home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 220 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36646 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #15: 13 Jan 2008, 23:21 »

Jaeh, jeg reagerer egentlig mest på usandsynligt store brændte chancer, eller et annuleret mål. Det er ikke sjovt at være skrivebord. Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #16: 13 Jan 2008, 23:22 »

Har ødelagt min mus, så den altid laver dobbeltklik, da den er blevet slået, så den er røget ind i skærmen for mange gange.

Uha, hvor kan jeg relatere til ovenstående, men heldigvis er ny mus kommet på måtten. Men jeg bliver da uden tvivl frustreret hvis jeg taber en vigtig kamp, hvor én om mesterskabet er et pragt eksempel.
Logged

tskovgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #17: 13 Jan 2008, 23:27 »

ja det er jo som regelt de store vigtige kampe - men hvis man så lige har vundet en fantastisk sejr og kampen efter taber til et bund hold eller bare uafgjort Skuffet
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #18: 14 Jan 2008, 13:24 »

der røg min termokop så lige ind i vægen da Hvidover vandt 2-1 med et mål i 93 min. ARRRGGGGHHHHHHHHHHH HH Sur
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #19: 14 Jan 2008, 13:25 »

stakkels kop Peace
Logged

Zinck82
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #20: 14 Jan 2008, 13:30 »

Jeg flækkede skærmen på min bærbar i tirsdags - Troede sku den kunne holde til mere.  Så den er til Rep lige nu, havde heldigvis stadig 6 mdr tilbage af min forsikring  Wink Men har dog bestemt mig for når den kommer tilbage, så skal jeg tage det mere køligt, men kan blive så bitter over det spil ind i mellem  ticked off
Logged


!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #21: 14 Jan 2008, 17:09 »

Jeg hader bare, når jeg som tophold taber uretfædigt Skuffet
Bliver rigtig "rasende", når jeg har haft 20 skud på mål mere end en modstanderen og de alligevel vinder 2-1 Skuffet
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #22: 14 Jan 2008, 17:13 »

Der er ikke noget værre end ineffektivitet. Det kan virkelig gøre mig skuffet og vrissen. Hvis det derimod går godt i mit spil, kan det gøre mit humør fremragende, når man kan se frem til et godt spil, når man f.eks. kommer hjem fra noget.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #23: 14 Jan 2008, 17:16 »

Jeg flækkede skærmen på min bærbar i tirsdags - Troede sku den kunne holde til mere.  Så den er til Rep lige nu, havde heldigvis stadig 6 mdr tilbage af min forsikring  Wink Men har dog bestemt mig for når den kommer tilbage, så skal jeg tage det mere køligt, men kan blive så bitter over det spil ind i mellem  ticked off

Det er let at love, men svært at holde Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #24: 14 Jan 2008, 17:19 »

Kan godt hidse mig op, men der kommer aldrig andet end nogle underlige gloser ud af min mund... iøvrigt til stor frustration for min kæreste der så bare bliver lidt småsur på mig  crazy

Men har aldrig smadret noget, har tabt et glas da jeg var meget optaget af en kamp og ramte ikke bordet da jeg ville sætte det fra mig, det gik dog ikke i stykker...
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #25: 14 Jan 2008, 17:20 »

Kan godt hidse mig op, men der kommer aldrig andet end nogle underlige gloser ud af min mund... iøvrigt til stor frustration for min kæreste der så bare bliver lidt småsur på mig  crazy

Men har aldrig smadret noget, har tabt et glas da jeg var meget optaget af en kamp og ramte ikke bordet da jeg ville sætte det fra mig, det gik dog ikke i stykker...

haha.. typisk LFC-fans crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #26: 14 Jan 2008, 17:23 »

Min mus bliver tit smidt over i sengen når jeg taber Opstemt Ellers kommer der også bare en masse onde gloser med dommeren og mine spillere.
Men her i lørdags var jeg inde ved min storebror, vi spille lidt FM07 med AaB i 08/09 sæsonen. Vi skulle møde Real Madrid på udebane i CL-Gruppespillet. AaB vandt sku 3-0, der var vi lidt oppe at køre Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #27: 14 Jan 2008, 17:26 »

haha.. typisk LFC-fans crazy

Hehe... det kan også bare være at det er fordi jeg er blevet ældre at jeg har lært at styre mit temperament Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #28: 14 Jan 2008, 17:36 »

Der er ikke noget værre end ineffektivitet. Det kan virkelig gøre mig skuffet og vrissen. Hvis det derimod går godt i mit spil, kan det gøre mit humør fremragende, når man kan se frem til et godt spil, når man f.eks. kommer hjem fra noget.
Ineffektivitet kan gøre mig virkelig rasende, f.eks er der nogen gange hvor de sku bare sparker ligeud, så er det jeg sidder og tænker hvem mon de har lært at spille fodbold af Rullende Øjne
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #29: 14 Jan 2008, 17:40 »

Det kommer an på kampens vigtighed og udfald...

Hvis jeg bare taber en kamp, forholder jeg mig rolig. Men hvis jeg taber en kamp efter at havde været foran med 2-3 mål, eller taber en kamp som jeg dominerer hele vejen igennem, så bliver jeg edderspændt rasende...

Hvis jeg vinder en vigtig kamp, eller en kamp hvor jeg har været presset hele vejen igennem, så jubler jeg meget Opstemt
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010