home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:33:04 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 133817 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #480: 26 Maj 2006, 22:37 »

De eneste klubber der står uden manager lige nu er:

Tamworth fra conference south

Altrincham fra conference north

York fra conference

og

Coventry fra The Championship

Coventry er selvfølgelig helt udelukket, hvorimod de andre 3 kunne være en mulighed...

...Dog ville det være tyndt at skifte til en klub, der lægger bedre end Bradford AP, så jeg har søgt på Tamworth og Altrincham, der begge har mere end 17 spillere i trupperne...

du skal da til Tamworth.  Opstemt
har selv haft et spil med dem der gik ok

Bademesteren
Manager

« Svar #481: 26 Maj 2006, 22:46 »

du skal da til Tamworth.  Opstemt
har selv haft et spil med dem der gik ok

Nu må vi se, det er snart 14 dage siden jeg søgte jobbet hos dem...

I mellemtiden har Coventry fundet en manager og den legendariske londonklub QPR har fyret deres manager. De ligger desværre i The Championship, så dem søger jeg heller ikke på...

EDIT:
07. februar 2016:

Har stadig ikke modtaget svar på mine toansøgninger, så der er vidst noget galt der... Har derfor søgt jobbet i Southend United, der ligger i den triste ende af conference...

Frem til nu har vi fået bedre styr på resultaterne, så der kæmpes hårdt om pladserne i ligaen, hvilket I også kan se her:

Bestyrelsen har skudt £100.000 kr. ind i klubben, men det er en stakket frist, gælden er stadig på mere end £400.000!  Græder
« Seneste Redigering: 27 Maj 2006, 00:11 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #482: 27 Maj 2006, 12:31 »

1. april 2015:

En glædens dag i Bradford!

1. april er som regel en dag, hvor der tages lidt pis på hinanden.
Jeg håber ikke FM er så realistisk, at de har taget denne dag med i spillet, for netop idag har jeg fået regnskabet fra sidste måned og det viser, at vi for første gang har et positivt resultat på bundlinien.

Et overskud på hele £11.000.

Måske overskudet har skyldtes, at der er kommet flere og flere mennesker til vores kampe.

Der har været både 5- og 600 tilskuere til de seneste kampe og ikke mindst i semifinalen i Vans Trophy, hvor 1.267 dukkede op, kom der penge i klubkassen.

Vi røg desværre ud af turneringen, men sådan er det.

I ligaen går det strygende, vi ligger pt. nr. 4, hvilket er over alles forventninger.

Det er også det eneste positive, for det er mig stadig umuligt at tilknytte spillere og personale, så jeg håber på at komme til en klub, hvor der er muligheder for at udvikle, istedet for som denne, der kun kan køres ned.

Til sommer forsvinder 3-4 spillere, der alle er gamle efterhånden. Det betyder at jeg skal have "grå spillere" fast i startopstillingen og så forsvinder de gode resultater sikkert også...

Ang. mine ansøgninger i Tamworth og Altrincham, så har jeg stadig intet hørt og begge klubber er stadig uden manager.

Mærkeligt? - Ja det tror jeg nok...  Huh

Har også søgt i Runcorn, men de ansatte en anden, så jeg er sikkert upopulær.  Grin

Af samme årsag har jeg valgt at udskyde kontraktforlængelse n med Bradford PA. De er gåt med på, at vi tager snakken efter sæsonen og ved sikkert ikke, at jeg håber at forlade den synkende skude, hvis bare en anden conference klub ville have mig.

Nå, men nu tager vi lige de sidste 6 kampe i sæsonen og håber, at vi kan holde positionen i ligaen.

Vi kan ikke nå 1.pladsen og den direkte oprykning, så vi skal holde os i Play-Off-Zonen, hvor vi har 4 point ned til holdet på 6.pladsen...

Spændingen er der og jeg har vidst fået hvad jeg kom efter af udfordringer - Hurra for Conference fodbold!  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #483: 27 Maj 2006, 12:40 »

Du rykker da bare op, så kommer der vel flere penge i klubkassen  Smiley
« Seneste Redigering: 27 Maj 2006, 14:14 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #484: 27 Maj 2006, 13:34 »

Du rykker da bare, så kommer der vel flere penge i klubkassen  Smiley

Det er slet ikke sikkert, at jeg får lov at skifte til en anden klub.

Altrincham har nu meddelt, at de ikke vil have mig. (De ligger pt. nr. 19 i rækken)  funny

Bademesteren
Manager

« Svar #485: 27 Maj 2006, 14:19 »

30. april 2015:

Vi klarede de sidste 6 kampe med gode resultater, derfor er Bradford PA nu klar til Play-Off-kampene.

Vi starter mod North Ferriby United og går vi videre skal vi møde vinderen af Workington og Scarborough.

Første kamp er på hjemmebane og vi får en superstart med et mål efter kun 12 min.

Kun 4 min senere bringer vi os yderligere foran...

Allerede efter 23 min. er vi foran 3-0, så nu skal vi dælme holde den!

2 min. inden pausen bliver min centerforsvarer og anfører, Mark James, sendt i bad med et rødt kort.  Sur

Jeg fortæller dem i pausen, at der er mødt et rekordstort publikum op idag og de skal give alt hvad de kan resten af kampen.

2. halvleg går heldigvis uden scoringer og vi har det ene ben i Play-Off finalen.  Smiley

Anden kamp er kun 17 sek. gammel, da North Ferriby bringer sig foran - vi er presset!

Spillet bølger frem og tilbage resten af halvlegen, men der kommer ikke flere scoringer.

70 min. er gået og jeg ville helst skifte en ekstra forsvarer ind, jeg har bare ingen på bænken og må nøjes med at bytte en angriber med en frisk angriber...

Har allerede skiftet mine to wings,der var løbet tør for luft.   Skuffet

YES! Vi udligner i det 78. min. - nu skal den holde hjem!

Vi får en skade i 85. min. og har brugt alle indskifterer...

2. min. senere scorer de til 2-1, som også bliver slutresultatet...

Vi er i Play-Off finalen!  Shockeret

SirToby
Manager

« Svar #486: 27 Maj 2006, 14:22 »

Sådan! Held og lykke i finalen.

Thore
Manager

« Svar #487: 27 Maj 2006, 14:29 »

Nice  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #488: 27 Maj 2006, 14:41 »

10 maj 2015:

Conference North Play-Off Finale:

Der er ærligt talt ikke meget at skrive om kampen mod Scarborough...

Vi smadrede dem fuldstændig, selvom de var blevet udråbt til favoritter!

Oprykningen var bestemt ikke ventet forhverken bestyrelse eller fans, som her kommer med en rimelig ekstatisk udmelding.

Mon ikke ham der udtalte sig var godt stiv og midt i en glædesrus?  Wink

Men midt i al festen, så er der alligevel en journalist, der lige skal høre om jeg bliver i klubben eller hvad...

I kan se mit svar til ham og det falder sikkert ikke i god jord nogen steder...  Ubeslutsom

Fuck det oprykningen er sikret og måske betyder det bedre økonomi i klubben...

Jeg håber!  Rullende Øjne

SirToby
Manager

« Svar #489: 27 Maj 2006, 14:45 »

Kanon godt gået. Tillykke med det.

Bademesteren
Manager

« Svar #490: 27 Maj 2006, 15:50 »

21 juli 2015:

Bradford Park Avenue er gældsløs!

Det er netop lykkedes mig at få solgt vores bedste spiller for £500.000!

At hans tidligere klub, så skulle have de £125.000 er så lidt trist, men alt i alt betyder det, at der nu ikke er mere gæld i klubben, som så kan se fremad og forhåbentlig lære, ikke at bruge flere penge, end den har...  Grin

Sådan ser truppen ud her dagen før vores første træningskamp.  Græder

Der mangler 3 mand, for at kunne stille fuldt hold og ærligt talt, så håber jeg sgu' at jeg snart får tilbudt andet job.

Ingen engelske klubber ser ud til at ville antage mig.

Har søgt en håndfuld jobs i div. conference-klubber og de giver alle afslag.  Ubeslutsom

Sjovt nok har jeg så lige modtaget tilbud fra Tyrkiet og Kroatien, som gerne vil have mig, men jeg gidder ikke det landsholdspjat og afslog derfor.

Har lagt mærke til, at mit ry er nede på "obscure", så det daler åbenbart efter hvilken klub man er i, det er i hvert fald den eneste grund, jeg kan se til , at jeg ikke kan få job i andre klubber...

Alt for nu, I får nyt, lige så snart jeg har noget spændende...

Husk at stemme!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #491: 27 Maj 2006, 16:02 »

Du burde skrive en roman, så meget som dette spil har at byde på!

Bradford PA er et hold, som kun du kan redde fra snavset, så derfor håber jeg du bliver!  Thumbs Up

Btw., du er jo en ren Michael Laudrup i kontraktforhandling erne !  Wink

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #492: 27 Maj 2006, 16:08 »

Hvorfor vil du ikke træner landshold? Skuffet Sur Skuffet Sur

Jeg synes det giver historien et spændende præg

It's gonna be legendary

Bademesteren
Manager

« Svar #493: 27 Maj 2006, 16:09 »

Btw., du er jo en ren Michael Laudrup i kontraktforhandling erne !  Wink

Jeg trak den så længe jeg kunne, da jeg havde søgt job hos Leyton.

Til sidst ville de ikke lade den gå længere, så jeg blev nødt til at acceptere.  Wink

Men fik dog lidt tid til at gå, ved at forlange udvidelse af faciliteter osv.

Det endte med en rullende kontrakt - Det kunne Laudrup ikke engang få.  Grin

Men nu hvor regnskabet er positivt og klubben er rykket op, så har jeg god samvittighed ved at gå alligevel...

Bademesteren
Manager

« Svar #494: 27 Maj 2006, 16:12 »

Hvorfor vil du ikke træner landshold? Skuffet Sur Skuffet Sur

Jeg synes det giver historien et spændende præg

Det tager en krig at finde spillere og hver gang der er en skade, så skal de af holdet og en anden skal findes osv.

Bruger i forvejen meget tid på at lede efter spillere, når jeg er sådan en bundklub, så det er min grund.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010