22. februar 2014:England:Der er ikke sket så meget på landsholdsfløjen, siden jeg skrev sidst.
Vi har spillet en enkelt træningskamp mod Mexico, som vi besejrede med 2-0 på Wembley.
Mere spændende er det, at grupperne til sommerens VM-slutrunde er blevet offentliggjort.
Vi er kommet i gruppe G sammen med Chile, Sverige og Japan.
Hvis ikke vi kommer videre fra den gruppe, så er min tid som engelsk landstræner forbi.
Forest:I Forest er der til gengæld sket ting og sager, hvilket der også var hårdt brug for.
Jeg var så heldig at overtage holdet op til en transferperiode, hvilket har givet mig et valg omkring ændring af spillertruppen og samtidig arbejde på lønproblemet.
Jeg kunne vælge at se spillerne an frem til sommer, for derefter at lave de fornødne salg og indkøb eller jeg kunne forsøge, at tilpasse truppen allerede nu. Problemet med den løsning er bare, at jeg ikke kender truppen særlig godt.
Alligevel blev det dog mit valg, at tage tyren ved hornene nu og derfor solgte jeg 3 spillere til en samlet værdi på £2.65 mio.
Desværre havde jeg dog ikke været opmærksom på en klausul i den ene spillers transferrettigheder, så jeg måtte afgive over £400.000 til en tidligere klub.

Nå, men det betød jo, at jeg ikke skulle spare så meget på pengene igen og som I kan se på billederne, så har jeg også fået hentet nogle nye ansigter til klubben.
Da jeg så en angriber med navnet Fernando Alonso, blev jeg simpelthen nødt til at slå til. Der må være en årsag til at han har fået det navn og samtidig er spansktalende.
Forest rådede kun over 2 keepere, selvom man både talte reserver og ungdomsspillere med, derfor måtte jeg tilknytte en garderingsspiller på den position.
En spiller jeg har langt højere forventninger til er vores nye midtbane strateg.
Navnet er Brian Sykes og ham faldt jeg over, da jeg skulle udtage en landsholdstrup. Han var ikke klar til landsholsbold, men med lidt held i sprøjten, så kan han måske blive det med tiden. Niveauet i The Championship burde han i hvert fald kunne klare.
I mit forsøg på at spare nogle lønkroner har jeg tilbudt spillere til andre klubber. Vores midtbanemand, Ireland, er en af dem, da han ligger i toppen hvad angår lønudbetaling, men sjældent får spilletid.
Han var så godt som solgt, hvorfor jeg købte garderingsspilleren Hernández. Desværre krævede Ireland fortsat løn fra os i resten af hans kontraktperiode, hvis han skulle skifte til en anden klub og dermed røg det salg desværre i vasken...
Status er dog, at vi har solgt 3 spillere og købt 4, hvoraf 2 af dem starter inde og en 3. er på bænken.
Ligaen har dog ikke ligget stille mens alle disse handler er blevet indgået.
Vi har siden overtagelsen spillet 9 kampe. Blackburn kostede os vores eneste nederlag og Leicester vores eneste uafgjorte resultat, hvorfor vi er skudt godt op gennem ligaen.
Der er 10 kampe tilbage af The Championship og jeg ændrer allerede nu mit nytårsfortsæt fra en top10 placering til en playoff-plads.
Ligaen er som I kan se meget lige, men hvis vi kan fortsætte stimen, så kan vi klare det nye mål.
Jeg har spillet fast med Mohammed Zidan, da han kom til klubben i sommerpausen fra West Ham for hele £1.6 mio. Han har dog endnu ikke scoret en kasse for mig, så hvis ikke jeg havde haft lidt kendskab til ham, så ville han nok have været solgt...Men mon ikke han får chancen året ud og så må vi se om vi kan hente lidt småpenge på ham. Han er pt. kun £650.000 værd

Det var vidst alt for denne gang, der kan stemmes om hvilken placering vi lander på, når sæsonen er færdigspillet.