03. februar 2016:Den første tid...Det har været et par dejlige måneder her i Mansfield.
Jeg forsøgt at lære så meget som muligt af klubben at kende.
Når man sådan går rundt og får snakket lidt med folkene bag klubben, så kommer man ligesom lidt tættere på det hele, tættere på klubfolkene, ungdomsholdene og ikke mindst vores kære mascot.
Siden jeg overtog managerrollen her i Mansfield er der sket lidt ændringer i truppen.
Vores topscorer David Robertsen er vendt hjem til West Ham, da vores lejemål ophørte. Vi forsøgte at få ham til at blive, men uden held.
Vores 2. bedste angriber, Billy Sharp, der havde kontraktudløb til sommer og som indkasserede 1/3 af det samlede lønbudget, har vi sagt farvel til.
Jeg gav ham nogle kampe , så han kunne vise sit værd, det gjorde han og derfor kunne jeg sælge ham for £750.000.
Der var det store smil på hele vejen ned til banken.
Desværre havde vores højre back et transferloft, som Plymouth valgte at betale og derfor stod vi med et akut forsvarsproblem og derudover manglede vi en enkelt angriber.
Det var svært at finde emner, der ønskede at skifte, men det lykkedes os at få fingrene i 2 forsvarsspillere og en enkelt angriber.
Forsvarerne hedder: Stephen Okafor og Ian Green
Angriberen hedder: Mamadou Saar
I
ligaen er det gået slag i slag...
Vi er stadig ubesejrede og har siden min start spillet 6 uafgjorte og vundet 5 kampe, så vi er lige så stille kravlet opad i tabellen ogligger nu nr. 6.
Da jeg var i Hucknall sørgede jeg for en
rundvisning i klubbens lokaler.
Det vil jeg også give jer i Mansfield, så I, med jeres egne øjne, kan se hvor og hvordan tingene foregår.
Hvis vi starter i bygningerne så er her
vores bestyrelseslokale, her er
mit kontor og her er
vores omklædningsrum.Resten må I vente med til senere...