home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 961 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 346894 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #45: 09 Feb 2008, 18:52 »

2007/2008:

Vandt ligaen og Super Cuppen med Viareggio. Tabte finalen i pokalturneringen mod Cremonese, dog kun en bagatel! Opstemt
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #46: 09 Feb 2008, 18:53 »

Jeg har fået 12 for min 9. klasses projekopgave.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #47: 09 Feb 2008, 18:53 »

Jeg har fået 12 for min 9. klasses projekopgave.

Tillykke med det, men bemærk, at det er en tråd om Football Manager, og ikke om alt andet. Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #48: 09 Feb 2008, 19:03 »

Efter jeg har lavet lidt om i min taktik med Vanløse har jeg ikke tabt i 4 kampe nu Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #49: 16 Feb 2008, 02:56 »

Jeg elsker frikøbsklausuler Cool. Soldado for 112 mio. (værdi 102), Joao Moutinho for 50 mio. (Værdi 46), og Miguel Torres for 157. mio (Værdi 130). Og næste sommertransfervindu e vil jeg med glæde nakke David Luiz Valencia for 200 mio. (værdi 200) selvom mine fans ikke bliver så glade for det. Jeg er Villarreal i starten af tredje sæson.

Jeg ÆÆLSKER at lave kup Hævet Øjenbryn.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #50: 18 Feb 2008, 21:36 »

Udfaldet af denne kamp <3 Kys

Fuck, det var lækkert, da dommeren fløjtede af! Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


elhof
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #51: 27 Feb 2008, 01:39 »

Efter en omskiftelig og lettere flakkende managertilværelse, der har ført mig over så vidt forskellige klubber som Queens Park Rangers, Wolfsburg, Sevilla og A.C. Milan, er jeg i 2014 vendt tilbage til England for at hjælpe Arsenal i jagten på rivalerne Chelsea, der sidder alene på tronen i det engelske, og har vundet mesterskabet hvert eneste år siden spillets start.

Jeg har samlet et par trofæer op undervejs, blandt andet et par pokalmesterskaber med Wolfsburg og Milan, ligesom UEFA Cup-pokalen kom med hjem til Milano, men endnu er det ikke blevet til nationale mesterskaber, da holdene jeg har overtaget som regel har været på vej op fra en nedgangsperiode. Scenariet i Arsenal er ikke anderledes.

En syvendeplads i forrige sæson er præcis nok til Inter Toto Cup, men allerede inden de første kampe, må jeg sige farvel til holdets to største profiler, Adebayor og Fabregas, der begge vil prøve nye udfordringer. Hermed opgiver jeg at vinde noget i den første sæson, og styrker blot holdet med unge, britiske spillere, som skal hjælpe holdet i fremtiden.

Sæsonen starter da også som forventet, og ved juletid ligger The Gunners efter førefeltet, på en syvendeplads. Det nye år byder på exit i samtlige pokalturneringer, hvorfor sæsonen for alvor ligner en mellemsæson.

Efter holdet kun har Premier League at koncentrere sig om, giver det dog en voldsom formfremgang, og i sæsonens sidste kampe er jeg pludselig med i det absolutte førerfelt, og har muligheden for at være med til at spille om medaljer.

Førstepladsen er dog afskrevet, da Chelsea i den sidste kamp møder allerede nedrykkede Sunderland på Stamford Bridge.
Men fodboldguderne viser sig for en gangs skyld at holde med underhundene, og da jeg lige nøjagtig fedter en 2-1 sejr hjem over Everton, er det op til Sunderland at hjælpe.
Det umulige sker. Efter at have været bagud 0-2, går Sunderland målamok i anden halvleg, og besegler Chelseas sølv-skæbne, ved hjælpe af en 4-2 sejr.

Dermed flytter mesterskabstrofæet for første gang i otte sæsoner fra Stamford Bridge, og jeg hjemtager mit første nationale mesterskab med et undertippet hold.

Glad? Jo, det skulle jeg mene!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 02:01 af elhof » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #52: 27 Feb 2008, 17:39 »

Haha nice Opstemt.
Logged

ChelseaJesper
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #53: 28 Feb 2008, 14:09 »

Har endlig nået den magiske 3. plads med Viborg Smiley Så nu står den på Euro Cup
YeeeSS!  Cool
Skal siges jeg er i år 2011
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #54: 29 Feb 2008, 01:40 »

Jeg tror fandme jeg endelig har fundet den taktik der bare rykker. Er Liverpool og har tævet Spurs 4-0, og fører 2-0 ude mod Manchester U. netop nu. Fortsætter de takter skal jeg nok ligge den op Thumbs Up.
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #55: 29 Feb 2008, 13:19 »

Fået saivet til FC nordsjælland og vandt ligaen med klubben på en gennemsnits alder på 22 år Opstemt
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #56: 02 Mar 2008, 16:07 »

Så fik jeg lige min første sejr, hvor jeg scorede et 2-cifret antal mål .. Selvom det 'blot' var en træningskamp Smiley

Darlington 1-10 Middelsbrough
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #57: 02 Mar 2008, 16:11 »

Efter en omskiftelig og lettere flakkende managertilværelse, der har ført mig over så vidt forskellige klubber som Queens Park Rangers, Wolfsburg, Sevilla og A.C. Milan, er jeg i 2014 vendt tilbage til England for at hjælpe Arsenal i jagten på rivalerne Chelsea, der sidder alene på tronen i det engelske, og har vundet mesterskabet hvert eneste år siden spillets start.

Jeg har samlet et par trofæer op undervejs, blandt andet et par pokalmesterskaber med Wolfsburg og Milan, ligesom UEFA Cup-pokalen kom med hjem til Milano, men endnu er det ikke blevet til nationale mesterskaber, da holdene jeg har overtaget som regel har været på vej op fra en nedgangsperiode. Scenariet i Arsenal er ikke anderledes.

En syvendeplads i forrige sæson er præcis nok til Inter Toto Cup, men allerede inden de første kampe, må jeg sige farvel til holdets to største profiler, Adebayor og Fabregas, der begge vil prøve nye udfordringer. Hermed opgiver jeg at vinde noget i den første sæson, og styrker blot holdet med unge, britiske spillere, som skal hjælpe holdet i fremtiden.

Sæsonen starter da også som forventet, og ved juletid ligger The Gunners efter førefeltet, på en syvendeplads. Det nye år byder på exit i samtlige pokalturneringer, hvorfor sæsonen for alvor ligner en mellemsæson.

Efter holdet kun har Premier League at koncentrere sig om, giver det dog en voldsom formfremgang, og i sæsonens sidste kampe er jeg pludselig med i det absolutte førerfelt, og har muligheden for at være med til at spille om medaljer.

Førstepladsen er dog afskrevet, da Chelsea i den sidste kamp møder allerede nedrykkede Sunderland på Stamford Bridge.
Men fodboldguderne viser sig for en gangs skyld at holde med underhundene, og da jeg lige nøjagtig fedter en 2-1 sejr hjem over Everton, er det op til Sunderland at hjælpe.
Det umulige sker. Efter at have været bagud 0-2, går Sunderland målamok i anden halvleg, og besegler Chelseas sølv-skæbne, ved hjælpe af en 4-2 sejr.

Dermed flytter mesterskabstrofæet for første gang i otte sæsoner fra Stamford Bridge, og jeg hjemtager mit første nationale mesterskab med et undertippet hold.

Glad? Jo, det skulle jeg mene!

Det lyder fedt, så et SS burde vel være en formsag?
Logged

elhof
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #58: 03 Mar 2008, 19:30 »

Her er udviklingen i Premier League gennem sæsonen:



Og slutstillingen i ligaen:



Min hukommelse har dog spillet mig et puds, Sunderland var ikke nedrykket, men havde alligevel intet at spille for. Til gengæld var det bronze-vinderne Newcastle jeg vandt over i den sidste kamp.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #59: 07 Mar 2008, 19:38 »

Har lige vundet 2-4 over AZ, i Uefa cuppen.
Er i anden sæson med Brøndby.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010