home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1138 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247566 gange)
Cencur
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #45: 30 Jan 2008, 00:13 »

Genialt Zone - Du fik mig endda til at læse hele din blog istedet for at lave spansk ;o) !

Keep it up!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #46: 30 Jan 2008, 09:01 »

Hey jeg har også tænkt mig at starte med Brøndby så jeg følger med her. Synes det er en pisse god blog, så du får massere af ros herfra. Spiller du med 8.0.1, da jeg synes Ääritolo's (staveplade) stats ser lidt sløve ud.

Hej

Ja, jeg bruger 8.0.1. Tak for rosen Thumbs Up

Genialt Zone - Du fik mig endda til at læse hele din blog istedet for at lave spansk ;o) !

Keep it up!

Denne blog er også end spansk Wink

Tak for kommentarerne! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #47: 30 Jan 2008, 19:18 »

Januar

Ind:
Lefa Mashaba, Jomo Cosmos. Fri transfer
Kasper Bøgelund, Gladbach. 9 mio.
Timmi Johansen, Heerenveen. Fri transfer
Michael Jakobsen, AaB. 45 mio.

Ud:
Thomas Rytter, klubløs. Kontraktudløb
Mark Howard, Hearts. 4,5 mio
8 2. hold spillere, Malmö eller Sparta Sarpsborg. Leje
Transfer
Efter en række dumme nederlag midt i efteråret har man i Brøndby valgt at forstærke forsvaret. Længe så det ud som om, at trioen Kasper Bøgelund, Timmi Johansen og Lefa Mashaba skulle blive de eneste indkøb i dette transfer vindue. Men blot 3 dage før lukketid smed man intet mindre end hele 45 millioner efter AaBs Michael Jakobsen, som man havde jagtet i godt og vel et års tid.

På salgssiden var det forventet, at Thomas Rytter forlod klubben, da han siden trænerskiftet har været en del af 2. holdet i Brøndby, og han har da også været en del af Malmö FF, som har haft ham på en lejeaftale det sidste halve år. Der udover er Mark Howard taget turen til Skotland, hvor Hearts skal fortsætte hans udvikling. Salget skete da han ikke ville forlænge sin kontrakt, som ellers ville have udløbet til sommer.
Kosi Saka (Malmö FF), Nicolaj Agger, Marc Olsen, Mark Pedersen, Kasper Schultz, Daniel Wass, Jannick Thrane og Christian Strunch (Sparta Sarpsborg) er alle udlejet for at få nogen førsteholdskampe i benene.

Træningstur til Grækenland
Fra torsdag d. 8/1 til lørdag 17/1 var Brøndby på en mindre træningslejr i Grækenland, hvor man samtidig havde arrangeret tre træningskampe mod hhv. OFI, Panionios og Panathinaikos. Truppen var dog ramt en par skader, og derfor havde man et par spillere med fra 2. holdet, som samtidig kunne vise sig frem på øverste niveau.

Kampen mod OFI var Brøndby langt bedre, og det var da også fuldt fortjent at de blå-gule vandt den kamp med 0-2. Gilberto og Mustafa Hassan, som var blandt de oprykkede, scorede efter hhv. 34 og 84 minutters spil.

Kampen mod Panionios blev lidt mere tæt, men det kunne ikke ses på resultatet, hvor Brøndby ved pause var foran med 0-3, på mål af Adrian Ropotan og Lukasz Cieslewicz (2). Med godt ti minutter igen reducerede hjemmeholdet ved Giorgos Zikos. 1-3 blev den kamp

Den helt store kamp af de tre var mod Panathinaikos. Første halvleg var 'bedre end en western', som en græsk avis skrev. Man skulle dog hen til slutningen af første halvleg, før de helt store chancer kom, men så var det kun klasse målmandsspil, der forhindrede målene. Efter pausen gik der ikke lang tid før Dimitris Salpingidis havde bragt hjemmeholdet foran på et skud fra mellem 20-25 meter. Selvom Brøndby pressede på for at udlinge, og hjemmeholdet for at øge, skulle man hen i overtiden før Dimitris Papadopoulos afgjorde kampen til Panathinaikos' fordel.

Indlæg #2 rettes om et øjeblik, hvor truppen o.a. kan ses!

Tak til Cesc for topbanneret Thumbs Up

Edit: Glemte at nævne hvilke spillere, jeg har haft kig på, så skriver dem lige: Per Krøldrup (Fiorentina), Martin Jørgesen (Fiorentina), Leon Andreasen (Werder Bremen), Daniel Jensen (Werder Bremen) og Morten Skoubo (Real Sociedad) bl.a.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 21:50 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #48: 30 Jan 2008, 21:52 »

Jeg kan afsløre, at der sker store ting i næste update, som kommer en gang i morgen! Peace

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #49: 30 Jan 2008, 21:55 »

Det lyder super Zone.. Rigtig god blog du har gang i..

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #50: 30 Jan 2008, 22:03 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #51: 31 Jan 2008, 15:58 »

Februar

Commerciel aftale på plads
I starten af denne måned kunne man i Brøndby lejren glæde sig over, at have fundet sig endnu en samarbejdspartner, men modsat tidligere er denne samarbejdspartner commerciel. Den kinesiske klub, Qunying, er blevet udvalgt til at skulle samarbejde med Brøndby mange år ud i fremtiden, til stor glæde for begge parter.
Samtidig har man opsagt samarbejdet med LFA, Nivå-Kokkedal og Roskilde KFUM, så nu har man Qunying (Kina), Jomo Cosmos (Sydafrika), Sparta Sarpsborg (Norge) og Amager United (Danmark) som samarbejdspartnere.

Ved samme lejlighed kunne man oplyst, at man pr. 1/7-09 får tilgang af den 17-årige Elias Wagner, som kommer til Brøndby fra skotske Hearts på en fri transfer. Trods den unge alder har han allerede opnået 7-landskampe på det østrigske landshold.

Fortsat mange mål

Februar måned bød på tre kampe, hvor af to af dem var i Royal League. Modsat de to kampe i efteråret, hvor man stillede op med B-hold, stillede man op med A-hold til de to kampe mod hhv. AIK (hjemme) og Brann (ude), idet de nye spillere skulle spilles ind på holdet.

Den første kamp mod AIK fik de sort-gule gæster ikke et ben til jorden, da de blev kørt af et vel oplagt Brøndby mandskab, som blev godt bakket op af størstedelen af de 10.096 fremmødte. De kunne se brasilianeren Gilberto bringe Brøndby foran med 1-0 efter et kvarters tid på en ripost. Mod slutningen af første halvleg øgede Lukasz Cieslewicz på et kontra, inden kampen blev lukket af med et mål fra Kasper Lorentzen i det 61. minut. Opspillet af reservespilleren Ricky Olsen var i en klasse for sig.

Herefter gik turen til det norske, i det som skulle blive en rigtig spænende kamp, selvom de to mandskaber på forhånd havde sikret sig videre deltagelse i turneringen.
Efter knap ti minutters spil kunne hjemmeholdet, trods hårdt pres, bringe sig foran 0-1 efter et flot gennemspillet angreb. Den føring holdte blot et par minutter inden David Williams udlignede på mål fra kanten af feltet. Herefter bølgede spillet frem og tilbage, men et kvarter senere kunne selvsamme Williams gøre det til 1-2 på en ripost.
Anden halvleg var godt ti minutter gammel, da Thorstein Helstad gjorde det til 2-2 mod et passivt Brøndby forsvar. Den stilling så længe ud til at blive kampens resultat, da David Williams lukkede og slukkede med sit tredje mål i kampen til slutresultat 2-3.
Kvartfinalen er ligeledes mod Brann, som har hjemmebane fordelen i den kamp.

Til at lukke februar af med, havde man besøg af de skotske mestre fra Celtic, som havde taget alle deres profiler med. Blandt dem kan Shunsake Nakamura, Aiden McGeady, Jan Vennegoor of Hesselink, Artur Boruc og ikke mindst deres seneste indkøb Jonathan Woodgate nævnes.
Men de navne kunne ikke skramme Brøndby, som allerede i kampens tredje minut kom foran på et mål af David Williams, og bare ti minutter senere kunne den unge australier øge til 2-0 på et mål der kunne minde om det første. Lukasz Cieslewicz modtager bolden midt på banen, tager et par træk frem inden Williams spilles i dybden, hvor han køligt kan score.
Knap et minut senere kom endnu et mål, men denne gang til Celtic. McGeady modtager bolden på venstrekanten, hvor han får lov til at løbe ned til feltet inden han, med lidt held, får sendt bolden i nettet.
2-1 så længe ud til at blive kampens endelig resultat, men det ville Ricky Olsen og Gilberto ændre på, da de få minutter få tid afgjorde kampen med målet til 3-1.

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #52: 31 Jan 2008, 16:00 »

Flotte resultater Zone.. KIU!! Kunne man få et SS af den unge Wagner??

- Veni, vidi, vici -

BenMusalho
Gæst

« Svar #53: 31 Jan 2008, 16:02 »

Spændene Thumbs Up jeg ville oså godt lige se et ss af ham

Zone 43
Manager

« Svar #54: 31 Jan 2008, 16:13 »

Tak for kommentarerne! Thumbs Up

Elias Wagner

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #55: 31 Jan 2008, 16:18 »

Han ser lovende ud Zone.. Superindkøb..

- Veni, vidi, vici -

BenMusalho
Gæst

« Svar #56: 31 Jan 2008, 16:31 »

Han er ikke helt dårlig

Zone 43
Manager

« Svar #57: 01 Feb 2008, 14:03 »

Det er derfor, jeg har hentet ham Wink

Marts måned på vej!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #58: 01 Feb 2008, 15:31 »

Marts

Marts måned bød på fire kampe for de blå-gule fra Vestegnen, selvom kampprogrammet langt inde i marts måned viste at der skulle spilles fem kampe. Hvorfor den ene kamp er udsat kommer senere. Marts måned bød, nok en gang, på masser af mål i de kampe som blev spillet. Foruden kvartfinalen i Royal League tog man også hul på forårssæsonen i SAS-Ligaen.

Måneden blev dog startet med at samarbejdsklubben, Sparta Sarpsborg, fik Anders Randrup, Niclas Rønne samt Ricky Olsen på en lejeaftale indtil sæsonen er overstået. Samtidig har man hentet Marc Olsen hjem fra selvsamme klub.

Kampene

Måneden blev lagt ud med en mål-rig kamp i det norske, hvor Brann skulle gæstes for anden gang på godt et måned. I første halvleg var der ensrettet, om så at sige, da nordmændenes keeper fik meget at se til. Det var da derfor også fuldt fortjent at Brøndby ved pausen var foran med 0-2 på mål af Lukasz Cieslewicz (8. minut) og Mike Jensen (42. minut).
Efter pausen skulle Brann komme tilbage i kampen, på mål af deres norske landsholdsangriber, Thorstein Helstad. Således gjorde han det til hhv. 1-2 og 2-2 i det 52. og 56. minut, det sidste mål på et straffe. De to mål fik Brøndby holdet til at vågne, og lige som i første halvleg stod det mest på angreb ned mod Brann keeperen, Tom Freddy Aas. Han måtte i det 61., 70., og 76. minut hente bolden ud af målet, da Lukas Cieslewicz (2) og Adrian Ropotan afgjorde kampen til Brøndbys fordel. 2-5 vandt de blå-gule, som skal møde rivalerne fra FCK i semifinalen på hjemmebane senere på måneden.

Så var det tid til at tage hul på SAS-Ligaen, hvor bundproppen Køge skulle gæstes. Selvom Brøndby var klart overlegne måtte man helt hen til det 85. minut før Michael Jakobsen kunne heade Brøndby til sejr. Trods den smalle sejr kunne man glæde sig over at de nærmeste forfølgere fra FCK og FCM begge smed point hjemmebane, da spillede hhv. 0-1 mod Randers og 1-1 mod Esbjerg.

Blot to dage senere skulle Brøndby op i mod en nedrykningskandidat i form af SønderjyskE, som kom på besøg. Selvom de lyseblå fra sønderjylland kæmpede bravt for en overraskelse måtte de tage hjem med et 4-1 nederlag, som kom i hus takket været Tobias Mikkelsen, Mike Jensen, David Williams og Gilberto. SønderjyskEs målscore var Kenneth Fabricius, som første reducerede i det 88. minut, hvor det uden tvivl var for sent.

Så var det tid til årets første New Firm, hvor FCK skulle til Brøndby, for at finde ud af hvilket af de to mandskaber der skulle i denne sæsons Royal League finale. Som altid blev det en rigtig spænende kamp med masser af tacklinger og store målscorer. De hvid-klædte gæster kom foran ved Rasmus Würtz, som i 1-mod-1 situtationen mod Stephan Andersen var iskold i sin afslutning. Blot fem senere kunne den hårdt arbejdende rumæner, Adrian Ropotan udligne på en ripost. Kort før pause bragte FCK sig foran på den farlige brasilianer, Roger.
Efter pausen var det et Brøndby mandskab, som gav sig ti% mere end i første halvleg, og gav bonus. Med godt et kvarter igen udlignede Gilberto Macena nemlig til 2-2, som også skulle blive resultatet efter de første 90 minutter.
I de 2 x 15 minutter ekstra skete der ikke så meget, før mod slutningen hvor FCKs svenske angriber, Marcus Allbäck, brændte 3-4 100% chancer og derfor måtte de to hold ud i en straffesparkskonkur rence. Brøndby lægger ud.

Adrian Ropotan - mål - 1-0
Rasmus Würtz - brænder - 1-0
Gilberto Macena - brænder - 1-0
Artavazd Karamyan - brænder - 1-0
Kasper Lorentzen - mål - 2-0
Marcus Allbäck - brænder - 2-0
Jean-Phillipe Peguero - brænder 2-0
Jesper Grønkjær - brænder 2-0.
Brøndby er i Royal League finalen 08/09, hvor modstanderen er FC Midtjylland, som slog AaB ud med 3-2 i den anden semifinale. Kampen spilles 1. April, og derfor er SAS-Liga kampen mellem Brøndby - FCK, som skulle havde været spillet 31. Marts udsat til den 15. April.

SAS-Ligaen
1. valgene til startopstillingen
2. valgene til startopstillingen

- Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #59: 01 Feb 2008, 15:40 »

Fremragende resultater, Zone  Thumbs Up

Som sagt tidligere kan jeg ikke få noget som helst til at fungere med BIF i mine spil, hvilken taktik kører du med??

Rigtig flot blog, en fornøjelse at følge med i  Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010