home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134098 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #240: 30 Mar 2006, 16:41 »

Opstemt Haha! Det trick burde du simpelthen have afsløret noget før!  funny Jeg ligger jo og roder rundt i Coca Cola Championship play-off! Med denne intet mindre end fremragende taktik ville jeg da ligge og hygge mig i premier league nu!  Sur  Rullende Øjne

wirenfeldt
Gæst

« Svar #241: 30 Mar 2006, 17:14 »

Jeg synes det er på tide at afsløre hvordan det kan lykkes, at rykke op de 4 gange i træk, som vi har gjort her i Hucknall.

Det er mere så I måske selv kan bruge det og få mere ud af jeres eget spil.

Vi har brugt nøjagtig samme fremgangsmåde...

Det hele er beskrevet her.
Jaja, har de testet kagen for doping!?  funny

Dusty78DK
Manager

« Svar #242: 30 Mar 2006, 18:54 »

Vidste at der var noget med Horsens!  Grin

Bademesteren
Manager

« Svar #243: 30 Mar 2006, 19:15 »

Vidste at der var noget med Horsens!  Grin

Kendte du noget til ham træneren, jeg fik ansat, som du kaldte legende?

Bademesteren
Manager

« Svar #244: 30 Mar 2006, 20:25 »

24. oktober 2009:

Her følger lidt om livets gang i Hucknall Town...

I ligaen er det gået rigtigt godt siden sidst, hvor vi jo efter 6 runder lå på 16. pladsen.

Nu er der spillet 10 kampe mere og vi har virkelig flyttet os både spil- og resultatmæssigt. Det er som om at den gode gamle "Hucknall-Gejst" er kommet tilbage på holdet, selvom vi havde en lidt sløv start på sæsonen.

Denne gejst har resulteret i en stime af gode resultater, hvorfor vi nu indtager 2.pladsen på flotteste vis.

Jeg behøver bare at tage et kig på den seneste kamp, for at forklare kampgejsten.
Efter 1 minut laver Zivkovic et klodset straffespark og bliver vist ud.
Birmingham scorer på straffesparket, men en mand i undertal, får vi alligevel kæmpet os til 2 mål og en skadet keeper i det 90. minut får os ikke ud af fatningen.

Vi slutter kampen med 9 mand og en markspiller på mål, men med 3 point til kontoen - sådan skal det gøres, jeg er sgu' stolt af mine drenge...

I truppen var der 8 spillere, der havde kontraktudløb efter denne sæson. Lee Cattermole er den eneste som vi indtil videre har forlænget med.

De tre portugesere, som blev hentet for 2 sæsoner siden, er blandt de resterende 7 spillere.

Miguel er kun reservekeeper nu, hvilket han ikke er tilfreds med.

Venstrewing'en Nabor har stadig ikke gjort sig fortjent til en fast plads og efter impulsindkøbet af tyske Richter, har Ze Pedro heller ikke fået meget spilletid.

Ipswich var interesseret i Ze Pedro, hvorfor jeg tilbød ham til dem for £500.000. De accepterede og han skifter derfor i vinterpausen.

De to andre er ikke meget værd og jeg regner med, at lade deres kontrakter løbe ud, hvis ikke der bliver budt på dem.

Tilbage er så svenske Lundmark, der aldrig er slået til, Store stærke Tom Pope, der ikke har udviklet sig væsentligt.

Facey, vores tidligere topscorer, kan heller ikke byde på meget længere og er efterhånden fyldt 29 år, så ham lader jeg også gå.

Sidst er så Alistair Asher, der er indehaver af klubrekorden for flest kampe. Skønt han kun har spillet fast i 2 sæsoner, er han blevet noteret for 121 optrædener.
Idag er også Asher 29 år og har mere end svært ved at følge med i rækken, så også han må finde sig en anden klub efter denne sæson...

Vores reserve på venstre back, 22-årige Eugene Francis, der har spillet 6 gange på det engelske U21-hold, er blevet solgt til Southport for £14.000.

Han var ikke mere værd og min assistent havde i lang tid følt, at han ikke udviklede sig nok. Jeg havde holdt fast i ham pga. U21-kampene, men skulle nok have fulgt min assistents råd for et par sæsoner siden.

Det er ikke længere så svært at finde nye spillere, men da det denne gang skulle være til en reservetjans måtte jeg sande, at det nemmeste igen var, at signe en kontraktfri spiller.

Valgte faldt på en ung gut fra Uruguay.

Jeg har lige læst en artikel om fodboldens historie, hvor de gamle kæmper fra Uruguay roses til skyerne, så derfor satser vi nu på Carlos Lopez, som ikke kunne bruges i Peñarol.

Det er alt for denne gang, regner med at I får en update, når vi har spillet 10 kampe til, så må vi se om stillingen holder til den tid...
« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 21:29 af Bademesteren » Logged

Mp
Ynglingespiller

« Svar #245: 30 Mar 2006, 20:28 »

Kan vi ikke få lidt information om din topscore, flest asist bare Huh Rullende Øjne

Bademesteren
Manager

« Svar #246: 30 Mar 2006, 20:32 »

Kan vi ikke få lidt information om din topscore, flest asist bare Huh Rullende Øjne

Min topscorer er Mike Graham med 9 mål, flest assists har Kroma lavet - pudsigt nok også 9...

ZhotLog
Gæst

« Svar #247: 30 Mar 2006, 21:13 »

Hvis du rykker op i Premier League er det jo en sensation!  Thumbs Up Hvis du da ikke allerede har lavet en? Måske flere  Ubeslutsom Men håber i hvert fald på en oprykning! Så har vi da godt nok det Ultimative spil her!  Djævel

cube
Manager

« Svar #248: 30 Mar 2006, 21:21 »

Det er virkelig sindssygt at du ligger nr 2 =O

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager

« Svar #249: 30 Mar 2006, 21:27 »

Flot, flot. Held og lykke med de resterende kampe.

Dusty78DK
Manager

« Svar #250: 30 Mar 2006, 23:17 »

Kom nu, ryk op!!  Djævel

Jeg regner med dig!  crazy

Bademesteren
Manager

« Svar #251: 31 Mar 2006, 20:58 »

26. december 2009:

Så er vi nået frem til årets sidste update.

En update der virkelig vil komme til at sætte os under et enormt press fra jer, der følger med i blog'en.

Mange af jer har troet på os igen denne sæson og måske det er jeres positive energi, der har sørget for den bølge, som vi har reddet på de sidste 20 kampe.

Landet ligger nemlig sådan, at vi er ubesejret siden jeg skrev, at vi lå nr. 16. Det var efter 6 kampe, nu er der spillet 26 - altså lige over halvdelen af sæsonen.

Her er en oversigt over vores sidste 19 kampe, der bl.a. tæller en udesejr på 3-1 over lokalrivalerne fra Nottingham Forest og en sejr på 6-0 over Wigan på Watnall Road.

Måske de ikke kunne tåle de ringe faciliteter  Wink

Men 20 kampe uden nederlag, sender vores allesammens miniatureklub på førstepladsen i Englands næstbedste række.

Det er næsten ikke til at tro.  Rullende Øjne

Som sagt sætter det os under press, for en oprykning, så det bliver spændende at se, om vi kan ramme flere gode stimer, der kan sikre os en af de 2 øverste pladser.

PT. er vores topscorer Michael Higdon, der har lavet 17 træffere.

Vores bedste oplægger er stadig Kroma, der er løbet fra feltet og nu er oppe på 18 assists. Ståhl er nærmeste konkurrent til den tittel og han har "kun" lavet 8.

Det var alt for denne gang, I hører mere, når de næste 10 kampe er spillet.

En bøn fra spillerne i omklædningsrummet lyder "forvent nu ikke for meget af os".  Ubeslutsom

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #252: 31 Mar 2006, 21:13 »

Det er klasse det der!

Er virkelig imponeret over at Michael Higdon også kan bombe på så højt plan, og han ikke bare er en "Karsten Johansen", som kun kan bombe i de mindre divisioner.

ZhotLog
Gæst

« Svar #253: 31 Mar 2006, 21:16 »

HUCKNALL TOWN I BARCLAYS PREMIER LEAGUE !!!!  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Fantastisk resultat!  Thumbs Up intet mindre!!!  Smiley
Jeg ved godt at du ikke er i Premier League endnu og at spillerne beder om mindre forventninger Peace Men jeg er ligeglad!!!! Opstemt Lille Hucknall! SÅÅÅÅÅ tæt på Bold i englands bedste række ! HELT UTROLIGT!!!!  Thumbs Up Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #254: 31 Mar 2006, 22:16 »

Hvor er det sejt! Du SKAL rykke op nu  Grin

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010