home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan reagerer du når....
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan reagerer du når....  (Læst 36703 gange)
TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #60: 16 Jan 2008, 00:30 »

Jeg er heller ikke jordens bedste taber. Det er egentligt lidt pinligt, men familen og vennerne har da haft meget sjov ud af det... Bagefter...

Jeg har for det første en del genstande på samvittigheden:
2 fjernbetjeninger
1 skrivebordsstol
1 dørhåndtag
2-3 tastaturer
2-3 mus
1 skærm + efterfølgende hul i væg
1 computerbord
Diverse småting

Herudover dør harddiskene i min bærbare ofte. Selvom jeg godt ved, hvor jeg ikke skal straffe den, så ender jeg altid med at ramme alligevel. Men så er det jo godt, at der er forsikring på.

Endeligt har en del skriveborde også fået deres straffe, men de er ikke gået i stykker endnu.

Det skal lige siges, at ødelæggelserne hovedsageligt er fra da jeg var yngre. Nu råber jeg mest, så de også kan følge med i mine nederlag i de andre opgange. Så bliver fruen lidt irriteret, og truer med at fjerne FM fra vores com...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #61: 16 Jan 2008, 00:36 »

Fægter og slår med arme og ben, for det meste får skrivebordet en slag! Det har indtil videre kun kostet mig 1 stk skrivebord, heldigvis.
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #62: 16 Jan 2008, 16:19 »

http://youtube.com/v/kBVmfIUR1DA

Nogen der gør ligesom ham? Opstemt

Kæft en PSYKOPAT!!!  Shockeret
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #63: 16 Jan 2008, 16:24 »

Jeg er heller ikke jordens bedste taber. Det er egentligt lidt pinligt, men familen og vennerne har da haft meget sjov ud af det... Bagefter...

Jeg har for det første en del genstande på samvittigheden:
2 fjernbetjeninger
1 skrivebordsstol
1 dørhåndtag
2-3 tastaturer
2-3 mus
1 skærm + efterfølgende hul i væg
1 computerbord
Diverse småting

Herudover dør harddiskene i min bærbare ofte. Selvom jeg godt ved, hvor jeg ikke skal straffe den, så ender jeg altid med at ramme alligevel. Men så er det jo godt, at der er forsikring på.

Endeligt har en del skriveborde også fået deres straffe, men de er ikke gået i stykker endnu.

Det skal lige siges, at ødelæggelserne hovedsageligt er fra da jeg var yngre. Nu råber jeg mest, så de også kan følge med i mine nederlag i de andre opgange. Så bliver fruen lidt irriteret, og truer med at fjerne FM fra vores com...


Forstår seriøst ikke at I kan smadre så mange ting! Jeg kan også godt blive sur, men så råber jeg bare og slår måske på en pude eller min sofa, men fandme ikke ting der kan gå i stykker! Det er sku dumt! Især dem der altid smadrer mobilen "Jamen jeg havde den jo lige i hånden" Ja, flot og nu har du et hul i væggen og minus en telefon!  Huh

Men okay, fedt nok at man kan spille et spil som man kan leve sig så meget ind i...  Peace
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #64: 16 Jan 2008, 16:26 »

Kæft en PSYKOPAT!!!  Shockeret

Det er jo ikke rigtigt  Smiley
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #65: 16 Jan 2008, 16:26 »

http://youtube.com/v/kBVmfIUR1DA

Nogen der gør ligesom ham? Opstemt
HAHA ich brauch keine hilfe!!!

tjah, mine højtaler sprang da af det da han skreg til sidst  ticked off
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #66: 16 Jan 2008, 20:53 »


Forstår seriøst ikke at I kan smadre så mange ting! Jeg kan også godt blive sur, men så råber jeg bare og slår måske på en pude eller min sofa, men fandme ikke ting der kan gå i stykker! Det er sku dumt! Især dem der altid smadrer mobilen "Jamen jeg havde den jo lige i hånden" Ja, flot og nu har du et hul i væggen og minus en telefon!  Huh

Men okay, fedt nok at man kan spille et spil som man kan leve sig så meget ind i...  Peace

Det er sgu også træls bagefter, når sin mus har muteret sig et samlesæt for lettere øvede. Jeg har også med tiden fundet ud af, hvad der godt kan tåle et slag, og hvad der ikke kan  crazy
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Niko
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #67: 16 Jan 2008, 21:17 »

Jeg har sgu' ikke ødelagt noget, mener jeg ikke. Min hånd er dog ret smadret, da min væg tit får et par ture. Når jeg laver mål og spiller med Arsenal eller AC Horsens, begynder jeg at synge slagsange og bare brøle glæden ud. Derimod hvis jeg spiller med Fiorentina fx, så smiler jeg bare eller rækker en hånd i vejret.

Når jeg taber, slår jeg faktisk bare ind i vægen. Nogen gange, har jeg vel ødelagt noget. Kan huske en gang med en CD, som jeg knækkede midt over. Ellers tager jeg det forholdsvis roligt. Råber dog tit af dommeren og giver skærmen fingeren osv. Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #68: 16 Jan 2008, 21:22 »

Jeg har sgu' ikke ødelagt noget, mener jeg ikke. Min hånd er dog ret smadret, da min væg tit får et par ture. Når jeg laver mål og spiller med Arsenal eller AC Horsens, begynder jeg at synge slagsange og bare brøle glæden ud. Derimod hvis jeg spiller med Fiorentina fx, så smiler jeg bare eller rækker en hånd i vejret.

Når jeg taber, slår jeg faktisk bare ind i vægen. Nogen gange, har jeg vel ødelagt noget. Kan huske en gang med en CD, som jeg knækkede midt over. Ellers tager jeg det forholdsvis roligt. Råber dog tit af dommeren og giver skærmen fingeren osv. Smiley

Og hvad hjælper dette så når "det sorte svin" ikk kan se dig crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

kesler
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #69: 16 Jan 2008, 21:32 »

må nok indrømme jeg har adskillelige mus og tastatuer på samvittegheden, det samme gælder med PS2 controllere

crazy
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #70: 17 Jan 2008, 10:22 »

Som diagnosticeret ADHD (bedre kendt som DAMP) har der været nogle sjove episoder. Både mus og tastatur har røget sig en tur i mine yngre dage (Startede med at spille som 8 årig). Kan huske et tidspunkt hvor jeg fik ødelagt min computer, efter at have tabt VM finalen tilbage i cm 00/01 med danmark. Nu kommer vredesudbruddene mest i verbale gloser, f.eks. når man tre år i træk bliver nr. 3 i første division, og i form af forskellige genstande der flyver gennem luften engang i mellem.

En anden sjov historie stammer fra en af mine venner der lige er begyndt at spille manager. Han er ligesom mig ADHD og da jeg sad nede i stuen en dag og spillede, kunne jeg lige pludselig høre vredesudbrud efterfulgt af et gevaldigt brag. Han havde lige tabt mesterskabet og det gik så ud over skærmen der blev hevet op og kastet ned i gulvet. Ægte engagement!!!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #71: 17 Jan 2008, 10:50 »

Et nederlag kan godt gøre at jeg ikke er til at tale med plus jeg kan ligge en nat og tænke over hvilket spillere jeg skal bruge til holdet og hvilket jeg skal sælge...


Jeg burde få mit et liv  Rullende Øjne
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #72: 17 Jan 2008, 10:55 »

Et nederlag kan godt gøre at jeg ikke er til at tale med plus jeg kan ligge en nat og tænke over hvilket spillere jeg skal bruge til holdet og hvilket jeg skal sælge...


Jeg burde få mig et liv  Rullende Øjne

I can't agree any less with you crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #73: 17 Jan 2008, 11:21 »

Jeg har ikke ødelagt noget, men jeg kan blive ufattelig sur over nederlag..
Griber ofte mig selv i at brokke mig højlydt, og min telefon er godt nok blevet tyret meget hårdt ned i min seng nogel gange..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan reagerer du når....
« Svar #74: 17 Jan 2008, 11:26 »

jeg vil sige jeg har skiftet min skærm 2 gange grundet de har fået nogen gevaldige klaps på siden Peace
den ene havde et sort hånd aftryk på siden efter at have slået og slået det samme sted Opstemt
ellers kan jeg nemt vække mine forældre om natten ved at råbe efter et dårligt resultat Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010