home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128665 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #195: 18 Apr 2008, 13:17 »

Ingen anelse

Lad os sige, at du har et spil, hvor du er kommet XX antal år frem. Ville du så bryde dig om at få en besked om, at du er død og derfor skal starte et nyt spil op? Nej vel..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Altid FCK
Manager

« Svar #196: 18 Apr 2008, 13:17 »

Lad os sige, at du har et spil, hvor du er kommet XX antal år frem. Ville du så bryde dig om at få en besked om, at du er død og derfor skal starte et nyt spil op? Nej vel..

Det kunne da være meget fedt crazy

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #197: 18 Apr 2008, 13:55 »

Jeg ved ikke...

Det ville i den grad være realistisk, meeeeeen pænt nederen, hvis man har brugt 40 år på at gøre et mindre hold til verdens bedste, så er det måske lidt nederen at få at vide, at du er død. Start venligst et nyt spil op  crazy

Så jeg synes det er bedst, at man kan være en 250 år gammel manager, der bare rykker  Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

o1.Martin
Lilleputspiller
*

« Svar #198: 19 Apr 2008, 17:12 »

Man skulle kunne ændre på sine trøjer, fx. hvis man er Manchester, og gerne vil have nye sponser til at stå på trøjerne frem for AIG, og andre diverse ting Wink Og Stadions skulle være mere livagtige, det skal ligne et stadion, ikke bare som det gør nu, og så skal spillerne komme op og slås, og tilskuerne - og så skal tislkuerene kunne kaste med ting Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #199: 19 Apr 2008, 17:15 »

Det med trøjerne kan en grafiker altid ordne for dig, selvom det naturligvis ville gøre det lettere, hvis det på forhånd var en funktion i selve spillet. Jeg er forresten enig med dig i, at tilskuere osv. skal peppes en smule op.

BenMusalho
Gæst

« Svar #200: 19 Apr 2008, 17:18 »

Det kunne da være meget fedt crazy
Haha! Grin

brian6092
Lilleputspiller
*

« Svar #201: 19 Apr 2008, 17:57 »

oprettelse af fodboldskoler i forskellige lande.. Så man selv skal finde personale til at styre klubben, og få en flok talenter som man skal vælge imellem til sin talentskole..
En anden ting jeg godt kunne tænke mig var transferdelen.. den måde man forhandler på.... ved ikke lige hvordan man kunne lave det om ? måske i andre har nogle forslag...  Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #202: 19 Apr 2008, 18:55 »

...og så skal spillerne komme op og slås...

Det kan de allerede!

Jeg har prøvet det to gange, i begge tilfælde i kampe mellem FCK og FCM. Alle de involverede spillere bliver bare udvist. No big deal. En af mine skolekammerater har også oplevet det i en CL finale mellem Valencia og Chelsea. Så det sker, bare ikke så ofte  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #203: 19 Apr 2008, 19:13 »

MANGE flere forskellige spørgmål før og efter kampene, om spillere, om rygter osv.. Kedeligt i længden, når de samme spørgsmål fra pressen kommer til en.

Fuldstændig enig. Og så skulle der minimum komme med 2 spørgsmål der har med den pågældende kamp at gøre!

ManUtd83
Manager

« Svar #204: 19 Apr 2008, 19:21 »

Synes selv man skal kunne skræddersy forventninger i de forskellige turneringer til en hvis grad. Jeg er træt af, at man som storhold i for eksempel England skal præstere i to cupturneringer, en liga og i udlandet. Så kunne man måske melde ud til bestyrelsen og pressen at man ville satse på ligaen, så de ikke blev så fandens bitre når man ikke vinder det hele.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #205: 19 Apr 2008, 19:36 »

Synes også at fansenes reaktion på diverse kampe er urealistiske. Nogle gange, når man spiller uafgjort med et tophold (f.eks hvis man er West ham og spiller uafgjort mod united) bliver fansene sure!  Det skal blive bedre

brian6092
Lilleputspiller
*

« Svar #206: 20 Apr 2008, 12:57 »

ville det ikke være muligt at en her indefra kunne samle op på denne tråd og sende en mail til si games, og forhåbeligt få svar fra dem, og evt høre om man kunne få en forsmag på hvad der kommer til at ske i det nye 09. For de har jo sikkert en masse nye ting.

eller er jeg helt skør? Opstemt

Altid FCK
Manager

« Svar #207: 20 Apr 2008, 13:01 »

ville det ikke være muligt at en her indefra kunne samle op på denne tråd og sende en mail til si games, og forhåbeligt få svar fra dem, og evt høre om man kunne få en forsmag på hvad der kommer til at ske i det nye 09. For de har jo sikkert en masse nye ting.

Det vil de nok ikke fortælle

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #208: 20 Apr 2008, 13:17 »

Well du skal ikke forvente svar fra sigames på noget som helst, derudover er alt det nye i fm09 allerede besluttet før fm08 var udkommet.

brian6092
Lilleputspiller
*

« Svar #209: 20 Apr 2008, 13:21 »

Well du skal ikke forvente svar fra sigames på noget som helst, derudover er alt det nye i fm09 allerede besluttet før fm08 var udkommet.

er du sikker på det?

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010