home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hednesford - The Pitmen
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kunne være bedre i bloggen?
Den er fin som den er nu.
- 12 (80%)
Der kunne være noget som ville gøre den bedre. (Giv forslag)
- 3 (20%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hednesford - The Pitmen  (Læst 10564 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #30: 23 Jan 2008, 21:50 »

Rigtig god blog du har her. Kan godt lide din grafik.

Tusind tak Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #31: 24 Jan 2008, 21:56 »

Folk læser, men kommenterer ikke. Hver hundrede der læser er der en kommentar, kom nu folkens Smiley Jeg kunne altså virkelig godt bruge noget konstruktiv feedback Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #32: 25 Jan 2008, 14:38 »



Hednesford FC - The Pitmen


Sæsonpremieren


Et billede fra Keys Park


Vi vidste, at for at blive mestre skulle vi have en god start på sæsonen. Kampen idag hed Notts Co vs. Hednesford. 
"En lige affære", blev der sagt i avisen. Medierne havde ret. I omklædningsrummet fortalte jeg til spillerne, at de SKULLE vinde kampen. "We need to win this match guys. If any of you are dissapointing on the field, substitutions are ready to fill in for you. So go out there and bust you ass off!" Fra kampens start kunne man sagtens se, hvilket hold der var mest tændte. Deres stjerneangriber Jay Rodriguez blev allerede skadet efter 5 minutters spil. Flere store chancer til os i de første 12-13 minutter resulterede dog ikke i mål. Bl.a. havde Ojamaa en friløber som dog blev overplaceret. Også Karl Sheppard havde en mega chance, hvor han var alene med målmanden med prøvede at drible ham i stedet for bare at sætte bolden i kassen. "Don't play smart, just score the fucking goal", råbte jeg ud mod angrebsduoen, og det virkede til at give udslag. Først scorer Martin i det 14. minut. Et langskud langt udefra blev sat ind. Derefter gik han langsomt ud til Notts Co fansene, som havde buet af ham ved målet, og provokerende triumferede han ud mod dem. Derefter skulle der kun gå to minutter før vi igen scorede. Det var ved Ojamaa, som fik en friløber. Denne gang skuffer han ikke. I stedet sætter han den køligt ind. I det 33. minut scorer Adam Green efter en forsvarsfejl af Joss Labadie. Konsekvent trækker jeg ham ud og sætter Shaun Densmore ind. "Aren't you ready, Joss?", spurgte jeg ham. "I am coach. I am.", svarede han. "Well then show it in the next match!" råbte jeg. Resten af halvlegen var stille og rolig. Ingen store chancer eller stort spil. "You doing good lads. In the next half be a little more defensive, and pull the speed out of the game." Spillerne gjorde præcist hvad jeg fortalte dem. Næste halvleg var helt stille og rolige. Vi holdte dem fra store chancer. Selv havde vi et par store chancer, men vi kunne dog ikke udnytte dem. Derfor ender kampen 1-2 i vores farvør. "You did good guys, but in the next match, i want you to be even better!" Først i næste kamp, må vi se om de har forstået, at jeg vil have dem op på et endnu højere niveau.
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #33: 25 Jan 2008, 14:44 »

glæder mig til at se din næste opdate!!
godt arbejde.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #34: 25 Jan 2008, 14:46 »

glæder mig til at se din næste opdate!!
godt arbejde.

Tak Smiley Der kommer snart endnu en opdate.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #35: 25 Jan 2008, 15:07 »



Hednesford FC - The Pitmen


Et overraskende indkøb


Alexander Kacaniklic


Selvom vi havde udtalt, at vi ikke havde råd til flere transfere, blev der idag købt endnu en spiller hos Hednesford. Der er tale om den 20-årige Alexander Kacaniklic, som bl.a. har spillet i Liverpool. Det var Stoke, som vi købte ham fra, for en sum på 18.000 pund, hvilket må siges at være en yderst rimelig pris. Alexander Kacaniklic udtaler: "Jeg er glad for at komme til Hednesford. Ligesom jeg selv, er klubben i en rivende udvikling. I Stoke fik jeg ikke meget spilletid, men det forventer jeg her i Hednesford. Ydermere kræver jeg dog, at klubben rykker op, ellers er jeg ikke at se i denn klub næste sæson." Selv fortalte jeg dette til medierne: "Han er en fantastisk spiller. Han kompenserer sin manglende hurtighed med, at han er fuck... Øh, virkelig stærk. Han skubber simpelthen alle ned. Han afslutter godt, og han er meget målfarlig. Derfor tror jeg klart at vi kan forvente en masse af denne spiller." Det forventes dog, at Kacaniklic for et par kampe for reserveholdet indtil han har spillet sig i form.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 16:28 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #36: 26 Jan 2008, 20:29 »


Hednesford FC - The Pitmen

-En hurtig opdatering af resten af august måned


League 2 og Liga Cuppen
En af Hednesfords kampe

17. august, Brentford - Hednesford: Idag skulle vi følge op på sidste uges sejr. Brentford, var holdet, som skulle slås. Det var en Liga Cup kamp. Altså knald eller fald. Brentfords tempo er højt, og vi kan ikke følge med. I kampens start får de mange chancer, men det er dog os der kommer til den største. James Marwood er alene med målmand, og han svigter ikke. 0-1. Anden halvleg scorer vi igen til 0-2 ved Henrik Ojamaa. Kampen ender 0-2.
20. august, Hednesford - Chester: Anden runde af League 2 skulle skydes i gang. Højt pres fra vores side, resulterer i et mål i det 22. minut. Ojamaa er igen manden som scorer. Forsvarssjusk i det 35. minut gør dog, at Chester kan udligne. Vi formår dog ikke at score igen. Det gør de dog. Heldigvis er det en af deres spillere, som scorer selvmål i overtiden. Det må siges, at vi er lidt heldige med denne sejr. Vi trækker en sejr på 2-1 hjem.
27. august, Wrexham - Hednesford: En sikker sejr blev i denne kamp hevet hjem. Vi kører på kontra, og modsat kampen mod Chester, formår vi også at være målfarlige. Marc Albrighton scorer én gang før pause. I anden halvleg er vi afventender. I det 65. minut laver de en forsvarsfejl, og Karl Sheppard kan rolig sætte bolden ind bag Wrexham-keeperen. Derved ender kampen 1-2.
31. august, Charlton - Hednesford: "En formalitetssag for Charlton", stod der i aviserne. Det blev det dog ikke. Fra start af ser det dog ikke godt ud. Allerede efter fem minutter scorer de. Vi æder os dog ind i kampen. Affæren er meget lige, og til sidst i kampen scorer James Marwood. Vores chancer bliver endnu større, da de får en spiller vist ud i overtiden. Kampen skal ud i ekstra spilletid. Forskellen på et Championship hold og League 2 hold bliver dog til sidst vist. Vi er uskarpe, og de er desværre skarpe. Deres vidst nok eneste chance i anden halvleg af den forlængede spilletid bliver sat ind. Vi er altså ude af Liga Cuppen. Kampen ender 2-1.
 
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 16:16 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #37: 27 Jan 2008, 19:47 »


Hednesford FC - The Pitmen

-Tættere på Ojamaa og Sheppard


De er frontløberne for Hednesford. Begge er spået til at score mål på samlebånd. Denne sæson skal vise om det er sandt.

Talentet Henrik Ojamaa


Lad os starte med Ojamaa. Han er kendt blandt Hednesford-fansene, og de elsker ham. Da han før var i klubben scorede han mål på stribe.

Facts: Ojamaa blev født d. 20. maj 1991. Han har spillet 28 landskampe og scoret 3 mål. Vægten ligger på 74 kg, og han er 180 cm. høj. Spillemæssigt er han er hurtig spiller, som foretrækker at få bolden i dybden. Derudover er han meget træfsikker, hvilket 89 mål i 101 professionelle kampe beviser. Udover det, er han god teknisk, og han kan også spille en bold i dybden til en anden spiller. Det viser hans 30 oplæg i 101 professionelle kampe.
 
Karrieren: Ojamaa's karriere blev kickstartet i 2006. Efter en sæson i den estiske klub Flora blev han solgt videre til Derby. Så tog han, som alle i Hednesford ved, to sæsoner på leje hos os. Derefter skulle han tilbage til Derby, men han blev hurtigt lejet videre til Brighton. Nu er han tilbage ved os hvor vi forventer en masse af ham.
Fysikvidunderet Karl Sheppard
Nu går vi videre til Sheppard. Lejesvenden fra Premier League-klubben Everton. Endnu en angriber, som kan og bør score mål hver kamp. Hvert fald i League 2.

Facts: Den 14. februar 1991 kom Sheppard til verden. Man så hurtigt et stort talent i den lille dreng. I Irland blev han født. Han er 178 cm. høj, og han vejer 74 kg. Han er en stærk spiller, som let kan bruges som targetman. I hjemlandet bliver han kaldt "den lille Ibrahimovic", og det er der en grund til. Teknisk er han stærk, og han er meget træfsikker. Derudover er han et fysisk vidunder.

Karrieren: I sommeren 2007 blev han solgt fra Shelbourne til Everton. Over tre år i Everton fik han, pga. hans manglende rutine, ingen kampe. Et stort talent er han, og derfor er det mærkelig, at han ikke er blevet lejet ud lidt før, for at få lidt førsteholdsfodbold. Et bevis på talentet er, at han spiller for det irske U21-landshold. Der har han spillet 12 kampe og scoret 5 mål.
Udtalelser fra spillerne: Henrik Ojamaa har sagt: "At komme til Hednesford igen er utrolig dejligt. Selvfølgelig håber jeg på, at være i ligeså god form som jeg tidligere har været for Hednesford. Det bliver dog svært, for nu spiller de jo på et højere niveau. Mit målscoringgennemsni t vil jeg dog gerne have på de 0,80-1,00, men nu må vi se." Karl Sheppard har også udtalt sig: "Da Hednesford spurgte mig, om jeg ville have en lejekontrakt med dem, tænkte jeg ikke over det mere end en gang. 3 år uden førsteholdsforbold er meget, så det er selvfølgelig en befrielse at komme hertil. Det bliver spændende at spille med Ojamaa, og vi må se om vi kan score de forventede mål.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2008, 22:37 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #38: 27 Jan 2008, 20:00 »

Lad nu være med bare at læse. Giv nu jeres meninger folkens Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #39: 27 Jan 2008, 22:38 »

Folk læser, men gider ikke at kommentere. Ved godt, at det fra min side i denne blog, er ved at blive en slags kliché at sige, men efter 712 læste, men få kommentarer, forsvinder lysten lidt.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #40: 28 Jan 2008, 00:25 »

Den som har stemt "Der kunne være noget som ville gøre den bedre. (Giv forslag)". Vil du ikke nok give lidt feedback i stedet for bare at stemme? Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #41: 28 Jan 2008, 00:51 »

Syntes det er en god blog med en lille klub.. Du skriver godt og man får et indblik.. Så hold den stil.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #42: 28 Jan 2008, 05:46 »

fin blog, men rimelig træls og læse det  Græder om kommentarer, som har sneget sig mere og mere ind på det sidste.. Men bliv endelig ved med at skrive på bloggen, da det altid er spændende at læse om de små klubbers vej mod stjernerne Thumbs Up
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #43: 28 Jan 2008, 09:19 »

fin blok.
godt læse stof, fortsæt din skrive stil.
det er fantastisk x)
glæder mig til at se dit hold i fremgang.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #44: 28 Jan 2008, 09:25 »

Lækker blog, dejlig overskuelig med resultater, spillere osv.
Synes det er fedt at du hele tiden laver små links til spillere, tabel mm.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010