home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 975 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134320 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #90: 16 Mar 2006, 22:54 »

Hvordan får du oparbejdet en så god "Ambition" rating, jeg kan simpelthen ikke få min op. Jeg prøver ellers at udvise interesse i jobs for bedre klubber, jeg byde også på nogle af de absolutte stjernespillere, men min rating stinker alligevel  Skuffet

Ellers er der ikke andet at sige end GO HUCKNALL!!!!!!!

Dejligt at din nordiske invasion har givet pote  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #91: 16 Mar 2006, 23:49 »

Hvorfor i alverden er din evne til at håndtere ikke højere? Det er da stressende at træne en lille klub når målmændende bliver skadet osv.  Huh

Bademesteren
Manager

« Svar #92: 17 Mar 2006, 12:30 »

@Metsu1: Aner det ikke, jeg gør intet specielt, for at ambitionstatsne skal gå op.

@Dusty28DK: Ja, det sætter lidt press på én, men jeg giver ikke rigtigt noget for den stat alligevel... Aner ikke hvad den ændrer sig efter...

Bademesteren
Manager

« Svar #93: 17 Mar 2006, 15:21 »

Sommerpause 2008

Opturen fortsætter!

Vi klarede skærene og et nyt kapitel om turen op gennem de engelske rækker kan skrives...

Spillet og resultaterne har ikke være lige så flotte denne sæson, som tidligere, men hvem tænker på det, når 3. oprykning på 3 sæsoner er en realitet.

Et af sæsonens vigtigste mål, blev scoret på et straffespark mod Altrincham i en af sæsonens sidste kampe.

Målet kan ses her!

Vores tilhængere har selvfølgeligt været i den syvende himmel og er kommet med ganske rosende ord.

De håber selvsagt på at jeg bliver i klubben længe endnu...

...Men ved også godt, at resultaterne tiltrækker opmærksomhed fra andre klubber.

Bestyrelsen er også helt oppe og ringe, men ligefrem udtale, at alting er muligt med mig ved roret er nok lige i overkanten, selvom det er rart at mærke deres back-up.

Igen kan jeg kun sige, at placeringen i denne sæson var højest overraskende, når man kigger på spillermaterialet.

På spillersiden, er der en del, der ikke har fået tilbudt nye kontrakter, da jeg føler at de simpelthen ikke kan bringe klubben op på et højere niveau.

Det er selvfølgelig trist, at skulle sige farvel til så mange spillere, der har gjort et kæmpe arbejde for klubben og holdet, men det er nu en gang det, der skal til for at bringe os videre.

Det er dermed med tårer i øjnene, at vi siger farvel til:

Tom Groves - Højre Wing
Carl Spencer - Central Midtbane
Chris Beech - Venstre Back
Chris Timons - Defensiv midtbane
Jermain Hollis - Højre Wing - Nåede 9 U21 landskampe for Jamaica
Mark Smith - Angriber og Venstre Wing
Liam Hutchinson - Centralt Forsvar

For at give jer et bedre indblik i det hele, så har disse spillere tilsammen opnået:

346 førsteholdskampe, 26 mål og 49 assists her i Hucknall Town!

På den positive side er det lykkedes os at hente 3 forstærkninger, som alle er engelske, hvilket efterhånden var blevet min førsteprioritet, da vi jo er et engelsk hold.

Vi har på målmandsposten hentet Richard Lee i Charlton.

Vi har til det centrale forsvar hentet James Tunnicliffe i Stockport.

Og vores angreb får tilgang af Michael Higdon.

Vores assistent manager har desværre valgt at forlade os i løbet af sommerpausen, hvorfor vi så har hentet en ny mand til denne post.

Valget faldt på den Nordirske Neil lennon, der har 40 landskampe på samvittigheden og forhåbentlig kan lære en del fra sig, til vores unge knægte.

Han har i hvert fald lige fået bedre muligheder for det, da bestyrelsen endelig fik taget sig sammen og fik sørget for, at træningsanlægget blev udbygget. Det nye træningsanlæg er ganske imponerende og bestyrelsen kalder det da også for "Top faciliteter + ungdomsakademi."

Iøvrigt er den første ungdomsspiller, i min tid i Hucknall, blevet rykket op på U18-holdet. han ser ikke ud af meget, den kære Matthew Shepherd, men tiden må vise om han udvikler sig til noget stort.

Så mangler vi vidst kun lige fortsættelsen på rundturen, der idag tager jer til:

Tilskuernes indgangsparti

og

Spillertunnellen!

Det var alt for denne gang, håber i kan li' det?
« Seneste Redigering: 17 Mar 2006, 15:28 af Bademesteren » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #94: 17 Mar 2006, 15:37 »

Tillykke!

Det er en af de flotteste præstationer, som jeg nogensinde har hørt om i FM's historie!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #95: 17 Mar 2006, 15:43 »

Alt for godt gået. Overvejer alvorligt at gå over til de taktiske teorier ...  Rullende Øjne

United-styrer
Gæst

« Svar #96: 17 Mar 2006, 15:48 »

Det er sgu da helt vildt, så god du er til det spil Shockeret

Fremragende blog, men endnu mere imponerende resultater crazy

Bademesteren
Manager

« Svar #97: 17 Mar 2006, 15:50 »

Alt for godt gået. Overvejer alvorligt at gå over til de taktiske teorier ...  Rullende Øjne

Jeg spiller ud fra dem og så sørger jeg for, at holde moralen høj i truppen med denne guide.

Det er mindst lige så vigtigt, at spillerne har høj moral, som det er hvordan du stiller op synes jeg.

Nu hvor jeg ikke længere er helt så ringe igen, har jeg dog den udfordring, at jeg skal til at gå væk fra at spille på de andres fejl, som jeg derefter udnytter til kontraangreb.

Idéen er at jeg nu skal begynde at presse de andres opspil, men om spillerne kan klare det og om jeg ændrer i taktikken lige med det samme, har jeg ikke besluttet mig for endnu.

EDIT: Nu jeg lige kom ind på moralen, så bruger jeg træningskampene til, at få fyldt spillerne med selvtillid.

Alle mine træningskampe er mod klubber, der kun har "grå" spillere. På den måde får mine spillere, de bedste betingelser for, at hente 4-5 sejre i træk og så er de bare klar til ligaen...

« Seneste Redigering: 17 Mar 2006, 16:02 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #98: 17 Mar 2006, 15:53 »

Det er sgu da helt vildt, så god du er til det spil Shockeret

Fremragende blog, men endnu mere imponerende resultater crazy

Mange tak, men så er jeg heller ikke bedre.

Husk nu, at jeg sørger for, at holde mine spillere friske ved at give de bedste kamppauser, når der er cup-kampe og når der er meget presset kamppogram.

Jeg lader simpelthen reserverne klare de kampe...

SirToby
Manager

« Svar #99: 17 Mar 2006, 16:26 »

Mange tak, men så er jeg heller ikke bedre.

Jo, for søren da. Fremragende præstation!

Thore
Manager

« Svar #100: 17 Mar 2006, 16:29 »

Tillyke med endnu en oprykning, det er jo helt vildt  Thumbs Up

Hvordan ser det ud med dit stadion? skal det ikke snart udvides?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #101: 17 Mar 2006, 16:37 »

Hvordan ser det ud med dit stadion? skal det ikke snart udvides?

Watnall Road er der ikke ændret ved, stadig plads til 5.000 og 270 kan sidde  Grin

Det gennemsnitlige tilskuertal er steget fra 969 via 1.721 til 2.982 i år, men så vidt jeg ved, så vil bestyrelsen først udbygge, når man bruger mere end 90% af kapaciteten, så vi skal op på over 4.500, førend der sker noget tror jeg.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 17 Mar 2006, 17:27 »

Virkelig god blog. Du skriver i en befriende munter og let tone, der gør bloggen interessant at læse.

Bliv endelig ved :-)

mvh,
mathias

ZhotLog
Gæst

« Svar #103: 17 Mar 2006, 17:52 »

Opstemt En eller anden hjælp! Jeg har brug for en angriber, der vel og mærket kan SCORE i 1.divison England! ( helst under 200k DKK)  Opstemt HJÆLP !

Bademesteren
Manager

« Svar #104: 17 Mar 2006, 18:54 »

Opstemt En eller anden hjælp! Jeg har brug for en angriber, der vel og mærket kan SCORE i 1.divison England! ( helst under 200k DKK)  Opstemt HJÆLP !

Hold øjnene åbne og så sørg for at nappe spillerne på fra transfer... Så længe du spiller i 1. div. så er der masser af spillere, der vil til din klub.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010