home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128708 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #435: 07 Jul 2008, 21:54 »

Det kunne være fedt, hvis der var præsident valg ligesom man ser i barca og madrid osv.

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #436: 07 Jul 2008, 21:57 »

Jeg synes de skulle udvikle lidt på, at man kan brokke sig over en hændelse i kampen.

Pt. kan man kun få noget dårligt ud af det, men hvis de nu gjorde, at man kunne få mere tidlid i klubben, eller få en mindre erstatning eller noget, ville "brokkeriet" give mening!

Det vil jeg gerne se bedre!!

Lang tid siden sidst! Peace

søgaard
Gæst

« Svar #437: 07 Jul 2008, 22:03 »

Jeg synes de skulle udvikle lidt på, at man kan brokke sig over en hændelse i kampen.

Pt. kan man kun få noget dårligt ud af det, men hvis de nu gjorde, at man kunne få mere tidlid i klubben, eller få en mindre erstatning eller noget, ville "brokkeriet" give mening!

Det vil jeg gerne se bedre!!
Det er yderst sjældent, at man ser forbundene erkender fejl i virkeligheden, hvorfor skulle de det så i spillet Smiley   Ved f.eks. anullerede mål eller mål der burde være anulleret, bliver der næsten aldrig tilkendt en omkamp, hvis man får medhold af forbundet. Dog ville jeg gerne se, lidt forskellige reaktioner fra forbundet side, hvor de eksempelvis tier, hvis dommeren havde dømt forkert eller lader dommeren sidde over i et par runder, hvis han har lavet fejl. Det eneste, hvor jeg ærger mig over, at man ikke får medhold er ved udvisninger, da det efterhånden er sket nogle gange på det sidste, at udvisninger eller gule kort bliver anulleret, hvilket kunne være dejligt i nogle tilfælde i spillet

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #438: 08 Jul 2008, 16:39 »

Kunne godt tænke mig en meget udvidet pressedel.
Hvis man f.eks har sparet nogle spillere, og tabt en kamp burde man spurgt om man fortryder at have sparet de spillere.
Mere presse før og efter sæsonen. Inden kunne man eventuel udpege 2-3 spillere fra ens hold som man tror bliver holdet største profiler.
Efter sæsonen kunne man blive spurgt til om man var tilfreds og var sæsonen ikke gået så godt, så eventuel svine et par spillere til eller måske sige truppen var for smal.

Måske skulle fansenes mening også justeres lidt. De kan blive sure over man taber knebent på udebane til et af de andre tophold. Specielt er jeg træt af at se deres kritik af indkøbene, køber man en 16-17 årig spiller og lige vil lade ham få 5 min hist og pist, så bliver han aldrig regnet som et dårligt indkøb. Derfor burde forventningerne måske justeres så billigere unge spillere ikke bliver bedømt efter de samme kriterier som ældre og dyrere spillere.

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #439: 08 Jul 2008, 21:17 »

Efter jeg har genoptaget spilleriet igen er det faldt mig meget i øjnene at spilmotoren er utrolig forudsigelig i mange tilfælde.

Eks. Når man foretager en udskiftning eller anden taktisk ændring får man altid den følgende situation at se (spiller kun med key situations, eller hvad det nu hedder). Det er stort set altid et frispark eller hjørnespark, hvor bolden er timer om at komme hen til ham, der skal sparke, hvorefter "highlight'et" slutter.

I mange situationer er mål også forudsigelige. Jeg synes ofte at jeg kan presse et hold synder og sammen, hvorefter de inden for de sidste 10 minutter laver 17 afleveringer i træk og scorer. I disse tilfælde har jeg ofte oplevet, at "highlight'et" slutter ved f.eks. et målspark, men starter igen når målmanden sparker. Spilmotoren virker ligesom "insisterende" på at der skal ske noget nu. Det er sgu lidt svært at forklare, men kan andre genkende det, eller er jeg bare paranoid?

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

fc-hansen
Manager

« Svar #440: 08 Jul 2008, 21:26 »

en meget lille, men sjov detalje kunne være at målene og farven på nettet kunne ændre sig, fra Arena til arena. Og at man kunne se tribunerne Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #441: 08 Jul 2008, 21:59 »

Efter jeg har genoptaget spilleriet igen er det faldt mig meget i øjnene at spilmotoren er utrolig forudsigelig i mange tilfælde.

Eks. Når man foretager en udskiftning eller anden taktisk ændring får man altid den følgende situation at se (spiller kun med key situations, eller hvad det nu hedder). Det er stort set altid et frispark eller hjørnespark, hvor bolden er timer om at komme hen til ham, der skal sparke, hvorefter "highlight'et" slutter.

I mange situationer er mål også forudsigelige. Jeg synes ofte at jeg kan presse et hold synder og sammen, hvorefter de inden for de sidste 10 minutter laver 17 afleveringer i træk og scorer. I disse tilfælde har jeg ofte oplevet, at "highlight'et" slutter ved f.eks. et målspark, men starter igen når målmanden sparker. Spilmotoren virker ligesom "insisterende" på at der skal ske noget nu. Det er sgu lidt svært at forklare, men kan andre genkende det, eller er jeg bare paranoid?

Kender det alt for godt - det er spil af tid for der går rt halv minut før at bolden endelig kommer hen til sparkerne. derefter går den ud og ind i highlightet igen. ticked off

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #442: 09 Jul 2008, 10:59 »

Jeg syns man skal kunne blive bestyrelseformand, og skulle selv finde sig en manager der kan styre klubben, og styre hvor meget han kan købe for og sådan noget. d:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #443: 09 Jul 2008, 11:18 »

Så skulle de lave et nyt spil der hed Football Chairman. I Football Manager er man altså manager og ikke andet.

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #444: 09 Jul 2008, 11:25 »

Så skulle de lave et nyt spil der hed Football Chairman. I Football Manager er man altså manager og ikke andet.

Helt enig. Jeg mener også der bør fokuseres på spillets kerne i stedet for at gøre det til et "pop-spil" med alt muligt fyld. Dog ser jeg muligheden for at være assistent som interessant. Med ansvaret for 2.- og u-holdet er det pludselig ikke så meget resultaterne men i højere grad udviklingen af talenterne, scouting osv. der er i fokus.

Det vil dog kræve en ordentlig AI for sin "manager", da livet som assistent ellers vil blive ret trist.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #445: 09 Jul 2008, 11:40 »

Helt enig. Jeg mener også der bør fokuseres på spillets kerne i stedet for at gøre det til et "pop-spil" med alt muligt fyld. Dog ser jeg muligheden for at være assistent som interessant. Med ansvaret for 2.- og u-holdet er det pludselig ikke så meget resultaterne men i højere grad udviklingen af talenterne, scouting osv. der er i fokus.

Det vil dog kræve en ordentlig AI for sin "manager", da livet som assistent ellers vil blive ret trist.

Helt enig. Har ofte ærgret mig over at jeg ikke kunne træne Brøndbys 2. hold og Reals reserver. Derudover kunne man forestille sig, at manageren spørger om råd til holdudtagelsen på 1. holdet. Hvis han f.eks. ikke ved om han skal bruge Raul eller Robinho på toppen kunne han forhøre sig, og ligesådan med spillerindkøb  Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #446: 09 Jul 2008, 11:49 »

Der kommer slet ikke så meget som i forventer.

Vi skal alle være her.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #447: 09 Jul 2008, 11:50 »

Nej men man har vel lov at håbe!  ticked off

Wink

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #448: 09 Jul 2008, 11:53 »

Sidst jeg kiggede efter, betød "forslag" og "forventninger" ikke det samme  Wink

Jeg opfatter tråden som en diskussion over hvordan vi som brugere kunne tænke os de kommende versioner af FM. Personligt tror jeg da heller ikke der kommer bare en tiendedel af de mange gode forslag, men derfor kan man vel stadig ønske?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #449: 09 Jul 2008, 12:05 »

Sidst jeg kiggede efter, betød "forslag" og "forventninger" ikke det samme  Wink

Jeg opfatter tråden som en diskussion over hvordan vi som brugere kunne tænke os de kommende versioner af FM. Personligt tror jeg da heller ikke der kommer bare en tiendedel af de mange gode forslag, men derfor kan man vel stadig ønske?

ja det kan man da ..

synes der sker for lidt under hver opdatering som regl er det kun transfers de laver .

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010