home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23489
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Julius2312
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134185 gange)
cube
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #210: 27 Mar 2006, 21:57 »

i første sæson lå gennemsnittet på ca. 800. Da jeg rykkede op faldt det underligt nok til det halve, men i 3 sæson var det dog kommet op på ca. 1300.
Jeg er lige rykket op igen, så håber ikk der sker det samme, som ved sidste oprykning.

Okay. Mit gennemsnit i 1. sæson var ca. 900 og det er steget til ca. 1300 i min anden sæson, men underskuddet fortsætter Skuffet

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Thore
Manager

« Svar #211: 27 Mar 2006, 21:58 »

Så ser det ud til du skal af med nogle spiller, du kan jeg prøve og tilbyde dem til andre klubber, det plejer og være rimlig godt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ZhotLog
Gæst

« Svar #212: 27 Mar 2006, 22:00 »

Nu vi snakker om stadion capacitet vil jeg da lige nævne at jeg med Napoli har et stadion med plads til......[u][/u]78.400!!!  funny Det er bare livet! Opstemt ( 72.810 af dem er siddepladser ) ! Dejligt for en serie-C Klub.. men de blev jo også tvangsnedrykket...

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #213: 27 Mar 2006, 22:01 »

Nu vi snakker om stadion capacitet vil jeg da lige nævne at jeg med Napoli har et stadion med plads til......[u][/u]78.400!!!  funny Det er bare livet! Opstemt ( 72.810 af dem er siddepladser ) ! Dejligt for en serie-C Klub.. men de blev jo også tvangsnedrykket...
Jahkan man sige.. jeg har underligt nok også et napolispil ?  Opstemt haha, ej er lige ved at rykke op anden sæson i træk , og har mega overskud 11mio euro  Grin - så det stadion hjælper i hvert fald på det  Smiley

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #214: 27 Mar 2006, 22:03 »

Er det ikke Delle Alpi de spiller på, som de deler sammen med Juve?

cube
Manager

« Svar #215: 27 Mar 2006, 22:04 »

Så ser det ud til du skal af med nogle spiller, du kan jeg prøve og tilbyde dem til andre klubber, det plejer og være rimlig godt.

Jah, det ser vel sådan ud.
Hvor stor er din ugentlige lønomkostning?

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #216: 27 Mar 2006, 22:07 »

Er det ikke Delle Alpi de spiller på, som de deler sammen med Juve?
Nej så vidt jeg husker skulle det gerne væe Torino  Smiley Det er skam egen arena det her, "San Paolo" og ligger såmænd også i napoli  Wink

Thore
Manager

« Svar #217: 27 Mar 2006, 22:10 »

Jah, det ser vel sådan ud.
Hvor stor er din ugentlige lønomkostning?

Det ligger på små 100.000 kr om ugen, men da jeg er midt i sommerpausen, kan det sagtens ændre sig.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

cube
Manager

« Svar #218: 27 Mar 2006, 22:13 »

Det ligger på små 100.000 kr om ugen, men da jeg er midt i sommerpausen, kan det sagtens ændre sig.

Tja, så er det nok deri forskellen ligger. Jeg betaler ca. 160.000 om ugen.
Nu har jeg tilbudt samtlige spillere jeg føler jeg kan undvære til klubber samt sat dem på transferlisten.
Indtil videre er det kun en enkelt jeg er tæt på at skilde mig af med.

Thore
Manager

« Svar #219: 27 Mar 2006, 22:14 »

Tja, så er det nok deri forskellen ligger. Jeg betaler ca. 160.000 om ugen.
Nu har jeg tilbudt samtlige spillere jeg føler jeg kan undvære til klubber samt sat dem på transferlisten.
Indtil videre er det kun en enkelt jeg er tæt på at skilde mig af med.

Det var dælme meget når du ligger i en så lav liga  Shockeret

cube
Manager

« Svar #220: 27 Mar 2006, 22:17 »

Det var dælme meget når du ligger i en så lav liga  Shockeret

Jah... sikkert :\ jeg startede på 152.000 pr uge og så har jeg måttet opruste til 2. sæson.

Bademesteren
Manager

« Svar #221: 27 Mar 2006, 22:23 »

Min økonomi løb nogenlunde rundt de første sæsoner, dette var dog mest pga. de mange tilskuere der kom, fordi resultaterne flaskede sig.

Havde jeg ikke haft de gode resultater, så havde der helt sikkert været underskud.

Ellers er grunden til den gode økonomi, at jeg ikke bruger så mange penge på spillere, men tager dem jeg kan få fat i billigt eller gratis.
Samtidig er jeg ikke bleg for, at sælge de gode spillere, selvom det betyder en ny jagt på en afløser.

Her er en liste over køb og salg:

05/06: Køb: £22.000 Salg: £24.000
06/07: Køb: £2.000 Salg: £5.000
07/08: Køb: £375.000 Salg: £3.500.000
08/09: Køb: £975.000 Salg: £1.800.000
09/10: Køb:  Forseglede Læber  Salg:  Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 22:25 af Bademesteren » Logged

cube
Manager

« Svar #222: 27 Mar 2006, 22:28 »

Min økonomi løb nogenlunde rundt de første sæsoner, dette var dog mest pga. de mange tilskuere der kom, fordi resultaterne flaskede sig.

Havde jeg ikke haft de gode resultater, så havde der helt sikkert været underskud.

Ellers er grunden til den gode økonomi, at jeg ikke bruger så mange penge på spillere, men tager dem jeg kan få fat i billigt eller gratis.
Samtidig er jeg ikke bleg for, at sælge de gode spillere, selvom det betyder en ny jagt på en afløser.

Her er en liste over køb og salg:

05/06: Køb: £22.000 Salg: £24.000
06/07: Køb: £2.000 Salg: £5.000
07/08: Køb: £375.000 Salg: £3.500.000
08/09: Køb: £975.000 Salg: £1.800.000
09/10: Køb:  Forseglede Læber  Salg:  Forseglede Læber

Synes også min første sæson gik fint resultatmæssigt. Jeg vandt trodsalt ligaen, men alligevel fik jeg et stort underskud.
Jeg har stort set heller ikke brugt penge på spillere, men det du siger med at sælge de dyreste er måske en god idé.

Bademesteren
Manager

« Svar #223: 28 Mar 2006, 11:34 »

August 2009:

Hej alle, så er der nyt fra Hucknall...

Sommerpausen er slut, det samme er transfervinduet snart, men truppen ser ud til at være på plads og dermed klar til strabadserne i The Coca-Cola Championship.

Vi er blevet forstærket til denne sæson, så jeg føler ikke at nedrykning er et spørgsmål. Det er igen bestyrelsens forventning, at vi kæmper bravt mod nedrykningsspøgelse t, men jeg håber selv på en god midterplacering.

Godt nok har vi de her oprykninger i træk, men jeg tror ikke på at det vil ske igen. The Championship er simpelthen for stærk for truppen pt., så vi skal bygge videre på holdet gennem sæsonen her og måske også næste sæson.

Der er kommet promenente navne til klubben i denne sæson.

Jeg er superglad over, at det er lykkedes at tilknytte Sherman Cárdenas til holdet.

Bare tag et kig på hans stats og I vil vide hvorfor. Han må simpelthen blive en spiller, der kan gøre sig gældende allerede i år og han vil også kunne klare turen i Premier league, når vi på et tidspunkt rykker op.

Helt klart en fremtidens mand i Hucknall.

Så har vi nok den mest kendte af vores indkøb.

Boogaart er super på den defensive midt, men kommer til at blive omskolet til højre back, da Johan Palm blev usikker på sin fremtid her i klubben og jeg derfor lod ham gå, da Brøndby meldte deres interesse for ham.

Her er så årsagen til, at en så god defensiv midt som Boogaart skal omskoles.

Vi har ikke kunne finde en back, der kunne matche Bocundji Ca's kvaliteter, så efter en del overvejelse hentede vi både Ca og Boogaart og forsøger nu omskoling af Boogaart, der idag allerede kan spille wing-back.

Forsvaret har fået tilgang fra balkan.

Det er en ung spiller, der hedder Milos Zivkovic, der tidligere har spillet i OFK Beograd, som vi skal have til at falde på plads her i byen.

Til sidst har vi i Tyske Werder Bremen hentet Michael meier, som ikke kunne bruges der.

Han kan i hvert fald give dybde i vores angreb, efter Karlsson blev solgt til Celtic ved sæsonafslutningen.

Det var alt for denne gang, men for at i lige kan få et overblik over truppen, så poster jeg lige dette billede.

Iøvrigt kan jeg lige indskyde, at vi efter sæsonens første 6 kampe, indtager Ligaens 16. plads.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2006, 11:50 af Bademesteren » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #224: 28 Mar 2006, 11:43 »

Sikke nogle spillere du har fået købt. Specielt Cardenas bliver guld værd. Og ikke så beskeden, du skal nok rykke op igen crazy

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010