home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:56 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
24 Okt 2025, 15:46 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
24 Okt 2025, 13:32 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  computer eller spil??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: computer eller spil??  (Læst 25875 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: computer eller spil??
« Svar #75: 10 Jan 2008, 22:45 »

Haha, det jeg skriver er ikke tåbeligheder!  Grin Thumbs Up
hehe han må jo ku li dig Opstemt hehe ikk ta det possitivt :p

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #76: 10 Jan 2008, 22:46 »

Nej der er nogle idioter der sidder og laver dem rundt omkring i verden og smider dem ud på nettet.
Så er der nogle andre der besøger en hjemmeside hvor der huserer en virus, eller downloader noget hvor der er virus i.
Og så er der nogen der har et godt antivirus program som fanger den og sletter den ligeså snart systemet opdager den, og så er der dem der formaterer lortet fordi en virus har ødelagt deres computer.
Ja, men virussen opstår ikke bare på din computer af sig selv. Man "henter" på den ene eller anden måde, en form for minisoftware, hvorved du kan risikere at få din computer fyldt med virus. En virus opstår ikke bare på din computer medmindre en hacker, bryder igennem din computer. Men det er en helt anden boldgade.

Chris
Gæst

« Svar #77: 10 Jan 2008, 22:48 »

Ja, men virussen opstår ikke bare på din computer af sig selv. Man "henter" på den ene eller anden måde, en form for minisoftware, hvorved du kan risikere at få din computer fyldt med virus. En virus opstår ikke bare på din computer medmindre en hacker, bryder igennem din computer. Men det er en helt anden boldgade.

Citat af: Chris I dag kl. 22:43:11

"Så er der nogle andre der besøger en hjemmeside hvor der huserer en virus, eller downloader noget hvor der er virus i."

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #78: 10 Jan 2008, 22:48 »

Det lyder sku som om du har forsøgt at få erstatning for et eller andet, men så har de sagt at du ikk kan få noget, fordi det er din egen skyld... Eller du prøver måske at sælge os en forsikring ??

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #79: 10 Jan 2008, 22:48 »

men du siger det er selvforskyldt at man for en vira, hvorhenne er man selvforskyldt hvis den kommer når man åbne en tilfældig hjemmeside og hentes automatisk på din comp uden man kan se det?Huh

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 10 Jan 2008, 22:48 »

Haha, det jeg skriver er ikke tåbeligheder!  Grin Thumbs Up
Dit er bare forkert Wink De to andre skriver som var de nogle ynkelige computerbrugere, som bliver angrebet af en helt anden verden hvert andet sekund. Som om de bare sidder i deres computerstol, også kan de ellers se deres computer bliver ødelagt, bare de vil læse en NYHED! EJ HA

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 10 Jan 2008, 22:49 »

men du siger det er selvforskyldt at man for en vira, hvorhenne er man selvforskyldt hvis den kommer når man åbne en tilfældig hjemmeside og hentes automatisk på din comp uden man kan se det?Huh
Ting hentes ikke automatiskt

arsenalistic
Manager

« Svar #82: 10 Jan 2008, 22:50 »

Jeps, men hacking er en helt anden form for det.

Det skulle du jo så have specificeret. Faktum er programmer som bruges til hacking, er fremmede programmer, der har en skadelig virkning på dit system, de facto kan de kaldes vira.

Go you Gunners!

Chris
Gæst

« Svar #83: 10 Jan 2008, 22:50 »

Dit er bare forkert Wink De to andre skriver som var de nogle ynkelige computerbrugere, som bliver angrebet af en helt anden verden hvert andet sekund. Som om de bare sidder i deres computerstol, også kan de ellers se deres computer bliver ødelagt, bare de vil læse en NYHED! EJ HA

Det er på nuværende tidspunkt vigtigt for mig at understrege at jeg aldrig har sagt noget der var forkert.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 10 Jan 2008, 22:52 »

Det skulle du jo så have specificeret. Faktum er programmer som bruges til hacking, er fremmede programmer, der har en skadelig virkning på dit system, de facto kan de kaldes vira.
Nej, fordi ens net kan blive hacket. Hackere kan helt klart indføre en virus på din computer. Rigtigt. Men nu snakker vi om hvorvidt man bliver taget i røven bare ved at bruge sin computer.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 10 Jan 2008, 22:54 »

Det er på nuværende tidspunkt vigtigt for mig at understrege at jeg aldrig har sagt noget der var forkert.
Så du holder altså med mig Wink

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #86: 10 Jan 2008, 22:55 »

Ting hentes ikke automatiskt
det er jo forhelvede det der kan ske, følger du overhovdet med, og nej jeg er sku ikke bange for at min comp går ned hvert anden sekund, for der har du sagt en ting jeg gir dig ret i her til aften, med lidt omløb i hovedet kan det ungåes, men der ender det sku også, for jeg nægter at lade min overbevisning blive nedgjort af en som ikke kan se fakta, der findes nogen der er så skide kloge og latterlige at de kan få et program til at installere uden du ved det på din comp og derved styrer din computer, men at du ikke kan se dette fakta undre mig lidt når du nu kalder dig selv for en computergeni nærmest... med din viden og kunnen burde du jo være ansat hos en større it virksomhed... men håber sku du bliver ramt næste gang du er inde på din favorit side www.lovebillgates.c om at din comp er lige til at skrotte...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #87: 10 Jan 2008, 22:55 »

Stik mig lige weekendens lotto-tal ! Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

arsenalistic
Manager

« Svar #88: 10 Jan 2008, 22:57 »

Nej, fordi ens net kan blive hacket. Hackere kan helt klart indføre en virus på din computer. Rigtigt. Men nu snakker vi om hvorvidt man bliver taget i røven bare ved at bruge sin computer.

Det du sagde var, at man ALTID selv er skyld i det. Eller trækker du, hvad du sagde tidligere, tilbage?

Go you Gunners!

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 10 Jan 2008, 22:59 »

det er jo forhelvede det der kan ske, følger du overhovdet med, og nej jeg er sku ikke bange for at min comp går ned hvert anden sekund, for der har du sagt en ting jeg gir dig ret i her til aften, med lidt omløb i hovedet kan det ungåes, men der ender det sku også, for jeg nægter at lade min overbevisning blive nedgjort af en som ikke kan se fakta, der findes nogen der er så skide kloge og latterlige at de kan få et program til at installere uden du ved det på din comp og derved styrer din computer, men at du ikke kan se dette fakta undre mig lidt når du nu kalder dig selv for en computergeni nærmest... med din viden og kunnen burde du jo være ansat hos en større it virksomhed... men håber sku du bliver ramt næste gang du er inde på din favorit side www.lovebillgates.c om at din comp er lige til at skrotte...
Jeg vil da gerne se det fakta, at folk bliver ramt af virus, og tror de bare har hentet et svedigt wallpaper. Men det kan undgåes ved ikke at downloade underlige filer. Skal siges jeg selv er stor downloader af disse. Men man kan ikke beskylde ens computer eller virus"lavere" for at installere underlige ting på din computer. For det sker altså ikke.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010