home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 133898 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #435: 08 Maj 2006, 10:37 »

God blog Smiley

Godt arbejde, hidtil, formentlig lige så godt arbejde i vente.

Glæder mig til at høre mere Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #436: 08 Maj 2006, 10:40 »

Den gruppe burde du vist komme videre fra. Et par spændende spillere, specielt ham Sykes. Jeg tror, du snupper en direkte oprykningsplacering Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #437: 08 Maj 2006, 10:53 »

Jeg tror, du snupper en direkte oprykningsplacering Smiley

Det ville sgu' være for sygt. Fra 18. plads til direkte oprykning på 19 kampe  crazy

Zidan gjorde mig iøvrigt til skamme da han valgte at lave hattrick i kampen efter jeg havde skrevet update.  Forlegen

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #438: 08 Maj 2006, 12:20 »

Jeg tror, du snupper en direkte oprykningsplacering Smiley

Jeg tilslutter mig U-S. Smiley

Ellers fantastiske resultater du har lavet. Godt gået Thumbs Up man kan kun blive imponeret Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #439: 08 Maj 2006, 13:28 »

Jeg er sikker på du rykker op. Om du har spillermaterialet til at tage en af de direkte pladser, eller du må ud og kæmpe lidt mere for det, er en anden sag.

Bademesteren
Manager

« Svar #440: 08 Maj 2006, 18:49 »

Jeg er sikker på du rykker op. Om du har spillermaterialet til at tage en af de direkte pladser, eller du må ud og kæmpe lidt mere for det, er en anden sag.

Sikke dog en tillid I viser os, nu må vi håbe at vi kan tilbagebetale jeres tro på os...

Bademesteren
Manager

« Svar #441: 08 Maj 2006, 23:28 »

11. maj 2014:

60% stemte korrekt!

Og det var de 60%, der troede på en placering helt i top.

Drengene klemte nemlig ballerne sammen og spillede de resterende 10 kampe af sæsonen, uden at tabe en eneste af dem.

Super igen at kunne sige: Mission acomplished!

Mange spillere har gjort det fremragende over de sidste 20 kampe, men det er den nyindkøbte Sykes, der topper barometret for bedste gennemsnit.

Iøvrigt pudsigt at se, at Zidan nåede hele 12 scoringer på de sidste 10 kampe.

Måske han læser med i blog'en her og bestemte sig for, at jeg ikke skulle skrive ondt om ham igen.  Grin

Nå, men målet med Forest blev nået langt hurtigere end forventet og jeg spørger nu mig selv om jeg skal fortsætte i klubben.

Det var min plan at fortsætte sommeren over, som alligevel skal stå i VM's tegn, men nu har selveste Newcastle fyret Martin Jol og jeg bliver kædet sammen med jobbet.

Vi ser tiden an og håber at den vil gøre os alle klogere...
« Seneste Redigering: 08 Maj 2006, 23:35 af Bademesteren » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #442: 09 Maj 2006, 07:55 »

Flot klaret. Lækkert at du snød dem alle, held og lykke i VM :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #443: 09 Maj 2006, 09:39 »

Tillykke med gud ved hvilken gang oprykning det efterhånden er blevet til.  Opstemt

Godt at se du kunne motivere en spiller som eksempelvis Zidan til at tage sig sammen, det er tegn på gode lederevner. Jeg tror på en høj placering til England ved VM!

Zone 43
Manager

« Svar #444: 09 Maj 2006, 12:46 »

Tillykke med oprykning Smiley

Glæder mig til at se hvad du får ud af truppen efter VM.

Held og lykke Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #445: 09 Maj 2006, 15:15 »

Det er jo sindsygt så godt du kom igen crazy Djævel

Tillykke med oprykningen og held og lykke i Premier League

ZhotLog
Gæst

« Svar #446: 09 Maj 2006, 15:24 »

Som så mange andre vil jeg sige:
God blog Smiley

Godt arbejde

Glæder mig til at høre mere Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #447: 10 Maj 2006, 09:09 »

Sommer 2014:

Endelig VM Slutrunde!

For lige at lukke den sag kan jeg sige, at Newcastle ansatte en vis Frank Hollænder, der har samlet lidt erfaring i sin tid i Barcelona.

Nu skal vi så endelig kommet til slutrunden.

Noget vi har glædet os til i lang tid og som nok skal blive noget af en oplevelse.

Odds-sætterne omkring slutrunden tror på os og det kan jeg godt forstå, for det gør vi også selv.

Vi har et rigtigt godt hold og nu er spørgsmålet så, hvor langt kan vi gå?

Som I tidligere har kunne læse, så består vores gruppe af holdene fra Chile, Sverige og Japan og det er i dén rækkefølge, at vi skal møde dem.

Første kamp altså mod Chile, som vi nakkede i en træningskamp for kort tid siden.

Rooney bestemmer sig for, at han vil være turneringstopscorer og lægger allerede fundamentet for den titel i denne første kamp.

Det siges at premierekampe er kedelige, det kan man ikke sige om denne, der startede med et mål i hver ende inden der var spillet 3½ minut!

Men sejren er vor og da Sverige taber til Japan med et enkelt mål, har vi indtaget gruppens bedste plads.

Så står vi over for vort broderfolk, der i dagens anledning har linet op med hele 3 spillere i front.

Derfor er jeg ekstremt opmærksom på Zlatan, hvilket fra start viser sig, at være en grusom fejl.

Allerede efter 12 min. er vi bagud med to og det er ikke bare to heldige mål, som Svensken har scoret, nej det er desværre superflotte gennemspillede angreb, der har efterladt mit forsvar ganske rundtosset...

Vi kommer dog igen ved et frisparksmål og udligningen falder ret hurtigt efter, så jeg igen kan få blortrykket lidt ned.

Det når jeg at nyde i sådan ca. 10 min. så er vi bagud igen.

2.halvleg bliver knap så festlig og selvom jeg forsøger med mere press og offentsivt spil, så må vi forlade banen som tabere.

Imens har Chile og Japan delt point, hvorfor Japan nu fører gruppen.

Og det er netop Japan, som vi står overfor i den sidste kamp.

Vi må gå ud fra at svemskerne er istand til at slå Chile, hvorfor vi skal have alle 3 point mod Japan, for at komme videre fra gruppespillet.

Lad mig bare sige det med det samme, Japan får ikke et ben til jorden i kampen. Vi kommer sikkert foran med 2 inden halvleg og straks efter pausen bringer vi os i front med 3 kasser.

Så gør det intet at Japan får et trøstemål 10 min. før tid.

Sverige har så i mellemtiden valgt, at tabe med et enkelt mål til Chile, hvorfor Japans enlige mål i vores indbyrdes opgør, giver dem en bedre målscore end netop Chile, der så også har fået skrabet 4 point sammen.

Her er lige et overblik over slutstilligen i gruppen, hvor I netop kan se, at Japan har en målscore, der lige netop er ét mål bedre end Chiles.

Som indehaver af førstepladsen i gruppen, skal vi så møde en anden gruppes nr. 2 i anden runde af turneringen.

Iøvrigt har vi allerede efter første kamp været hårdt plaget af skader, hvilket bare har betydet spilletid til andre, end dem jeg lige havde regnet med. Vi har 2 spillere med til hver plads, så bare vi ikke får flere skader på samme plads, så klarer vi den nok.

Held eller uheld er altid svært at snakke om i disse turneringer, hvor modstanderen findes undervejs i forløbet.

Vi står over for en kamp mod det stjernespækkede Brasilien, men hvorfor ikke allerede slå dem ud nu, så skal vi da ikke med dem i finalen senere...

Kampen bølger meget frem og tilbage i starten.
Brasserne stiller op i deres velkendte formation, med 3 forsvarere og 2 wingbacks, der skal gå med frem.
Det vil jeg forsøge at udnytte med mine hurtige fløjspillere, der skal komme bagom disse backs og sende indlæg afsted fra kanterne.
Det virker ganske godt, men det er alligevel på et simpelt langskud fra Joe Cole, at vi bringer os i front. Han har iøvrigt været godt brugt i turneringen grundet div. skader. Selvom han kun var ment som en erfaren gardering...

Kort efter pausen bringer vi os foran 2-0 på mål af Steve Ball, der kun er med i turneringen som gardering og for at lære.

Spørgsmålet er nu om jeg så tidligt i kampen, skal sætte en ekstra forsvarsspiller ind, for at gardere eller om dette vil medføre et alt for voldsomt pres fra Brasilien, så de alligevel vil komme tilbage i kampen...

Jeg når ikke at beslutte mig førend Renato har reduceret til 2-1.

Så er gode råd endnuj dyrere...

Jeg vælger alligevel at trække en angriber ud for en forsvarer og håbe på, at de hurtige spillere i front kan få en kontrachance og afgøre kampen til vores fordel.

Chancerne har vi, men det er alligevel de gule, der udligner 4 min. før tid på et kontramål scoret af deres højreback Rafinha.

Ekstratiden byder på lige netop intet og mine spillere er helt flade, flere af dem har deres fitness helt nede i 40'rene...

Straffesparkskonkur rencen starter med at vi brænder vores første forsøg og vi når aldrig tilbage i kampen igen.

Det var ikke lige hvad vi i England havde sat næsen op efter, men alligevel er et nederlag til selveste Brasilien vel heller ikke det værste?

FA kommer med denne vurdering, der siger, at de gerne vil beholde mig, men har tænkt længe og overvejet nøje om ikke jeg skulle have haft fyresedlen.

Den fik jeg ikke, men udfra mine egne synspunkter, så kan vi ikke være tilfredse med kun at nå til 2. runde af turneringen...

« Seneste Redigering: 10 Maj 2006, 09:13 af Bademesteren » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #448: 10 Maj 2006, 12:14 »

Nedern at ryge ud på den måde  Ubeslutsom

Men held og lykke da med de kommende opgaver Smiley

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #449: 10 Maj 2006, 12:30 »

Surt at tabe på den måde, men godt at du fik lov at blive Smiley

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010