home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1112 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247548 gange)
Englund92
Ynglingespiller

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #60: 01 Feb 2008, 15:48 »

En ting jeg ikke kan forstå. Du siger at du spiller med update, men hvordan kan du så spille royal league?   Tunge

JimmyGP
Manager

« Svar #61: 01 Feb 2008, 15:59 »

Flotte resultater Zone.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #62: 01 Feb 2008, 16:03 »

En ting jeg ikke kan forstå. Du siger at du spiller med update, men hvordan kan du så spille royal league?   Tunge

Jeg må have startet spillet op før updaten kom, da der står "Version: 8.0.1 114310" Rullende Øjne

Fremragende resultater, Zone Thumbs Up

Som sagt tidligere kan jeg ikke få noget som helst til at fungere med BIF i mine spil, hvilken taktik kører du med??

Rigtig flot blog, en fornøjelse at følge med i Wink

Tak. Jeg spiller med en 4-4-2, som jeg har 'leget' lidt med, så den ser således ud: link

Flotte resultater Zone.. KIU

Tak Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #63: 01 Feb 2008, 17:04 »

Profil til Hannover?

Brøndby IFs midtbane profil, rumænske Adrian Ropotan, er ifølge mange tyske medier i Hannover 96s søgelys, og ifølge selvsamme medier vil den tyske klub byde på midtbanespilleren efter sæsonen.
Ifølge en talsmand fra Hannover 96 vil man besøge Brøndby for at se ham nærmere an inden man eventuelt byder på ham.

"Jeg kan bekræfte, at vi har kig på en spiller fra Brøndby, som vi vil se nærmere på i foråret, men vi vil ikke ud med noget navn." har talsmanden fra Hannover udtalt.

Det ventes dog, at Brøndby ikke vil sælge ham for under 40 millioner kroner. En pris, som vil være retfærdig bedømt udfra denne sæson, hvor midtbaneslideren har være involderet i 10 mål, hvor han af han selv har scoret de syv af dem.
Ropotan selv har ikke travlt med at skifte.

"Jeg har det rigtig godt i Brøndby, og det kører for os resultatmæssigt. Jeg kunne godt tænke mig, at spille i bundesligaen en dag, men hvis Brøndby vil beholde mig i næste sæson også, så bliver jeg i klubben, og forsøger at hjælpe dem så godt jeg kan." har Ropotan udtalt.

Adrian Ropotan har indtil videre opnået 17-U21 landskampe med ét mål til følge. I denne sæson for Brøndby har han spillet 22 kampe, hvoraf fire af dem har været som indskifter, har han som nævnt tidligere scoret hele syv gange og kommet med tre assist.
Adrian Ropotan kom til Brøndby før denne sæson på en fri transfer

Adrian Ropotan
Stillingen i Bundesligaen

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #64: 01 Feb 2008, 19:00 »

Royal League finalen

Dette års Royal League finale stod i målenes tegn, da Brøndby IF og FC Midtjylland tørnede sammen på Brøndby Stadion. Således blev der scoret ikke færre end syv mål mellem de to målfarlige mandskaber.
Begge mandskaber gik efter trofæet, og derfor valgte ikke spare på deres profiler, hvilket de 28.990 fremmødte fik af se.

Brøndby: S. Andersen - T. Johansen, M. Jakobsen (J. Altheer 45'), S. Kjær, K. Bøgelund - K. Lorentzen (L. Jessen 83'), A. Ropotan, M. Thygesen (S. Mota 63'), T. Mikkelsen - J.P. Peguero, G. Macena

FC Midtjylland: M. Raska - J. Juelsgård, Hugo, M. Klimpl, C. Madsen (R. Hansen 60') - S. Pedersen, T. Hagen, O. Ajilore, F. Mattione (D. Flinta 75') - B. Collins, F. Kristensen (M. Albæk 75')

Allerede fra start skulle det vise sig, at være en spænende kamp mellem de to mandskaber, hvor Brøndby var storfavoritter. Der skulle blot gå to minutter før FCM topscoreren, Baba Collins, bragte gæsterne foran på et forsøg fra godt 20 meter. Den føring blev indhentet fem minutter senere, da Simon Kjær headede Kasper Lorentzens hjørne ind.

Baba Collins var ikke færdig med at vise sig frem, for bare et par minutter senere kunne han, via et smart træk, smutte forbi to Brøndby forsvarspillere inden han iskoldt bragte sit hold foran med 1-2.
Brøndby skulle dog komme igen efter stadionuret havde rundet den halve time, hvor de midtjyske gæster havde været en tand bedre, men det blev dog ændret. Tobias Mikkelsen, en af kampens bedste, kan nemt ligge bolden ind til Kasper Lorentzen ved bagstolpen, hvor den unge venstrekant kan prikke bolden ind til 2-2.
Første halvlegs sidste mål faldt i overtiden, hvor Tobias Mikkelsen ligger bolden fladt ind til Jean-Phillipe Peguero, som får tid og plads til at runde Martin Raska inden, den populære haitianer kan score til 3-2.

Efter pausen fortsatte Brøndby det flotte offensive spil, hvilket blev udnyttet. Adrian Ropotan modtager bolden med rykken til FCM målet og via en førstegangsafleveri ng til Sergio Mota kan den unge brasilianer med et smart træk både drible uden om en FCM forsvarer og samtidig spille bolden videre til Jean-Phillipe Peguero, som 1-mod-1 situtationen mod Martin Raska, iskoldt øger til 4-2. Der restere godt et kvarter igen af kampen.
I overtiden reducerede midtjydernes unge talent, Mads Albæk, til 4-3 på et flot langskud, via et kontra angreb. Selvom begge mandskaber herefter kommer frem til en stor chance hver blev der ikke scoret og dermed kan Brøndby kalde sig Royal League mestre for anden gang i historien. Begge gange har de blå-gule vundet den pokal på hjemmebane med en et-målssejr.

- Daniel Agger.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #65: 01 Feb 2008, 19:07 »

så vandt brøndby endelig igen;) ej tillykke med Royal league trofæet. KUTGW!

JimmyGP
Manager

« Svar #66: 01 Feb 2008, 19:13 »

Stort tillykke med trofæet Zone..

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #67: 01 Feb 2008, 19:15 »

Utrolig flot triumf, hvilket kan sammenlignes med din blog. Jeg synes dog at layoutet bliver en smule ødelagt af banneret, som ikke passer ind i min øjne. Dog er førnævnte blot en bagatel, og du skal bare fortsætte derudaf!

Zone 43
Manager

« Svar #68: 01 Feb 2008, 19:29 »

Tak for alle kommentarerne! Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #69: 02 Feb 2008, 01:31 »

April

At sige der ikke skete nogen i april måned hos Brøndby ville være en løgn! For der skete en hel masse både på og uden for banen.
Måneden bød på intet mindre end ni kampe, hvor af den ene var Royal League finalen, som jo bekendt blev vundet med 4-3 over FC Midtjylland.

Ingen over ingen ved siden af

Efter Royal League triumfen skulle der blot gå tre dage inden samme modstander, FC Midtjylland, tog imod os på SAS-Arena. Den kamp så længe ud til at ende uden mål, lige indtil den indskiftede topscore, Lukasz Cieslewicz, med 20 minutter igen tog sagen i egen hånd. Han bragte nemlig Brøndby på sejrskurs efter et godt opbygget angrebsspil. Ti minutter senere var selvsamme Cieslewicz tæt på at øge til 0-2, men Martin Raska fik bokset bolden hen til David Williams, som til gengæld kom på måltavlen. Det gjorde han også i de 89. minut, da han via indersiden af stolpen gjorde det til 0-3. Kampen blev lukket af med et mål af - ja, gæt selv, Lukasz Cieslewicz - langt inde overtiden til en imporende storsejr på hele 0-4 ude mod FC Midtjylland!

Den sejr gav naturlig et stort boost i Brøndby mandskabet inden AC Horsens skulle gæstes godt en uge senere. Efter 10 minutters spil gjorde Lukasz Cieslewicz det til 0-1 på en skud fra baglinjen! 0-2 skulle det også blive af den samme angriber, som virkelig har fået mål i stølverne efter sin skade, som har holdt ham ude i knap et måned. Kort inde i anden halvleg lavede han så hattrick, og dermed kunne Brøndby tage hjem med en 0-3 sejr fra Horsens. 5 mål i 2 kampe - imporende!
Sejren mod Horsens betød, udover de tre point, også på to rekorder. Nemlig flest kampe uden nederlag og flest sejre i træk

Chok i Brøndby

Trods de to rekorder og en rigtig god udsigt til at sikre sig 'The double', i form af mesterskabet og royal league, er det endnu ikke sikkert, at den nuværende Brøndby træner får lov til at blive i klubben efter sæsonen!
Står det til Brøndby træneren, så bliver han i klubben uanset hvad.

"Hvis jeg fik valget mellem at skifte til Real Madrid, Barcelona eller blive i Brøndby, så ville jeg blive i Brøndby. Jeg har nogen mål og ambitioner, jeg vil nå med klubben, og det mener jeg, at jeg kan opfyldt på kort sigt. Jeg har bygget et nyt og solidt Brøndby hold op, og jeg ville være ked af, at forlade det efter sæsonen, da jeg mener, jeg kan bidrage med meget endnu." har Brøndby træneren udtalt til den lokale presse. På spillersiden bakkes han da også op.

"Jeg taler på holdets vegne, når jeg siger, at vi står stærkt nu, hvilket vi takke træneren for. Skifter han efter sæsonen vil jeg i hvert fald blive meget skuffet, da han har bidragt med meget i de knap to år han har været her." har spiller repræsentaten, anfører Per Nielsen, udtalt.

I kampen efter dette kom frem opnåede Brøndby kun det ene point, da de på udebane mødte Esbjerg. Gilberto bragte Brøndby foran, men på mål af Jesper Bech og Rejko Lekic vendte Esbjerg kampen i løbet af første halvleg. Martin Retov sikrede dog Brøndby det ene point, da han på et frisparksmål scorede til 2-2.

New Firm + afslutningen på april

I sæsonens næst sidste New Firm skulle FCK gæste Brøndby Stadion, hvor de skulle revanchere et 5-3 mod FC Midtjylland. Spillemæssigt gik det knap så godt for de hvid klædte gæster, da Brøndby havde angreb efter angreb, men takket været deres keeper, Jesper Christiansen, skulle kampen hen til det 31. minut før det første mål faldt. Det var den polske angriber, Lukasz Cieslewicz som bragte Brøndby foran fra en meget spids vinkel.
Efter scoringen var man stadig ikke tilfreds og derfor var der flere angreb ned mod Jesper C., som dog måtte hente bolden ud af nettet kort før pause, da Lukasz Cieslewicz øgede til 2-0.
Skudstatikken ved pausen hed Brøndby 15-4 FCK.

Anden halvleg var på samme måde, men der faldt ingen scoringer der. Dermed kunne Brøndby øge forspringet til netop FCK i jagten om guldet i denne sæson.

Efter den kamp skulle man gæste et stærkt AaB mandskab på udebane. Modsat New Firm kampen, så var det et Brøndby hold, som slappede mere af i kampen, som om der ikke var noget at spille for. Det udnyttede AaB ved Sulejman Smajic midt i første halvleg til at sikre en smal 1-0 sejr.

Efter nederlaget fik holdet da også verbale tæv, og det kunne ses i hjemmekampen mod Morten Wieghorst' Viborg hold, som kom bagud allerede efter 45 sekunders spil på sæson træffer nr. 10 af Mikkel Thygesen. Bare syv minutter senere blev kampen reelt lukket, da Michael Jakobsen udnyttede det straffe, som dommer Claus Bo Larsen havde givet Brøndby, da Erivelton havde skubbet David Williams om kuld i det 'kriminelle' felt.
Midt i første halvleg øgede Lukasz Cieslewicz på en kontra, og så kunne Luiz Carlos' reduceringsmål i anden halvleg være lige meget for de grønne gæster.

Den kamp blev fuldt op af en fortjent 2-0 sejr mod Randers på mål af Lukasz Cieslewicz og Adrian Ropotan. I den sidste kamp i dette måned chokerede Lyngby ved at sejre hjemme mod Brøndby 1-0, på et mål i de dødende sekunder af kampen på et langskud fra Tem Hansen.

Stillingen

- Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #70: 02 Feb 2008, 01:45 »

God blog Zone! Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #71: 02 Feb 2008, 08:59 »

Ikke så langt til mesterskabet!!

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 02 Feb 2008, 09:57 »

giv SS Opstemt:D:D:D:D

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

JimmyGP
Manager

« Svar #73: 02 Feb 2008, 11:02 »

Det ser godt ud Zone.. En flot update og "for"-tillykke med skabet.. Glæder mig til at se hvad fremtiden bringer..

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager

« Svar #74: 02 Feb 2008, 11:21 »

Flot update.

Luki er en farlig herrer.  Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010