home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hednesford - The Pitmen
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kunne være bedre i bloggen?
Den er fin som den er nu.
- 12 (80%)
Der kunne være noget som ville gøre den bedre. (Giv forslag)
- 3 (20%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hednesford - The Pitmen  (Læst 10565 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #15: 20 Jan 2008, 01:19 »

Kom nu igang folkens, jeg kunne godt bruge noget feedback Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #16: 20 Jan 2008, 17:50 »



Hednesford FC - The Pitmen


League 2
Hednesford FC's status: 6. april - 7. maj


Jamie Hand var en stor medvirken til 11. pladsen


6. April: Rochdale - Hednesford: Oprykker mod oprykker. For at rykke længere, var det en kamp vi skulle vinde. De defensive forcer fra begge hold blev i denne kamp vist. I det 84. minut får vi dog et mål ved Lee Rendell. Kampen ender 0-1.
9. april: Hednesford - Wrexham: Wrexham skulle have revanche efter vi vandt Vans Pokal trofæet. Ingen af holdene var dog særligt offensive. Begge hold var rigtigt godt organiseret. Lige efter pausen får vi dog prikket en pind ind. Det er Michael som efter et langskud oppe i krogen, kan løbe og til publikum og lade sig hylde. Kampen ender 1-0, så Wrexham får altså ikke revanche denne gang.
16. april: Stockport - Hednesford: Stockport som var nedrykningkandidate r skulle slås. Kampen viser sig, at være uden den store spænding. Første halvleg presser vi dem helt ned i deres eget felt. Derfor scorer vi tre gange. Scoringerne kom i det 12.-, 26.- og 45. minut. De blev sat ind af henholdsvis James, Jamie og Tobias. Anden halvleg skulle kampen bare køres hjem. Der formår vi godt selvom Stockport scorer i kampens sidste minut. Kampen ender 1-3.
12. Marts: Hednesford - Morecambe: Morecambe lå på sidstepladsen, og derfor skulle denne kamp køres hjem på fuld kontrol, og fuld kontrol var lige præcis hvad vi havde. Tobias Mikaelsson scorede 3 mål og blev derved Man of the Match. Morecambe reducerer dog lidt heldigt, men intet betyder det. Kampen ender 3-1.
23. april: Hednesford - Dag & Red: Der var lagt op til en tæt kamp på Keys Park, og det blev det også.Igen var begge hold utroligt godt organiserede. Kampen var hårdt spillet, og der var adskillige gule kort indblandet. Lige før kampen får de en mand udvist, men det viser sig, at vi i denne kamp er for dårlige til at drage udnytte af det. Jamie brænder et straffe i det 65. minut. Et mål i det 87. minut gør dog at vi vinder 1-0.
25. april: Doncaster - Hednesford: Vi skulle i denne kamp mod ligaens absolutte tophold Doncaster. Forventningerne til spillerne var ikke store, og de præsterer også det jeg faktisk inderst inde forventede. Ingenting. Kampen ender 3-1 til Doncaster men det kunne sagtens være blevet 6- eller 7-1. Kampen ender .
7. maj: Hednesford - Northampton: Denne kamp skulle vi afslutte en god sæson. Spillerne spillede i første halvleg godt, og i det 17. minut scorede vi efter en lang aflevering til Tobias, som han smukt lobber over målmanden. Anden halvleg er helt forfærdelig. Northampton scorer 2 mål. Kampen ender 1-2.
Status for perioden 6. april - 7. maj: 5 sejre, 0 uafgjorte og 2 nederlag.

Min mening: Holdet spillede en virkelig god sæson, og de kan være stolte over 11. pladsen. Næste sæson vil en 11. plads dog være højst uacceptabel. Alt andet end en 1.- eller 2. plads vil være at underpræstere.

Tabellen
« Seneste Redigering: 21 Jan 2008, 18:52 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #17: 20 Jan 2008, 18:12 »

Citat
Emne: Hednesford - The Pitmen  (Læst 262 gange)

Men kun 2 kommentarer. Kunne virkelig godt bruge noget konstuktivt feedback Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #18: 21 Jan 2008, 19:37 »



Hednesford FC - The Pitmen


Transferrygter


En opfriskning på transfersiden:

Spiller: Henrik Ojamaa
Klub: Derby
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Forhandlingerne er næsten færdige.
Min mening: En spiller som virkelig kunne gavne i klubben, selvom det ser ud til kun at blive en lejekontrakt. Nu må vi se om vi kan få ham hele sæsonen. Det ville være dejligt!
Lee Peltier rygtes til Hednesford

Spiller: Lee Peltier
Klub: Liverpool
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsyndlighed: Næsten umulig
Min mening: En spiller som ikke vil til klubben. Måske kan vi lokke ham med en utrolig stor løn. Det er klart, at han ville være holdets stjerne hvis han kom til klubben.
Spiller: Zavon Hines
Klub: West Ham
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Næsten umulig
Min mening: Jeg tror på, at denne spiller kunne gavne i klubben, men det er meget tidligt i forhandlingerne, og allerede nu ser det ud som om Hines ikke kommer til klubben.
Spiller: Nick Simons
Klub: Fulham
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Næsten umulig
Min mening: Nick Simons er en fantastik spiller, og en lejekontrakt med ham ville virkeligt styrke vores hold. Dog ser det umuligt ud.
Spiller: Karl Sheppard
Klub: Everton
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: Sheppard vil gerne til klubben, og det er sandsynligt han kommer hertil på en lejekontrakt.
Spiller: Shaun Densmore
Klub: Everton
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Forhandlingerne er næsten færdige
Min mening: Vi er meget interreseret i spilleren, og han vil gerne til klubben. Længere er den ikke.
Spiller: Martin Watts
Klub: Plymouth
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: Spilleren vil gerne til klubben, men Plymouth vil have en god sum penge. Afgørelsen bliver styret af, om Hednesford vil betale prisen.
Spiller: Neil Etheridge
Klub: Fulham
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: En af de to målmand som vi lige netop nu forhandler om en lejekontrakt med. Hvilken af dem det bliver er endnu ikke bestemt.
Spiller: Elliot Parish
Klub: Aston Villa
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: Endnu en af de to målmand, som bliver fulgt op på. Spændende at se hvilken af dem kommer til klubben.
Spiller: Jack Perry
Klub: Watford
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: Forhandligerne er igang, men Perry er endnu ikke sikker på et muligt skifte.
Hednesford har set sig varme
på Chris Blackburn

Spiller: Chris Blackburn
Klub: Bury
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Over middel
Min mening: Dejligt hvis vi får denne spiller. Han er, ligesom Perry, dog ikke helt sikker på et muligt skifte endnu.
Spiller: Shaun Gardiner
Klub: Fri
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Forhandlingerne er næsten færdige
Min mening: Shaun står uden klub og vil gerne til klubben. Hvis vi får en anden målmand på leje, vil han dog komme til agere backup.
Spiller: Joss Labadie
Klub: West Brom
Vores tilbud: Leje
Sandsynlighed: Forhandlingerne er næsten færdige
Min mening: Labadie har været i klubben før og gjorde det fantastisk. Han skal nok komme tilbage, på en 1-års "tur-retur"-kontrakt.
Spiller: Dênis Souza
Klub: Luton
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Middel
Min mening: Lidt ældre spiller, men erfaren. Spændende at se udviklingen.
Spiller: Sofiane Zaaboub
Klub: Fri
Vores tilbud: Kontrakt
Sandsynlighed: Under middel
Min mening: Zaaboub menes ikke at ville til klubben. End of discussion.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 17:29 af Hallas » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #19: 21 Jan 2008, 19:39 »

rigtig god blog! Smiley
- jeg kan godt lide de spiller du har kigget på,
de er slet ikke så ringe. Wink
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #20: 21 Jan 2008, 20:50 »

Mange læsere men få kommentarer. Mangler virkelig noget konstruktivt kritik for at gøre bloggen bedre Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jan 2008, 20:52 af Hallas » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #21: 21 Jan 2008, 20:54 »

hvornår opdatere du igen Hallas?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #22: 21 Jan 2008, 20:57 »

Regner med at lave et interview, og en update med transfere og venskabskampe. Måske idag Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #23: 22 Jan 2008, 17:47 »



Interview


Oversat fra engelsk:

Interviewer: Hej Christian, hvordan har du det?

Hallas: Jeg har det sku' okay.

Interviewer: Hvis man ved lidt om de lavere rækker i England, kan man jo umuligt ikke vide til Hednesford. Hvert fald ikke siden du kom til. Du har jo været her i tre år og allerede trukket opmærksomhed fra større klubber. Ville du måske kunne blive fristet af en klub i The Championship eller Premier League.

Hallas: Næææh, egentlig ikke. Jeg har en kærlighed for denne klub. Mere end nogen anden. Ingen klubber ville kunne friste mig. Et klubskifte mener jeg heller ikke er godt for min managerkarriere.

Interviewer: Hvad med holdet? Hvordan ligger transferlandet i Hednesford?

Hallas: Vi skal rykke op i år. Forstærkninger er nødvendige, så enkelt er det.

Interviewer: I skal møde Notts Co i første liga-kamp. Hvad forventer du af premieren?

Hallas: En sejr. Hvad ellers?

Interviewer: Ja, en sejr selvfølgelig. Du har længe ytret vrede om formanden Brett Yates. Mener du, at klubben har mere brug for dig end ham.

Hallas: Åndsvagt spørgsmål. Videre.

Interviewer: Okay. Det rygtes at Ojamaa kunne komme tilbage på en lejekontrakt. Hvad mener du om det?

Hallas: Ojamaa har de seneste år vist, at han er en utrloig målfarlig angriber. Og hurtig er han også. En lejekontrakt ville løfte hele holdet. Faktisk tror jeg, at han selv mener, at han er Hednesford-spiller.

Interviewer: Til slut. Rykker i op i år?

Hallas: .. Farvel!

Interviewer: ..
« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 17:53 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #24: 22 Jan 2008, 18:33 »



Hednesford FC - The Pitmen


League 2
Træningskampe


Forsæsonen var ovre. En katastrofe. Ingen god fobold der, og det er mildt sagt.

Lee Graeme var ikke med til en eneste kamp i forsæsonen


Braintree - Hednesford: Første kamp hed Braintree vs. Hednesford. En kamp vi var forventet at vinde stort. Vi spiller bedst og får scoret i det 35. minut. I anden halvleg scorer de dog lidt heldigt i det 52. minut. Kampen ender 1-1, og jeg kan ikke gøre andet end at tale med store ord til spillerne efter kampen.
Hednesford - Wolves: Anden kamp var mod Championship-holdet Wolves. Ingen sejr var forventet, men i det mindste en god indsats var et krav. Vi spiller virkelig en ringe kamp. De scorer fire gange i henholdsvis det 24., 45., 77. og 79. minut. En scoring fra vores side bliver der dog puttet ind. Henrik Ojamaa er målscoreren. Kampen ender 1-4. Katastrofe!
Hednesford - Palermo: Et hold fra Serie A kom i denne gang til Keys Park. Vi starter dårligt, spiller dårligt og slutter dårligt. De scorer 4 mål. 0-4, hedder det efter kampen, og derfor får spillerne sig en ordenligt skideballe efter kampen.
Hednesford - Leicester: Denne kamp blev en smule bedre end de forrige. Kampen er meget lige, uden de store chancer. Alligevel kommer de foran efter bare 10 minutter. Efter pausen får de sat endnu en kasse ind. Sheppard reducerer, men det får ingen betydning. 1-2 bliver resultatet desværre.
Rocester - Hednesford: En total katastrofe. Mod holdet Rocester var vi forventet en 6 eller 7-0 sejr. Imidlertid spiller vi af lort. Vi vinder kun 1-2. Disse to mål blev begge sat ind af kampens eneste lyspunkt, Ricky Nicholls. Faktisk i hele forsæsonen var han det eneste lyspunkt. Rocester brænder et straffe til sidst i kampen. Kampen ender 1-2, og det ser ikke for godt ud op til sæsonpremieren.

« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 18:41 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #25: 22 Jan 2008, 21:43 »

Kommenter nu, istedet for bare at læse Smiley
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #26: 22 Jan 2008, 21:47 »

god blog, glæder mig til næste update Hallas
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #27: 22 Jan 2008, 21:50 »

god blog, glæder mig til næste update Hallas

Tusind tak Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #28: 23 Jan 2008, 19:55 »



Hednesford FC - The Pitmen


Transfere, startelveren, taktikken og truppen


En opfriskning på transfersiden: Selvom transferperioden officielt ikke er slut, er den slut for os. Ingen penge i banken og alle lejeaftaler er lavet. Her er et lille sammendrag:


Indkøbene: På indkøbssiden fik vi faktisk alt hvad vi havde brug for. Samlet set synes jeg, at indkøbene var helt fantastiske. Vi fik hvad vi havde brug for til den følgende sæson, og jeg vil nu erklære mig helt sikker på oprykning.

Så lidt om startelveren og taktikken:
Målmandsposten er fuldt besat. Vi har lejet Neil Etheridge, da jeg ikke mente Gardiner var god nok til førsteholdet. Backup, kan han nu kalde sig. Neil Etheridge har gode reflekser. Derudover er han også god på en mod en situationer.
Min vurdering: 8,5/10

Venstrebacken bliver besat af Jack Perry, som med sine kun 19 år bliver ny viceanfører. En god spiller som arbejder meget, og som vil gøre alt for at vi vinder vores kampe. Simon Madden skal spille på højrebacken. En god spiller op ad banen, på trods af han ikke er verdens hurtigste back.
Min vurdering: 8,5/10

Centralforsvaret bliver i denne sæson besat af Chris Blackburn og Joss Labadie. Hvis vi starter med Chris Blackburn, kan jeg sige, at han er en spiller som vil gøre alt for holdet. Noget jeg personligt sætter højt. Udover det er han virkelig god i hovedstødsdueller. Joss Labadie er en spiller, som gerne vil op ad banen, og det får han selvfølgelig lov til. Derudover er han også en god header.
Min vurdering: 9/10

Lee Peltier; en fremragende spiller samt vores nye anfører. Han spiller defensiv midt. I vores kampe skal han spille på et højt niveau. Et krav er det faktisk. En fremragende forsvarer, men han kan også noget op ad banen.
Min vurdering: 9,5/10

Højremidten er besat af Marc Albrighton. En rigtig god all-round spiller. Han er forholdsvis hurgtig, forholdvis gode indlæg og nogle okay udfordrings evner. En målfarlig spiller er han også. Venstre midt bliver besat af Martin Watts. Ikke en hurtig spiller, men en utrolig stærk spiller.
Min vurdering: 8,5/10

Den offensive midt vil blive spillet af James Marwood. Ligesom Marc Albrighton er han også en god all-round spiller. Hans afleveringer og afslutninger er virkelig gode.
Min vurdering: 8,5/10

Angrebsduoen består af Henrik Ojamaa og Karl Sheppard, som er to spillere jeg forventer mig meget af. Henrik Ojamaa er en meget målfarlig spiller, og han er også meget hurtig. Vi er utroligt glade for at have ham igen. Karl Sheppards fysiske egenskaber er helt fantastiske. Både hurtig og stærk er han.
Min vurdering: 9,5/10

Taktik: En god gang kontrafodbold. Boldomgangen er hurtig, derfor kan alle spillerne aflevere en bold. Ikke så meget kreativitet og flot fodbold. Vi er dog relativt offensive, men bagved skal vi også stå godt. Derfor en solid 4-mands forsvarskæde. Den mest arbejdende bliver den defensive midt i form af Lee Peltier. Angriberne skal være kolde foran mål og egentligt bare fiske. James Marwood skal fodre dem.

Truppen ser god ud, og jeg forudser en klar 1. plads i ligaen.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 23:00 af Hallas » Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hednesford - The Pitmen
« Svar #29: 23 Jan 2008, 20:33 »

Rigtig god blog du har her. Kan godt lide din grafik.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010