home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134091 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #255: 31 Mar 2006, 22:24 »

Hvor er det sejt! Du SKAL rykke op nu  Grin

He-he... nu ikke noget press!!!!  Wink

Thore
Manager

« Svar #256: 31 Mar 2006, 22:38 »

Det er dælme klasse  Thumbs Up
Men nu må du snart få et støre stadion.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #257: 31 Mar 2006, 22:43 »

Det er dælme klasse  Thumbs Up
Men nu må du snart få et støre stadion.

Det er også mit største ønske, lige efter oprykning til PL.

Men jeg spurgte jo bestyrelsen om det i sommers og der sagde de nej, så jeg tør ikke spørge allerede igen  Forlegen

Peders1
Gæst

« Svar #258: 01 Apr 2006, 00:34 »

Så har jeg som nyoprettet medlem kværnet din blog igennem!!! Og det er godt nok imponerende resultater og en lækker blog du har fået stykket sammen!!! Glæder mig til at læse mere om Hucknall! Du burde udgive en bog om denne bedrift! Respekt!

MuNkEhOlM
Ynglingespiller

« Svar #259: 01 Apr 2006, 01:27 »

det er mega klasse...!

håber det holder hele vejen ... krydser fingre Grin

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #260: 01 Apr 2006, 03:10 »

Come on Bademester. YOU CAN DO IT. krydser finger for dig Opstemt

Barcelona

Bademesteren
Manager

« Svar #261: 01 Apr 2006, 08:34 »

Så har jeg som nyoprettet medlem kværnet din blog igennem!!! Og det er godt nok imponerende resultater og en lækker blog du har fået stykket sammen!!! Glæder mig til at læse mere om Hucknall! Du burde udgive en bog om denne bedrift! Respekt!

Tak for de pæne ord...

Der er da efterhånden nogle sider at kværne igennem, så tak fordi du havde lyst til det  Thumbs Up

Kontrakttilbud:

Som I kan se har Norwich fyret deres manager og bestemt sig får, at afgive et kontrakttilbud til mig.

Det er det første job jeg bliver tilbudt, så det må være skulderklap og en besked om, at der bliver holdt øje med os ude i den store verden.

Jeg takker dog nej til tilbuddet, da det jo ikke er længe siden, at en afstemning fortalte mig, at målet var PL, så kan vi jo altid se hvad der sker, når vi har fået Hucknall derop...
« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 09:21 af Bademesteren » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #262: 01 Apr 2006, 10:56 »

Det her er et FM-spil, du bare aldrig må stoppe med at skrive om BM, det håber jeg du er klar over.....

Man bliver sgu ligeså afhængig af at læse din historie, som man er af at spille FM  Thumbs Up

Hucknall i Premier League, Vi vil ha' Hucknall i Premier League, Hucknall i Preeeemier League, vi vil ha' Hucknall i Preeemier League (Jeg ved godt, at jeg ikke kan synge  Grin )

United-styrer
Gæst

« Svar #263: 01 Apr 2006, 11:23 »

Det var da fantastisk, som du bliver ved. Syv point foran nummer to. Det går i den rigtige retning, må man sige. Fremragende Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #264: 01 Apr 2006, 11:53 »

Det var da fantastisk, som du bliver ved. Syv point foran nummer to. Det går i den rigtige retning, må man sige. Fremragende Thumbs Up

that's my words Wink

Du må lære os nogen fif, til vores spil Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #265: 01 Apr 2006, 13:54 »

20. februar 2010:

Yderligere 10 kampe er spillet og der er nu kun 10 igen...

Lige inden transfervinduet smækkede i, tikkede der en fax ind på mit kontor.

Det var Sheffield Utd, der bød £2.000.000 for min portugesiske venstreback Kipulo.

Det kunne jeg ikke sige nej til, selvom han var fast mand. I sommers købte vi jo Carlos Lopez, som reserve til denne plads, så han må overtage og forhåbentlig kan han klare udfordringen.

Salget af Kipulo betød, at vi desperat manglede en gardering på vores vestre back.

Med kun 2 dage tilbage af transfervinduet var den eneste vi kunne få fat på Josef Blaha, der er venstrebenet centerforsvar med accomplished i v.back.

Han kostede os sølle £16.000.

Slet ikke tosset da jeg har lagt mærke til, at vi sæsonen igennem har haft underskud på £90.000 - 150.000 pr. måned.

De seneste 10 kampe har ikke været lykken.

Det er blevet til 4 sejre, 5 uafgjorte og ét nederlag.
Desværre var dette nederlag mod rækkens nr. 2, Ipswich.

De spiller dog med i UEFA cup'en hvilket måske er medvirkende til, at de har spillet deres 2 seneste ligakampe uafgjort, hvorfor Hucknall Town stadig er at finde på 1. pladsen i The Championship!

I vores sidste hjemmekamp, der var mod Charlton, blev der sat ny tilskuerrekord.

Den er nu oppe på hele 4.998, så mon ikke bestyrelsen snart er klar med planer om udvidelse af Watnall Road...

EDIT: Glemte lige at fortælle, at Higdon med 21 mål stadig er holdets topscorer og Kroma med 21 assist stadig fører på den liste.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 14:12 af Bademesteren » Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #266: 01 Apr 2006, 14:01 »

20. februar 2010:

Yderligere 10 kampe er spillet og der er nu kun 10 igen...

Lige inden transfervinduet smækkede i, tikkede der en fax ind på mit kontor.

Det var Sheffield Utd, der bød £2.000.000 for min portugesiske venstreback Kipulo.

Det kunne jeg ikke sige nej til, selvom han var fast mand. I sommers købte vi jo Carlos Lopez, som reserve til denne plads, så han må overtage og forhåbentlig kan han klare udfordringen.

Salget af Kipulo betød, at vi desperat manglede en gardering på vores vestre back.

Med kun 2 dage tilbage af transfervinduet var den eneste vi kunne få fat på Josef Blaha, der er venstrebenet centerforsvar med accomplished i v.back.

Han kostede os sølle £16.000.

Slet ikke tosset da jeg har lagt mærke til, at vi sæsonen igennem har haft underskud på £90.000 - 150.000 pr. måned.

De seneste 10 kampe har ikke været lykken.

Det er blevet til 4 sejre, 5 uafgjorte og ét nederlag.
Desværre var dette nederlag mod rækkens nr. 2, Ipswich.

De spiller dog med i UEFA cup'en hvilket måske er medvirkende til, at de har spillet deres 2 seneste ligakampe uafgjort, hvorfor Hucknall Town stadig er at finde på 1. pladsen i The Championship!

I vores sidste hjemmekamp, der var mod Charlton, blev der sat ny tilskuerrekord.

Den er nu oppe på hele 4.998, så mon ikke bestyrelsen snart er klar med planer om udvidelse af Watnall Road...

We love you Hucknail we do! We love you hucknail we do!  crazy

Thore
Manager

« Svar #267: 01 Apr 2006, 14:49 »

Der er spænding til sidste fløjt  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

« Svar #268: 01 Apr 2006, 15:09 »

Nu må den direkte oprykning i hvert fald være sikret. Fremragende.

Bademesteren
Manager

« Svar #269: 01 Apr 2006, 19:50 »

25. april 2010:

Ingen førsteplads til Hucknall...  Græder

Men heldigvis giver 2.pladsen også direkte oprykning til Premier League!, hvilket 19,2% af jeres afgivne stemmer havde peget på, at vi kunne klare.

Skønt vi inden sæsonens sidste kamp, stadig førte The Championship med et point ned til Ipswich, skulle vi ikke være så heldige at vinde ligaen.

Ipswich slog hjemme Crystal Palace 2-0, mens vi også på hjemmebane kun klarede 1-1 mod Blackburn.
Det betød at vi på sidste spilledag måtte se Ipswich overtage førstepladsen, men så er det jo en god idé, at tænke tilbage til de dage, hvor vi ikke var i nærheden af oprykning. Så kommer smilet i hvert fald frem igen  Smiley

En smilets dag, da denne besked dukkede op i nyhederne...

...Mon spillet havde regnet med nogensinde, at skulle skrive den besked?  Grin

Årets topscorer: Michael Higdon med 30 ligamål.

Årets oplægger: Casim Kroma med 22 assist.

Årets bedste spiller: Bocundji Ca med average rating på 7.60.

Gennemsnitligt tilskuertal: 4.370.

Målet er nået, Hucknall Town er i Premier League og vi går nu sommeren i møde med vished om, at der skal arbejdes hårdt og hentes bedre spillere, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har forlænget kontrakten med klubben for yderligere ét år.

Igen forsøgte jeg i forhandlingerne at kræve stadion udvidet, men de svarede denne gang tilbage, at de ikke fandt det nødvendigt  Huh

Sidst sagde de, at de ikke havde penge til det. Hvad mon undskyldningen bliver næste gang?

« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 19:57 af Bademesteren » Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010