home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36650 gange)
ChelseaJesper
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #30: 14 Jan 2008, 21:13 »

Min mus har det heller ikk for godt Smiley
Nogle gange så knækker signalet til den og jeg er nød til at genstarte computeren, før at den virker.
Det er ret bittert hvis man nu er i Cl finalen og føre 3-0, 2 min før tid Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #31: 14 Jan 2008, 21:26 »

For ikke særlig lang tid siden vandt jeg 100 kr. i odds, og det var første gang jeg vandt noget, men jeg var ligeglad for Thisted havde lige vundet 3-0 over FC Fyn i FM Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

Heitmann
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #32: 14 Jan 2008, 21:41 »

Min mus har det heller ikk for godt Smiley
Nogle gange så knækker signalet til den og jeg er nød til at genstarte computeren, før at den virker.
Det er ret bittert hvis man nu er i Cl finalen og føre 3-0, 2 min før tid Smiley

Der er noget der hedder CTRL+S
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #33: 14 Jan 2008, 21:50 »

Jeg kan huske jeg engang vandt 9-0 over nogen i VM for klubhold .. Husker ikke lige holdet, men i hvert fald en af mine største sejre nogensinde.
Jeg blev så glad, at jeg stoppede for den dag fordi jeg råbte og skreg og berettede om kampen til hele min familie Grin .. Det må have været i CM 99/00 Opstemt .. Det var sgu tider Djævel
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #34: 14 Jan 2008, 21:51 »

Det sker da at min sækkestol får et ordentlig los. Det ødelægger hverken min fod eller noget andet.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #35: 14 Jan 2008, 21:53 »

Hvis jeg taber til nogle af konkurrenterne eller sådan noget, så plejer jeg som regel og smide med et eller andet, helst min mobil eller fjernbetjening Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #36: 14 Jan 2008, 22:00 »

Jeg råber gerne "Yes" eller "Fuck" e.l. alt efter om jeg vinder eller taber i vigtig kamp.. Jeg lever mig gerne ind i kampen, f.eks. tager jeg til hovedet eller bander af dommeren, hvis en af mine spillere for et gult kort.. Desuden tager jeg hænderne i vejret ved en scoring..

Hvordan tror i lige, det har været med kampene i FmF på landsholdet? Opstemt

Tidl. gav jeg gerne skaller til skærmen eller døren.. Det gør jeg ikke mere Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


søgaard
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #37: 14 Jan 2008, 22:06 »

Jeg råber gerne "Yes" eller "Fuck" e.l. alt efter om jeg vinder eller taber i vigtig kamp.. Jeg lever mig gerne ind i kampen, f.eks. tager jeg til hovedet eller bander af dommeren, hvis en af mine spillere for et gult kort.. Desuden tager jeg hænderne i vejret ved en scoring..

Hvordan tror i lige, det har været med kampene i FmF på landsholdet? Opstemt

Tidl. gav jeg gerne skaller til skærmen eller døren.. Det gør jeg ikke mere Peace
Det med at give en skalle til skærmen, vil jeg fraråde, i det hele taget alle former for hård fysisk kontakt med en fladskærm er ikke en god inde.. har en pixel fejl i øverste højre hjørne, da jeg blev så sur på computeren, at jeg slog så hårdt jeg kunne til kanten af skærmen, da jeg var få meter fra et savespot, i Call of duty 4, døde, af et uforklarligt skud Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #38: 14 Jan 2008, 22:06 »

Sidder og spiller på min Malaga lige nu.. De kan bare ikke få bolden ind i kassen? Fuck jeg er ved at gå amok!!   ticked off
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #39: 14 Jan 2008, 22:08 »

Jeg vil sige at alt rundt om min computer på et eller andet tidspunkt har fået sig en tur. Især keyboardet er der blevet hamret i, men også skærmen har fået sig et par velfortjente slag Opstemt
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #40: 14 Jan 2008, 22:12 »


knyttet gerne en næve når jeg scorer. ligesom hvis jeg selv havde scoret et mål Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #41: 14 Jan 2008, 22:14 »

Det med at give en skalle til skærmen, vil jeg fraråde, i det hele taget alle former for hård fysisk kontakt med en fladskærm er ikke en god inde.. har en pixel fejl i øverste højre hjørne, da jeg blev så sur på computeren, at jeg slog så hårdt jeg kunne til kanten af skærmen, da jeg var få meter fra et savespot, i Call of duty 4, døde, af et uforklarligt skud Smiley

Jeg har nu ikke en fladskærm.. Den ville sikkert også bare ryge bagover og ind i væggen Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


lasse laulund
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #42: 15 Jan 2008, 12:16 »

Jeg smadrede engang min mus så hårdt ned i bordet at den ikke rykkede sig overhovedet.. der gik 3 dage inden den begyndte at rokke sig.. ved ikke lige hvad der skete for musen.. Men jeg tabte en champions leauge finale, og det er MEGET bittert når man har kæmpet så hårdt!!Så jeg spiller med følelserne helt i top!!
Logged

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

njandersen
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #43: 15 Jan 2008, 12:37 »



Spillede endda kun uafgjort.. Her ses jeg med en lille slapper efter mine aggressioner var ovre.
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #44: 15 Jan 2008, 12:38 »

Jeg har altid været meget imod, at man spillede med følelserne. Selvfølgelig er det okay, at sidde og grine, når man banker Chelsea, Barcelona eller nogle af de andre storklubber med 2-3 - 0, men hver gang man tabte er blevet sur osv. har jeg aldrig fattet.
Dog må jeg indrømme, at jeg med det seneste - og eneste FM08-spil - jeg har i gang i, er følelserne også begyndt at sætte sig. Jeg er Millwall og er rykket op og i CCC efter blot en sæson, nu går det så godt, så oprykning endnu en gang, dvs. til PL, kan blive en realitet og det går jeg selvfølgelig efter, men drengene spiller bare så ringe for tiden, og er i dårlig form, hvilket bestemt ikke gør det hele lettere.. Skuffet

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010