Sommerpause 2008Opturen fortsætter!Vi klarede skærene og et nyt kapitel om turen op gennem de engelske rækker kan skrives...
Spillet og resultaterne har ikke være lige så flotte denne sæson, som tidligere, men hvem tænker på det, når 3. oprykning på 3 sæsoner er en realitet.
Et af sæsonens vigtigste mål, blev scoret på et straffespark mod Altrincham i en af sæsonens sidste kampe.
Målet kan ses her!Vores tilhængere har selvfølgeligt været i den syvende himmel og er kommet med ganske rosende ord.
De håber selvsagt på at jeg bliver i klubben længe endnu...
...Men ved også godt, at resultaterne tiltrækker opmærksomhed fra andre klubber.
Bestyrelsen er også helt oppe og ringe, men ligefrem udtale, at alting er muligt med mig ved roret er nok lige i overkanten, selvom det er rart at mærke deres back-up.
Igen kan jeg kun sige, at placeringen i denne sæson var højest overraskende, når man kigger på spillermaterialet.
På spillersiden, er der en del, der ikke har fået tilbudt nye kontrakter, da jeg føler at de simpelthen ikke kan bringe klubben op på et højere niveau.
Det er selvfølgelig trist, at skulle sige farvel til så mange spillere, der har gjort et kæmpe arbejde for klubben og holdet, men det er nu en gang det, der skal til for at bringe os videre.
Det er dermed med tårer i øjnene, at vi siger farvel til:
Tom Groves - Højre Wing
Carl Spencer - Central Midtbane
Chris Beech - Venstre Back
Chris Timons - Defensiv midtbane
Jermain Hollis - Højre Wing - Nåede 9 U21 landskampe for Jamaica
Mark Smith - Angriber og Venstre Wing
Liam Hutchinson - Centralt Forsvar
For at give jer et bedre indblik i det hele, så har disse spillere tilsammen opnået:
346 førsteholdskampe, 26 mål og 49 assists her i Hucknall Town!På den
positive side er det lykkedes os at hente 3 forstærkninger, som alle er engelske, hvilket efterhånden var blevet min førsteprioritet, da vi jo er et engelsk hold.
Vi har på målmandsposten hentet Richard Lee i Charlton.
Vi har til det centrale forsvar hentet James Tunnicliffe i Stockport.
Og vores angreb får tilgang af Michael Higdon.
Vores assistent manager har desværre valgt at forlade os i løbet af sommerpausen, hvorfor vi så har hentet en ny mand til denne post.
Valget faldt på den Nordirske Neil lennon, der har 40 landskampe på samvittigheden og forhåbentlig kan lære en del fra sig, til vores unge knægte.
Han har i hvert fald lige fået bedre muligheder for det, da bestyrelsen endelig fik taget sig sammen og fik sørget for, at træningsanlægget blev udbygget. Det nye træningsanlæg er ganske imponerende og bestyrelsen kalder det da også for
"Top faciliteter + ungdomsakademi."Iøvrigt er den første ungdomsspiller, i min tid i Hucknall, blevet rykket op på U18-holdet. han ser ikke ud af meget, den kære Matthew Shepherd, men tiden må vise om han udvikler sig til noget stort.
Så mangler vi vidst kun lige
fortsættelsen på rundturen, der idag tager jer til:
Tilskuernes indgangspartiog
Spillertunnellen!Det var alt for denne gang, håber i kan li' det?