home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128781 gange)
Anfield
Reserveholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #390: 24 Jun 2008, 00:00 »

Kunne godt tænke mig at man havde en shortlist der var hemmelig, så jeg ikke hele tiden blev sat i forbindelse med spillerne men bare havde dem på overvågning in case nogen skulle byde på dem.
Fandme irriterende at have et par hundrede spillere på sin shortlist hver gang transfervinduet åbner.

Den er jeg med på:),. det er mega træls at man bliver sat i forbindelse medhver spiller på ens shortlist.
Måske kunne det være fedt hvis der engang imellem blev lækket fra den hemmelige liste hvis det er et rigtig stort navn.
For hvor tit har man ikke prøvet at man har fundet en klasse spiller og så når du budt på ham byder computeren også.  Tunge

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Mix93
Lilleputspiller
*

« Svar #391: 28 Jun 2008, 19:02 »

1)
Jeg synes det ville være rigtig fedt og super realistisk hvis man kunne komme frem til en kontrakt med spilleren inden man forhandler med selve klubben...
2) At alle spillere havde en frikøbsklausul
3) At spillerne ikke var helt så dyre som i spillet. Jeg købte f.eks. Daniel Alves for 445 mil. danske kroner, fra Sevilla, efter hårde forhandlinger... - ikke særlig realistisk?
4) Man skulle have mere indflydelse på stadion og sådan noget. Man skulle kunne købe ting til stadionet og sådan noget.
5) Der skulle være en Player Mode hvor man starter som en dårlig spiller, som man kan træne op, så man bliver købt at store klubber.
6) Der skulle være U14 hold
7) Dommeren skulle lave flere fejl.
8) Man skal kunne spille online

birty
Gæst

« Svar #392: 28 Jun 2008, 22:41 »

Det ville være lækkert, hvis man ikke behøvede selv at skulle lave sin egen frisparks-, straffesparks- og hjørnesparksliste. man burde lave en funktion, så listen ville blive oprettet automatisk efter hvor godt de hver især sparker, og så kunne man derfra rokere rundt på dem<

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #393: 28 Jun 2008, 22:45 »

1)
Jeg synes det ville være rigtig fedt og super realistisk hvis man kunne komme frem til en kontrakt med spilleren inden man forhandler med selve klubben...
3) At spillerne ikke var helt så dyre som i spillet. Jeg købte f.eks. Daniel Alves for 445 mil. danske kroner, fra Sevilla, efter hårde forhandlinger... - ikke særlig realistisk?
4) Man skulle have mere indflydelse på stadion og sådan noget. Man skulle kunne købe ting til stadionet og sådan noget.
5) Der skulle være en Player Mode hvor man starter som en dårlig spiller, som man kan træne op, så man bliver købt at store klubber.
Hvis alt dette kom til virkelighed, tror jeg ikke jeg spillede FM mere.

Tavares
Manager

« Svar #394: 28 Jun 2008, 22:46 »

Hvis alt dette kom til virkelighed, tror jeg ikke jeg spillede FM mere.
Enig  Peace

Bruno Caboclo. Siger det bare.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #395: 28 Jun 2008, 22:48 »

1)

Det er jeg lige nødt til at kommentere:

1) Det må man jo ikke, så det er da ikke særligt realistisk.
2) Det er jo ikke alle spillere der har en frikøbsklausul!
3) Det har der jo været meget snak om, men det handler også bare om at være god til at handle, ligesom i virkeligheden.
4) Det er jo ikke en managers arbejde!
5) Det har jo heller ikke noget at gøre med Football Manager!
6) Det er jo i de færreste klubber der findes det.
7) Hvorfor?! Jeg synes de laver rigeligt med fejl.
8) Kan man ikke også det?!

Vuelve la ilusión

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #396: 28 Jun 2008, 22:48 »

Enig  Peace
Så vil jeg faktisk hellere spille FIFA eller PIS

Bave
Gæst

« Svar #397: 28 Jun 2008, 22:52 »

1)

Er enig i nr 3 synes det er meget irriterende at spillerne skal koste så meget som de nu gør.

Chakana
Manager

« Svar #398: 28 Jun 2008, 22:55 »

Noget der er dårligt lavet, er hvis jeg byder f.eks. 375 mio. på Micah, så kommer de med et tilbud hvor de forlanger 950 mio.
Hvor realistisk er det lige?

Smiley

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #399: 28 Jun 2008, 22:56 »

Er enig i nr 3 synes det er meget irriterende at spillerne skal koste så meget som de nu gør.

Ja, det er ikke så realistisk heller.

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #400: 28 Jun 2008, 22:56 »

Noget der er dårligt lavet, er hvis jeg byder f.eks. 375 mio. på Micah, så kommer de med et tilbud hvor de forlanger 950 mio.

Smiley

Så bliver det jo sådan at 375 mio DKK næsten ingen penge er Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #401: 28 Jun 2008, 23:00 »

Smiley

Der var da også engang hvor Lyon fortalte Manchester United at de skulle have 500 mio + Cristiano Ronaldo for Ben Arfa. Der kommer jo nogle sindssyge bud engang i mellem.

Vuelve la ilusión

Bave
Gæst

« Svar #402: 28 Jun 2008, 23:02 »

Der var da også engang hvor Lyon fortalte Manchester United at de skulle have 500 mio + Cristiano Ronaldo for Ben Arfa. Der kommer jo nogle sindssyge bud engang i mellem.

Det er vel bare et "gå nu vi gider ikke sælge"  Wink

Chakana
Manager

« Svar #403: 28 Jun 2008, 23:22 »

Ja, de kommer nemlig... og er pisse irriterende..
Håber det bliver lavet om!

Peace

Arsenal Football Club

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #404: 28 Jun 2008, 23:24 »

Jeg synes man skulle gøre så man kunne blive ansat som u 21 og u 18 landsholds træner uden man skal styre senior holdet

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010