home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:33:04 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 133828 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #465: 26 Maj 2006, 16:46 »

01. oktober 2014:

Tilbage til rødderne!

Folk må tro at jeg er vanvittig...  crazy

Tænkte lidt over fremtiden for denne blog, da jeg havde læst et par af ovennævnte kommentarer.

Skulle der overhovedet være en fremtid og hvordan skulle den i så fald se ud?  Huh

Jeg blev enig med mig selv om at livet som Premier League manager ikke lige er mig. Måske er det presset og offentlighedens opmærksomhed, der er for meget. 

Derfor sagde jeg mit job i Nottingham Forest op, samtidig med at jeg gav FA besked på, at de også kunne rende og hoppe.

Jeg ville tilbage, tilbage til rødderne - ja, tilbage til Røven af 4. division!

Efter en måneds ferie blev jeg tilbudt managerjobbet i Conference North-klubben Bradford Park Avenue.

Det var en klub lige efter mit hovede, så det jobtilbud accepterede jeg promte.

Klubben er grundlagt tilbage i 1907 og spiller idag sine kampe på Horsfall Stadium, der har plads til 5.000 tilskuere, hvoraf de 1.247 kan sidde ned.

Måske får I lidt mere af klubbens historie senere...

Nu vil jeg nøjes med at fortælle, at formanden for bestyrelsen, John Dean, er ovenud henrykt over at have signed en af verdens bedste managere - som han selv siger det.

Han har iøvrigt fortalt mig, at de forventer at jeg med min erfaring indenfor fodboldverdenen, skal trække spillere til og samtidig genopbygge holdet.

Til dette har jeg fået præcis 0 kr. Så allerede her er vi nok gået lidt fejl af hinanden.  Grin

Som en sidste oplysning er her en oversigt over den komplette trup... Det er korrekt, der er ikke flere spillere, men det må vi bare tage som en oplevelse...

Alt for denne gang, hvad siger I til de drastiske beslutninger?

United-styrer
Gæst

« Svar #466: 26 Maj 2006, 16:49 »

Fantastisk at du starter forfra. Det bliver ekstremt spændende at se, om du kan gøre det igen. Held og lykke Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #467: 26 Maj 2006, 16:51 »

Fedt, fedt, fedt. Som United-styrer siger, så bliver det fedt at se, om du kan gentage succesen fra Hucknall.

Truppen er jo ikke ligefrem bred, men mon ikke du klarer det?

MisterFCK
Gæst

« Svar #468: 26 Maj 2006, 16:55 »

Det bliver meget spændende at høre Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #469: 26 Maj 2006, 17:26 »

01: oktober 2014:

Første dag på jobbet og der står kamp på programmet...

Netop i disse minutter spiller vi vores første kamp efter jeg er blevet ansat.

Det ser ud til at vi får problemer, 2 spillere er skadet, så der er dømt "grå spiller" på bænken.

Vi kommer allerede bagud efter 2 min. - Huhej for en start!  Shockeret

Efter 11 min. spil udligner vi, kun for at se dem score 4 min. senere...

Det gør de så igen i 27. min.  ticked off

Der er spillet en halv time og 3 af mine spilleres fysik er allerede nede på 70% , det bliver en laaang kamp...

34. min. er spillet og vi reducerer til 3-2 - Go Bradford PA!

Må udskifte de 3 mest trætte efter 54 min. spil, så vi forhåbentlig undgår skader...

10 min. senere udligner vi... 3-3 er ganske ok.  Thumbs Up

Men sådan skulle det ikke gå, de bringer sig foran igen efter 77 min. spil og vi må indrømme, at det er fortjent, at Bedford vinder kampen. De har trods alt haft 15 skud på mål, vi havde 4...  Skuffet

Jeg siger til spillerne, at jeg virkelig føler med dem og håber at de ikke er for langt nede efter denne kamp.

En ting er sikkert, der er noget at arbejde med i Bradford Park Avenue...

Dusty78DK
Manager

« Svar #470: 26 Maj 2006, 17:33 »

Jeg synes det er enormt spændende at du vælger at smutte så langt ned i rækkerne og starte forfra.

Nå, ja, helt forfra bliver det ikke, for nu har du jo et vist rygte inde i spillet. Bossen i klubben og spillerne ved du er en mand, der kan levere oprykninger på samlebånd, og det vil helt sikkert påvirke din evne til at hente nye spillere til klubben.

Så hvis det var spændende med Hucknall, så tror jeg det bliver endnu mere spændende i den nye klub!  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #471: 26 Maj 2006, 17:43 »

Denne smiley siger alt om hvad jeg mener om dit nyeste klub valg:  Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #472: 26 Maj 2006, 17:51 »

Vi må se om jeg kan lokke nogle spillere til, vi har jo ingen penge, så det er rimelig svært.

Som I kan se, så skylder vi faktisk en del kroner væk pt. så der skal nogle penge ind på en el. anden måde.

Der er endnu ikke nogen af de frie spillere, som har følt at det var en god idé med et skifte til os, så...

Dusty78DK
Manager

« Svar #473: 26 Maj 2006, 17:55 »

Hold da op en kurve ... den ligner en opgørelse over min lønkonto  funny

Nå, seriously, det underskud påvirker selvfølgelig dine muligheder for at tilbyde folk en løn de har fortjent. Jeg kan også se du startede efter transfervinduet lukkede, og det har selvfølgelig en betydning for hvor mange spillere, der render rundt derude og ikke har en skid at lave. Nederen.

Men hey, der kommer nok nogle "gode" skandinaviske spillere på markedet i december og januar. en enkelt eller to af dem kan måske lokkes til de britiske øer.  Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #474: 26 Maj 2006, 19:13 »

Hold da op en kurve ... den ligner en opgørelse over min lønkonto  funny

Nå, seriously, det underskud påvirker selvfølgelig dine muligheder for at tilbyde folk en løn de har fortjent.

Jeg kan så oplyse, at da jeg lavede en aftale med en træner og en physio, der hver skulle have £30 om ugen, blev transferne aflyst af bestyrelsen, der mente at det ville smadre vores lønbudget.

Lønbudgettet er sat til £2.800 og der er lønninger i klubben for £2.873, så det er umuligt at hente folk udefra, førend, der er solgt spillere...

Eric Cantona
Gæst

« Svar #475: 26 Maj 2006, 20:16 »

Sådan Bademesteren "I like you" du tør sku tage udfordringer:D

Haha ville gerne se det IRL "Verdens bedste træner skifter til "Røven af 4 division Opstemt" Fedt

Bademesteren
Manager

« Svar #476: 26 Maj 2006, 21:19 »

30. oktober 2014:

Måske jeg kommer til at skuffe jer drenge.

Jeg kan ikke lave nogen form for aftaler, førend mine lønninger er under budgettet...

I denne måned lød underskuddet på £15.000, så det samlede underskud i klubkassen er på næsten en halv mio. pund!

Da jeg kun har én spiller i truppen, udover hvad der skal bruges til en kamp, kan jeg ikke sælge ud af dem.

Ikke en eneste spiller har jeg kunne forhandle ned i løn, så det ser meget skidt ud.

Resultatmæssigt er det efter premierenederlaget blevet til 3 uafgjorte, hvilket er ok.
Ikke mindst fordi jeg har haft 3 skader til de kampe og dermed har haft "grå spillere" på banen.

Hvis jeg får muligheden for at skifte til en klub, hvor der er flere spillere, så gør jeg nok det og det er nok her, at jeg må skuffe jer.

Måske udfordringen med Bradford Park Avenue alligevel var for stor...  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 26 Maj 2006, 21:22 af Bademesteren » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #477: 26 Maj 2006, 21:29 »

tror jeg ikke den er.
Ikke for en manager som dig Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #478: 26 Maj 2006, 21:38 »

Puuuhha Bademester.. Det ser svært ud. Jeg kan personligt sagtens forstå hvis du vælger at skifte til en klub med flere spillere. Og nu hvor både bestyrelse, fans og spillere (og os på fmfreaks ) forventer at du bare klarer det hele igen, og forventer en oprykning, er der et kæmpe forventnings pres... Men hey, sådan er fodbold ik'? så lær at lev med det og spil videre  funny
Ej, self ikke... Hvis du skifter klub er det skam forståeligt, men prøv lige lidt i klubben, hvis du efter en sæson eller to rykker op, kommer der måske også lidt penge i klubkassen?  Ubeslutsom
Så gør hvad du har lyst til, bare du skriver med stor lyst og glæde!  Djævel
Held og Lykke herfra!  Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #479: 26 Maj 2006, 22:31 »

De eneste klubber der står uden manager lige nu er:

Tamworth fra conference south

Altrincham fra conference north

York fra conference

og

Coventry fra The Championship

Coventry er selvfølgelig helt udelukket, hvorimod de andre 3 kunne være en mulighed...

...Dog ville det være tyndt at skifte til en klub, der lægger bedre end Bradford AP, så jeg har søgt på Tamworth og Altrincham, der begge har mere end 17 spillere i trupperne...

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010