home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 232790 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #15: 28 Jan 2008, 16:43 »

Tak for alle kommentarerne! Thumbs Up

Sådan en, har jeg desværre ikke. Kun slutstillingen. Smiley

Ja det er fint..Bare smæk den op hvis du kan Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #16: 28 Jan 2008, 16:53 »

Ja det er fint..Bare smæk den op hvis du kan Wink

Du må vente til næste update Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #17: 28 Jan 2008, 16:56 »

Du må vente til næste update Wink

Øv Rullende Øjne  Hvornår regner du med det Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #18: 28 Jan 2008, 16:58 »

I aften eller i morgen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #19: 28 Jan 2008, 17:00 »

I aften eller i morgen Smiley

Super Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #20: 28 Jan 2008, 17:02 »

Tak for alle kommentarerne! Thumbs Up

Sådan en, har jeg desværre ikke. Kun slutstillingen. Smiley

Okay hehe, du kan ikke huske det så? Tunge
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #21: 28 Jan 2008, 17:10 »

Okay hehe, du kan ikke huske det så? Tunge

Hvis jeg kunne, havde jeg skrevet den Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #22: 28 Jan 2008, 21:53 »



Transfer
Ind:
Sergio Mota, Sao Paolo. 4,2 mio
Martin Hansen, Liverpool. 20k
Branislav Stanic, Partizan. 3 mio
Gilberto, Horsens. 10 mio

Ud:
Thomas Rytter, Malmö FF (leje)
Mads Jørgensen, Esbjerg. 1 mio
Martin Ericsson, Rosenborg. 10 mio
Thomas Rasmussen, Salzburg. 4 mio
Patrick Mortensen, Glostrup (leje)
Michael Tørnes, Vejle (leje)

Hvor det i første transfer vindue var defensiven der blev forstærket, må man sige, at det er offensivens tur til at blive forstærket. Ind er kommet en målmand, en midtbane, en fløj og en angriber.
På salgssiden har man sagt farvel til et par rutinerede kræfter i form af Martin Ericsson, Thomas Rasmussen og Mads Jørgensen. Ericsson og Rasmussen var mere eller mindre faste på bænken, mens Jørgensen har optrådt for 2. holdet. Talenterne Patrick Mortensen og Michael Tørnes er begge udlejede for at få fast spilletid, mens Malmö FF tager sig kærligt af Thomas Rytter det næste år. Når lejeaftalen udløber, udløber hans kontrakt med Brøndby også.

Sergio Mota - Brasiliansk fløj. Kan kun dække den venstre side, og derfor kommer han til at kæmpe med Lorentzen om den plads
Martin Hansen - Dansk målmand. Da Tørnes er udlejet kommer han til at være tredjevalg, men vil primært få sin spilletid på 2. holdet fra start
Branislav Stanic - Serbisk midtbanespiller. Stanic kommer til at rotere mellem 1.- og 2. holdet det første års tid
Gilberto - Brasiliansk angriber. Topscoren fra Horsens er udset til være en del af angrebsrotationen

Træningskampe

Fra Brøndbys side valgte man at tage et smut til sydamerika, nærmere bestemt Chile og Argentina, for at spille et par træningskampe. Der udover var man en smuttur til Spanien. De ture resulterede i 10 træningskampe, hvis man da også tæller de to kampe mod holdets U18 mandskaber med.

Turen startede da også godt for de blå-gule, som lagde ud med at sejre hele 1-5 mod Colo Colo, efter 1-4 ved pausen. Herefter fik man følgende resultater:

Universidad de Chile 0-2 Brøndby (Jean-Phillipe Peguero, Gilberto)
Cobreloa 2-1 Brøndby (Samuel Holmén)

Boca 3-1 Brøndby (Tobias Mikkelsen)
River 2-1 Brøndby (Peter Madsen)
Newell's Old Boys 3-2 Brøndby e.s.s (Jean-Phillipe Peguero, David Williams)

Xerez 3-2 Brøndby (Sergio Mota, Kasper Lorentzen)
Cadiz 0-3 Brøndby (Mika Ääritalo, Samuel Holmén, Gilberto)

Brøndby 9-0 Brøndby U18 (Morten 'Molle' Rasmussen, Sergio Mota (2), Jean-Phillipe Peguero, Martin Retov, David Williams (2), Stefan Gislason (2)
Brøndby U18 0-9 Brøndby (Sergio Mota, Gilberto (3), Mika Ääritalo, Branislav Stanic, Tobias Mikkelsen (2), Kasper Lorentzen)

Fornuftig start

I pokalens kvartfinale stillede Brøndby ikke op med nogen reserver, som man har gjort tidligere. Til dagens kamp mod AaB på udebane stillede begge mandskaber op så stærkt så muligt. Trods en overtal i spil og chancer var det alligevel AaB som gik videre på Mattias Lindström' mål i starten af anden halvleg. AaB blev slået ud i semifinalen af FC Midtjylland med et samlet nederlag på 8-2 over to kampe!!

Nu havde Brøndby kun fokus på SAS-Ligaen, som også var træner Andersens mål. I de første fem kampe havde man kun et enkelt pointtab - 0-0 ude mod OB. Randers blev banket med 4-1 på Brøndby stadion på mål af Per Nielsen, Gilberto (2) og Peter Madsen. Gilberto blev mod slutningen af kampen skadet. Skaden vil holde ham væk fra fodboldbanerne til og begyndelsen af den kommende sæson.

Det betød dog ikke noget for de øvrige spillere, som bare susede derud af med 120 i timen. Esbjerg blev slået med 0-3 på eget græs. Den føromtalte 0-0 kamp mod OB samt to stk. 3-1 sejre mod Viborg og Horsens var hvad Vestegnens stolthed fik ud af de første fem SAS-Liga kampe i foråret.

Den gode stime forsatte et stykke endnu ind i foråret. Selvom Brøndby havde presset på i de første par kampe, så var det FC Midtjylland som pressede på mod Brøndby, da de to hold tørnede sammen på SAS-Arena. Brøndby var dog inde i en god stime i starten af foråret, og derfor havde man også det held der fulgte med. 1-1 blev det tredje og sidste opgør mellem de to hold.

Så kom kampen, som de færreste vil glemme i lang tid, hvis man holder med de blå-gule vel og mærke. NRGi park skulle gæstes, som et formstærkt AGF mandskab, hvis man da lige ser bort fra deres seneste kamp - 0-4 hjemme mod FCK.
Efter 10 minutters Brøndby pres kunne Samuel Holmén bringe Brøndby foran. Den føring holdt i 24 minutter, hvor Jean-Phillipe Peguero øgede føringen til 0-2, og så gik de hurtigt med målene! Godt to minutter senere blev det 0-3 ved David Williams inden Olof Persson med et selvmål gjorde det til 0-4. Tre mål indenfor 5 minutter! Målfesten var langt fra ovre, idet Samuel Holmén i overtiden gjorde det til 0-5.
AGF kom bedst fra start og fik da også reduceret efter små 5 minutter ved Peter Graulund. Den føring holdte et par minutter, da Jean-Phillipe Peguero kunne lukke og slukke på NRGi Park med sin scoring til 1-6!!



Stille afslutning på sæsonen

Efter den store sejr mod AGF var der nok en del, som ville forlange storsejre i de efterfølgende kampe mod hhv. Lyngby og Nordsjælland, og det fik de. 3-1 og 3-0 blev de to klubber sendt hjem med. De seks Brøndby mål blev ikke scoret af færre end fem forskellige spillere! Chris Katongo, Jean-Phillipe Peguero (2), Stefan Gislason, Martin Retov og David Williams stod for de scoringer. Lyngbys scoring faldt ved den 32-årige brasilianske midtbanespiller, Claudecir.

Så galdt det for tredje og sidste gang i sæsonen 07/08 opgørende mod AaB (ude) og FCK (hjemme). Efter det fantatiske forår kunne Brøndby virkelig ligge pres på FCK i jagten om guldet, som mange havde forventet FCK ville køre sikkert hjem i foråret.
På Aalborg Stadion var det nok guldet som mere eller mindre røg for de blå-gule, da Benedict Vilakazi efter små 9 minutter scorede kampens eneste mål trods masser af chancer i begge ender.

Skulle Brøndby gøre et sidste forsøg på få fat i guldet skulle FCK ikke tage hjem med nogen point, da de gæstede Brøndby Stadion i 5. sidste spillerunde.
Efter 10 minutter bragte Peter Madsen Brøndby foran, og så troede de mange Brøndby tilhængere virkelig på det, men blot et par minutter senere faldt udligningen ved den svenske måltyv Marcus Ällback og i overtiden i første halvleg afgøre Morten Nordstrand det til FCK' fordel. Teknisk set kunne Brøndby stadig sikre sig guldet, men ingen troede på det, da forspringet var for stort.

Brøndby sluttede dog sæsonen flot af ved at hente 10 ud af 12 mulige point. Kun Randers formodede at drille Brøndby på eget græs, da de snuppede en 1-1'er.
Esbjerg blev slået med 3-0 på Brøndby stadion, Viborg 2-5 i hvad der blev en fantatisk kamp med bl.a. udvisninger og brændte straffespark.
I sidste kamp tog et svækket Brøndby hold imod OB på Brøndby stadion. Således måtte Kristian Bo Andersen og Trond Andersen spille i midterforsvaret, de gjorde det da også fint. Kampen endte 2-1 til Brøndby, som fik David Williams og Chris Katongo på måltavlen, mens Jens D. Kristensen lukkede og slukkede i overtiden til slutfacit 2-1.

Slutstillingen 07/08
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #23: 28 Jan 2008, 21:55 »

God blog, og godt at se at det rigtige hold vandt DM Thumbs Up
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #24: 28 Jan 2008, 22:01 »

Hvor vover du at sælge Ericsson!
Tunge

Flot update! Især opsætnngen er jeg vild med Thumbs Up Fin sæson truppen taget i betragtning Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #25: 28 Jan 2008, 22:03 »

God blog, og godt at se at det rigtige hold vandt DM Thumbs Up

Men jeg vandt jo ikke Ubeslutsom

Wink

Tak for kommentarerne! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #26: 28 Jan 2008, 22:08 »

Flot update.

Og super køb af Martin Hansen
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #27: 28 Jan 2008, 22:19 »

God update. Udemærket med den anden plads... At plastic klubben så vinder må man vel leve med... Du vinder næste sæson... Gode salg, og udlejninger, og fedt med gilberto. Så jeg faktisk gerne i virkeligheden...

Og godt du har solgt Ericsson... Og så kan gudenericsson sige hva han vil funny Wink
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 22:22 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Niko
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #28: 29 Jan 2008, 06:59 »

God update. Udemærket med den anden plads... At plastic klubben så vinder må man vel leve med... Du vinder næste sæson... Gode salg, og udlejninger, og fedt med gilberto. Så jeg faktisk gerne i virkeligheden...

Og godt du har solgt Ericsson... Og så kan gudenericsson sige hva han vil funny Wink

Gil bliver hos de gule! Smiley

Super svedig blog Zone.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #29: 29 Jan 2008, 07:26 »

Udemærket blog... Vil følge med i denne....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 62 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010