Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 1090 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Omklædningsrummet FM2009
Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
42
Forfatter
Emne: Foreslag til Football Manager 2009 (Læst 128347 gange)
simonob
Landsholdsspiller
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
«
Svar #60:
06 Feb 2008, 10:52 »
Citat af: Flipperen 06 Feb 2008, 10:47
Det kan man jo sige ved alle de ting, som folk sidder og foreslår i denne her tråd..
Hvis nogle ønsker der skal komme nye beskeder fra f.eks. ens spillere/stab osv. så kan du jo sagtens komme og sige det vil tage overhånd og det til sidst bliver en fejl i spillet.. Hvis det skal med ind, skal der selvfølgelig ikke være fejl i det, det siger vel sig selv?
Hvilke fejl er der, som ikke er blevet rettet?
Jah, det er en selvfølge, men jeg vil da hellere snakke for meget med bestyrrelsen, end jeg vil have for mange aflyste kampe ? Vi spiller manager for at spille kampe ? hvorfor få dem aflyst ?
Jah, de skal rette fejlene, men det gør de jo ikke.. Jeg kalder FM 08 for en demo-udgave, for den er fandme skod... Tjah, mange anullerede mål, også efter patchen... For mange sindsyge resultater... Alt sådan noget...
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #61:
06 Feb 2008, 10:53 »
Med hensyn til 3D kampe, så mener jeg at huske, at det var en af de ting der var med til at splitte SI og EIDOS i sin tid, EIDOS ville have 3D, SI mente at det ville få spillet til at gå op i hat og blå briller, og det var som sagt med til at føre til brudet.
Hvem fik ret, tjah, se på hvor mange spil SI sælger, og hvor mange Championship manager spil EIDOS sælger...
Kunne i øvrigt også godt ønske mig lidt mere variation i spørgsmål fra pressen og manager interaction.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
06 Feb 2008, 10:54 »
Citat af: Rossonero 06 Feb 2008, 10:51
Hvorfor skulle der opstå fejl? Man sørger vel for i processen, at gøre det funktionelt, så det forstår jeg ikke lige helt. Det med fejl i denne udgave, kan jeg ikke ikke lige se efter patchen? Og hvis du kommer med den her: "Mine spillere brænder meget" eller "Målmændene er rigtig gode", så fortjener det ikke et svar.
Jah, de skal sørge for at det virker, men det gjorde de ikk i 08.. Tænk li på alle dem der ikk kender disse forums, og slet ikk aner noget om en patch ? De sidder og spiller et lortespil de har givet 400 kr for, måske ? Nej, det er mer anullerede mål, urealistiske resultater, og sådan noget...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
06 Feb 2008, 10:58 »
Citat af: simonob 06 Feb 2008, 10:54
Jah, de skal sørge for at det virker, men det gjorde de ikk i 08.. Tænk li på alle dem der ikk kender disse forums, og slet ikk aner noget om en patch ? De sidder og spiller et lortespil de har givet 400 kr for, måske ? Nej, det er mer anullerede mål, urealistiske resultater, og sådan noget...
Hvis man ikke kender til patchen er man selv ude om det, eftersom der i den første menu man bliver mødt med, er en knap med det ene formål at søge efter nye opdateringer...
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #64:
06 Feb 2008, 11:00 »
Citat af: DNE 06 Feb 2008, 10:58
Hvis man ikke kender til patchen er man selv ude om det, eftersom der i den første menu man bliver mødt med, er en knap med det ene formål at søge efter nye opdateringer...
Det er muligt, men hvad med en knægt på 10 ?? Der elsker at spille manager... Han er nok ikk li typen der opdager det... Han ser "start nyt spil" og trykker... Da jeg var 10-12 år, sku jeg da heller ikk ind og pille i indstillingerne, hvis man nu lavede noget forkert... Så lad vær med at sig at det er ens egen skyld.. Det kan ikk passe at man kan give så meget penge for et spil, som ikk virker optimalt før man har hentet noget fra nettet, som iøvrigt først kommer noget tid efter selve spillet.. hvad hvis man ikk har net ?
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #65:
06 Feb 2008, 11:19 »
Citat af: simonob 06 Feb 2008, 10:54
Simon, jeg tror ikke du forstår hvor stort et arbejde SI udfører! De retter fejl i deres patches, der måske opstår i et ud af 500.000 spil og så er det måske 10 sæsonner henne. Du kan ikke forvente at så "stort" et spil skal være fejlfrit.
Og desuden så tror jeg de fleste er ved at have internet nu, okay jeg ved godt da jeg var 10 havde vi heller ikke men det er trods alt over 8 år siden og udviklingen er gået meget stærkt siden den gang!
Tror at 98 % af de 10 årige der måske spiller manager har adgang til internettet, desuden mener jeg ikke de kan spille spillet optimalt, det skal heller ikke være for nemt.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
06 Feb 2008, 11:24 »
Citat af: simonob 06 Feb 2008, 11:00
Det er muligt, men hvad med en knægt på 10 ?? Der elsker at spille manager... Han er nok ikk li typen der opdager det... Han ser "start nyt spil" og trykker... Da jeg var 10-12 år, sku jeg da heller ikk ind og pille i indstillingerne, hvis man nu lavede noget forkert... Så lad vær med at sig at det er ens egen skyld.. Det kan ikk passe at man kan give så meget penge for et spil, som ikk virker optimalt før man har hentet noget fra nettet, som iøvrigt først kommer noget tid efter selve spillet.. hvad hvis man ikk har net ?
Tjae, i så fald har man rigeligt med problemer i forvejen, med bare at få sit uopdaterede Winblows til at virke nogenlunde acceptabelt. Man kan jo snart ikke købe et spil, eller et program, uden at skulle hente mindst et par opdateringer til det, før det virker nogenlunde fejlfrit. Og sammenlignet med førnævnte Winblows, er vi da ret priviligerede med FM, tænk hvis vi skulle hente lige så mange GB opdatering for at få FM til at virke
En 10-årig knægt har som regel også nogle forældre, der kan hjælpe ham, og under alle omstændigheder burde kigge ham lidt over skulderen af og til, når han sidder ved computeren.
Nu er det ret begrænset hvor meget FM08 jeg endnu har spillet, men synes da ikke jeg har oplevet nogle grelle fejl endnu, og det skulle da i øvrigt undre mig, hvis ikke der indenfor den næste månedstid kom endnu en patch, hvis ikke ville det da være første gang der kun er kommet en patch til spillet, og det må da så, alt andet lige, være en forbedring i forhold til tidligere versioner.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
06 Feb 2008, 11:33 »
Citat af: Suicide 06 Feb 2008, 11:19
Simon, jeg tror ikke du forstår hvor stort et arbejde SI udfører! De retter fejl i deres patches, der måske opstår i et ud af 500.000 spil og så er det måske 10 sæsonner henne. Du kan ikke forvente at så "stort" et spil skal være fejlfrit.
Og desuden så tror jeg de fleste er ved at have internet nu, okay jeg ved godt da jeg var 10 havde vi heller ikke men det er trods alt over 8 år siden og udviklingen er gået meget stærkt siden den gang!
Tror at 98 % af de 10 årige der måske spiller manager har adgang til internettet, desuden mener jeg ikke de kan spille spillet optimalt, det skal heller ikke være for nemt.
Jeg så bar hellere et fejlfrit spil med færre funktioner... Og så kan de udvidde funktionerne med tiden... De har trods alt et år til at lave et nyt... Selvfølgelig vil der altid være fejl, men jeg synes der har været alt for mange i år... FM 07 var i mine øjne bedre...
Hvis man virkelig skal hente en patch for at ku spille det ordentligt, så ku de i det mindste lave en guide til hvordan man får den, og smide den ind i installationen... Til dem der ikk ved det...
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
06 Feb 2008, 11:36 »
Citat af: DNE 06 Feb 2008, 11:24
Tjae, i så fald har man rigeligt med problemer i forvejen, med bare at få sit uopdaterede Winblows til at virke nogenlunde acceptabelt. Man kan jo snart ikke købe et spil, eller et program, uden at skulle hente mindst et par opdateringer til det, før det virker nogenlunde fejlfrit. Og sammenlignet med førnævnte Winblows, er vi da ret priviligerede med FM, tænk hvis vi skulle hente lige så mange GB opdatering for at få FM til at virke
En 10-årig knægt har som regel også nogle forældre, der kan hjælpe ham, og under alle omstændigheder burde kigge ham lidt over skulderen af og til, når han sidder ved computeren.
Nu er det ret begrænset hvor meget FM08 jeg endnu har spillet, men synes da ikke jeg har oplevet nogle grelle fejl endnu, og det skulle da i øvrigt undre mig, hvis ikke der indenfor den næste månedstid kom endnu en patch, hvis ikke ville det da være første gang der kun er kommet en patch til spillet, og det må da så, alt andet lige, være en forbedring i forhold til tidligere versioner.
For det første kan du ikk sammenligne windows med fm..
Jah, mange har internet, men det er sku ikk alle der kan bruge det rigtigt... Og da slet ikk til at finde en patch...
hvis ikk du har oplevet fejlene, har du ikk rigtig spillet det, nej... PROBLEMET med en patch er bar, at du så skal starte et nyt spil ! Det er da irriterende at skulle hele tiden.. :S
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #69:
06 Feb 2008, 11:43 »
Citat af: Rooland 06 Feb 2008, 10:36
2)
Kunne være fedt med et U17 landshold.
Altså fjerne de u23 hold, der kommer når der er OL og så bare lave u17 landshold istedet for.
Og når det er OL-tid, kan man kun udtage spillere under 23 på det øverste landshold.
Desuden virker FM08 u23 landsholdende ikke. Man kan sagtens udtage spillere over 23 på de hold.'
Du må jo også godt ha spillere på over 23 på dit u23hold, med til OL, så tror du ikke at det måske kunne være derfor
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
06 Feb 2008, 11:46 »
Citat af: simonob 06 Feb 2008, 11:36
For det første kan du ikk sammenligne windows med fm..
Jah, mange har internet, men det er sku ikk alle der kan bruge det rigtigt... Og da slet ikk til at finde en patch...
hvis ikk du har oplevet fejlene, har du ikk rigtig spillet det, nej... PROBLEMET med en patch er bar, at du så skal starte et nyt spil ! Det er da irriterende at skulle hele tiden.. :S
Det var nu heller ikke min mening at sammenligne Windows og FM, ville bare lige pointere, at hvis ikke man havde mulighed for at opdatere Windows, så havde man problemer nok at slås med allerede inden man installerede sit FM.
Det eneste andet spil, ud over FM, jeg spiller lidt af og til, er Battlefield 2, som jeg spiller lidt med et par kollegaer, og der er også kommet et par patches til (igen meget større end jeg nogensinde har oplevet til FM). Ellers kommer der da også et hav af opdateringer til stort set alle de programmer vi køber. Se det som en service, det ville trods alt være mere træls, hvis ikke de kom. Problemet er jo, at mange af fejlene først viser sig, når spillene og programmerne kommer ud og bliver brugt af mange mennesker, du kan betateste lige så tosset du vil, der vil altid være fejl der først bliver opdaget, når spillet eller programmet kommer på gaden, i øvrigt også selvom du udelader en masse funktioner. Personligt vil jeg hellere have et spil eller et program med lidt flere funktioner, som så lige skal opdateres en gang eller to, før det rigtigt kan bruges, end jeg vil have en skrabet version, som ikke bliver opdateret, men som stadig indeholder fejl.
molle
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
06 Feb 2008, 11:50 »
Citat af: DNE 06 Feb 2008, 11:46
Det var nu heller ikke min mening at sammenligne Windows og FM, ville bare lige pointere, at hvis ikke man havde mulighed for at opdatere Windows, så havde man problemer nok at slås med allerede inden man installerede sit FM.
Det eneste andet spil, ud over FM, jeg spiller lidt af og til, er Battlefield 2, som jeg spiller lidt med et par kollegaer, og der er også kommet et par patches til (igen meget større end jeg nogensinde har oplevet til FM). Ellers kommer der da også et hav af opdateringer til stort set alle de programmer vi køber. Se det som en service, det ville trods alt være mere træls, hvis ikke de kom. Problemet er jo, at mange af fejlene først viser sig, når spillene og programmerne kommer ud og bliver brugt af mange mennesker, du kan betateste lige så tosset du vil, der vil altid være fejl der først bliver opdaget, når spillet eller programmet kommer på gaden, i øvrigt også selvom du udelader en masse funktioner. Personligt vil jeg hellere have et spil eller et program med lidt flere funktioner, som så lige skal opdateres en gang eller to, før det rigtigt kan bruges, end jeg vil have en skrabet version, som ikke bliver opdateret, men som stadig indeholder fejl.
1
Jeg tror måske ikke helt at du kan sammenligne patch størrelser på 3D skydespil og FM, da det kræver lidt mere plads at ændre ting i andre spil end i FM
2
Jeg synes faktisk at ideen med at kunne lave fodboldskolen i andre lande kunne være en ret god ide. ikke at man selv skulle stå for det og planlægge det, men bare at det fungere ligesom at finde en ruge-klub
Rossonero
Gæst
«
Svar #72:
06 Feb 2008, 11:52 »
Er det så svært at fatte? Han sammenligner hverken spil eller patch størrelser. Han pointere bare, at der er fejl i mange spil/programmer, som kræver en patch/opdatering for at det virker optimalt – hvilket så også er tilfældet med FM.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #73:
06 Feb 2008, 11:53 »
Citat af: simonob 06 Feb 2008, 11:36
PROBLEMET med en patch er bar, at du så skal starte et nyt spil ! Det er da irriterende at skulle hele tiden.. :S
Så vidt jeg ved, er de fleste patches save game compatible.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
06 Feb 2008, 11:54 »
Citat af: g00n 06 Feb 2008, 11:53
Så vidt jeg ved, er de fleste patches save game compatible.
Da ikke til FM ??
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
42
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »