home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128785 gange)
Yessir
Manager

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #405: 29 Jun 2008, 04:37 »

Ja, de kommer nemlig... og er pisse irriterende..
Håber det bliver lavet om!

Peace

Jeg tror Knudsen kommer med et eksempel fra det virkelige liv, for at fortælle at det også forekommer irl.

asj89
Gæst

« Svar #406: 29 Jun 2008, 08:41 »

Jeg synes at danmarks serien også akulle være med SAS liga, 1. Division og 2 Division synes jeg ikke er nok

shawtey
Lilleputspiller
*

« Svar #407: 29 Jun 2008, 12:28 »

Et par forslag :

Man skal kunne love sine spillere nogle ting for fremtiden, for eksempel "Du bliver kaptajn fra næste sæson", eller "Jeg vil bygge et nyt hold omkring dig", eller "Du er fremtidens stjerne i klubben" mm..

Derudover skal man kunne bygge youth camps rundt om i verden, ligesom de gør det i virkeligheden.

Der skal være mulighed for at forhandle med sine sponsorere, samt lede efter nye.

Det skal have en større indvirkning på en spiller, hvis en storklub viser stor interesse for ham. Dette skulle kunne gøre ham unsettled i sin klub, ligesom det er tilfældet med hele Cristiano Ronaldo-ManUTD-Madrid sagen.

Der skal være langt mere arbejde i pressedelen. For eksempel pressemøder før vigtige kampe, hvor man ikke kun bliver spurgt om en enkelt ting, men derimod et lille interview, som samtidigt vil have stor indflydelse hos såvel spillere, som fans, board og sponsors.

Derudover skal man kunne bruge sine "hårdt" tjente mananger lønpenge til noget. For eksempel at købe sig ind i klubben, eller donere dem til sin nuværende klub, eller andet.

Derudover skal det have større indflydelse på spilleren, hvis denne bliver udtaget til landsholdet .. eksempelvis for første gang. I virkeligheden er det en kæmpe ære for spillerne, men i football manager er det bare lidt .. nåå?

Peace Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #408: 29 Jun 2008, 12:31 »

Et par forslag :

Man skal kunne love sine spillere nogle ting for fremtiden, for eksempel "Du bliver kaptajn fra næste sæson", eller "Jeg vil bygge et nyt hold omkring dig", eller "Du er fremtidens stjerne i klubben" mm..

Derudover skal man kunne bygge youth camps rundt om i verden, ligesom de gør det i virkeligheden.

Der skal være mulighed for at forhandle med sine sponsorere, samt lede efter nye.

Det skal have en større indvirkning på en spiller, hvis en storklub viser stor interesse for ham. Dette skulle kunne gøre ham unsettled i sin klub, ligesom det er tilfældet med hele Cristiano Ronaldo-ManUTD-Madrid sagen.

Der skal være langt mere arbejde i pressedelen. For eksempel pressemøder før vigtige kampe, hvor man ikke kun bliver spurgt om en enkelt ting, men derimod et lille interview, som samtidigt vil have stor indflydelse hos såvel spillere, som fans, board og sponsors.

Derudover skal man kunne bruge sine "hårdt" tjente mananger lønpenge til noget. For eksempel at købe sig ind i klubben, eller donere dem til sin nuværende klub, eller andet.

Derudover skal det have større indflydelse på spilleren, hvis denne bliver udtaget til landsholdet .. eksempelvis for første gang. I virkeligheden er det en kæmpe ære for spillerne, men i football manager er det bare lidt .. nåå?

Peace Smiley

Synes jeg ikke, da det ikke er en managers job. De andre ting er jeg dog ret enig i. Især det med pressedelen - den er alt for lille.!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #409: 29 Jun 2008, 12:38 »

Et par forslag :

Peace Smiley
Synes det lyder mere og mere som om at du skulle overveje at spille FIFA Manager istedet.
Forstår ikke hvorfor alle folk ønsker alle de ting, jeg elsker FM af EN grund, det er ikke ligesom alle de andre spil, fm er noget specielt, hvor man netop er en
Kode:
MANAGER
Hvad er der fedt ved at kunne alle de andre ting, såsom have indflydelse på sponsorer og kunne bruge sine penge til, jeg er fløjtende ligeglad med hvad jeg får i løn, om jeg har en gammel Ford eller om jeg har 16 Ferrarier, Jaguarer osv. Hvis Football MANAGER en dag laver et spil med nogle af de imo elendige foreslag i er kommet med på det seneste, er jeg den første til at lade være med at købe det.

alcoholic_duck
Lilleputspiller
*

« Svar #410: 29 Jun 2008, 12:48 »

man skulle kunne se sin økonomi fra de tidligere år.. og det med at klage over dommeren er lige meget for man  får jo ikke noget ud af det
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 12:52 af alcoholic_duck » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #411: 29 Jun 2008, 12:55 »

Ja, de kommer nemlig... og er pisse irriterende..
Håber det bliver lavet om!

Peace

Jeg tror Knudsen kommer med et eksempel fra det virkelige liv, for at fortælle at det også forekommer irl.

Præcis. I virkeligheden kommer der også nogle totalt latterlige beløb en gang i mellem. Man snakker jo også om at Real Madrid skal give 800 mio for Ronaldo. Er det ikke også sindssygt?!
Vi må jo også huske på at hvis vi er i et spil i år 2012, og der er kommet en 2-3 sindssyge køb, jamen så er det jo sket over 4-5 år. Jeg tror tidsregningen snyder os meget i FM.

Vuelve la ilusión

scheuer81
Lilleputspiller
*

« Svar #412: 01 Jul 2008, 07:40 »

Jeg synes det kunne været fedt at hvis man havde tilstrækkeligt med penge at man så kunne bruge dem til stadionudvigelse. Det kunne også være fedt hvis man kunne se sit stadion og være med til at vælge hvad der skulle udbygges eller forbedres. Smiley

scheuer81
Lilleputspiller
*

« Svar #413: 01 Jul 2008, 07:47 »

Jeg kunne også godt tænke mig at man kunne gå ind i spillerens profil og se akurat hvor mange minutters spilletid de har haft i løbet af sæsonen ligesom man kunne i nogle af de tidligere spil

stimo92
Gæst

« Svar #414: 01 Jul 2008, 08:59 »

Jeg synes det kunne været fedt at hvis man havde tilstrækkeligt med penge at man så kunne bruge dem til stadionudvigelse. Det kunne også være fedt hvis man kunne se sit stadion og være med til at vælge hvad der skulle udbygges eller forbedres. Smiley

ja lidt ligesom i FIFA MANAGER hvor man selv kan udbygge sit stadion

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #415: 01 Jul 2008, 09:28 »

så køb dog Fifa manager hvis i gerne vil lave alt sådan noget, det er jo ikke normalt en managers opgave at bestemme hvordan stadion skal bygges

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #416: 01 Jul 2008, 09:31 »

så køb dog Fifa manager hvis i gerne vil lave alt sådan noget, det er jo ikke normalt en managers opgave at bestemme hvordan stadion skal bygges

. = det kan ikke siges bedre.

It's all, part of the plan.

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #417: 01 Jul 2008, 09:40 »

Jeg syns der skal være en ny straffespark del. Så at unge uprøvet spillere er nervøse, og sådan noget. d:

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #418: 01 Jul 2008, 09:43 »

Jeg syns der skal være en ny straffespark del. Så at unge uprøvet spillere er nervøse, og sådan noget. d:

de kunne sagtens udvikle selve dødbolddelen mere, er enig. men har da nogenlunde tit oplevet at spillere som modric og pirlo brænder straffe, ja tilmed sparker forbi?! men det er jo realistisk nok, bare nedern  Peace

It's all, part of the plan.

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #419: 01 Jul 2008, 09:57 »

ja, men hvis du står i champions league finale i straffe og nu tager vi jesper juelsgaard som eksempel, til at skyde først. Der burde være en stor sandsynligehed for han brænder. d:

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010