home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36701 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #45: 15 Jan 2008, 13:03 »

Jeg er nok indbegrebet af jordens dårligste taber ! må jeg med skam nok erkende. Så hvis man installerede et videokamara på mit værelse, ville de fleste nok more sig gevaldigt !  Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #46: 15 Jan 2008, 16:12 »

Jeg kunne kneppe alt lort lige nu. FUCK! FUCK! FUCK! FUCK! FUCK!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUU CK!

Det er i sandhed det værste!
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #47: 15 Jan 2008, 16:18 »

Jeg kunne kneppe alt lort lige nu. FUCK! FUCK! FUCK! FUCK! FUCK!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUU CK!

Det er i sandhed det værste!

Øhhhh Okay....?  Huh
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #48: 15 Jan 2008, 16:21 »

Bare et gæt; Han tabte playoff kampene i hans spil med FC United, efter at ha' lagt til sikker oprykning Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #49: 15 Jan 2008, 16:23 »

Haha . Jeg slog først PSV med 5-2 så brøndby 6-3 og så går jeg hen og taber til kolding 2-1 hvor de scorede i 6 minutters overtid!

HOLD DA KÆFT JEG BLEV GAL!
Logged

YNWA <3

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #50: 15 Jan 2008, 22:30 »

Min gamle fladskærm havde en stor farvet plet midt på skærmen, efter en tabt 3-4 kamp med BIF mof fck, så måtte skærmen have en knytter:S Har dog fået en ny, og har gået lidt vredesterapi, så det går meget bedre nu:D
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #51: 15 Jan 2008, 22:33 »

Lorte, lort! Tabte playoff finalen på straffe med Leeeds,.., Det er kraftdeme bittert!!!!

  Og specielt fordi jeg i kmapen brændte 2 chancer, for doudin var hel blank! pis også..

Heldigvis jeg har et robust bord, for det får sig nogle fortjente knytnæveslag...!
Logged

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #52: 15 Jan 2008, 22:34 »

Og så blev jeg engang, på min gamle efterskole, smidt ind til inspektøren, fordi jeg sprang op midt i en time og råbte "YEEEEEEEEEEEES" da jeg vandt CL med Bayern:S
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #53: 15 Jan 2008, 22:49 »

Og så blev jeg engang, på min gamle efterskole, smidt ind til inspektøren, fordi jeg sprang op midt i en time og råbte "YEEEEEEEEEEEES" da jeg vandt CL med Bayern:S

 funny
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #54: 15 Jan 2008, 23:06 »

jeg må erkende at jeg en utrolig dårlig taber... Jeg kan slet ikke tåle at tabe i noget som helst, men i manager er det nok værst...

Jeg har snart ikke tal på hvilke, og hvor mange genstande der er fløjet gennem mit værelse af bar raseri... Men det sjoveste var nok da jeg spillede fm 05... Jeg havde et super spil kørende med Brøndby... Så skulle jeg møde Silkeborg 3 kampe før slut... jeg skulle bare bruge uafgjort for at blive mester, men så kommer jeg selvfølgelig bagud 0-1... Jeg presser dem totalt i bund, og havde vel 15 flere skud en dem i hele kampen ticked off Nå men så går vi ind i overtiden... 4 min inde i overtiden får min klasse angriber Martin Krogh bolden ude ved sidelinien... Han vælger lige at sætte 5 mand af før han smadre den op i hjørnet Peace Jeg tror aldrig jeg har udstødt et så højt jubel brøl før... Jeg Spurtede gennem mit hus, hvorefter jeg råbende fortsatte med at løbe ned af vores gade i bare tær ,som om jeg lige havde scoret det afgørende mål i en vm finale... Men var jo også blevet mester Opstemt

I samme spil/udgave, fik jeg også et raseri udbrud af den anden verden... Sjovt nok også mod silkeborg ude... Det var i en periode hvor det kørte skidt for mig, og jeg lå kun midt i tabellen... Så skulle jeg møde sif ude, og kraftedme om jeg så ikke taber 4-0 ticked off jeg blev så sur at jeg uden at tænke over det knalede min hånd gennem min skabslåge til mit skrivebord... Som er lavet af massivt træ... efter mit slag flækkede skabet lige så langsomt hele vejen ned, så jeg havde to halve låger funny

ellers plejer min mobil at få en god solid flyvetur gennem lokalet Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 23:08 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #55: 15 Jan 2008, 23:22 »

jeg må erkende at jeg en utrolig dårlig taber... Jeg kan slet ikke tåle at tabe i noget som helst, men i manager er det nok værst...

Jeg har snart ikke tal på hvilke, og hvor mange genstande der er fløjet gennem mit værelse af bar raseri... Men det sjoveste var nok da jeg spillede fm 05... Jeg havde et super spil kørende med Brøndby... Så skulle jeg møde Silkeborg 3 kampe før slut... jeg skulle bare bruge uafgjort for at blive mester, men så kommer jeg selvfølgelig bagud 0-1... Jeg presser dem totalt i bund, og havde vel 15 flere skud en dem i hele kampen ticked off Nå men så går vi ind i overtiden... 4 min inde i overtiden får min klasse angriber Martin Krogh bolden ude ved sidelinien... Han vælger lige at sætte 5 mand af før han smadre den op i hjørnet Peace Jeg tror aldrig jeg har udstødt et så højt jubel brøl før... Jeg Spurtede gennem mit hus, hvorefter jeg råbende fortsatte med at løbe ned af vores gade i bare tær ,som om jeg lige havde scoret det afgørende mål i en vm finale... Men var jo også blevet mester Opstemt

I samme spil/udgave, fik jeg også et raseri udbrud af den anden verden... Sjovt nok også mod silkeborg ude... Det var i en periode hvor det kørte skidt for mig, og jeg lå kun midt i tabellen... Så skulle jeg møde sif ude, og kraftedme om jeg så ikke taber 4-0 ticked off jeg blev så sur at jeg uden at tænke over det knalede min hånd gennem min skabslåge til mit skrivebord... Som er lavet af massivt træ... efter mit slag flækkede skabet lige så langsomt hele vejen ned, så jeg havde to halve låger funny

ellers plejer min mobil at få en god solid flyvetur gennem lokalet Rullende Øjne

Haha fandme god stil !  Smiley Sådan skal det være, men spiller for at vinde jo !  Cool
Logged

GOONER TILL I DIE !!


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #56: 15 Jan 2008, 23:28 »

Haha fandme god stil !  Smiley Sådan skal det være, men spiller for at vinde jo !  Cool

Haha tak... Men ja det gør man jo, ellers kan man jo lige så godt lade være med at spille det... Følelserne løber virkelig også af med en... FANTASTISK SPIL Thumbs Up!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #57: 15 Jan 2008, 23:45 »

http://youtube.com/v/kBVmfIUR1DA

Nogen der gør ligesom ham? Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #58: 16 Jan 2008, 00:14 »

http://youtube.com/v/kBVmfIUR1DA

Nogen der gør ligesom ham? Opstemt

Haha man må da sige at han lever sig ind i spillet Opstemt

Ej sådan gør jeg dog ikke Thumbs Up...Men for 4-5 år siden kunne jeg også godt have mistet kontrollen over mig selv på den måde funny Egentlig lidt skræmmende Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #59: 16 Jan 2008, 00:18 »

http://youtube.com/v/kBVmfIUR1DA

Nogen der gør ligesom ham? Opstemt

Jeg mangler faktisk min F8 og F9 tast, ikke smart at blive sur, slå sit keyboard og derefter støvsuge uden at kigge hvad der ligger på gulvet. UPS

(skriger dog ikke af min PC, kun når jeg pwner cod 4 til LAN)
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010