home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134248 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #150: 24 Mar 2006, 12:27 »

Tak for ordene, føler også at det er et fedt spil jeg har gang i, så mon ikke jeg skulle vende lidt tilbage til det?

På transfersiden har min portugesiske venstrewing, Nabor, aldrig slået helt til, men måske det kommer...

Kan oplyse, at jeg har tabt 4 af de sidste 7 kampe  Græder

Eugene Francis er kaldt op til det engelske U21, Casim Kroma til det Senegalisiske U21, Marius Hammer til det norske U21 og Johan Palm til det svenske U21.

Kom nu, ikke al det narefisse - vi vil ha' en ordentlig update!  crazy   funny   Djævel

- Hilsen Dolph wanna-be

Bademesteren
Manager

« Svar #151: 24 Mar 2006, 12:33 »

Kom nu, ikke al det narefisse - vi vil ha' en ordentlig update!  crazy   funny   Djævel

- Hilsen Dolph wanna-be

funny

Bademesteren
Manager

« Svar #152: 24 Mar 2006, 15:44 »

09. december 2008:

Jeg ved det godt.

Der har ikke været update i et stykke tid og det undskylder jeg selvfølgelig for. Håber det er ok og at I blogomaner derude ikke har haft det alt for skidt.  Wink

Vi snakker 4. sæson, julen står for døren og halvdelen er de 46 kampe er spillet.

Ikke alt er gået som det skulle. Der har været mange flere nederlag, end vi har været vant til i Hucknall, men så kan man jo sige, at vi ikke har været vant til så mange.

Der har været problemer med indkøringen af det nye spilkoncept, hvor vi er gået fra at spille, som vi gjorde i 6. bedste række, til at spille lidt mere med bolden og lidt mere på egne evner. Det er så ikke gået helt fantastisk, men det skulle være en mellemstation til det, der betyder fuldt ud presspil på hele banen og kambinationer i flæng, som taktikken, der kan hentes her, byder på.

Et halvt år er gået og resultaterne har mildest talt været svingende.

bedst som vi fik et par gode resultater og moralen røg til tops, så blev vi pillet ned igen og det hele kolapsede i FA Cupens 1. runde, hvor vi skulle op mod Scunthorpe, der ligger i rækken under os.

Første kamp på udebane endte uden scoringer, selvom vi var spilstyrende kampen igennem. Det er jo før set og kan forklares med uheld.
Men omkampen, der blev spillet få dage senere, gjorde op med den teori og vi blev i den grad ramt af, at ingenting fungerede optimalt.

Som I kan se røg vi ud på deres eneste chance indenfor målrammen, som iøvrigt var et frispark.

Vi havde alt andet i den kamp, men alligevel kunne vi ikke vinde den, så noget måtte være grueligt galt et eller andet sted.

Jeg aner ikke hvad det var og lige nu er det også ligegyldigt, for efter den kamp ændrede vi vores holdning til det at spille for Hucknall Town FC.

Der måtte andre boller på suppen efter 3½ år i trænersædet, hvor vi som nævnt havde ført en lidt tilbagetrukket tilværelse af den grund, at vi bare var et lille bitte hold, som ingen kendte, fra en forstad til Nottingham.

Vi måtte stå frem med en plan om hvad vi ville spillemæssigt og på bedste vis føre den ud i livet og ud på de grønne baner, der her i december mest består af frosthårde ujævne knolde...

Fra den dag vi tabte i FA Cupen gik vi direkte til at spille, som et tophold. Ingen grund til at spille på andres fejl, vi skal spille på vores evner og vores kvaliteter.

Altså, den taktik, der kan hentes på ovenstående link, er præcis den taktik, der fra nu af spilles med i Hucknall Town og det må bare bære eller briste.

Og jeg tror den bærer, for den nye filosofi har rykket os fra en 6. plads til en 2. plads på kun 5 kampe. men 5 kampe som alle er vundet og de sidste 2, der ovenikøbet er spillet på udebane, er begge vundet med hele 4-0.

Jeg siger velkommen til en ny tid i Hucknall og velkommen til forhåbentlig flere gode resultater!

Som en ekstra lille service kan jeg meddele, at vi i sidste hjemmekamp slog alltime-tilskuerrekorden på Watnall Road, der nu lyder på hele 4.984 tilskuere, hvilket gav £70.000 i klubkassen.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2006, 16:23 af Bademesteren » Logged

Thore
Manager

« Svar #153: 24 Mar 2006, 16:00 »

Det ser sku god ud  Thumbs Up
Fedt med en offensiv taktik.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #154: 24 Mar 2006, 16:08 »

Endnu engang en fornøjelse at læse din blog!  Thumbs Up

Håber at vi ser Hucknall dominerer verdenseliten indenfor et par år.  Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #155: 24 Mar 2006, 17:24 »

Det ser sku god ud  Thumbs Up
Fedt med en offensiv taktik.

Ja, og ikke nok med at den er offensiv, den har givet os 9 sejre i træk!

Klubrekorden blev brudt allerede ved sejr nr. 6...

SirToby
Manager

« Svar #156: 24 Mar 2006, 17:40 »

Flot, flot. Stadig en fornøjelse at læse.

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #157: 24 Mar 2006, 18:56 »

Hvor kan man købe deres trøjer!?  funny

Zone 43
Manager

« Svar #158: 24 Mar 2006, 18:58 »

Hvor kan man købe deres trøjer!?  funny

Klubbens hjemmeside måske  Rullende Øjne Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #159: 24 Mar 2006, 19:04 »

Zone 43
Manager

« Svar #160: 24 Mar 2006, 19:15 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #161: 24 Mar 2006, 20:34 »

Så aner jeg det ikke, men humor det har de sgu - http://hucknalltownfcforum.co.uk/viewtopic.php?id=2833Opstemt

Det må man sige...

Bademesteren
Manager

« Svar #162: 24 Mar 2006, 21:54 »

25. januar 2009:

Det spilller bare for drengene fra Watnall Road, synes lige at I skulle vide, at vi stadig er ubesejret med den nye taktik.

Faktisk er vi oppe på 13 sejre i træk!

Det giver os en 1. plads i Coca-Cola League one efter 31 runder og der er 6 point ned til  2.- og 3. pladsen, der indtages af Hull City og Preston North End.

(Beckham har irl været udlejet til Preston)
« Seneste Redigering: 24 Mar 2006, 21:56 af Bademesteren » Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #163: 24 Mar 2006, 21:59 »

(Beckham har irl været udlejet til Preston)

JA, det er en vigtig detalje!  Opstemt Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #164: 24 Mar 2006, 22:27 »

Fedt at der er kommet styr på spillet igen.  Thumbs Up

Tror måske det var fordi drengene vågnede op efter den FA-cup kamp og indså de ikke er usårlige og derfor er nødt til at give 110 % hvergang ...

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010