ændre i det ved ikk hvordan det bliver dansk :s

pakke det sammen igen og erstatte det med den anden Media fil Wink

ticked off

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #542: 08 Aug 2008, 23:53 »

Du skal hente det her :

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=365

også udpakke det og ændre i det ved ikk hvordan det bliver dansk :s

pakke det sammen igen og erstatte det med den anden Media fil Wink

ticked off

hvilken media fil....  Græder

ticked off

Bave
Gæst

« Svar #543: 08 Aug 2008, 23:56 »

Her inde

C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data
så den der hedder Media.fmf udpakker du Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #544: 09 Aug 2008, 00:01 »

Her inde

C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data
så den der hedder Media.fmf udpakker du Wink

IT DOESN'T WORK ticked off

der er ingen der hedder det der, i den jeg hentede her fra siden Huh

smoothly
Gæst

« Svar #545: 09 Aug 2008, 00:06 »

Nu ved jeg ikke om det er et decideret forslag, men er jeg den eneste der næsten aldrig tænker over højden på en spiller i FM?
I virkeligheden er det jo en enorm vigtigt ting at kigge på, især for en boksspiller. Men i FM står det bare lige hurtigt i tal, og er dermed svært lige at danne sig et overblik over.
Hvordan man kunne gøre dette nemmere for spilleren aner jeg ikke, men højden på spillere er i min verden nærmest ikke-eksisterende i Football Manager.

andersvilster
Gæst

« Svar #546: 09 Aug 2008, 16:43 »

Hvad med at formanden fx. Abramovich kunne sige "Jeg ønsker at Robinho kommer" så byder han på ham, eller er det bare for dumt?

ManUtd83
Manager

« Svar #547: 09 Aug 2008, 16:48 »

Nu ved jeg ikke om det er et decideret forslag, men er jeg den eneste der næsten aldrig tænker over højden på en spiller i FM?
I virkeligheden er det jo en enorm vigtigt ting at kigge på, især for en boksspiller. Men i FM står det bare lige hurtigt i tal, og er dermed svært lige at danne sig et overblik over.
Hvordan man kunne gøre dette nemmere for spilleren aner jeg ikke, men højden på spillere er i min verden nærmest ikke-eksisterende i Football Manager.

Men det har en betydning alligevel.

Taget fra det lille hæfte man fik med: Jumping (and to lesser extent Strength) plays a big part in combination with Heading to utilise the attribute to a greater leven, as well as a players height.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 16:50 af ManUtd83 » Logged

Rooland
Manager

« Svar #548: 09 Aug 2008, 22:26 »

Jeg savner mere realistisk landsholdsudtagelse r Smiley Spillere skal også kunne udtages pga. formen. Jeg har selv et godt eksempel.

Ben Foster har i mit Man City game stået fuldstændigt fantastisk. 32 kampe, 18 gange er målet holdt rent og han er den målmand i ligaen, der har lukket mindst ind. ALLIGEVEL foretrækker Capel,o Scott Carson (37 kampe 49 indkasseret, 8 gange rent bure), Paul Robinson (27 kampe, 41 indkasseret og 8 gange rent bur) og Robert Green (33 kampe, 41 indkasseret 10 rene bure).

Han er Englands suverænt bedste keeper ligenu, men åbenbart ikke er landsholdsmateriale, fordi hans Current Reputation, Home Reputation og World reputation er for lave. De 3 ting har slet ikke noget at gøre med hans evner.

andersvilster
Gæst

« Svar #549: 10 Aug 2008, 14:52 »

Jeg savner mere realistisk landsholdsudtagelse r Smiley Spillere skal også kunne udtages pga. formen. Jeg har selv et godt eksempel.

Ben Foster har i mit Man City game stået fuldstændigt fantastisk. 32 kampe, 18 gange er målet holdt rent og han er den målmand i ligaen, der har lukket mindst ind. ALLIGEVEL foretrækker Capel,o Scott Carson (37 kampe 49 indkasseret, 8 gange rent bure), Paul Robinson (27 kampe, 41 indkasseret og 8 gange rent bur) og Robert Green (33 kampe, 41 indkasseret 10 rene bure).

Han er Englands suverænt bedste keeper ligenu, men åbenbart ikke er landsholdsmateriale, fordi hans Current Reputation, Home Reputation og World reputation er for lave. De 3 ting har slet ikke noget at gøre med hans evner.

Giver jeg dig fuldstændig ret i. jeg har prøvet med OB hvor Fall scorede 30 mål i SAS-ligaen alligevel kom han ikke på Senegals landshold ticked off

andersvilster
Gæst

« Svar #550: 12 Aug 2008, 16:35 »

At tele2 cuppen er med (den der indendørs tunering)
Og at når man er en dansk klub at der ikke kun er brasilianer på transferlisten

plutonium
Manager

« Svar #551: 12 Aug 2008, 16:39 »

hvis du vil ud over det problem, skal du bare sætte 'nationality' til 'is EU national' inde i filteret på spillersøgningen.

Så slipper du for det problem. Men apropos landsholdsudtagelse r, så ville jeg også gerne have mere realistiske udtagelser. Savner også at spillere der har vist god form bliver testet på landsholdet i venskabskampe, mod at det er en mere sammentømret gruppe af spillere der spiller vigtige kampe. Hævet Øjenbryn

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst

« Svar #552: 12 Aug 2008, 16:56 »

Sådan er det vel også i den virkelige verden... Der er altid nogen som kommer med stort set lige meget om de spiller eller ej, spørg feks bare MO Wink

Man skifter jo ikke bare en målmand ud fordi der er en der har haft en god periode... Hvis vi tager vores egen Thomas Sørensen spillede han vel ikke en eneste kamp for AV sidste sæson men alligevel var han fast på landsholdet...

plutonium
Manager

« Svar #553: 12 Aug 2008, 17:06 »

Sådan er det vel også i den virkelige verden... Der er altid nogen som kommer med stort set lige meget om de spiller eller ej, spørg feks bare MO Wink

Amen!!

Synes det er lidt ærgeligt, at der ikke satses på alternative spillere, der får lidt mere spilletid. Stammen på holdet skal selvfølgelig holdes, men det dur ikke, at over halvdelen af spillerne kun får en halv time hist og her.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wonderkind
Lilleputspiller
*

« Svar #554: 17 Aug 2008, 14:19 »

måske også tilføje andre konkurrencer, som fx de indendørs mesterskaber o.lign, inde for klubfodbold Opstemt ?

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010