home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128509 gange)
hamdenrare
Ynglingespiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #465: 21 Jul 2008, 01:54 »

Jo det var da sjovt nok første gang man spillede. Nu er det bare irriterende og så helst at de ikke behøvede at påtvinge folk sådan noget. Lav det dog så man selv kan gå ind og glo på det hvis man virkelig er nødt til at vide hvem en eller anden mener er din nøglespiller imod Luton. Smiley

lassemadsen8
Lilleputspiller
*

« Svar #466: 23 Jul 2008, 15:59 »

synes man skulle lave en slags samtale, ligesom hvis man sad i et rum og diskuterede transfer og kontrakt med en spiller og klubben, så det ville virke lidt mere realistisk. evt. arrangere et møde med den klub man ønsker at købe spilleren fra og snakke om transfer. så lave en del svar muligheder (flere end i 08'eren). som man kan diskutere med klubben og spilleren.

ZhotLog
Gæst

« Svar #467: 23 Jul 2008, 16:23 »

Hamdenrare:
Jeg må indrømme at jeg er fuldstændig uenig.
Disse små kommentarer om at man nu skal spille sin kamp nu 100, om at Riise måske er nomineret til årets spiller osv. er jo noget af det, der gør FM så fedt!
SI store udfordring er i mine øjne, at gøre FM mindre trivielt. Her menes det, at spillet måske er lidt for lidt variende. At fjerne de til tider spøjse kommentarer ville blot forværre dette.

Jeg savner langt mere "samtale" bestyrelse og manager i mellem, manager og assistent i mellem osv. Også mht til trænere og spillere. Jeg savner flere rapporter omkring træningen og spillernes daglige gang i klubben - og at det får indflydelse.

thorup
Lilleputspiller
*

« Svar #468: 25 Jul 2008, 15:09 »

syntes nu det kunne være fedt hvis man kunne bruge de penge som man tjener som manager, lige P.T betyder ens løn ikke en skid......

zerlang7
Lilleputspiller
*

« Svar #469: 25 Jul 2008, 16:22 »

hver gang med kom til en ny klub, skulle man blive spurgt om ambitioner med hvad man ville opnå med klubben, også som mange af jer siger snakke mere med bestyrelsen.
Det irritere mig rigtig meget når bestyrelsesformand, sig 'god' for et byd. Der skulle man kunne snakke med formanden om at man er utilfreds med hans beslutning og man mener man kunne få mere for manden. Eller noget i den stil.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #470: 27 Jul 2008, 12:18 »

Et par ting jeg kunne tænke mig at se

• Stats : 25 max, stadig med 100 i hidden, men det vil give en smule mere detalje over hvor gode de er, nu fx er det så en spiller kan have 17.9 og det vises som 17 - med 25 som i hvad der vises vil det være nemmere at skælne
  • Træning skulle forbedres
  • Fixe nogle brutale fejl i match engine, som fx når en spiller redder en bold på stregen og den opsamles af modstander som scorer, tæller det som en fejl fra den spiller der har reddet bolden
  • Mulighed for at se alle spilleres målmands stats og omvendt
  • Mere "medie" snak med fans osv

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #471: 27 Jul 2008, 12:23 »

syntes nu det kunne være fedt hvis man kunne bruge de penge som man tjener som manager, lige P.T betyder ens løn ikke en skid......

Joda, de bruges i ens løn budget Opstemt

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #472: 27 Jul 2008, 12:35 »

Joda, de bruges i ens løn budget Opstemt

What?!

Den løn som du (manageren) modtager ugeligt/månedligt/årligt, bruger man da ikke til noget Ubeslutsom

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #473: 27 Jul 2008, 12:47 »

Din løn har skam noget at sige - bl.a. mht. din status i klubben og din job security. Så selv om det ikke virker som om at lønnen har noget at sige, har den faktisk indflydelse på nogen ting.

Og det med at man burde kunne bruge sin løn? Nej. Det har intet med Football Manager at gøre.

mattern
Lilleputspiller
*

« Svar #474: 28 Jul 2008, 16:13 »

3d ville da tage alt alt for lang tid så... Hvis man skulle sidde og se en kamp. Tror sku ikke min øjne ville kunne følge med. "farten" i spillet er jo meget højere, end i f.eks. Fifa.

edit: bare ignore det Wink kan se det ikke er det emne der blev debateret mere. Jeg undskylder  Peace

simon_mj
Lilleputspiller
*

« Svar #475: 30 Jul 2008, 14:33 »

Det er sikkert blevet nævnt tidligere i tråden, men synes man skulle kunne anmode om tøjsponsorere og tjene penge på det, fremfor at der lige pludselig står at din klub har indgået en aftale et tøjfirma. Vil sgu gerne have et navn på sponsoreren og selv have mulighed for at forhandle..

Synes også at man skal have mulighed for at selv vælge sine egne samarbejdsklubber og evt. lave en fodboldskole i Afrika?

Nogen der kan følge mig? Opstemt

kristianrosenkilde
Ynglingespiller

« Svar #476: 30 Jul 2008, 14:52 »

Det der irretere mig mest er bare at når dommeren ligger for eksempel 3 min. til, så går den næsten altid 1 eller 2 min. over overtiden.. Og det irreterremig da jeg syntes at ens modspillere tit scorer i over overtiden...

Men syntes nu ikke alt det der med sponsor osv... Man er manger.. Ikke sportsdirektør eller hvem det nu er der bestemmer det

Nickoxb
Lilleputspiller
*

« Svar #477: 31 Jul 2008, 15:48 »

f.eks når man har spejdet 2 spillere og begge ville være et godt køb og man ikk ved hva man skal gøre .. Så at man kunne få spejderen til at vurdere hvem af de to der ville være bedst til klubben?? Smiley[img][/img]

Mix93
Lilleputspiller
*

« Svar #478: 01 Aug 2008, 12:57 »

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at:

Når man skal købe en spiller, forhandler man med ham først og får en kontrakt på plads, hvorefter  man kan blive enige om en pris.
Og kunne også være mere realistisk at spillerne ikke koster f.eks. 600 mio. kr.
Eks:
Jeg var på et tidspunkt Valencia, og jeg bød på V. Behrami fra Lazio. De ville fandme have over 400 mio kr. for, hvilket er langt mere end hvad selveste Ronaldinho kostede for Milan.

Mix93
Lilleputspiller
*

« Svar #479: 01 Aug 2008, 12:59 »

Kunne også være mega fedt, hvis der var en "PLAYER MODE" hvor man var spiller og kunne træne sig selv, give udtryk for manageren, om hvilken klub man gerne ville til, eller hvis man ville blive i klubben...

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010